Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Идеята ми е да се движи със 140 и да се разтяга до 160 при изпреварване.Икономия ,колкото толкова...20 газ мисля е добре.То реалноста е нещо различно от каквото ми се ще.

    Спарки....да не са те изгонили от работа...от къде толкова време имаш.Изчетох снощи всички страници.
    Последно редактирано от Roninn; 13-06-23, 18:00.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Икономия ,колкото толкова...20 газ мисля е добре.
      Оптимист.
      Двигателя 3.7 гори здраво, но за сметка на това НЕ върви.
      Тествай и кажи дали си доволен от вървежа. Това от впечатления само на бензин. За газ не ми се мисли
      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • 140 ще поддържа, но изпреварването със 160 вероятно няма да е най-пъргавото преживяване. Все пак тежи над 2 тона.

        20-22 газ извънхрадско вероятно са постижими. Градското ще е нагоре.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение

          Оптимист.
          Двигателя 3.7 гори здраво, но за сметка на това НЕ върви.
          Тествай и кажи дали си доволен от вървежа. Това от впечатления само на бензин. За газ не ми се мисли
          За жената е..
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Спарки....да не са те изгонили от работа....
            И да го изгонят, ще му дам едно ъгълче в гаража да си ровичка, кой бяга от 200-300 ...........хиляди паунда ..................на час примерно
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

              За жената е..
              Помисли за WK2 3.6. Това разправят било икономично. И си е 300 коня.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                И е с пластмасов входящ колектор.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                То и 5.7 е с пластмасов колектор.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Позагледах. Деди, не разбирам защшо го недолюбваш. Мотор като мотор. Вярно, 4-валка с VVT, даже късните са с VLT, но никакви други екзотики не виждам. Не отстъпва на 3.7 по надеждност, а 3.7 си е доволно надежден мотор, но просто е слабоват и за кубиците и за харча си.

                Те ти, на 626000 мили, иначе казано милионник:
                https://www.thedrive.com/news/34672/...r-626000-miles

                Много малко крайслерски мотори могат да се похвалят с това.

            • За кардана - вчера го пратих на турците, снес го получиха, преди половин час ми се обадиха че са го проверили и въпреки че не е оригинален, изработката е добра и баланса му е перфектен.

              Явно все пак са черна магия тия кардани. Или ще трябва да се пробва да се върти в различни посоки в двата си края. Или, по предположение на хайманата във Феликс - още да не се е отпуснал (едното каре и шлиците наистина са стегнати) и от там да прави мизерии. Фактъ е че до към 90-100км/ч няма НИКАКВИ вибрации, а след това силно зависят от това колко съм настъпил газта.

              За изработване на еквивалент с кръстати карета ми съобщиха цена от 500 кинта. Засега ще се въздържа.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Той оригинални си е такъв. Тоя, дето им пращах, също. С по 6 сачми са и двете карета.

                Единственото ми предположение е да има грес в дългия маншон от едната страна и над определени обороти маншона да се разшляква от центробежните сили и да вибрира. Не знам на колко оборота ги въртят при балансиране.

                Като дойде ще има инспекция със сигурност.

                Тоя тип карета още по дефиниция правят по-малко вибрации и могат да работят на по-големи ъгли. Проблемни се оказват именно маншоните, доколкото оборотите на кардана в случая може да подминат 5000.
                Последно редактирано от sparkybg; 14-06-23, 21:31.

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Как да подминат 5000 оборота? Раздатката не ги ли намалява малко?

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Раздатката намалява оборотите 2.7 пъти, ама на бавни. На бързи е 1:1.

                При 100 км/ч оборотите на кардана са 2554. Возилото е ограничено на 210км/ч. Вдигал съм 190 за проба - повече ме е шубе, но факта е че може да ги подмине.

                Возилото е с бавни дифове (относително де, като за такъв мотор - 3,73) и бърза скоростна кутия (предавателното число на последна предавка е 0,67).

                Задния кардан си е с кръстати карета. За сметка на това е с голям диаметър, но пък алуминиев и доста лек.

            • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              Помисли за WK2 3.6. Това разправят било икономично. И си е 300 коня.
              И Аз съм чел само положителни мнения за 3.6 Pentastar - ЗА мен лично WK2 с 3.6 на пружини е най-евтиното за поддръжка нещо в ценовия диапазон - примерно 2020г. 50 -60К всичко друго се чупи и струва хиляди ремонта му.

              Относно 3.7та - смятам че е абсолютно безмислен - Слаб, гори като 5,7 а ако го настъпваш гори повече дори, чупи се, няма бавни, няма QD2, 1000пъти по-добре е един дизел и Дизела все пак поевтиня... )))
              Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
              Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

              Коментар


              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                С един чарджър и става 400кс. Отвъд водата имат такива китове.

            • Отворих предното каре. Кактои предполагах - зверски натъпкано с грес, която за разкош е тръгнала и по маншона.

              На всичкото отгоре при разглобяването се разпръцафръца съвсем, та се вкарах в ебаси филма да го сглобя. Карето има и аксиален ход около 30-40мм, освен че може и да се кълчи, като в същото време е със 6 сачми, а не е трипод. Сглобява се на пръв поглед обратно на всякаква логика и със заигравки, докато подкараш сачмите, защото се съобразяваш едновременно със стегнат сеаратор и вътрешна и външна с наклонени X-образно канали,. За сметка на това се сглобява по грешен начин изключително лесно, но така сглобено има нулев ход и нулево кълчене. Уплътненията (поне едното) също не са добри. Не е пускало, но още преди да махна маншона и прилежащата му ламарина, беше изскочило от мястото си. Ще изрежа нови, ще преценявам от какво.

              Ще си играя с него по-нататък. Тъпото е че вероятно и другото е препълнено, а там задния капак е капсулован. Все пак неговия маншон (на другото, задното), е такъв че от центробежната сила греста излиза от него и отива където и е мястото.

              Вероятно ще го напълня и със синтетична жълта Bardahl грес, вместо с оригиналната милибденова/графитна. Вижда ми се прекалено гъста и не знам дали изобщо би могла да се разнесе равномерно от центробежните сили за вменяемо време. Може да направя и друг капак откъм маншона, с вътрешна преграда. Или да използвам капак от задно каре с малък маншон, вместо тая огромна хуьовина за някакъв сантиметър ход.

              Сори че няма снимки, ама с грес до лактите нямаше как.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Да, общо взето е това. За различните хора има малки разминавания от +/- 5-6 градуса. Напримвр от водата, с която жената си мие ръцете, аз ще пищя. Но понеже много пъти ми се е налагало да меря температура като се човъркам с електроника и особено със светодиоди, за себе аи съм установил прагът си на търпимост за дълго време (10ина секунди постоянен допир) на нещо като 55-60 градуса и краткосрочен допир (до секунда) на около 65-70.

                Сега, като се занимавам дългосрочно с пипане на жежки неща, съвсем естествено кожата ми става на гьон и праговете се покачват, ама това отдавна не ми се е случвало.

              • Dilyan Zagorchev
                Dilyan Zagorchev коментира
                Редактиране на коментар
                В Джийп групата у фейса потърси Димитър Ендаров. Едно време продаваше силиконови маншони(има магазин за части). От него съм си купувал за Ланчата. Ако не го откриваш, пиши да ти намеря телефона му.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Маншона трябва да е твърд и да не се деформира лесно, не мек. Например маншоните на полуоските са пластмасови, на задния кардан също.
                За задния кардан има сервизен бюлетин даже. В началото (2005та година) слагали повече и неправилна грес на шлиците и тя се стичала в маншона, където не може да се разпредели и предизвиква вибрации.

            • Първото море. Нула грижи.

              Изминати 1486км при среден разход нещо като 15.6/100. София-Приморско - 14.8/100, Приморско-София - 15.8/100.

              300 кила пътници, 200 кила багаж, климатик и магистрала от край до край на 142км/ч преобладващо на круиз контрол. Останлото извънградско, доклкото движението беше мижаво, се кара на 100-110 по GPS, ако няма нарочни ограничения под 90.

              Останалите километри са 50:50 магистрала:извънградско, при същите условия минус багажа.

              Това е без да се стремя да иконимисвам, но при наличието на "шефа" в колата, та и без хулигански изцепки.

              Аз съм повече от ОК с такъв разход. За другото море може да изклчюча MDS-а, ей-така, за проба, да видя какво реално пести. Имам 6-тото чувство че ще е някаква мижавост.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От четвъртък до преди малко,три пъти пътувам Пловдив приморско Пловдив......Жестоко задръстване ,катастрофи....петък и събота минах през странджа ....

                Тоя разход е много ок.....както споменах,оглеждам се за такъв или подобен.....може и дизел ....но засега бензин е с приоритет.

                п.п Току преди 10 минути идвам от Приморско...другата седмица пак ще пътувам 4 пъти и по другата пак....

                п.п 2 На магистралата ми преобладаваше работа на място с климатик ....към 3 часа .....

                ​​​​
                Последно редактирано от Roninn; 02-07-23, 15:23.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Не е имало задръставния при мен. Катастрофа имаше с 2 коли излезли и нагоре с колелата, но трафика беше лежерен и дори там нямаше задръстване. Това вчера, тръгвайки към 17:30 от Приморско. На отиване, на 23.06, тръгвайки към 12:30 от София, имаше повече движение до към Стара Загора, но пак нищо драматично и без задръствания. Винаги пътувам извън час пик и извън дните на масови преселения. Примерно в петък вечер, събота сутрин в посока морето и неделя вечер в посока София за да пътувам трябва съвсем да нямам никакъв друг вариант.

                  Та, горното го смятяй почти без намалявания и ускорения по магистралата.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Супер разход, Аз преди няколко дена ходих да гледам един WK2 5.7 HEMI 2016 Summit за последните 1700км. смесено показваше 15.4 което е топ, но за съжаление очакванията ми не се покриха изобщо, прекалено опитомен ми се видя. Никакъв глас единствено нещо леко над 5500rpm., Не толкова бърз колкото очаквах, общо взето таргет групата е Лелята да кара децата на градина.... Сега ще карам SRT и ще реша или ще се откажа от нова семейна кола WK2...
                    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                    Коментар


                    • Ами съвсем нормален разход. Дизеловите Корсички харчат толкова...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
                        Супер разход, Аз преди няколко дена ходих да гледам един WK2 5.7 HEMI 2016 Summit за последните 1700км. смесено показваше 15.4 което е топ, но за съжаление очакванията ми не се покриха изобщо, прекалено опитомен ми се видя. Никакъв глас единствено нещо леко над 5500rpm., Не толкова бърз колкото очаквах, общо взето таргет групата е Лелята да кара децата на градина.... Сега ще карам SRT и ще реша или ще се откажа от нова семейна кола WK2...
                        WK1 4.7 и 5.7 са си тихички. Обаждат се само при сериозно настъпване. На мен това ми харесва. На който не му - едно гърне по-малко и готово. Не съм карал след 2014-та и не знам какво им е поведението при настъпване, нито какъв им е звука.

                        ПП: Смесено за такъв разход забрави. Това е по-тежко от моето, а със същия мотор - градско си ги дрънва над 20, квото и да го правиш, независимо че е с повече скорости. Моят смесен разход е 19-20. Като се има предвид че всеки ден имам по два 5-6 километрови тегела на студено. Зимата отива на 22 даже. Хайде да речем нещо като 18 може и да се докара, ако е по-загряло, без климатик и без задръствания, ама не го вярвам.

                        Най-вероятно от тия 1700км, градските са 20-50км. Тоя разход е невъзможен, даже да го карам като баба ми.
                        Последно редактирано от sparkybg; 03-07-23, 10:27.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • CITIZEN
                          CITIZEN коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не подценявай ролята на Автомата, аз съм имал Е320 CDI със 5G и същата със 7G - Разликата е около 2литра - едната на 160 ми гори 9+ другата 7+, не е там въпроса не ми пука колко гори, но искам нещо по диво от WK1 3.0CRD/който е ремапнат и върви на гръм/ и Е350 CDI/също чипосана/.
                          Честно не ми хареса или било нещо поомаляло въпреки че изглеждаше в перфектно здраве, просто ми идва твърде опитомено а там вече има ML500 BiTurbo където е класи над Черока в пътно поведение, изработка и др... но да не разводняваме темата, Ще пробвам и едно SRT-да знам кое кво е, НО от 3.6 се отказах на цяло то ще невероятен мъртвец, дори и сравнен с моя WK 1....

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          На 160 и двете са на последна предавка и локъп, та хич не ги виждам от къде ще ги докарат тия 2 литра, но както и да е.

                          Предавателните числа на WK1 4-5-6 са 1.00, 0.75, 0.67, на WK2 са 1.00, 0,83, 0,67 - тоест и в това са кажи-речи пълен еквивалент, с изключение на предпоследна предавка, но и там разликата е мижава. Разликите в тия кутии са долу. И двете допълнителни предавки на 8-степенната са на underdrive, като и първа и втора са по-бавни от 3:1 при мен. Първа е 4.67:1, което вероятно е гласено са премахване на бавните в някои случаи. Но това би дало икономия в града, ако предположим че прекарва в локъп по-дълго време. Моята кутия има локъп само на 4, 5 и 6 -та предавка. А 80% от градското е преди 4-та.

                          Значима разлика имат единствено в дифовете - WK1 е 3.73, WK2 е 3.45. От това може и да даванякаква разлика извънградско, но не вярвам да е значима. Но пък обяснява по-различния вървеж - това си е разлика почти като между 32-ки срещу 29-ки гуми.

                          И при E320 вероятно е имало разни такива "несъществени" подробности. При дизел 500 оборота надолу са си значима разлика като режим.

                          Аз продължавам да твърдя че WK2 на моя смесен разход няма да даде под 18, а на магистрала ще е практически същия (по-добрa аеродинамика, но и по-тежък), при еднакви други условия (еднакви гуми например).

                          ...а иначе аз отдавна се ослушвам за едни дифове от CRD - 3.55:1. Предния се сменя с поглед - само със задния би имало заигравки. А по моргите дал Господ дизелови трупни донори.

                          ПП: Това е със старата кутия (виж разхода долу):
                          https://www.ultimatespecs.com/car-sp...-Overland.html

                          Това е с новата кутия:
                          https://www.ultimatespecs.com/car-sp...7-V8-HEMI.html

                          Даже официалната разлика е между 800 грама и литър и половина. А това, както знаем, обикновено е силно оптимистично. И... както казах, е по-тежко от моето с между 200 и 300 кила. Де-факто с новата кутия изкарва същото 0-100 като моето. Та предвид всичкото това не вярвам на драстични разлики в харча при еднакви други условия.

                          Да не забравяме че и моето е с лек лифт и по-големи гуми от оригинала. От това може да има примерно литър надолу, ако беше в заводския си вид.
                          Последно редактирано от sparkybg; 03-07-23, 15:28.

                        • дядо владо
                          дядо владо коментира
                          Редактиране на коментар
                          CITIZEN, аз пък съм имал два еднакви "Вояджера" 4-та генерация новички ( шофьорче бях някъде, моя беше на 64 км. когато го везх ) Един ден по незнам какви причини колегата взе моя и ми се разсърди че съм го преебал, Реално нямаше причина, когато ги вземахме той взе левия, аз десния, на колегата вървеше като нов, но "моя" буквално къртеше асфалта.....и гореше литър повече и по борд компютър и на живо Техника настройки допуски съчетание от много фактори влияят на разхода

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X