Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Първото море. Нула грижи. ...
    Ама верно ли изкара цяло море без да човъркаш нещо по джипката?
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Ама верно ли изкара цяло море без да човъркаш нещо по джипката?
      Ъъъ, не. Смених GPS антената на мултимедията, че на моменти спираше да знае къде е.

      Ма това не го броя за човъркане.
      Последно редактирано от sparkybg; 06-07-23, 22:45.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Два литра бензин.Запалка и край на тая мъка.Това е решението.
        Майтапа на страна,но и аз съм имал разни работи за правене по гранда ама твоето е...
        Абе имаш свободно време явно...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
          Два литра бензин.Запалка и край на тая мъка.Това е решението.
          Майтапа на страна,но и аз съм имал разни работи за правене по гранда ама твоето е...
          Абе имаш свободно време явно...
          Кво му е на моето? Смених GPS антена точно за 5 минути (тя е на магнит върху ламарина зад мултимедията). 1 пластмаса и 4 болтчета.

          Вози си ме над 8000км вече. Това че свалях скорости заради течащ заден семеринг си е изцяло от мен. Друг не би - не течеше чак толкова. Като съм гламав и не смених при първите две сваляния на кутията, това е положението.

          Извънредното бяха ламарините и каръщината с кутията. Именно каръщината, не самото правене, което си беше допуснато не само още преди да спечеля търга, а преди да тръгна да играя по търгове.

          За мен е отдушник, точно кокото и тераното. Вероятно ако не пипна нищо повече ще си ме вози едни 5+ години без да мрънка.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • След 12 страници тема да те вози 5+ години...добре е....
            Как и да е...
            Аз бих му се изнервил и запратил в небитието...
            Така продадох и моят гранд за няма нищо.
            Просто ми идва в повече губенето на време за глупости.
            Иначе успехи в начинанията пожелавам.
            Като донаглася финансите може да пусна тема подобна на тази в Тойота подфорума ...
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
              След 12 страници тема да те вози 5+ години...добре е....
              Как и да е...
              Аз бих му се изнервил и запратил в небитието...
              Така продадох и моят гранд за няма нищо.
              Просто ми идва в повече губенето на време за глупости.
              Иначе успехи в начинанията пожелавам.
              Като донаглася финансите може да пусна тема подобна на тази в Тойота подфорума ...
              Еми има сериозна разлика между нас - ти би търсил сервизи, аз си правя колите сам. От там и 32-те страници. Пак - правенето на колите ми ме разтоварва, а не обратното.

              Ако не беше така, темата изобщо нямаше да я има, а аз надали щях да купувам автомобил от copart без да мога да съм напълно убеден в какво точно състояние е.

              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                След 12 страници тема да те вози 5+ години...добре е....
                Как и да е...
                Аз бих му се изнервил и запратил в небитието...
                Така продадох и моят гранд за няма нищо.
                Просто ми идва в повече губенето на време за глупости.
                Иначе успехи в начинанията пожелавам.
                Като донаглася финансите може да пусна тема подобна на тази в Тойота подфорума ...
                Няма да има какво да пишеш там,освен за тунинг.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение

                  Няма да има какво да пишеш там,освен за тунинг.
                  Да бе, чувАли сме ги тия. И сме ги гледАли. Питай ме що си взех пак терано s VP44 навремето, вместо 120ка с D-4D.

                  @slatanic: Това от тая тема е със 150 коня повече от твоя гранд. Такава Toyota няма, а такава Toyota с тия размери съвсем няма. Затова съм го припознал като моя автомобил. С месеци се нагледах на бензинки от най-различни марки и за най-различни пазари - масово пълни гробници и особено тойотите на перверзни цени, спрямо които това в момента ще ме вози и по-дълго и по-безпроблемно и по-евтино. Ремонт на кутия в сервиз струва колкото една дюза за D-4D, частите струват колкото половин дюза.

                  Еми не - добри автомобили са, ама не са мойте, точно колкото и iPhone не е моя телефон.
                  Последно редактирано от sparkybg; 10-07-23, 09:29.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • sonda
                    sonda коментира
                    Редактиране на коментар
                    Пестин лева е вече нова дюза за ДиФорди...Ремонт на кутия е 7-8 дюзи...първия път...Живи и здрави...

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ъъъ, това към кого? Щото за мойта кутия промени няма - фрикционите са под 100 зелени кинта. А нови оригинални дюзи с 6 отвора (за последните модификации hemi, оригинално са с 4) са 40 долара парчето.

                  • sonda
                    sonda коментира
                    Редактиране на коментар
                    Викам, че Тойотските дюзи вече паднаха до 500 лв/бр...А иначе за ремонт на кутия, както казваш извън сервиз може и да е по-евтино, т.е ако си я правиш сам, но иначе в спецсервизите за автомати, всичко почва от 3к нагоре...

                • Аз правя каквото мога и имам време сам, но нямам мястото и желанието за такива ремонти.
                  А и времето липсва.
                  Предпочитам да карам когато имам време, а не да правя.
                  Но всеки си е луд по неговият си начин.
                  Иначе и моята тема за 5.9ката не е малка да кажеш, че и те не се чупят нали...
                  А това с конете е образно щото моят гранд бе всичко друго, но е и стоков.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Така де - тя и темата ми с Тераното е 36 страници. И от 2019 година насам - нищо. Беше ми станало скучно вече - сипвам, карам, и сменям масло чат-пат.

                    ПП: А относно конете - образно, колко да е образно? То и моето не е стоково. Само чип тунунг за тоя мотор (5.9) стандартно е +15-20 коня, както и за моя. С всичките останали салтанати (интейкове, модифициране на глави, кюнци и т.н.) да добавиш още 20-30. И пак остават едни 100-120 отгоре. Тоя мотор безспорно е абсолютен чук, но с обидно ниски параметри за кубатурата си. Вероятно затова търпи суерчарджъри и прочие издевателства. То именно това е един от плюсовете на масов американец с масов мотор - има ВСИЧКО, и сравнено особено с Тойота, на смешни цени. Например комплект фрикциони за моето са 5 пъти по-евтини от комплект фрикциони за Sequoia 5.7 2010. От един и същи сайт, производител, и клас.
                    Последно редактирано от sparkybg; 08-07-23, 12:36.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не съм много съгласен за параметри спрямо кубатура. И другите американци са с подобни, а и европейските също.

                  • Въпроса с поддръжката и ремонта е доста разтегливо понятие, и на мен майсторите в сервиза ми се смеят че ги карам да сменят неща които никой не сменя, но на мен пък ми е кеф да си го правя в близко до заводското състояние и ако може по-добро, въпреки че Спарки е доста по-взискателен от мен, но пък и както е писал прави му кеф а щом е така нищо друго няма значение.
                    Относно Койотите - преди да си взема WK-а мислих доста и карах 120-ки - абсолютна мекица клати ужасно и друса едновременно, здравината УЖ е по-голяма, но пък мотора, резервоара, дюзи и прочие са доста зле и има милиони теми от хора които ревът и струва 5цифрена сума да тръгне до следващия BlackOut след макс.50 000км....
                    Камионския мотор на 120-та е смешно слаб и дори не може да се доближи до параметрите и дълговечността на 320CDI доказан многомилионник, относно автомата на WK- държи 1000Nm. и взривната мощ на 55AMG и на всичкото отгоре Койотата струва Х2... За 10-15 000лв. разлика WK-а ще си го карам и ремонтирам още 15години наслаждавайки се на почти 300коня и 600Nm...

                    Мантрите за Тойота са като приказките : "- Най прУхУдимата Джипка е лада Нива, минава отсЕЙди...."
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • Dilyan Zagorchev
                      Dilyan Zagorchev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Хубу, тая дето държи илядо нютона и тя е 5G. С нещо се различава от другите две.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Написал съм въпросната кутия какви модификации има официално. Колко държи реално, нямам идея. Кутията се слага максимум на G55AMG, което е 700 нютона, не 1000. G63AMG е 1000, но там се слага друга кутия.

                      5G tronic е това. Дали в живия живот наистина държи 1000 нютона не знам. Официално на возило с 1000 нютона не я слагат.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Имало най-различни:
                      https://sportlichleicht.com/info/transmissions/722_6

                      Втрещих се точно колкото когато разбрах че само едно парче от инсталацията на WK се прави в над 20 варианта спрямо всяка екстра, която има.

                      Какви са точно разликите надали някога ще разберем докрай. ЗаW5A330 и W5A580 фрикционите са еднакви и струват 163 долара:
                      https://www.raybestospowertrain.com/...acks/rcp96-028

                      Всичко от Raybestos Powertrain за 722.6:
                      https://www.raybestospowertrain.com/transmission/722-6

                      Всичко е за 330, 380 и 580 нютоновите версии. Спрямо таблицата гора има 900 нютонова и 440 нютонова версия, но някакви специални части за тях не намирам.

                      Аз продължавам да търся 5.7 WK1 или WK2 преди 2014 за едно 50-ина километрово кръгче по магистрала Люлин, за да проверя дали някои аспекти в поведението на кутията ми са конкретно от мойта кутия, или "тоя модел са си така".Например при кротко каране зад някой, дебнейки момент за изпреварване и издразнен че кара като баба ми без никаква причина, и рязко настъпване, има едно мотане около 2-3 секунди, и след това свялвне на 2 предавки. При по-плавно настъпване последователно отключва торка, после сваля една предавка, после сваля още една, както и трябва да е. Ама като съм избеснял и искам злобно на дръпна някой, това бавене дразни.

                      Иначе от старт превключването нагоре е абсолютно перфектно, независимо дали с педал до ламарината или не, след въпросното мотане после също си изрежда предавките както трябва да ги изрежда.
                      Последно редактирано от sparkybg; 14-07-23, 14:23.

                  • След амнайсто слагане и махане покрай кутията, заглушителят (AP 700466) взе да дрънка вътрешно. Поръчах нов, междувременно тоя спря да дрънка.

                    Като купих джипката беше със същия на външен вид, който приех че е оригиналния, но се оказа че съм бъркал. Но, търсих такъв, дето прилича на него. Въпросния беше точно като него и реших че ще е той. И бях доволен, докато не се раздрънка.

                    Поръчах от Allegro pl EDEX 43.13 и вчера го смених. Полски е (поне по марка). Първо, или е пълен с нещо, или е двуслоен (по-скоро), защото като му плеснеш един шамар като звук няма нищо общо с AP-то, което дрънчи на ламарина и категорично е еднослоен (предвид и виждащите се външно точкови заварки с вътрешните прегради.). Този не дрънчи - чува се глухо "туп" и толкоз. И е осезаемо по-тежък от другия, от където съдя че вероятно е двуслоен. А може и да е двуслоен, и да е пълен с нещо, доколкото пълнеша обикновено е стъклена, меална или някаква друга вата.

                    Звукът се изчисти. Няма го едно свистене, дето го имаше преди. Сега се чува предимно басовото боботене на V8-ка, дори когато го настъпя.

                    Старият заглушител и пукаше след като паркирам колата. Като изстиваща печка. При този и това го няма.

                    Иначе като корозия забележки - ръжди практически няма. За разлика от тръбата назад (уж пак на AP, но подозирам че реално не е), която си е практически изцяло ръждясала, но поне само повърхностно.

                    Та, ако някой сменя заглушител на бенсиново WK - EDEX 43.13 го дават за всичките и засега вдъхва повече доверие. С доставката е 200 кинта.

                    Тръбата назад е EDEX 43.12. Засега не мисля да я поръчвам, но подозирам че и тя е по-качествена. От друг полси сайт - около 150лв.

                    Заглушителя и тръбата изчерпват всичкките кюнци на возилото от оригиналното парче с катализаторите и ламБа сондите (което е неръждавейка и в перфектно състояние) назад.
                    Последно редактирано от sparkybg; 13-07-23, 13:46.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От известно време нещо се разхлопа отзад. Все едно изведнъж. Подозирах биалета, макар звука да ми беше малко силен за биалета. Оказах се прав - явно съм свикнал с возило на шаси, където между купето и рамата има допълнителни тампони и шумовете от окачването, когато има нещо разбито, са много по-слаби.

                      Открих скъсан маншон и луфт поне половин милиметър. Нямах налична биалета за сменяне, но и ме глождеше да пробвам - ето еквилибристиките.

                      Малко флекс, наличен тампон, каквито ползвах за предни биалетки на Terrano, малко стругарлък, малко заваряване...
                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:bialeta1.jpg Прегледи:0 Размер:487.7 КБ ID:6933127

                      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:bialeta2.jpg Прегледи:0 Размер:461.2 КБ ID:6933128

                      Ще видим колко ще издържи. Задната стаб щангичка е супер смешна, та значително натоварване от нея няма. Тампонът е от носач на някаква кола (не помня точно модела) и е разчетен за много по-зверски усилия, а и на биалетките на Терано даяни доста, при положение че предната теранова щанга е МНОГО по-дебела.

                      Тук обаче ходът е по-голям, рамото на шангата също смешно, и се получава по-голямо завъртане при по-големи ходове. Това е, което може да го скапе. Макар че доста съм си играл да му пробвам възможностите - доста може да се суче без кой-знае какви усилия.

                      Като проба е лесно, бързо, и най-вече евтино. За мен в случая нула лева, и тампона е сменяем. Ако се окаже удачно, и другата ще бъде направена така като и дойде времето. Засега е здрава.

                      Любопитното е че като че ли това са си оригиналните биалетки. Виждате в какво състояние са резбите, а болта, с който се затяга към купето, си стоеше с цинка все едно вчера е слаган. Така се и отви/зави - разхлабване и после си върви на ръка като чисто нов. За съжаление не се сетих да снимам, но изключая главата е неразличим от нов.

                      ПП: За да е налично и тук:
                      - тампона е от Alfa/Lancia/Fiat с оригинални номера 82315794, 46402825, 60682636, (KB-1219C в ДБК Димитров, от където съм го купувал), има го на много производители на цени от 7 до 20 кинта.
                      - размери: 12мм вътрешен диаметър, 32мм външен, 32мм ширина на вътрешната втулка, 26мм ширина на външната.
                      Последно редактирано от sparkybg; 11-08-23, 12:07.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • KingofROAD
                        KingofROAD коментира
                        Редактиране на коментар
                        Новия тампон от какво е?

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        Погледни пак 2 реда над коментара ти.

                    • Биалетки от форд транзит кънект са много здрави,след подобна намеса ,ги насосвам на киа сийд,хюндай и30 ....досега не съм подменял преработени.Докато оригиналните им в някои случаи не могат и 4000 км да изкарат.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • То предполагам че е свършила от това че маншонът и беше скъсан. Задната ми стаби щанга е с диаметър 16 (шеснадесет) милиметра, та натоварването е никакво. Просто нямах налична, пък ми се щеше да се справя с хлопането.

                        Все пак, една фордовска би стигнала и за двете като я резна по средата и я каръщисам най-просташки към края с тампона. Каква марка купуваш?

                        А за щангата - май европейските са с по-дебела поне задна щанга - 19,2мм, та може и да я сменя. Ще проверя и каква е хавата с дебелината на предната. Отпред обаче са си заводски тампон-тампон и ако сдадат ще е заради спекла се гума. Засега няма никакви признаци на проблеми там. Единственото нещо отпред, което не съм сменил ,ако не броим кормилната рейка, дато ме чака в кашона от няколко месеца
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • Roninn
                          Roninn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Миле,майле или нещо такова ужким немски

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X