Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Bi Xenon на Jeep-а

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Bi Xenon на Jeep-а

    я снимай една такава крушка, че стана интересно. От тези дето досега съм ги гледал, нямат и нямат наместване - геометрия е това. Ламаринени шапки от счупени фарове мога да намеря, ако ти е жал да чупиш нещо здраво.

    Коментар


    • #47
      До: Bi Xenon на Jeep-а

      колега, хубава дискусия сте заформили тука... има фабрични ксенони без лупа, но всичките са май с гладко стъкло от пред... за това и се предлагат фарове без френела -гладки - за да може поне горе доло да се реши проблема със заслепяването... ако стъклото на фара има френел , каквито и тенекета да му поставяш при запрашаване ще заслепява жестоко насрещните коли. това е... и най вероятно в теб или в следващият да се бухнат. за да туриш коректно ксенон трябва да подмениш целия фар с такъв с гладък джам и сметнат рефлектор...
      не бързам за никъде...
      XJ 2.5TD '98

      Коментар


      • #48
        До: Bi Xenon на Jeep-а

        Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
        колега, хубава дискусия сте заформили тука... има фабрични ксенони без лупа, но всичките са май с гладко стъкло от пред... за това и се предлагат фарове без френела -гладки - за да може поне горе доло да се реши проблема със заслепяването... ако стъклото на фара има френел , каквито и тенекета да му поставяш при запрашаване ще заслепява жестоко насрещните коли. това е... и най вероятно в теб или в следващият да се бухнат. за да туриш коректно ксенон трябва да подмениш целия фар с такъв с гладък джам и сметнат рефлектор...
        Това, което аз притежавам, е китайско, вероятно. В eBay, всичко е с произход Китай, а се предлага от Хонг конг. Продавачите обаче, не си позволяват да предлагат за Америка брутални ментета. Тук на балканите може да дават всякакви боклуци, но за Щатите не е така. По принцип, така като гледам тези крушки не са толкова силни, че да заслепят жестоко някого, дори в първоначалния си вид/ без моето ТНТМ/. Има разлика с халогена, но не е кой знае колко голяма. Другото, с което се занимавам е разработка от ТНТМ, та да не се ядосвам, че дадох $90. Понеже продавача е описал модела на колата и годината на производство, всичко кето напълно съвпада с моят автомобил, който е правен в Европа, разбира се. Ако моделите в Щатите са с други фарове 96-та година, тогава не знам.... Не стане ли нищо, си слагам халогените и си карам със здраве.
        P.S. Непрестанно, при експериментите, се опитвам да се поставя в положението, на някой който се движи срещу мен.
        ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
        "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

        Коментар


        • #49
          До: Bi Xenon на Jeep-а

          Първоначално публикуван от glinski Преглед на мнение
          колега, хубава дискусия сте заформили тука... има фабрични ксенони без лупа, но всичките са май с гладко стъкло от пред... за това и се предлагат фарове без френела -гладки - за да може поне горе доло да се реши проблема със заслепяването... ако стъклото на фара има френел , каквито и тенекета да му поставяш при запрашаване ще заслепява жестоко насрещните коли. това е... и най вероятно в теб или в следващият да се бухнат. за да туриш коректно ксенон трябва да подмениш целия фар с такъв с гладък джам и сметнат рефлектор...
          Има и друга разлика. Крушките за двата вида фарове не са съвсем еднакви. Например - D1S и D2S са за фар с лупа. D1R и D2R са за фар без. Двата вида са еднакво като размери, но тия за фара без лупа върху крушката имат нанесена тъмна ивица която не пропуска светлина.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #50
            До: Bi Xenon на Jeep-а

            Много вярно. А китайските ментета са просто някакъв светоизточник, без каквито и да е спецификации, размери, количество светлина и т.н.
            Най ме е страх от хора без мечти...

            Коментар


            • #51
              До: Bi Xenon на Jeep-а

              Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
              Много вярно. А китайските ментета са просто някакъв светоизточник, без каквито и да е спецификации, размери, количество светлина и т.н.
              Това е така, вероятно, ама мен ме озадачава, че търговеца го дава за конкретен модел кола. Сигурно няма разлика, а това си е търговски трик. Това, обаче е гаден номер, за тези, дето не владеят ТНТМ-то, а и за онези, които карат на среща им...
              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА! ... и без чалга!
              "Един казл едно, друг друго и...делото преуспяло..." /Я. Хашек/ :)

              Коментар


              • #52
                До: Bi Xenon на Jeep-а

                ако поровиш в нета ще видиш че за конкретният модел се предлагат и фарове с гладки стъкла вероятно... за моят черок например има, но аз предпочетох просто да поставя крушки с по висок инензитет и си реших проблема...
                не бързам за никъде...
                XJ 2.5TD '98

                Коментар


                • #53
                  До: Bi Xenon на Jeep-а

                  Първоначално публикуван от hristota Преглед на мнение
                  Това е така, вероятно, ама мен ме озадачава, че търговеца го дава за конкретен модел кола. Сигурно няма разлика, а това си е търговски трик. Това, обаче е гаден номер, за тези, дето не владеят ТНТМ-то, а и за онези, които карат на среща им...
                  Ще го дава разбира се. Той ти продава H4 крушка и тя става за твоя джип, това е! Той не се интерисува, че фара ти е рефлеткорен, него го интерисува захващането към фара.
                  Проблема е другаде. Всички са много прави във всичко, което казват. Истината е, че има крушки, които са произведени за рефлекторни фарове, и такива, които са за фарове с фокусираща лупа.
                  Ако някой дойде при мен и ми каже 'дай ейтая крушка" мен изобщо не ме интерисува той с какъв фар е, той е клиент, който иска тая крушка, и най-вероятно знае какво иска, все пак колата си е негова. Също така и не ме интерисува дали някой владее ТНТМ-то или не, аз съм търговец и предлагам стока.
                  Ако обаче клиента ми каже "абе ейтая крушка дали ще стане на моя джип или кола" , тогава вече ще погледна типа на фара и ще му предложа адекватно решение. Аз лично никога няма да си сложа китайски ксенон. Нещо не ми се връзва идеята комплект да струва 200лв, че и по-малко, а примерно на ауди а8 само едната крушка е 200лв оригинална разбира се.
                  Някой беше казал "Не съм чак толкова богат, че да си купувам евтиното" , че и аз съм на този принцип.
                  ...това са само разни мои расмисли и не ангажирам никой с тях.

                  П.С. ще се женя

                  Коментар


                  • #54
                    До: Bi Xenon на Jeep-а

                    Първоначално публикуван от Y.Stoqnov Преглед на мнение
                    ...Нещо не ми се връзва идеята комплект да струва 200лв, че и по-малко, а примерно на ауди а8 само едната крушка е 200лв оригинална разбира се.
                    Реално като производствени разходи струва пак толкоз. 30-ина или 40 долара, примерно. Ама чичовците по шефските позиции трябва да папат, все пак.

                    В тия крушки няма нищо извънземно. Технология на над 50 години. Реално крушката за да се направи струва колкото една енергоспеставаща, ако не и по-малко.

                    ПП: Един пример - оригинален мигач в брона за джипката ми струва 100лв. А в него няма нищо по различно от пак оригиналния голфов, дето струва десет. Таз за фабията ми, оригинален, струва 35лв. Да ти кажа ли колко са му е реалната цена? Стотинки. По тая причина никак не приемам сравнението и изводите кое колко е добро, само по цените.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Bi Xenon на Jeep-а

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      ...Реално крушката за да се направи струва колкото една енергоспеставаща, ако не и по-малко...

                      ...Таз за фабията ми, оригинален, струва 35лв. Да ти кажа ли колко са му е реалната цена? Стотинки...
                      Произвеждал си такива и знаеш кое колко струва или погледна в тавана и оцени чуждия труд? Ако е първото, дай моля точни парт номера и спецификации, да поразгледам...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Bi Xenon на Jeep-а

                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Произвеждал си такива и знаеш кое колко струва или погледна в тавана и оцени чуждия труд? Ако е първото, дай моля точни парт номера и спецификации, да поразгледам...
                        Не, не съм произвеждал, но съм запознат с технологията. И да не мислиш че ги произвеждат на луната? Просто в съседния китайски гараж, при което и разходите са им все тия. Ако се бяха появили вчера, можеше да има някакво основание - да си върнат инвестициите в разработка и т.н. Ама, ксенони има вече 10 години. Преди 2-3 продаваха и китайските по 600лв. Значи ли това че тия 600 лева са реална цена и съответстват на качеството?

                        Колкото до таса - дадох го като пример. Има и достатъчно други примери за същото. Продават 200 грама пластмаса на десеторна, че и повече, цена. Технологията за правене на пластмасови тасове е всеизвестна.

                        Има и друго - лайсна за над радиото за същата фабия - 15лв. Това е парче ABS пластмаса, дълго колкото ширината на касетофона, и широко 1см, при това с крайно проста форма. И това ли е "реална" цена? А въпросната лайсна е нужна, когато откажеш да дадеш куп пари за оригиналното радио, и си купиш "обикновено" от където искаш. Щото, отвора отговаря, но над него остава грозна дупка.

                        Накратко - Да, убеден съм че фабричните ксенони се продават на 5-орна, че и отгоре, цена. Няма нищо скъпо за правене там. Един касетофон за 50 лв е с по-сложна механика, електрониката също е нищо, ама нищо особено, а за крушката - еми погледни я сам, и си преценявай. Има далеч по-сложни и скъпи за производство, на далеч по-ниски цени.

                        Педерастки номера въртят. Питай някой притежател на мерцедес, дето при изгоряла лампа за осветление на таблото, се сменя цялото табло, а то струва нам си кви пари.

                        ПП: И тоя спор май вече сме го водили.

                        ППП: Не твърдя че китайското менте е по-хубаво от оригинала. Просто едното е на реална цена, а другото не е. При това маркови универсални китове не се предлагат на пазара, понеже и закончетата са си направили така, че да не може. Където говорят предимно парите - никога не е читава работата.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Bi Xenon на Jeep-а

                          Имам чувството, че за теб всичко се свежда до... ...стойност на материалите? Малко пластмаса, малко стъкълце... Добре де, по твоята логика буталото трябва да струва 8лв. а глава за двигател 48лв. Някакви алуминиеви сплави, поразтопени и отляти...
                          Това, машини, помещения, материали, технологии са без пари. Специалистите и те.
                          Нещо ми подсказва, че кадърните инженери, технолози и т.н. дори и в Китай са добре платени. Краденето на технологии и ноу-хау (к'ва гадна дума) също не е без пари, да не говорим за евтино. Купуването им пък хептен.
                          В цялата работа има значение и конкретното изделие точно от какъв материал ще е. Примерно лайсната от Фабията ти. На собственика на автомобила му е все тая от какво е направено. Важното е лятно време да не си променя формата и да не се разтича по таблото а зимно, да не става на парчета от всеки допир. И така 15 - 20 години. Е да, ама то тоя номер не става с всяка пластмаска. Предполагам, че схващаш идеята...
                          Не чета коментари и не отговарям на такива.

                          И коментаторите...

                          Коментар


                          • #58
                            До: Bi Xenon на Jeep-а

                            Ами май има и въпрос на късмет :-). Аз от 2 години имам китайски комплект H4, с четири баласта. Не мога да разбера има ли промяна във фокуса, т.к светят 5 пъти повече от стандартните. Имат недостатъци, по-бавно палят баластите, имат и проблеми с управлението(т.к. за H4 се използват релета) първоначално при вкл. на дълги, късите се изключваха и като се върне към къси се получава за малко тъмнина, докато загреят баластите на късите. Но ако се гледа съотношението цена-качество, за цена от 400 лв. напълно съм доволен от качеството.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #59
                              До: Bi Xenon на Jeep-а

                              За Гранд WJ ксенона е HB4 и струва 170лв. на къси, и толкова на дълги.Аз си сложих HID 6000 лилаво/бяло преди 7 мес. и нямат никакъв проблем.Лесен монтаж.
                              Car audio & Off road club TETEVEN
                              Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI
                              GAZ 69 0ff Road '76

                              Коментар


                              • #60
                                До: Bi Xenon на Jeep-а

                                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                                Имам чувството, че за теб всичко се свежда до... ...стойност на материалите? Малко пластмаса, малко стъкълце... Добре де, по твоята логика буталото трябва да струва 8лв. а глава за двигател 48лв. Някакви алуминиеви сплави, поразтопени и отляти...
                                Това, машини, помещения, материали, технологии са без пари. Специалистите и те.
                                Нещо ми подсказва, че кадърните инженери, технолози и т.н. дори и в Китай са добре платени. Краденето на технологии и ноу-хау (к'ва гадна дума) също не е без пари, да не говорим за евтино. Купуването им пък хептен.
                                В цялата работа има значение и конкретното изделие точно от какъв материал ще е. Примерно лайсната от Фабията ти. На собственика на автомобила му е все тая от какво е направено. Важното е лятно време да не си променя формата и да не се разтича по таблото а зимно, да не става на парчета от всеки допир. И така 15 - 20 години. Е да, ама то тоя номер не става с всяка пластмаска. Предполагам, че схващаш идеята...
                                Машини - за пластмасите - на практика същите с които правят купчините пластмаси по детските магазини, дето струват стотинки. За електрониката - същите, на които правят GSM-и за по 20лв. Технологии и тем подобни - ксенони вече има от над 10 години, както казах, а самата технология на тия лампи е на над 40 години. Какво и докога ще възвръщат??? Елементната база е налична отдавна. Устройството на баласта е елементарно.

                                Таз и келява пластмаска от ABS, може да направи всеки келеш. Всеки производител на материали дава подробни спецификации за какво стават, колко се кривят и т.н.

                                Кое е скъпото, освен заплатите на 358 клатикурци, седящи в йерархията над хората (да, включително и инженерите), дето реално вършат работата?

                                Не забравяй - тук говорим за стотици хиляди бройки от изделия, в които няма грам високи технологии. Ама грам. Тия технологии преди 20 години може да са били извънземни, но днес са ежедневие и са достъпни за всеки. Не говорим за единични, или малки серии. Там има защо. Това е масова технология бе човек. При това в нея няма нищо екзотично. В един прост мастиленоструен принтер за 100лв има и по-сложна механика, и по-сложна електроника. А върху него пак работят хора, пак с високи заплати.

                                Както и да е. За мен цена за 1 брой тас от 35лв е нереална, каквито и сметки да правя, и както и да го мъдря.

                                Щом си по-наясно, обясни моля, какво в продукт с производствени разходи от 20 долара, може да докара цена от 1000, при положение че се произвежда в "тираж" от стотици хиляди бройки. Аз не се сещам за такова.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X