Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кутията има 4 датчика и 5 клапана. Чудя се защо още не си си "написал" управление по твой вкус.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Кутията има 4 датчика и 5 клапана. Чудя се защо още не си си "написал" управление по твой вкус.
      Управляващия и софтуер подлежи на декомпилация. PowerPC. 768к барабар с таблиците. Но прихода от такова нещо трябва да е доста сериозен, защото и прекия разход и загубеното време са сериозни.
      Ако беше преди 15 години и живеех в САЩ щеше да е друго. Сега и тук сметката не се връзва. А и кутията е морално остаряла, макар все още да е масова, особено производната и 68RFE.
      Последно редактирано от sparkybg; 30-05-23, 12:04.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Семеринга сменен.

        По кОтията свършено:

        - Underdrive: пакет за 68RFE, +20% площ (10 едностранни диска срещу 4 двустранни), Raybestos GPZ RTK6801. Стария беше в перфектно състояние.
        - Overdrive: underdrive пакет за 68RFE като горния + един двустранен диск и един стоманен диск, +опорен диск на TransGo за повече място +50% площ (10 едностранни + 1 двустранен диск срещу 4 двустранни). Стария пакет беше поизпечен, макар и не чак лошо. Станало е по време на борбите с регулатора на налягане и грешното сглобяване първия път.
        - 2C: Alto 128757 пакет с Red Eagle фрикциони и Kolene стоманени дискове, +50% площ (3 двустранни дискове вместо 2). Стария беше леко изпечен. Причини - предполагам сътщите, или вижд следващата точка
        - 4C: Raybestos GPZ RTK6804 за 68RFE, +25% площ (4 двустранни диска вместо 3). Стария беше перфектен. Смених и буталото - при първия монтаж му нараних леко уплътнението и подозирах разни дребни странични ефекти като ефект, вероянто свързани с позапичането на 2C съединителя
        - Reverse: Alto High Energy, както си е оригиналнмо. Стария беше ОК. Обаче при сбъркания монтаж и миналото разглобяване стоманата беше позапечена, дисковете също, та смених фрикционите. Стоманата, сменена при предното сглобяване, си беше перфектна.
        - Сменен TC акумулаторът в помпата, както и още една част пред него.
        - Сменени 2 чарка в клапаннот тяло
        - Сменени гарнитури на клапанното тяло - старите са работили добре и crossleak не е имало

        Имаше малко метрална кашичка по магнита, но никакви други налепи никъде. Маслото си беше червено.

        При всичкото това кутията си се държеше нормално с мнооого дребни (Деди би казал - автохипохондрични) дефекти. Факта е че сега и те са отстранени.

        Сменен преден кардан с Dormann. Задното каре грее повече, макар и не чак прекалено - мога да си задържа пръса около половин-една секунда, което значи че е под 70 градуса. Обаче вибрациите са повече от с оригиналния, та ще бъде даден на баланс. Поне луфтове няма никакви (за разлика от оригиналния, на който шлиците към задфното каре са хлабави) и ако ен е хептен крив, би-трябало балансът да се получи.
        Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 09:32.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • Върнах стария кардан, върнаха се старите дребни вибрации. Dormann-ът ще иде за баланс при Феликс ако изобщо нещо става от него. Задното каре май вече има някакъв луфт, не е стегнато, и ми е малко чудно от какво грее повече от смененото от мен на оригиналния кардан с най-евтиното китайско от Rockauto. Не грее прекалено - под 70 градуса е, но другото е под 60.

          Голяма драма с тия кардани. Не конкретния случай, а въобще.
          Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 20:13.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Nachev
            Nachev коментира
            Редактиране на коментар
            Dormann-ът нов ли е?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Чисто нов, в оригинална недокосната опаковка, без следи от удари. Има и тежест от баланс, та явно наистина такъв е правен. Задното каре е капсуловано, предното май също. Не пуска грес. Съдейки по плика, греста е графитна или молибденова.

            Единственото ми обяснение е докато са го балансирали да не си е бил разнесъл греста. Или да е препълнен.
            Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 21:40.

        • За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.

          Явно това карданите са яко космическа технология.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Здравей колега . попитай тук .Турска е фирмата с много добро оборудване. Намира се в Асеновград.
            https://kardan-express.com/

            Коментар


            • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.

              Явно това карданите са яко космическа технология.
              На Теца пита ли?
              Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
              Око за око, паста за зъби!
              Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.

                Явно това карданите са яко космическа технология.
                Спарки, писах ти лично.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна...
                  Ето за такива случаи трябват усилени скорости...
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Ето за такива случаи трябват усилени скорости...
                    Точно! Добра работа свършиха.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от murfito Преглед на мнение

                      На Теца пита ли?
                      АутоМиг са това. Каза че не може да закачи по-къс кардан от метър и двайсе. Но можел да ми смени шлиците. Обаче оригиналния кардан ще го пипам само ако успея да се сдобия с друг не по-лош от него.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение

                        Спарки, писах ти лично.
                        Писах им днес към края на работния ден. И на още едни от Кубрат писах.

                        Утре ще пиша и на турците, да видим какво ще кажат.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От другите отговор все още няма, но турците от Кардан Експрес ми се обадиха един час след като пуснах мейла със запитаването и казаха че няма проблем да проверят/балансират тоя, както и да ми произведат еквивалентен кардан с кръстати карета.

                          Съответно карданът днес ще отиде към Асеновград. До тук отношението ми хареса.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • Да питам нещо....3.7 каква му е крайсерската скорост по магистрала....и така ли е ,че с тоя мотор нямат бавни.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • mariiin
                              mariiin коментира
                              Редактиране на коментар
                              При скорост 120 км/ч, реални около 115 км/ч, оборотите са около 2150. Обикновено са без бавни. На клипчета съм виждал и с бавни, но дали не са самоделка незнам.

                          • Нямат бавни и дифовете му са по-бързи от на всички други - 3.07:1. За скоростта нямам идея, доколкото пък 5-та скорост му е по-бавна от на 4.7 и 5.7

                            При реални 140км/ч, с гуми 265/65R17 (30.5 инча), на 6-та (0,67 предавателно число) и на локъп, с дифове 3.73, 5.7 и 4.7 са на 2400 оборота.

                            При същите условия 3.7 би-било на (2400*3.07*0,83)/(3,73*0,67) = 2447, тоест същото.

                            Какво точно разбираш под крейсерска скорост, не знам. 5.7 поддържа 140 с изключителна лекота, както си е на последна предавка и локъп.

                            Ако чакаш икономия - няма да ти се получи. Харчат еднакво и 3.7 и 4.7 и 5.7.

                            При 3.7 има и варианти само със задно.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X