Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес реших малко да се поразходя, като също така и да посвърша малко работа.

    Тъй като досега не бях излизал от платформата, откакто бях монтирал повечето неща, днес трябваше да видя, как ще се случат нещата.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:516
Размер:297.4 КБ
ID:6923489

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:501
Размер:240.3 КБ
ID:6923502

    Реших да си направя белязка, за да ми е по-лесно паркирането в платформата. Камера за предно и задно виждане също се предвижда, но друго си е да има белязка.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:505
Размер:360.5 КБ
ID:6923504

    Все пак наблюдавах отпред и отзад, докато се движи джипа на платформата.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:503
Размер:403.8 КБ
ID:6923494

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:497
Размер:250.7 КБ
ID:6923499

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:500
Размер:259.6 КБ
ID:6923503

    В горната част също направих белязка.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:505
Размер:400.3 КБ
ID:6923492

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:510
Размер:544.0 КБ
ID:6923505

    Бързи снимки пред платформата и тръгвам.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:513
Размер:536.5 КБ
ID:6923490

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:503
Размер:482.6 КБ
ID:6923497

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:503
Размер:420.7 КБ
ID:6923495

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:503
Размер:444.7 КБ
ID:6923501

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:506
Размер:485.6 КБ
ID:6923498

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:505
Размер:548.3 КБ
ID:6923500

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:508
Размер:611.1 КБ
ID:6923493

    Преди време, докато съм пътувал към село, бях забелязал, че пред Исторически Парк в Неофит Рилски има паркирани Вранглери. Беше ми интересно да разбера, защо са паркирани там. Реших да отскоча и да разбера, а също така и да направя няколко снимки.

    Оказа се, че Вранглерите се отдават под наем. Наемат се за около 4 часа, като разходките са няколко вида и са все приятни. Не съм ги пробвал, но може с приятели да се организираме и да ги пробваме. Тъкмо да видя, как се справя стоков Рубикон.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:505
Размер:498.7 КБ
ID:6923491

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:500
Размер:492.1 КБ
ID:6923496

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:496
Размер:435.1 КБ
ID:6923511

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:504
Размер:461.5 КБ
ID:6923508

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:505
Размер:482.9 КБ
ID:6923512

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:504
Размер:462.1 КБ
ID:6923513

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:502
Размер:443.9 КБ
ID:6923510

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:503
Размер:438.7 КБ
ID:6923514

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:511
Размер:550.6 КБ
ID:6923507

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:504
Размер:482.8 КБ
ID:6923509

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:501
Размер:461.6 КБ
ID:6923506

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:500
Размер:434.9 КБ
ID:6923515

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:503
Размер:461.9 КБ
ID:6923516

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:506
Размер:543.7 КБ
ID:6923518

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:503
Размер:457.1 КБ
ID:6923517

    На прибиране към Варна реших да мина по магистралата и да тествам с по-висока скорост. Очаквах, че доста ще клати и ще е нестабилен, а то се оказа точно обратното. Реално с по-ниска скорост, може би между 60 и 90, тогава се усеща клатенето.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:498
Размер:324.3 КБ
ID:6923519

    После реших да отида към майстора и да видим, кое накъде е.

    Рампата беше отчасти готова. Беше ми ясно, че, ако я пробвам, ще я изкривя, но все пак исках да я пробвам.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:503
Размер:584.4 КБ
ID:6923521

    Трябваше да направим и разни корекции на предните подкалници, защото предните амортисьори са изнесени навън с планки, което от своя страна налага други промени.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:498
Размер:420.1 КБ
ID:6923520

    После регулирахме стойката на номера.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:501
Размер:667.8 КБ
ID:6923522

    Дойде ред и да тествам рампата. Да, знаех, че ще се изкриви и така и стана, но е съвсем леко. Следващия път ще донеса още материал, ще я подсилим, ще сложим допълнителните неща, които съм предвидил.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:500
Размер:672.5 КБ
ID:6923524

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:499
Размер:638.9 КБ
ID:6923523

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:499
Размер:665.7 КБ
ID:6923525

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:502
Размер:695.4 КБ
ID:6923526

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:497
Размер:627.4 КБ
ID:6923529

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:503
Размер:762.3 КБ
ID:6923528

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:498
Размер:561.1 КБ
ID:6923532

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:42.jpg
Прегледи:499
Размер:673.8 КБ
ID:6923527

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:43.jpg
Прегледи:496
Размер:512.9 КБ
ID:6923533

    А тук можете да видите едно кратко клипче, на което реално се вижда самото качване на рампата. Първоначално исках да пробвам само на задно, за да видя, дали ще успее. След това включих и предния мост и се качи нормално.

    После забелязах, че километража показва 188888, та реших да го снимам и него.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:44.jpg
Прегледи:490
Размер:284.0 КБ
ID:6923530

    После зареждане.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:45.jpg
Прегледи:495
Размер:332.9 КБ
ID:6923531

    След което автомивка.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:46.jpg
Прегледи:496
Размер:626.8 КБ
ID:6923535

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47.jpg
Прегледи:499
Размер:515.3 КБ
ID:6923534

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:48.jpg
Прегледи:495
Размер:550.3 КБ
ID:6923537

    После отново в гаража.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:49.jpg
Прегледи:491
Размер:346.6 КБ
ID:6923536

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50.jpg
Прегледи:487
Размер:297.3 КБ
ID:6923538

    Хареса ми, как стоят капките вода по боята, та реших да направя няколко снимки отблизо.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51.jpg
Прегледи:495
Размер:328.9 КБ
ID:6923539

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52.jpg
Прегледи:489
Размер:286.1 КБ
ID:6923540

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:53.jpg
Прегледи:500
Размер:452.1 КБ
ID:6923541

    Благодаря!

    Коментар


    • Добро решение за собствена рампа- препоръка , ако желаеш да приемеш разбира се - по -малък ъгъл на наклона и горе поне 20см по дълга да е стъпката с ръб отпред.Кога бех по активен правих подобни със спънки между тях -регулируеми. Сега са некъде по района ако не са ги дали на скраб.Успех и безаварийни.

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря! Напълно съм съгласен с теб. Има, обаче, едно условие - рампата да може да се събере в багажника на джипа. Максимума, който мога да си позволя, е с по-горните размери.

    • Понеже не може всичко да бъде перфектно, бих искал да споделя няколко мои наблюдения.

      Още миналата година, когато взех теглича, реших, че трябва да го боядисам. Тогава го дадох на прахово боядисване. Нагласата ми също така беше, че всеки един детайл, който се направи по джипа, ще се даде на прахово боядисване.

      След като взех тегича и реших да го сглобя, без да го монтирам на джипа, при самото стягане на самия теглич към планката, боята се напука.

      Нямам представа, дали това е нормално, но така се случи. Дали съм затегнал повече или са други причините - не знам.

      После реших, че няма да ги давам на прахово боядисване детайлите.

      Тогава се разтърсих за друга по-здрава боя и попаднах на Раптор.

      Консултирах се, купих нужните материали и инструменти, след което решихме сами да си боядисаме детайлите.

      Тъй като досега не бях монтирал нещо, което да е било с Раптор боя, то нямах преки наблюдения.

      Искам силно да подчертая нещо - мнението ми, което изказвам, не е с цел да опетни работата на някого или някой продукт. Вероятно нещо от моя страна не е правилно, та ми се иска да открия причината, затова и споделям.

      Та да се върна към темата. Когато монтирахме задната броня, понеже някои детайли така са направени, че влизат трудно, защото е оставен луфт от 1 мм, а боята все пак има дебелина, та тогава си е нормално да има паднала боя.

      Също така, когато монтирахме задната броня, както и слайдърите, където ламарината е с дебелина от 3 мм., когато затягаме болтовете, няма никаква драма. Боята си стои на място, без да има поражения.

      Вчера, обаче, а и няколко дни преди това, когато монтирах калниците, забелязах, че, когато съвсем леко по-силно затегна, то боята започва да се пука. Помислих си, че е от това, че на някои места нямам шайби (защото самите отвори са близко до сгъвката).

      Да, обаче, когато вчера свалих предните подкалници и после ги монтирах отново, защото трябваше да сложа гумено уплътнение, то с гумените шайби боята се напука отново.

      Какво мисля аз, че се е случило и е проблем?

      Мисля, че всичко произлиза от дебелината на ламарината, а може да има и други фактори.

      Когато монтирахме слайдърите и задната броня, тогава болтовете ги стягахме много здраво, като паднала боя нямаше.

      Когато стягахме калниците, боята се напука.

      Мисля си, че заради дебелината на ламарината и деформацията ѝ, това напуква боята.

      Ако някой има идея, какъв може да е проблемът и как да го отстраня, би било супер, понеже не съм наясно с автобояджийския занаят.

      Раптора като боя ми харесва и добре стои, но, ако се окаже от дебелината на елемента, не ми се иска да правя нови елементи, за да държи самата боя. Другата опция е по-леко да стягам калниците.

      Очаквам вашите мнения и коментари.

      Благодаря!

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Много е дебел слоя на уретановото покритие + няма добро свързване с детайла.

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        За първото не знам, но за второто си много прав. Говорих с човека, от когото взимам боята. Препоръча ми майстор. Вероятно някои детайли ще ги дам да се боядисат наново, защото иначе няма да ги изтърпя нещата.

    • Днес успях да навържа разни светлини. Камерата за задно виждане е само монтирана, но кабелите още не са прекарвани, както и кабелите за лед светлините. Тях по-нататък, когато има време.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:458
Размер:205.1 КБ
ID:6923647

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:461
Размер:208.4 КБ
ID:6923646

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:455
Размер:313.0 КБ
ID:6923648

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:461
Размер:295.5 КБ
ID:6923649

      Коментар


      • Хванах се да окабелявам камерата за задното виждане.

        Както се вижда на снимките по-горе, камерата я инсталирах. За съжаление нямам снимки от процеса на окабеляване, но не е кой знае какво.

        Почти всичко е Plug and Play. Камерата се свързва към кабел с някаква странна букса, която не я знам. На този дългия кабел от страната на камерата има два кабела, които са плюс и минус. Тях съм ги вързал към светлините за задно движение.

        В предната част към мултимедията кабелът е едно RCA, заедно с един кабел, който реално трябва да пуска самата камера. Има преходни кабели, които са четири кабела към една букса, която букса се свързва към мултимедията.

        Надявам се, че до момента ми следите мисълта.

        Кабелът, обаче, не стигна, затова се наложи да закупя удължаващ кабел RCA мъжко-мъжко, заедно с преходник женско-женско, за да мога да ги навържа.

        През цялото време следя напрежението във всеки един край на кабела.

        Преди да навържа всичко към мултимедията, след удължаването, отново замерих с мултицета напрежението. На задействащия кабел има 12V, а на RCA-то има около 1.5V.

        Като навържа всичко и включа на задна - камерата не се включва.

        Гледах разни клипчета, че уж има някакви настройки за включване, но при мен май няма такива неща.

        Така или иначе утре ще звъня, за да питам, дали има нещо, което съм объркал или пропуснал.

        Ако някой има представа, как мога да включа камерата, да казва.

        Благодаря!

        Коментар


        • atanas_93
          atanas_93 коментира
          Редактиране на коментар
          Този допълнителен кабел, който върви с RCA- то, отзад се свързва към към светлините за заден ход, където е свързана камерата, а отпред в мултимедията към кабел на който пише- rear light, rear gear или нещо подобно. Той служи за да "каже" на мултимедията, че колата е на задна и да я превключи веднага, дори преди да е заредила операционната система, каквато и да е тя.

        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Да, така съм ги навързал. В коментара по-долу съм пуснал една снимка, заедно с малко обяснения на нещата, които съм направил.

      • Ето една снимка и да обясня по нея, какво съм направил.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.PNG
Прегледи:404
Размер:136.1 КБ
ID:6924637

        12+ Reversle Light - вързан е към плюса на задната светлина;
        GND - вързан е към масата на задната светлина.
        DVD Trigger Wire - вързан е към тригера на мултимедията..
        RCA - директно към женското RCA на мултимедията.

        Нищо сложно не виждам като окабеляване. Има напрежение на кабелите, но не тръгва.

        Ще се гледа отново.

        Коментар


        • Моята медия като пристигна се оказа с 2-3 кабела с различен цвят, от цветовете в книжката. И точно единия от тях беше за + от задна.

          Също някои медии имат и вход, който се задейства при подаване на маса (а не +).

          Та сигурен ли си, че подаваш +12V на правилния вход. Ако си го уцелил, трябва при включване на задна да има някаква реакция на медията. Дори и да имаш проблем с RCA сигнала, трябва на черен екран да изпише “No Signal"

          ** Казваш, че мериш откъм радиото, че пристигат тези 12V от ЗХ. Едно приятелче сам си беше вързвал медията и беше убеден, че всичко е свързано правилно. Оказа се, че точно този тънкия червен кабел е останал висящ. А той вързал само захранването на камерата. И ми казва: "Виж, че като включа на ЗХ, на камерата диодите светят". Е, даде ама няма кой да каже на медията че си включил на задна

          ***Също се чесахме по главите с едно приятелче за неговата камера ... Но при него даваше "No Signal"

          Оказа се, че камерите за ЗХ са на два стандарта (CVBS и AHD). На някои медии можеш да избираш в системното меню на кой стандарт ти е камерата. Други, обаче, работят само с единия вид сигнал и камерата трябва да ти е на този стандарт.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Camera.jpg
Прегледи:381
Размер:111.3 КБ
ID:6924649


          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря. Реално всички кабели са навързани. От камерата, както се вижда на снимката по-горе, има два кабела за плюс и минус. Няма трети, както е при повечето камери, който да се свърже към плюс или към минус. Той си е "вграден" в самия кабел явно. (Хората са го направили културно.) А иначе този кабел отпред вече го свързвам към мултимедията.

            В настройките видях, че пише нещо CVBS. Пробвах да вляза вътре, като напиша парола, защоото иска, но не можах да вляза. Паролата я пише в упътването. В системните настройки с тази парола влизам, но с другата не успях да вляза. Мисля, че точно в тази настройка се крие разковничето.

        • Тази парола е друга. Пробвай със 126.
          Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

          Коментар


          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря. При първа възможност ще пробвам.

        • Не знам, дали споменах, когато слагах окачване, затова сега ще го спомена.

          След този двоен демпфер на моменти воланът се върти по-трудно.

          Не знам, дали в него е причината, но секторната кутия се разтече.

          Звънях на майстор, за да го разпитам за опциите, които имам. Не мисля, че са много.

          В четвъртък мисля да се обадя на хората, които ми доставиха окачването, за да питам, дали има някакви алтернативи.

          Това, което измислихме за момента, е единствено рециклиране на секторната кутия.

          Има и друга възможност, в която да е причината. Просто да ѝ е дошло времето и след това по-голямо натоварване, просто да е сдала багажа.

          Но все пак не ми се иска да рециклирам секторна кутия и след неизвестен кратък срок да съм отново в изходна позиция. Двойна работа не обичам да правя.

          Интересно ми е отвъд окена, дали пипат нещо по секторната кутия, след като слагат и по-големи окачвания, и по-големи гуми. Вероятно ще се разтърся по-късно.

          Ето и малко снимки.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:383
Размер:439.8 КБ
ID:6924694

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:372
Размер:420.2 КБ
ID:6924695

          Ако някой има идеи за по-дълготрайно решение, ще се радвам да ги сподели.

          Благодаря!

          Коментар


          • Някой има ли координати на сервиз във Варна, който ще може качествено да извърши такъв ремонт? Може на телефон - 0897/264-266 или на Viber/WhatsApp. Благодаря!

            Коментар


            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Намерих фирма, записах час. Благодаря!

          • Накратко:

            Понеже не ми хареса, че боята беше паднала на предния ляв калник, реших, че ще сваля всичко от съответната партида и ще ги направя отново нещата. Реших все пак да взема някаква боя и да намацам дупките, за да не ме дразни.

            Процедурата - сваляне, пясъкоструене, боядисване, монтиране. Този път при майстор бояджия.

            Междувременно, когато пусках кабелите за задната камера, свалих стоповете и видях, че има малко засъхнала кал, която я нося още от Вълчи Камък, та реших да я махна. Не беше много, но няма как да бръкна, та реших с компресора да я сваля.

            А с камерата за задно виждане има някакво развитие. Без да бутам нищо, когато днес паркирах, мултимедията автоматично включа уж камерата, но показва само черен екран. Сигурно, ако изчакам още няколко дни, ще дойде и картината, хаха.

            Относно възможната причина за падането на боята - смятам, че грундът е нямал добра адхезия с метала. Не ги бяхме зашкурили и вероятно затова така е станало. За следващите пъти ще знам, че най-добре на пясъкоструене и тогава боядисване.

            Та това е за момента.

            Ето и малко снимки.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:292
Размер:460.3 КБ
ID:6925831

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:281
Размер:599.9 КБ
ID:6925834

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:279
Размер:492.6 КБ
ID:6925833

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:282
Размер:663.1 КБ
ID:6925837

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:282
Размер:245.5 КБ
ID:6925835

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:286
Размер:337.5 КБ
ID:6925832

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:283
Размер:277.9 КБ
ID:6925836

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:280
Размер:229.0 КБ
ID:6925838

            Коментар


            • Реших да създам една снимка тип "Преди и Сега" и ето, как изглежда тя:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:282
Размер:261.6 КБ
ID:6925840

              Коментар


              • Понеже получих запитване в другата тема, какво става с Вранглера, реших малко да повдигна и тази тема.

                Накратко казано не ми остава много свободно време, в което да се занимавам с Вранглера. Който следи другите теми знае, че започнах ремонт на стария апартамент и затова малко давам пауза на този проект за момента.

                Иначе към края на лятото по спомен успях за няколко дни да направя нещо като Rock Lights, само че аз ще ги нарека Inner Fender Lights.

                Нямам голям снимков материал от самия процес, защото беше тегаво в гаража да лежа, да дупча, да монтирам планки, лампи, окабеляване и т.н.

                Ето малко снимки и от крайния резултат.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:191
Размер:177.1 КБ
ID:6947979

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:182
Размер:259.4 КБ
ID:6947984

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:180
Размер:321.4 КБ
ID:6947980

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:182
Размер:387.1 КБ
ID:6947983

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:181
Размер:98.8 КБ
ID:6947982

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:179
Размер:188.4 КБ
ID:6947981

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:182
Размер:203.6 КБ
ID:6947985

                Също така от Алито поръчах някакви бели лепенки с надпис RUBICON и реших да ги лепна на предния капак.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:185
Размер:295.1 КБ
ID:6947986

                Имайки предвид двата блокажа и ръчно откачащата се предна стабилизираща щанга си мисля, че можем да минем и за Рубикон, хаха. Просто ми хареса самата лепенка и реших да я залепя.

                Та накратко е това. Нямам голям ъпдейт тук. Има готов проект за предната броня, който включа наличието на спотчета, лед бар, куки за теглене и т.н. Бронята дори е нарязана на парчета и е в чували, но изобщо не ми остава време да се занимавам и с това.

                Има и готови колонки за предния лед бар, който трябва да е над стъклото, но и до него не мога да стигна. Дори още не съм навързал тези свелини, които са на задната броня. Живот и здраве, когато намеря време да се занимавам отново с Вранглера, ще ги продължа нещата, но за момента са на пауза.

                Та това е за момента от мен.

                Благодаря и Весели Празници!

                Коментар


                • Лепенките дават 5-10% проходимост. Та това не е малка работа. Снежни празници!
                  FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

                  Коментар


                  • Тоше, махни страничните надписи СПОРТ. Няма такова животно хем спорт, хем Рубикон.
                    Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                    Стефан Арзатов

                    Коментар


                    • c0dy^
                      c0dy^ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да, ще е хубаво да ги махна.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X