Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на WK2 5.7 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Покупка на WK2 5.7 Hemi

    Здравейте, искам да си купя WK2. Бях се спрял на 3.6, но разбрах, че имали повече проблеми от 5.7. Стува ли си да гледам джипки над 300К км или да се огранича до 200К км, с оглед да избегна ремонт на ДВГ или кутия? Загледах една от 2014 г., някакви мнения за модела от тази година? Проблемен ли е селектора на скоростите, който се слага през 2014-16 г., или инцидентите с тях са били изолирани случаи и не са повод за избягване на модела през тези 2 г.? Зимата ще го карам градско на къси разстояния, за да не стои. През останалите 3 сезона ще го карам всяка седмица предимно извънградско.
    Последно редактирано от Cherep; 06-02-25, 22:12.

  • #2
    Първоначално публикуван от Cherep Преглед на мнение
    Здравейте, искам да си купя WK2. Бях се спрял на 3.6, но разбрах, че имали повече проблеми от 5.7. Стува ли си да гледам джипки над 300К км или да се огранича до 200К км, с оглед да избегна ремонт на ДВГ или кутия? Загледах една от 2014 г., някакви мнения за модела от тази година? Проблемен ли е селектора на скоростите, който се слага през 2014-16 г., или инцидентите с тях са били изолирани случаи и не са повод за избягване на модела през тези 2 г.? Зимата ще го карам градско на къси разстояния, за да не стои. През останалите 3 сезона ще го карам всяка седмица предимно извънградско.
    препрочети няколко пъти тази тема
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      За WK2 е питането, не за фейслифта на WK1. Не са същите - нито скоростна кутия, нито раздатка, по "Хемито" има разлики.

    • IvanIvanovi
      IvanIvanovi коментира
      Редактиране на коментар
      то разлики има, но не и в пораженията за 300К

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Какви 300К ?
      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение


      И тъй, тераното ми умаля - синковеца е по-голям от мен. И реших да потърся нещо що-годе компактно, бензиново и вървящо. Със японските е пълен абсурд като цени, и тук и отвъд голямата вода и... реших рошавата гарга да е WK 5.7, като критериите ми бяха да е от късните (2008+), на под 200 000км, добро откъм ръжда, и с дребни видими проблеми. Успях от втория опит да спечеля търг в copart, и те-така.

  • #3
    Препоръчвам кола от Тексас или Канзас на по-малко километри. Цената ще е по-висока, но това не е случайно. Ако ще я търсиш в Европа, първо искай снимки от търга. Ако няма значи нещо има. Опит от 3 такива и 3 мои пикапа.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #4
      Благодаря IvanIvanovi, ще прочета темата!

      Изглежда че ще търся под 200К км. Бъпреки че ми казаха, че без проблем карат до 500К км.

      Ще проуча обстойно как стоят нещата с търговете, за да нямам изненади с допълнителни разходи и проблеми с документи.

      На българите нямам доверие вече за автомобилите. На абсолютно всичките им превъртат киломентражите. Дори и лизинговите компании.


      Ще се оглеждам и за джипки от Тексас и Канзас, drukman.Предполагам че имаш предвид липсата на ръжда в тези 2 щата.

      Гледам че продават малко бройки и без щети или събития по търговете. По-скоро съм склонен да купя подобна.
      Последно редактирано от Cherep; 07-02-25, 23:37.

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        Звънни. Три вече ми минаха през ръцете.

      • Cherep
        Cherep коментира
        Редактиране на коментар
        Ок, мерси! Ако се насоча към търг, ще се обадя. Но нищо не си харесвам засега.

    • #5
      Здравей Колега, АЗ имам WK2 5.7 Хеми. Купих го от човек във България защото беше точно това което исках Фейслифта след 2016г, Суммит - Калифорния Едишън, Метални плочи отдолу и абсолютно всички възможни екстри без телевизори на седалките, внос от Тексас на 80 000км. с пълна история и снимки от щетатата - счупена броня и огънат заден капак съответно заменени с нови.

      1.Относно това че е е от Тексас за първи път видях Гранд без нито една червена точка никъде отдолу, за сметка на това пък таблото е отлепено от жегата пълно щастие няма.
      2. Аз го карам така както ти смяташ - В повечето случаи на къси разстояния /градско във Бургас/ където не може да загрее на 100% съответно гори около 25градско Газ на Пали-гаси тръгни спри, ако имаш каране по-дълго в града ще падне под 20 без проблем. Карам го и доста извън градът там разхода около 15газ без пазене, с пазене 12-13 при скорости около 120-130, под тези скорости може и 10 да падне междуселски път с пускане по инерция.
      3. Хемито може да е заминало и на под 100 000км. ако е имало 3 смени на маслото и много работа на място, аз лично не бих взел на 200 - 300хиляди километра, но и да е за вал и повидгачи, ремонта е по-евтин от смяна на вериги на който и да е 3.0Дизел джип така че не е страшно.
      4. Селектора го дават че прави проблеми, но повече са го сменили защото Американците не са го харесали защото е ел. и не се мести.
      5.Разликите при фейслифта не са малко примерно - Рейката е Електрическа, Въздушното окачване балоните са в предпазни маншони или както там се казват и издържат много повече.
      6. За мен лично е перфектен и за градско и за извън супер съотношение цена,качество, здравина.

      Ако си фен на Q7,X6, Кайен и подобни няма да ти хареса изобщо.
      Успех с търсенето и във БГ излизат читави без риск.
      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        Off
        Какво им е по-хубавото на Q7, X6 и Кайен а?

    • #6
      Оригинални вал + повдигачи са 3 бона, работата е за около два бона, даже малко песимистично (и като цена, и като време). Махат се глави, всички радиатори, водна помпа и капак на ангренаж. Нищо не се шлайфа, с нищо не зависиш от външни фирми - само разглобяване и сглобяване. Организирано без бързане е работа за 2 дни, опитен човек може да я свърши и за един ден.

      Пак: вал и повдигачи НЕ СА проблем на тоя мотор. Моторът е най-масовия мотор на най-масовото семейно возило в щатите, освен друго се слага и на много други модели. Произвежда се вече 21 години, практически без изменения по повдигачите и изобщо по каквото и да е около тях. Да, има "нова" ревизия повдигачи, но няма индикации като надеждност с нещо да са по-различни.

      Та, като имаш 21 години производство на нещо, в милиони бройки, няма как и да няма дефекти. ВСЕКИ мотор си има типичните дефекти. Да, за Hemi това са общо взето повдигачи, но масовия случай е Hemi на по 200-300000 мили без изобщо да е помирисвало проблем с повдигачи.

      Това е МАСОВ, ЕВТИН (за класа си), семеен автомобил, с масов евтин, ПРОСТ КАТО ФАСУЛ мотор, ремотнопригоден, за който има всичко до последното болтче, поне в 3-4 варианта, и на цени, за които любителите на модерни "хайтех" "софистикейтид" мотори, на които само комплекта от амнайсе вериги (Hemi има една, с обиколка 2 педи и пружинен обтегач) лесно надхвърля като цена чстите за основен ремонт на Hemi барабар с работата.

      Та, баш от Hemi-то да ви е страх, не е оправдано по никакви критерии.

      И да, ако искате четете моята тема. Само че ако я прочетете, ще видите че единствения реален проблем, който моето е имало, си остават скоростите, за което си се бях подготвил предварително. Другото си е от мен - аз така човъркам ВСЯКА кола, която съм си купил за кеф. (справка темата и за тераното). И както се оказа, дори повдигачите смених без да има нужда (видно от последния пресен пост), именно защото се водя по масовия "тренд", вместо да проявя малко мисъл предварително и да опитам да реша проблема с един соленоид. Но и за това не съжалявам никак - сега ЗНАМ в какво състояние ми е двигателя до последното болтче.

      Просто търсете автомобил в добро състояние с добри стопани и проблеми са малко вероятни. И се примирете че това не е японец, а американска евтина семейна ширпотреба, с прилежащите и особености.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        3 бона с всички гарнитури и лагери, предполагам, че моя ангренаж, Мелинг, верига и обтегач са 30$. Вала с лагерите-200$ ОЕМ

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        3 бона е разпределителен вал + всички 16 повдигачи + гарнитури за главите. Всичко оригинално. Неоригинално има и за доста по-малко, а ако се отиде на вариант махане на MDS-а, цената падаше на нещо като 2 бона и надолу, щото повдигачите са по-евтини. Друго не се сменя.

        Лагерите на разпределителния вал ги има за под 100 долара, даже мисля че са много под, но обикновено не се сменят, а и трябва спец инструмент за ваденето поне - валът е долен, съответно 5-те лагера са с различен диаметър и за всеки диаметър трябва да се направи "камък" по размер. Не е философия, но все пак си е допълнителна играчка. Вероятно има и готови - не съм гледал.

        Тънкия момент е че това се случва лесно - глави се махат лесно заради долния вал. Но пък пак заради долния вал трябва да се махне всичко пред мотора.

        Моторът търпи разстъргване (чугунен блок), търпи ризи, търпи издевателства до към 500 коня, има валове, бутала, амнаисе вида - каквото ти душа иска, ако се тръгне в посока простотии. Търпи и надуване/турбиниране. Но най-важното, което вече споменах прост е буквално като фасул. НИКАКВИ екзотики, директни впръсквания, вакууми в картера и т.н.
        Последно редактирано от sparkybg; 10-02-25, 13:09.

      • Cherep
        Cherep коментира
        Редактиране на коментар
        https://offroad-bulgaria.com/forum/о...18#post6988118

        3 бона с всички гарнитури и лагери, предполагам, че моя ангренаж, Мелинг, верига и обтегач са 30$. Вала с лагерите-200$ ОЕМ

        ...нещо не се справих с цитата )

        За каква джипка става въпрос?

    • #7
      Така както го описваш направо ми се приисква пак да си купя баси...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #8
        "Какво им е по-хубавото на Q7, X6 и Кайен а?"

        Drukman по-технологични автомобили са, по-бързи, по-качествени, по-представителни и още много други "по"-та.
        НО не са за всеки защо там цените са X20 ПО-по-по-по-скъпо и по-чупливо всичко. Иначе нали не говориш сериозно че може да сравняваш бюджетния Американски WK2 па макар и Summit като моя примерно със Porsche Cayenne V8 В моделната 2020г., това е смешно, още като седнеш вътре и ти става ясно че разликата е от земята до небето както и плащането после.... Затова си вземаш Гранд на ГАЗ и си свиркаш за "заслужилите майстори на спорта" има други Премиум Модели. Не ме разбирай погрешно аз харесвам Джип това ми е любимата марка, НО съм пределно ясно запознат какво е той и определено не Премиум Автомобил а обикновен такъв за широко ползване със специфично Излъчване, Дух и История, което ме кефи. Жалко че покрай вноса на скрап от САЩ и Канада всякакви Чобани си накупиха, защото стават на ГАЗ, а едно време не беше така рядко бяха хората които ги купуват без да знаят нищо за марката...
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Аз карам бюджетен, американски дарак който покрива на цяло разбирането ми за комфорт и сигурност. Тия дни ще видиме Поршето колко е по убаво.
          Що се отнася до бързината, да наистина има някои европейски модели които биха могли да се опитат да догонят Jeep. ....ама в тях дебелаци като мен не могат да се напъхат.
          Последно редактирано от drukman; 11-02-25, 11:12.

        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Чак сега се усетих.
          "цените са по 20"
          Баси. Значи ти говориш за коли по 7-800 000$
          вЕрно не са за мен.

      • #9
        Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
        ...по-технологични автомобили са... ...цените са X20...
        Е точно поради това, както и поради факта че като надеждност и трудоемкост за ремонт са МНОГО назад, са причините поради които дори да ми подарят такова, ще го продам. Нуждата ми от екстри се изчерпва с 4-5 неща, които WK така или иначе има.

        Да, комфорта е друг, ама... изобщо не ми дреме дали седалката се кълчи на всеки завой по гърба ми нито че ми подава колана като вляза. Даже по-скоро ми е досадно. То аз съм се наканил и американското дрънкане за всяко нещо да шкартирам.

        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          ОбъркА се нещо. У ремонтите са много НАПРЕД.
          Отмина времето на ДКВ кога основен ремонт се правеше със покупка на едно ново бутало.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Много назад = по-скъпо, по-сложно, по-трудоемко.

          Hemi се ремонтира с ново битало само на един цилиндър, ако проблема е само в единия цилиндър. И риза само на него се набива, ако е надран до над +1мм

        • CITIZEN
          CITIZEN коментира
          Редактиране на коментар
          Точно затова говоря и аз и поради тези причини карам Jeep въпреки че за цената която платих можех да взема и премиум немски модел НО не смятам за нормално да се дават регулярно 5цифрени суми за "Обслужване" и някой киртак да ме убеждава че 8000лв.да ми смени Веригите на дизела е нещо съвсем нормално.
          Ако не ми пука от Цифрите Ще карам Кайен Турбо и Рубикон с Демон мотор, но дотогава WK2-та е най-прекрасния Джип за парите си предлагащ повече от достатъчно за мен. WK1-та Laredo ми беше достатъчна с нейната "Екстра" AC ON/OFF сравнен с нея Summit-а ми е КОСМОС....

      • #10
        Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
        "Какво им е по-хубавото на Q7, X6 и Кайен а?"

        Drukman по-технологични автомобили са, по-бързи, по-качествени, по-представителни и още много други "по"-та.
        НО не са за всеки защо там цените са X20 ПО-по-по-по-скъпо и по-чупливо всичко. Иначе нали не говориш сериозно че може да сравняваш бюджетния Американски WK2 па макар и Summit като моя примерно със Porsche Cayenne V8 В моделната 2020г., това е смешно, още като седнеш вътре и ти става ясно че разликата е от земята до небето както и плащането после.... Затова си вземаш Гранд на ГАЗ и си свиркаш за "заслужилите майстори на спорта" има други Премиум Модели. Не ме разбирай погрешно аз харесвам Джип това ми е любимата марка, НО съм пределно ясно запознат какво е той и определено не Премиум Автомобил а обикновен такъв за широко ползване със специфично Излъчване, Дух и История, което ме кефи. Жалко че покрай вноса на скрап от САЩ и Канада всякакви Чобани си накупиха, защото стават на ГАЗ, а едно време не беше така рядко бяха хората които ги купуват без да знаят нищо за марката...
        Цените на Обслужването е многократно по-високо.
        Относно тези Мантри за вървенето е смешно дори да го коментирам. Всеки един Немски СУВ във класа на 5,7 ХЕМИ-то е по-бърз по простата причина че е морално остарял и затова е здрав, това една много стара технология в ново купе , Хемито е около 6секуни другите са под 5.
        Трябва да сме реалисти.

        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Има и Тракхоук. С камиона съм под 6сек.

      • #11
        Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
        ...Хемито е около 6секуни другите са под 5.
        Бе, дърпанията ми, доколкото изобщо се случат, защото не ги търся нарочно, а се се случват когато някой изнаглее, показват че в масовия случай например X5-ци и аналогични по размер МРЕцедеси трудно се класират. Или не смеят да ги настъпват (аз нямам никакви скрупули да натискам до ламарината), или нещата с характеристиките не са съвсем това, с кето се хвали производителя, или лекенцата карат предимно такива с немощ под капака.

        Последно ме дръпна един Golf. Ма после се оказа 220 коня, пък той не знам дали има и тон с напикани гащи. И пак не беше категорично дръпване, ако ме рабираш.

        ПП: Но аз поне не съм го взел с тая цел. Харесва ми да имам запас като изпреварвам например. И изобщо, да не чувствам недостиг на мощност, когато е нужна.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Двигателист
          Двигателист коментира
          Редактиране на коментар
          Ако е Голф 1, или 2, може и да няма тон... Оттам нататък си дебелеят в аритметична прогресия.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          7 или 8 беше. GTI. 220 или над 240 коня, съответно, според това, което чета.
          Не ме чак отвя, но си ме дръпна уверено, макар да го поведох с 1/3 дължина в началото.

      • #12
        Най-готини са "премиум"-дизелорите, убил съм поне 10 досега с мойто старо "Хеми". Вдигат до 200, след което ги гледам в огледалото как изпушват, даже огън някакъв просветва зад тях рязко намаляват и отбиват в аварийната.
        От място на светофар, може и да правят 100 км/ч за 5 секунди, ама аз в града не се състезавам.
        Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 11-02-25, 16:49.
        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          🤣🥂🤣

        • trapper
          trapper коментира
          Редактиране на коментар
          браво, Гагич!

      • #13
        Аз до тук съм уморил само един FJ Cruiser. Като се включих в GolfStream (a.k.a магистрала Люлин) от разклона за Мало Бучино / Суходол, един с още временни номера реши че няма да ме пуска да изпреварвам в лява лента. Последва газ до ламарината, 2 предавки надолу и.... го видях в далечината да отклонява в аварийната.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Сакън "тойота" са безсмъртни 😂

      • #14
        Стягайте се за Кондофрей
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


      • #15
        Добре убедихте ме че Хеми-то ми няма по-бързо от него
        Да не вадя Темата на Гагича дето плачи и се оплаква как на магистралата със синът му им скъсали шортите с великото Хеми отпреди 10години където събра смеховете на все още живия Форум към онова време.....
        Както казах да бъдем реалисти, това че си издухал някое умряло Х5 или GLE с 4цилиндров дизел на 3тона почти не значи че е бързо, Хеми-то е V8 сравнява се V8 немски или Дизел 4000кубика или 3000 с няклоко турбини примерно както е при BMW и тогава резултата е плачевен ако се сравняват в параметри бързина.
        На база надеждност, ремонтопригодност и цена на части ХЕМИ-то е на светлинни години, но е по-бавно.
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • Bogoljub Gagic
          Bogoljub Gagic коментира
          Редактиране на коментар
          ОбРъкàл си се нящу. Не съм участвал в случката. Сина ми карал някакви приятели, а друга група от същите с "Рено Меган", ама RS го задминало с някъде над 210 км/ч. Споделената случка предизвика брожение сред дизелджиЙте във форумЪт, които се впуснаха да доказват с некви формули, че тухла като "Гранд Чероки" не можела дори теоретично да вдигне 200 щото щяла там нещо да се запали като метеорит и прочие дрън-дрънканици. А моят дъртофелник си вдига, че и сигурно може да "поддържа с часове" © (цитатът от къде ли е?). Електронно ограничено е на 220, при които е с 4000 об./мин.

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Електронно ограничено е на 130 мили в час, което е 209.2 километра в час. По скоростомер ще покаже нещо като 225-235.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X