Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Bi Xenon на Jeep-а

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Bi Xenon на Jeep-а

    Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
    единия вижда за сметка на другия а кажи че не е тъй
    Ами не е. Така е като си на дълги, ама срещу другия не трябва да си. Цялата история на автомобилостроенето е равномерно белязана с повишаване на изискванията към оптиката на късите светлини.

    Сега, че с голямата отвертка можеш и фабричния фар да го навиеш така, че да свети в огледалото на средна ръка джип - ами може, ама идиотите са забранени за острел.

    Коментар


    • #77
      До: Bi Xenon на Jeep-а

      Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
      пак ме заслепяват оригинални ксенони на новите опелчета и баварчета....
      Имаше една тема за заслепяването... прочети я, направи си изводите. ето я провери си рефлекторите дали не разфокусират, както беше единия мой фар. Вчера го смених и си смених и крушките и сега пред мен пак е ДЕН, без да заслепявам никого. Между другото фаровете от онази мазда, дето си вдига фаровете като порше пасват на Чероки и фабрично имат онази пластинка, за която се говорише в предните постове. На този фар може да се сложи и въпросния "ксенон", заради който е тази тема.
      Колкото до кебапчета и т.н.... че какво лошо има да си сгреем душичките с хубава домашнярка дето дядо я прави? тугедър уид туршийка и свинско?!?!
      Последно редактирано от Y.Stoqnov; 06-11-09, 08:55.

      Коментар


      • #78
        До: Bi Xenon на Jeep-а

        Ама не е само до рефлектори. Стъклата на по-старите коли са конструирани да насочват някаква точно определена светлина от точно определено място на източника, в някаква определена посока. Китайските пол@ций на пазара никога не уцелват всички условия.
        Колегата дето пусна темата се е набутал 90$. Аз по същите рекламни алабалистики се набутах 600лв. и сега имам едни страшни ксенони дето не знам къде да си ги сложа. Дори не са китайски. Пробвах на две коли- не става. Пред мене тъмно а насрещното ми севяткат непрекъснато. Каквито и ламарини да сложиш светлото няма да се увеличи. Тогава се почва с голямата отверка и става страшно.

        ПП Това с пукницата и скарата е една прекрасна идея. Участвам.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #79
          До: Bi Xenon на Jeep-а

          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
          Ама не е само до рефлектори. Стъклата на по-старите коли са конструирани да насочват някаква точно определена светлина от точно определено място на източника, в някаква определена посока. Китайските пол@ций на пазара никога не уцелват всички условия.
          Колегата дето пусна темата се е набутал 90$. Аз по същите рекламни алабалистики се набутах 600лв. и сега имам едни страшни ксенони дето не знам къде да си ги сложа. Дори не са китайски. Пробвах на две коли- не става. Пред мене тъмно а насрещното ми севяткат непрекъснато. Каквито и ламарини да сложиш светлото няма да се увеличи. Тогава се почва с голямата отверка и става страшно.

          ПП Това с пукницата и скарата е една прекрасна идея. Участвам.
          Тия дни ще намеря време да сложа ламаринките, а после пак ще си говориме.

          На H4 има поне 5-6 вида крушки. Някои с ламаринки, други (мойте) без. Някои са уцелили къде да е балончето на крушките - други - не.

          Мойте си светят добре и където трябва, като изключим един отблясък нагоре, поради липсата на тия ламаринки - просто дупката на дългите си зее отворена, и дори когато крушката е изместена напред, при къси светлини, от там минава светлина, дето отива в осветяване на пътя на извънземните. А разликата в осветяването на пътя пред мен, в сравнение с халогенки, е в пъти.

          Та, след като ги сложа, ще демонстрирам. От няколко дена съм им хвърлил мерника.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #80
            До: Bi Xenon на Jeep-а

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Тия дни ще намеря време да сложа ламаринките, а после пак ще си говориме.

            На H4 има поне 5-6 вида крушки. Някои с ламаринки, други (мойте) без. Някои са уцелили къде да е балончето на крушките - други - не.

            Мойте си светят добре и където трябва, като изключим един отблясък нагоре, поради липсата на тия ламаринки - просто дупката на дългите си зее отворена, и дори когато крушката е изместена напред, при къси светлини, от там минава светлина, дето отива в осветяване на пътя на извънземните. А разликата в осветяването на пътя пред мен, в сравнение с халогенки, е в пъти.

            Та, след като ги сложа, ще демонстрирам. От няколко дена съм им хвърлил мерника.
            Имам абсолютно същият проблем. С тази разлика. че Сусукито ми е с 9004 цокъл и вътре във фара си има пластина да ограничава осветлението на рефлектора за дълги докато съм на къси. Забелязах, че балона на халогенната крушка е на същото разстояние на което е и балона на "китайчето"от началото на цокъла. Разликата идва от допълнителната преходна втулка от 9004 цокъл към техният ( не знам как се казва ) говоря за би-ксенон с електромагнит. По този начин ксеноновата крушка стои малко по-назад от халогенната. Точно заради това при мен и при Спарки си имаме хубава силна светлина на къси и един допълнителен сноп лъчи дълги...
            Според мен трябва да се удължи ограничаващата пластина с толкова колкото е дебела преходната втулка.
            Ще споделя резултата другата седмица...
            LZ1RED

            Коментар


            • #81
              До: Bi Xenon на Jeep-а

              Първоначално публикуван от redair Преглед на мнение
              Имам абсолютно същият проблем. С тази разлика. че Сусукито ми е с 9004 цокъл и вътре във фара си има пластина да ограничава осветлението на рефлектора за дълги докато съм на къси. Забелязах, че балона на халогенната крушка е на същото разстояние на което е и балона на "китайчето"от началото на цокъла. Разликата идва от допълнителната преходна втулка от 9004 цокъл към техният ( не знам как се казва ) говоря за би-ксенон с електромагнит. По този начин ксеноновата крушка стои малко по-назад от халогенната. Точно заради това при мен и при Спарки си имаме хубава силна светлина на къси и един допълнителен сноп лъчи дълги...
              Според мен трябва да се удължи ограничаващата пластина с толкова колкото е дебела преходната втулка.
              Ще споделя резултата другата седмица...
              Аз преходна втулка нямам. Абе, като ги махна, ще наснимам. При мен балончето на къси си е горе-долу където трябва. А дупката за дълги, която споменавам, си е на самия корпус на крушката. Просто няма ламаринка, която да я запушва, когато съм на къси. Тая ламаринка трябва да се движи заедно с крушката, и когато крушката се мръдне назад, за да светят дългите, да отваря прозорчето. Поради липсата на тая пружинка, дългите ми светят с една идея по тясна ивица по височина. Слагайки ламаринката ще мога да направя и дупката по-широка, което от своя страна ще подобри и дългите светлини.

              ПП: Това е снимка от преди няколко дни:


              Тук съм оградил и проблемните отблясъци:


              Дори и като се застане стещу джипката със светнати фарове, много ясно се забелязва къде е проблема - отблясък в долната част на рефлектора, в непосредствена близост до крушката. Точно там се отразява снопа светлина, минаващ през въпросната дупка.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от sparkybg; 06-11-09, 10:28.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #82
                До: Bi Xenon на Jeep-а

                това ми се струва, че стъклата ти го правят, дано да греша...
                имам предвид, че ако си с такъв тип стъкла този ефект няма да го има...
                Последно редактирано от Y.Stoqnov; 06-11-09, 11:43.

                Коментар


                • #83
                  До: Bi Xenon на Jeep-а

                  Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                  това ми се струва, че стъклата ти го правят, дано да греша...
                  имам предвид, че ако си с такъв тип стъкла този ефект няма да го има...
                  Не е от стъклата, и съм убеден в това. Грапавите стъкла си имат други кусури, но точно тоя номер не го правят те, за съжаление.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #84
                    До: Bi Xenon на Jeep-а

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Не е от стъклата, и съм убеден в това. Грапавите стъкла си имат други кусури, но точно тоя номер не го правят те, за съжаление.
                    колега, стъклата са част от оптическата система на фара,както и сенника пред крушката... тези с френела /грапавите/ не са предвидени за ксенонови крушки. част от уравнението са. не случайно фабрични ксенони с френел на стъклото няма... дори и петното да се докара при елементарно запрашаване параметрите му се променят а насрещните са заслепени. не случайно се предлагат фарове без френел и с различен заден рефлектор. с тнтм няма как да се постигне добър резултат. слага ли се ксенон е нужна цялосна подмяна на фара, не магерене на крушката.
                    не бързам за никъде...
                    XJ 2.5TD '98

                    Коментар


                    • #85
                      До: Bi Xenon на Jeep-а

                      Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                      .....слага ли се ксенон е нужна цялосна подмяна на фара, не магерене на крушката.
                      Еееее, Колега, къде беше кога дадох ония 600лв??
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #86
                        До: Bi Xenon на Jeep-а

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Ами не е. Така е като си на дълги, ама срещу другия не трябва да си. Цялата история на автомобилостроенето е равномерно белязана с повишаване на изискванията към оптиката на късите светлини.

                        Сега, че с голямата отвертка можеш и фабричния фар да го навиеш така, че да свети в огледалото на средна ръка джип - ами може, ама идиотите са забранени за острел.
                        )) спрямо идиотие за отстрел аз съл сложил освен 6-те халогена на въртяща се конзола и боен фар : къси+дълги това е с цел да се видят кариесите на тези дето ме заслепяват
                        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
                        ********************************
                        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
                        Honda Shadow VLX 600 - 1999
                        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


                        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
                        Влади

                        Коментар


                        • #87
                          До: Bi Xenon на Jeep-а

                          Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
                          .....боен фар : къси+дълги това е с цел да се видят кариесите на тези дето ме заслепяват
                          Не помага. Калашник е решението. Идиот от лампа се не плаши. Само завижда и като събере пари слага и той и работата пак на калашник отива....ама забранено...
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #88
                            До: Bi Xenon на Jeep-а

                            има и по-яко решение... балон с боя... отдавна си го мисля!
                            Като те заслепява някой и бум един балон с латекс на предния джам...

                            Коментар


                            • #89
                              До: Bi Xenon на Jeep-а

                              Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                              има и по-яко решение... балон с боя... отдавна си го мисля!
                              Като те заслепява някой и бум един балон с латекс на предния джам...
                              Измисли катапулта и веднага правим поне два!

                              Коментар


                              • #90
                                До: Bi Xenon на Jeep-а

                                Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
                                колега, стъклата са част от оптическата система на фара,както и сенника пред крушката... тези с френела /грапавите/ не са предвидени за ксенонови крушки. част от уравнението са. не случайно фабрични ксенони с френел на стъклото няма... дори и петното да се докара при елементарно запрашаване параметрите му се променят а насрещните са заслепени. не случайно се предлагат фарове без френел и с различен заден рефлектор. с тнтм няма как да се постигне добър резултат. слага ли се ксенон е нужна цялосна подмяна на фара, не магерене на крушката.
                                1. Има фабрични фарове с френелова леща и ксенони.
                                2. Фаровете с ксенони по дефиниция трябва да имат система за чистене. Фабрични без такава няма.
                                3. От запрашеността насрещните се заслепяват точно толкова, колкото и при нормална халогенна крушка.
                                4. Обяснявате ми очевидни за мен неща. Все пак съм свикнал да вярвам на собствените си очи, а не на разни приказки. В поркрепа на това, прилагам снимки:


                                По-очевино нещо от тая картинка, не знам. Долу съм заградил и въпросното петно, дължащо се единствено и само на незатворената

                                дупка:


                                И да, фаровете с гладко стъкло, ако са направени както трябва, хем светят по-добре, хем заслепяват по-малко. Но това е заради качествата на самия фар, а не заради крушката.

                                И да, някой ден ще си поиграя да сменя фаровете с такива с гладко стъкло, а защо не и с лупи. Но и при настоящия вариант, в момента, в който направя крушките така, че въпросното петно да изчезне, смея да твърдя че ще заслепявам по-малко от доста други фабрично направени фарове, че дори и с гладко стъкло. Конкретен пример - Лада Самара и Шкода фабия 1. Понеже съм ги имал и двете, та имам някои наблюдения. Отделно и доста други новички и лъскави творения на днешната автомобилна индустрия, с всякакви фарове, са ме заслепявали твърде често, макар с джипката да съм на доста по-високо от тях.

                                ПП: Гледал съм и други фарове с ксенони, и проблема в точно това петно е масов, при това при някои положението е значително по-зле. При други пък петно няма, но има отбласъци накъдето се сетиш - цялата долна част, която при къси светлини трябва да е доста по-тъмна от горната, често е много далеч от това пожелание.

                                ППП: На снимката ясно си личи и светната температура на крушките. Нямат и помен от синьо в тях, при това и на двата фара цвета е абсолютно еднакъв, откак съм ги взел, та досега.
                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от sparkybg; 07-11-09, 18:50.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X