Здравейте, искам да си купя WK2. Бях се спрял на 3.6, но разбрах, че имали повече проблеми от 5.7. Стува ли си да гледам джипки над 300К км или да се огранича до 200К км, с оглед да избегна ремонт на ДВГ или кутия? Загледах една от 2014 г., някакви мнения за модела от тази година? Проблемен ли е селектора на скоростите, който се слага през 2014-16 г., или инцидентите с тях са били изолирани случаи и не са повод за избягване на модела през тези 2 г.? Зимата ще го карам градско на къси разстояния, за да не стои. През останалите 3 сезона ще го карам всяка седмица предимно извънградско.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Покупка на WK2 5.7 Hemi
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Cherep Преглед на мнениеЗдравейте, искам да си купя WK2. Бях се спрял на 3.6, но разбрах, че имали повече проблеми от 5.7. Стува ли си да гледам джипки над 300К км или да се огранича до 200К км, с оглед да избегна ремонт на ДВГ или кутия? Загледах една от 2014 г., някакви мнения за модела от тази година? Проблемен ли е селектора на скоростите, който се слага през 2014-16 г., или инцидентите с тях са били изолирани случаи и не са повод за избягване на модела през тези 2 г.? Зимата ще го карам градско на къси разстояния, за да не стои. През останалите 3 сезона ще го карам всяка седмица предимно извънградско.
________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
-
За WK2 е питането, не за фейслифта на WK1. Не са същите - нито скоростна кутия, нито раздатка, по "Хемито" има разлики.
-
то разлики има, но не и в пораженията за 300К
-
Какви 300К ?
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
И тъй, тераното ми умаля - синковеца е по-голям от мен. И реших да потърся нещо що-годе компактно, бензиново и вървящо. Със японските е пълен абсурд като цени, и тук и отвъд голямата вода и... реших рошавата гарга да е WK 5.7, като критериите ми бяха да е от късните (2008+), на под 200 000км, добро откъм ръжда, и с дребни видими проблеми. Успях от втория опит да спечеля търг в copart, и те-така.
-
-
Препоръчвам кола от Тексас или Канзас на по-малко километри. Цената ще е по-висока, но това не е случайно. Ако ще я търсиш в Европа, първо искай снимки от търга. Ако няма значи нещо има. Опит от 3 такива и 3 мои пикапа.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
- 2 likes
Коментар
-
Благодаря IvanIvanovi, ще прочета темата!
Изглежда че ще търся под 200К км. Бъпреки че ми казаха, че без проблем карат до 500К км.
Ще проуча обстойно как стоят нещата с търговете, за да нямам изненади с допълнителни разходи и проблеми с документи.
На българите нямам доверие вече за автомобилите. На абсолютно всичките им превъртат киломентражите. Дори и лизинговите компании.
Ще се оглеждам и за джипки от Тексас и Канзас, drukman.Предполагам че имаш предвид липсата на ръжда в тези 2 щата.
Гледам че продават малко бройки и без щети или събития по търговете. По-скоро съм склонен да купя подобна.Последно редактирано от Cherep; 07-02-25, 23:37.
Коментар
-
Здравей Колега, АЗ имам WK2 5.7 Хеми. Купих го от човек във България защото беше точно това което исках Фейслифта след 2016г, Суммит - Калифорния Едишън, Метални плочи отдолу и абсолютно всички възможни екстри без телевизори на седалките, внос от Тексас на 80 000км. с пълна история и снимки от щетатата - счупена броня и огънат заден капак съответно заменени с нови.
1.Относно това че е е от Тексас за първи път видях Гранд без нито една червена точка никъде отдолу, за сметка на това пък таблото е отлепено от жегата пълно щастие няма.
2. Аз го карам така както ти смяташ - В повечето случаи на къси разстояния /градско във Бургас/ където не може да загрее на 100% съответно гори около 25градско Газ на Пали-гаси тръгни спри, ако имаш каране по-дълго в града ще падне под 20 без проблем. Карам го и доста извън градът там разхода около 15газ без пазене, с пазене 12-13 при скорости около 120-130, под тези скорости може и 10 да падне междуселски път с пускане по инерция.
3. Хемито може да е заминало и на под 100 000км. ако е имало 3 смени на маслото и много работа на място, аз лично не бих взел на 200 - 300хиляди километра, но и да е за вал и повидгачи, ремонта е по-евтин от смяна на вериги на който и да е 3.0Дизел джип така че не е страшно.
4. Селектора го дават че прави проблеми, но повече са го сменили защото Американците не са го харесали защото е ел. и не се мести.
5.Разликите при фейслифта не са малко примерно - Рейката е Електрическа, Въздушното окачване балоните са в предпазни маншони или както там се казват и издържат много повече.
6. За мен лично е перфектен и за градско и за извън супер съотношение цена,качество, здравина.
Ако си фен на Q7,X6, Кайен и подобни няма да ти хареса изобщо.
Успех с търсенето и във БГ излизат читави без риск.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 2 likes
Коментар
-
Оригинални вал + повдигачи са 3 бона, работата е за около два бона, даже малко песимистично (и като цена, и като време). Махат се глави, всички радиатори, водна помпа и капак на ангренаж. Нищо не се шлайфа, с нищо не зависиш от външни фирми - само разглобяване и сглобяване. Организирано без бързане е работа за 2 дни, опитен човек може да я свърши и за един ден.
Пак: вал и повдигачи НЕ СА проблем на тоя мотор. Моторът е най-масовия мотор на най-масовото семейно возило в щатите, освен друго се слага и на много други модели. Произвежда се вече 21 години, практически без изменения по повдигачите и изобщо по каквото и да е около тях. Да, има "нова" ревизия повдигачи, но няма индикации като надеждност с нещо да са по-различни.
Та, като имаш 21 години производство на нещо, в милиони бройки, няма как и да няма дефекти. ВСЕКИ мотор си има типичните дефекти. Да, за Hemi това са общо взето повдигачи, но масовия случай е Hemi на по 200-300000 мили без изобщо да е помирисвало проблем с повдигачи.
Това е МАСОВ, ЕВТИН (за класа си), семеен автомобил, с масов евтин, ПРОСТ КАТО ФАСУЛ мотор, ремотнопригоден, за който има всичко до последното болтче, поне в 3-4 варианта, и на цени, за които любителите на модерни "хайтех" "софистикейтид" мотори, на които само комплекта от амнайсе вериги (Hemi има една, с обиколка 2 педи и пружинен обтегач) лесно надхвърля като цена чстите за основен ремонт на Hemi барабар с работата.
Та, баш от Hemi-то да ви е страх, не е оправдано по никакви критерии.
И да, ако искате четете моята тема. Само че ако я прочетете, ще видите че единствения реален проблем, който моето е имало, си остават скоростите, за което си се бях подготвил предварително. Другото си е от мен - аз така човъркам ВСЯКА кола, която съм си купил за кеф. (справка темата и за тераното). И както се оказа, дори повдигачите смених без да има нужда (видно от последния пресен пост), именно защото се водя по масовия "тренд", вместо да проявя малко мисъл предварително и да опитам да реша проблема с един соленоид. Но и за това не съжалявам никак - сега ЗНАМ в какво състояние ми е двигателя до последното болтче.
Просто търсете автомобил в добро състояние с добри стопани и проблеми са малко вероятни. И се примирете че това не е японец, а американска евтина семейна ширпотреба, с прилежащите и особености.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 4 likes
Коментар
-
3 бона е разпределителен вал + всички 16 повдигачи + гарнитури за главите. Всичко оригинално. Неоригинално има и за доста по-малко, а ако се отиде на вариант махане на MDS-а, цената падаше на нещо като 2 бона и надолу, щото повдигачите са по-евтини. Друго не се сменя.
Лагерите на разпределителния вал ги има за под 100 долара, даже мисля че са много под, но обикновено не се сменят, а и трябва спец инструмент за ваденето поне - валът е долен, съответно 5-те лагера са с различен диаметър и за всеки диаметър трябва да се направи "камък" по размер. Не е философия, но все пак си е допълнителна играчка. Вероятно има и готови - не съм гледал.
Тънкия момент е че това се случва лесно - глави се махат лесно заради долния вал. Но пък пак заради долния вал трябва да се махне всичко пред мотора.
Моторът търпи разстъргване (чугунен блок), търпи ризи, търпи издевателства до към 500 коня, има валове, бутала, амнаисе вида - каквото ти душа иска, ако се тръгне в посока простотии. Търпи и надуване/турбиниране. Но най-важното, което вече споменах прост е буквално като фасул. НИКАКВИ екзотики, директни впръсквания, вакууми в картера и т.н.Последно редактирано от sparkybg; 10-02-25, 13:09.
-
https://offroad-bulgaria.com/forum/о...18#post6988118
3 бона с всички гарнитури и лагери, предполагам, че моя ангренаж, Мелинг, верига и обтегач са 30$. Вала с лагерите-200$ ОЕМ
...нещо не се справих с цитата)
За каква джипка става въпрос?
-
"Какво им е по-хубавото на Q7, X6 и Кайен а?"
Drukman по-технологични автомобили са, по-бързи, по-качествени, по-представителни и още много други "по"-та.
НО не са за всеки защо там цените са X20 ПО-по-по-по-скъпо и по-чупливо всичко. Иначе нали не говориш сериозно че може да сравняваш бюджетния Американски WK2 па макар и Summit като моя примерно със Porsche Cayenne V8 В моделната 2020г., това е смешно, още като седнеш вътре и ти става ясно че разликата е от земята до небето както и плащането после.... Затова си вземаш Гранд на ГАЗ и си свиркаш за "заслужилите майстори на спорта" има други Премиум Модели. Не ме разбирай погрешно аз харесвам Джип това ми е любимата марка, НО съм пределно ясно запознат какво е той и определено не Премиум Автомобил а обикновен такъв за широко ползване със специфично Излъчване, Дух и История, което ме кефи. Жалко че покрай вноса на скрап от САЩ и Канада всякакви Чобани си накупиха, защото стават на ГАЗ, а едно време не беше така рядко бяха хората които ги купуват без да знаят нищо за марката...Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
Аз карам бюджетен, американски дарак който покрива на цяло разбирането ми за комфорт и сигурност. Тия дни ще видиме Поршето колко е по убаво.
Що се отнася до бързината, да наистина има някои европейски модели които биха могли да се опитат да догонят Jeep. ....ама в тях дебелаци като мен не могат да се напъхат.Последно редактирано от drukman; 11-02-25, 11:12.
-
-
Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение...по-технологични автомобили са... ...цените са X20...
Да, комфорта е друг, ама... изобщо не ми дреме дали седалката се кълчи на всеки завой по гърба ми нито че ми подава колана като вляза. Даже по-скоро ми е досадно. То аз съм се наканил и американското дрънкане за всяко нещо да шкартирам.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Точно затова говоря и аз и поради тези причини карам Jeep въпреки че за цената която платих можех да взема и премиум немски модел НО не смятам за нормално да се дават регулярно 5цифрени суми за "Обслужване" и някой киртак да ме убеждава че 8000лв.да ми смени Веригите на дизела е нещо съвсем нормално.
Ако не ми пука от Цифрите Ще карам Кайен Турбо и Рубикон с Демон мотор, но дотогава WK2-та е най-прекрасния Джип за парите си предлагащ повече от достатъчно за мен. WK1-та Laredo ми беше достатъчна с нейната "Екстра" AC ON/OFF сравнен с нея Summit-а ми е КОСМОС....
-
Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение"Какво им е по-хубавото на Q7, X6 и Кайен а?"
Drukman по-технологични автомобили са, по-бързи, по-качествени, по-представителни и още много други "по"-та.
НО не са за всеки защо там цените са X20 ПО-по-по-по-скъпо и по-чупливо всичко. Иначе нали не говориш сериозно че може да сравняваш бюджетния Американски WK2 па макар и Summit като моя примерно със Porsche Cayenne V8 В моделната 2020г., това е смешно, още като седнеш вътре и ти става ясно че разликата е от земята до небето както и плащането после.... Затова си вземаш Гранд на ГАЗ и си свиркаш за "заслужилите майстори на спорта" има други Премиум Модели. Не ме разбирай погрешно аз харесвам Джип това ми е любимата марка, НО съм пределно ясно запознат какво е той и определено не Премиум Автомобил а обикновен такъв за широко ползване със специфично Излъчване, Дух и История, което ме кефи. Жалко че покрай вноса на скрап от САЩ и Канада всякакви Чобани си накупиха, защото стават на ГАЗ, а едно време не беше така рядко бяха хората които ги купуват без да знаят нищо за марката...
Относно тези Мантри за вървенето е смешно дори да го коментирам. Всеки един Немски СУВ във класа на 5,7 ХЕМИ-то е по-бърз по простата причина че е морално остарял и затова е здрав, това една много стара технология в ново купе, Хемито е около 6секуни другите са под 5.
Трябва да сме реалисти.
Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
Коментар
-
Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение...Хемито е около 6секуни другите са под 5.
Последно ме дръпна един Golf. Ма после се оказа 220 коня, пък той не знам дали има и тон с напикани гащи. И пак не беше категорично дръпване, ако ме рабираш.
ПП: Но аз поне не съм го взел с тая цел. Харесва ми да имам запас като изпреварвам например. И изобщо, да не чувствам недостиг на мощност, когато е нужна.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Най-готини са "премиум"-дизелорите, убил съм поне 10 досега с мойто старо "Хеми". Вдигат до 200, след което ги гледам в огледалото как изпушват, даже огън някакъв просветва зад тяхрязко намаляват и отбиват в аварийната.
От място на светофар, може и да правят 100 км/ч за 5 секунди, ама аз в града не се състезавам.Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 11-02-25, 16:49.България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
Аз до тук съм уморил само един FJ Cruiser.Като се включих в GolfStream (a.k.a магистрала Люлин) от разклона за Мало Бучино / Суходол, един с още временни номера реши че няма да ме пуска да изпреварвам в лява лента.
Последва газ до ламарината, 2 предавки надолу и.... го видях в далечината да отклонява в аварийната.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 3 likes
Коментар
-
Стягайте се за КондофрейToyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
Добре убедихте ме че Хеми-то ми няма по-бързо от него
Да не вадя Темата на Гагича дето плачи и се оплаква как на магистралата със синът му им скъсали шортите с великото Хеми отпреди 10години където събра смеховете на все още живия Форум към онова време.....
Както казах да бъдем реалисти, това че си издухал някое умряло Х5 или GLE с 4цилиндров дизел на 3тона почти не значи че е бързо, Хеми-то е V8 сравнява се V8 немски или Дизел 4000кубика или 3000 с няклоко турбини примерно както е при BMW и тогава резултата е плачевен ако се сравняват в параметри бързина.
На база надеждност, ремонтопригодност и цена на части ХЕМИ-то е на светлинни години, но е по-бавно.Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008
- 2 likes
Коментар
-
ОбРъкàл си се нящу. Не съм участвал в случката. Сина ми карал някакви приятели, а друга група от същите с "Рено Меган", ама RSго задминало с някъде над 210 км/ч. Споделената случка предизвика брожение сред дизелджиЙте във форумЪт, които се впуснаха да доказват с некви формули, че тухла като "Гранд Чероки" не можела дори теоретично да вдигне 200 щото щяла там нещо да се запали като метеорит и прочие дрън-дрънканици. А моят дъртофелник си вдига, че и сигурно може да "поддържа с часове" © (цитатът от къде ли е?). Електронно ограничено е на 220, при които е с 4000 об./мин.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар