Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на WK2 5.7 Hemi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от zlost Преглед на мнение
    Нещо по моите въпроси Може и на лс
    Зависи за какво точно. Няма място, където да прават и ламарини и друрго, например. Дядо Владо някои неща ги прави, други не, Еди Рангелов също, чакането е различно при всеки и т.н. Има още поне 2-ма, които не познавам и нищо не мога да кажа - единия прави скорости, другич не знам какво точно. Аз се справям с IT частта (модули, компютри, обучението им), ама на ниво "хоби ентусиазъм" - нямам сервиз.

    Та, няма еднозначен отговор. Не е като да няма кой да го направи, но трябва да се знае какво конкретно, и какво возило конкретно.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      И ще мина през Кр. поляна най-накрая да се запознаем на живо, да ти видя ГЧ, да поговорим и да почерпя😀

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Може и да сме се виждали на живо. Може и да бъркам де. Преди мнооооого години при Влади333, в сервиза. По някакъв начин ти свързвам картинката на профила с това.

      Смяна на течностите може да ти направят навсякъде. Смяна на накладки и ходова част също. Няма нищо сложно и специфично, доколкото ми е известно.

      Смяна на ремъци и ролки е лесно, обаче веригата не е. Свалят се всички радиатори, водна помпа, алтернатор, компресор, хидравлична помпа, преден капак на мотора, картер, маслена помпа. Това ако искаш да се сменя самата верига. Тогава е хубаво да се смени и маслената помпа с такава от Hellcat - евтина е. Ако само обрегач и банан, може да стане и само с махане на водна помпа и преден капак, което ми се струва че е възможно и без махане на радиатори.

    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      По-скоро не. Писали сме по много общи теми-интернета ми на село, за Тераното ти и др. Щяхме да се виждаме за нещо, но и аз вече съм забравил за какво😀
      Ясно за другото. Просто си представях, че почти всичко по обслужването - части и течности, трябва да е внос отвъд Океана /поне за частите/ и ми се щеше да е сервиз, който освен да е наясно със спецификите и спецификациите на чарковете и течностите, да се занимава и със стигането на същите до колата

  • #62
    Първоначално публикуван от zlost Преглед на мнение
    ...Вторият въпрос е къде в Сф препоръчвате да се газифицира....
    Дядо Владо ми даде преди 5 години телефона на един "газаджия", дето "обичал да експериментира" с големи двигатели. Оказа се собственик на бая лъскавото това:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2019-12-25.jpg
Прегледи:310
Размер:78.6 КБ
ID:6995510

    В двора се прескачат едни ми ти "Панамери", "Бентлита", "Астон Мартини" чак се уплаших. Ама дойде "за монтаж" и един "Москвич 2141", нещо такова Сложи ми на "Либъртито" BRC с турска бутилка (аз избрах уредбата, иначе ми предлагаше някакви полски за по 700 лв., повтарям - преди пет години това). Питах го за "Хеми", каза, че е правил и никакъв проблем.

    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Това е на Иван, (незнам в какво съдружие) "София газ комерс" се казва, от кръговото на сточна гара към "балкан стар" от лявата страна. Миналия месец си сменяк газовата на "Фероцата" там са си и работят...... ☕

    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      Супер! Да разбирам, че са запознати с Хемито и няма да му се чудят? То пък и какво да му се чудят - осмак като осмак

  • #63
    Първоначално публикуван от zlost Преглед на мнение
    Нещо по моите въпроси Може и на лс
    Злати, най добре постъпи мъдро както Спарки и Гагич, т.е ако е да е- карай си на бензин, и без това покрай митническото напрежение цената падна добре..За 3.5-4 хиляди, колкото са вече добрите газови бойлери, а и съпътстващото спестяване покрай други дертове, има да се возиш на бензин...
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      Дани, въпросът е, че смятам да увелича извънградското каране двойно и ми се ще да се възползвам от разликата в цената на газта. Сега имам на година с МЛ 320 ЦДИ 12к извънградско и 8к градско, но ще остана без малката Панда и Мерцедеса и тотала с увеличението на извънградското ще бъде 18к извънградско и 10к градско. Разликата в цената на горивата ще избие газовата за 1-2 години, което е ок, защото смятам да се спра на ГЧ за поне 4-5години

  • #64
    Нещо като 3-5 бона ми е бензина на година, с моя пробег (10-15к годишно). И понеже и газта не е безплатна, с тоя пробег инвестицията ще се занули след... не ми се смята, ама нещо като 3-4 години. За чисто физическите несгоди (къде да дяна резервната гума или да си напълна половината багажник с газова бутилка, която прави неизползваеми и нишите по пода на багажника) изобщо не отварям приказка. Не, благодаря.
    Последно редактирано от sparkybg; 11-04-25, 13:51.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      Ако е на мястото на резервната гума, ще е Ок за мен. Аз на МЛ нямам фабрично резервна гума и съм с китчето пяна. Вярно, че един път имах нужда от резервна такава и хубаво, че беше Петьо /Turtey/ да ми помогне, че щях да си остана на вилата, но тогава драмата беше, че крикът не успя да вдигне колата достатъчно, за да сменя гумата. Добре, че беше крикът на Панадата

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Не знам колко голяма бутилка може да се побере там и колко големи има по принцип. 60 литра ще са ти нещо като 300 км пробег иузвънградско.

      На газовото за HEMI тънкия момент е деактивирането на цилиндри. Сигурно има газови и за тоя случай де - не знам. То Hemi-то хич не е изключение в това.
      Последно редактирано от sparkybg; 11-04-25, 23:17.

    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      Мисля, че 70-72 литра е максималната, която може да се побере, но може и да бъркам. Това би трябвало да са поне 400-450 км извънградско. Разликата ми с МЛа би била 10лв. на извънградско и 15лв. на градско, което на годишна база и доста добре

  • #65
    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Нещо като 3-5 бона ми е бензина на година, с моя пробег (10-15к годишно). И понеже и газта не е безплатна, с тоя пробег инвестицията ще се занули след... не ми се смята, ама нещо като 3-4 години. За чисто физическите несгоди (къде да дяна резервната гума или да си напълна половината багажник с газова бутилка, която прави неизползваеми и нишите по пода на багажника) изобщо не отварям приказка. Не, благодаря.
    Аз също бях решил да не си слагам ГАЗ на Хемито, защото докато го избия може и да съм го продал, НО като ти е писано нещо няма как да избягаш, WK2-та я купих с поставено газово на 3седмици BRC, така че сега ползвам само плюсовете на евтината ГАЗ.
    За мен на ХЕМИ-то да му сменяш маслото на 10 000км., е меко казано опасно освен ако 7-8000 не са извънградско...
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • zlost
      zlost коментира
      Редактиране на коментар
      Доволен ли си от работата на БРЦ-то?

  • #66
    Ами да перфектно работи BRC-то, аз преди съм имал на Командер 4.7 пак си работеше без проблем. Това е скъпа и хубава система трябва да няма никакви проблеми.
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • #67
      А как е положението с 8-степенния ZF? Чета и чух не особено ласкави мнения за издръжливост, ремонтопригодност и прекалена амортизация от автомобили с висок въртящ момент. Абе човекът директно си каза: Бягай далеч от такъв автомат. Ако се развали, няма оправяне или поне е трудно и скъпо.
      За сравнение със 7G троника

      Коментар


      • #68
        И за да не започвам поредната нова тема за избор на джип/сув, искам да попитам за мнението ви, дали някое друго возило освен Гранд Чероки с Хеми след 2013г. отговаря на следните условия:
        1. След 2010г., автоматик, по възможност бензин, който става на газ или мноооого добър дизел;
        2. С размери д: до 5-5.2м и ш: до 2м;
        3. С бавни, може и с некой блокаж /не е задължителен/;
        4. Със здрави ДВГ, скорости, раздатка и окачване или поне приемливи като ремонти и ремонтопригодни;
        5. Да не ръждясват в реално време, докато ги гледаш.
        6. Бюджет докъм 50-55000лв.
        Ясно ми е, че такива машини вече почти няма, но ако отговарят поне на няколко от горните точки…. Условията за размерите, здравината и ръждата са задължителни
        Последно редактирано от zlost; 23-04-25, 19:36.

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Паджеро 4

        • zlost
          zlost коментира
          Редактиране на коментар
          Как е с ръждата? И бензинът Ок ли е?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Преди 3+ години неръждясала зверски около задните врати и арки на калниците 3-ка беше доста трудно да се намери. Има реколи и на 4-ки за ръжда там, но подробности не знам.

      • #69
        Няма проблем с 8 степенния автоматик. Никакви колебания не бих имал с това. Не виждам и какво не му е ремонтопригодно. Класически автоматик без никакви екзотики. Дори самия факт че на SRT8 е същия още повече говори че на 5.7 проблеми няма как да се случат току така.

        На американеца проблемът му е... че е американец. Груб, понякога по-рязък, не толкова качествен и рафиниран, но пък достъпен във всяко отношение.

        Безброй пъти съм казвал и писал - Гранда е ремонтопригоден, за разлика от куп други днешни возила. И има чаркове всякакви, на народни цени, буквално, особено сравнено например с Toyota. А самия мотор е прост като фасул, отново буквално. На негов фон като вдигнеш капака на някое прехвалено немско возило се хващаш за главата, а като стигнеш до цените в каталозите за части те налитат суицидни мисли.

        За посочения бюджет може да се намери чудесно SRT 6.4, че и сравнително младо.

        Да не говорим че се карат супер лесно. Преди седмица ми се случи в рамките на час и половина, да сляза от моето, да се кача на WK2, след което да се кача на RAM 2017та. И в трите все едно си бях в моята кола, а са много различни, особено RAMа.
        Последно редактирано от sparkybg; 23-04-25, 20:41.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          с квит се саберЕш такъв ставаш, апАл те е дедо ☕...........🤣

      • #70
        Още веднъж благодаря, Спарки! Това ми трябваше Кога ще ти е удобно другата седмица да мина покрай теб в Кр. поляна, да се видим, да поговорим още малко и да почерпя? Можеш да ми пуснеш тел. на ЛС

        Коментар


        • #71
          В този бюджет бих гледал спокойно някой кайен 3.0 дизел или МЛ с офроуд пакет. Просто няма база за сравнение с Гранда. Гранда е по обикновен джип. Просто седни покарай и ще разбереш за какво ти говоря.

          Коментар


          • zlost
            zlost коментира
            Редактиране на коментар
            Баси, все едно ми четеш мислите😁 Това са другите два варианта. Вече 3 години съм с w164 и съм наясно с Мерцедеса, удобството му, возията му, но и с ремонтите му- скорости, маслен охладител и сериозните цени на части и труд. Не ми се правят втори път, пък било то и на по-здравия w166. Предполагам, че и с Поршето ще е така- нали легенди се носят за смяната на веригите на 3.0 дизела, а и при Каейна от втората генерация не съм наясно с офроуд възможностите му. За Офроуд пакета на Мерцедес е ясно.
            Насочил съм се към ГЧ освен заради осмака, а и заради по евтината поддръжка. Ще трябва да слезна от МЛ и да покарам ГЧ. А и бягам от дизела към бензина с газ. Кайен и Мерцедес на бензин не бих си взел, поради ясни причини
            Последно редактирано от zlost; 24-04-25, 10:55.

        • #72
          Ако прехваления Кайен има нещо общо с "качеството" на Макан, тука един от форума може 2 седмици без прекъсване да бълва змии и гущери по въпроса.

          На Гранда силата му е точно че няма един куп "софистикейтид" полюции и "технически" решения.

          За илюстрация (ляво - Кайен 3.0, дясно - Hemi 5.7/6.1/6.2/6.4):

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cayenne3l.jpg Прегледи:0 Размер:640.1 КБ ID:6996826 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:hemichain.jpg Прегледи:0 Размер:326.6 КБ ID:6996827

          Отделно, ролките за ремъка на Макан са къде 1000 кинта комплекта. Прости пластмасови ролки с прост лагер в средата. Двете роки за единствения ремък на Хеми, общо са под 50 лв, и то най-марковите. Тръгват от 10 кинта комплакта.

          Изобщо не споменавам че на едното можеш да му направиш основен ремонт без да го махаш от колата, другото се вижда на снимката че даже при махнато магаре пак са го подпирали на трупчета по някаква причина.

          Нищо против, ама.... не, благодаря.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • zlost
            zlost коментира
            Редактиране на коментар
            Мдааа, точно от тези инженерни решения и последващите им скъпи ремонти, части и труд бягам. Вече съм си платил с лихвите мерака по немските премиум марки. Не, че се оплаквам, напротив- много съм си доволен от Мерцедеса, но възрастта му и нормалната амортизация с години те, са си факт. Малко са марките и моделите след 20 годишна експлоатация да са все още живи и с нормална за годините и премиум статуса им поддръжка. Ще си гледам ГЧ

          • drukman
            drukman коментира
            Редактиране на коментар
            Аз съм тоя с псувните.
            Ако се гледат офертите на пазара в България, оставам с убеждението, че само идиоти си купуват Поршета.
            4 ролки за аксесоарни ремъци 1200лв ...за Порше. Същите 1:1 ролки от Ауди А4 си купих 2 комплекта оригинални за 460лв. Компресор за климатик цена тук: 4500лв. (в Рокауто 350$) Това е като спирачно цилиндърче за G460 - 230лв. От Спринтер (същото е дори по номер) 18.50лв.
            Всичко е на пласмаски и штипчици крехки като кора за баница.(имам оставени парчета за неверници).
            Предно колело е на 4 (четири) хАлуминови носача и 4 шарнира (не 1, не 2 а 4 (четири)?!?!???
            Цялата предна броня до радиатора е пластмасова драперия като Лего.
            Говоря за Макан на 2021г.
            Вози една идея по меко от пикапа ми, но далеч по зле от стария 17-18 годичен Лекс на жената.
            Висок клас на оборудване, кръгово, мъртва зона, панорама и пр. идиотски електроники, но пак остава далееееч от лукса на Лекса. С всичките си 370 коня не се отличава много като динамика от 3 тонния ми селскостопански дарак. За пространство вътре даже нама да споменавам.
            Вчера ходих с Женя да си го прибирам от пране и на връщане тя ми кара пикапчето. Сега се пазари да си ги сменим.
            Ама НЕ.
            Тая високо технологична европейска тъпотия сама си я избрала.
            Сега сама ще си я кара по сервизите.
            Заеби.

            ПП като стана въпрос за ангренажи: на пикапа ангренажна верига с обтегачи, оригинална GM струва 17$, с малкото колело, под 60$, голямото не се износва.

        • #73
          Много може да се каже по темата, но е излишно. Няма да гася мерака на колеката за 5.7. Да джипа е по пригоден за ремонт и евтин спор няма.За мен лично съм го решил ако ще карам повече по черно избирам Чероки, ако е повече на асвалта избора е Немски автомобил.

          Коментар


          • #74
            Първоначално публикуван от sers Преглед на мнение
            Много може да се каже по темата, но е излишно.
            Не е излишно, тъкмо напротив. Тъй като няма пълно щастие, може поне да го докараме до "информиран избор".

            WK-то е американска семейна ширпотреба, в същото време, по американски, с доста екстри и глезотийки, но и с качество като за ширпотреба, но и с цена на части и поддръжка като за ширпотреба.

            Обаче и качеството на немските автомобили отдавна не е "онова" качество, при това в целия им обем от евтините малолитражки та до премиум моделите. Коли за стотици хиляди, купени от магазина, дават безумни и безумно скъпи дефекти. А поне моята представа за качествно нещо е поне докато си в гаранция изобщо да забравиш че тая кола има преден капак, освен да си налееш течност за чистачки. Ама за съжаление нещата отдавна не са така.

            Да, ще получиш друго усещане, друг комфорт, седалката ще се гъне да те подпира на всеки завой, ще ти се подаде коланът удобно, подсещайки те да се закопчаеш и други такива, но... медалът има и друга страна - това горе на картинката е абсолютно безумие по всякакви критерии. Сигурно докато е изправно дава чудесно усещане и има добри параметри, но като дойде момента да е неизправно ти побелява косата и портфейлът ти замязва на пуст пейзаж с търкалящи се храсти като в някой уестърн.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #75
              Може да вземе кайен с 3,6 литровият ВР6 мотор , 290 кс директно впръскване на бензина(ако няма да се слага газово е перфектно). Здрав и прост мотор с много части има го и в пасат и в Q7.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • zlost
                zlost коментира
                Редактиране на коментар
                Четох, че при този мотор има драма с нагарите по всмукателните клапани и скъпата смяна на веригите. А и ми се ще, ако е бензин, да мога да ме сложа газ, иначе се губи част от идеята за по-евтиното каране. Как е Кайенът извън пътя? Има ли бавни?

              • Juiced
                Juiced коментира
                Редактиране на коментар
                Нагара предполагаме идва от ЕГР, но ако искаш газ за теб е предното поколение кайен 955 с Р32 мотор няма драми с врериги итн, не знам какво си чел ,това реално са 2 едни и същи двигателя с различни глави и бутала. Аз лично бих си взел кайен с р32 250 коня , всичко от-до добра газова и после ако излезе нещо има и части, има всичко.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Hemi от 2009-та натам няма EGR. Емулира ефекта с променливата геометрия на клапаните. Съответно няма нагари, няма засрани дросели/колектори, няма запушващи се тръби, няма повреждащи се клапани, няма маркучета за охлаждане....

                ПП: Hemi-то е и с индиректно впръскване, което също предпочитам. Директното предполага дефекти като в дизел с директно, скъпи дюзи, на по-новите и DPF. Аз приключих с дизелите и заради това. Оригинална дюза за Hemi 2020г. е 30 долара. Рециклирани има за половин цена. Това е направо смях, на фона на цифрите за директно впръскване.
                Последно редактирано от sparkybg; 25-04-25, 21:14.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X