Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Честита Нова Година! Пожелавам много здраве, щастие и късмет!

    Тъй като при слагането на предната плоча за лебедката трябваше да махнем клаксона, реших, че трябва да му променя мястото и вече да не е закачен за гредата отпред.

    В двигателния отсег бях видял едно място, където си мислех, че ще пасне.

    За моя голяма изненада установих, че в джипа има два клаксона. Вероятно единият е с висока честота, а другият с ниска, но това са само мои предположения.

    Та поразгледах мястото и установих, че сякаш този клаксон направо си е предвиден там да стои, заедно с планката.

    Удължих само кабелите и го монтирах на новото място.

    Благодаря!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:724
Размер:322.1 КБ
ID:6905685

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:731
Размер:365.1 КБ
ID:6905684

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:732
Размер:419.3 КБ
ID:6905686

    Коментар


    • Тоше , това не е клаксон а тромба . Те винаги са по два . Клаксона е един.
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Моя грешка, извинявам се. Аз ги възприемам като еквивалентни, макар и да са различни.

    • Бърз update.

      Двете лебедки са монтирани. На предната лебедка не работеше модула за безжично управление, та реших и на двете лебедки да бъде сменен.

      Благодаря!

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:666
Размер:315.0 КБ
ID:6906793

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:654
Размер:280.7 КБ
ID:6906796

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:667
Размер:257.0 КБ
ID:6906794

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:647
Размер:309.1 КБ
ID:6906795

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Браво, Тоше, само така продължавай!

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, Жоре!

    • Сигурен съм, че бързо ще отгатнете, но все пак да го направим малко по-интересно.

      Някой може ли да познае, за какво съм предвидил тези кабели?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:607
Размер:220.8 КБ
ID:6906967

      Отговор ще дам със снимка, когато го завърша.

      Поздрави!

      Коментар


      • atanas_93
        atanas_93 коментира
        Редактиране на коментар
        Вероятно за управление на лебедките отвътре. Едните ключове разрешават управлението, а другите реверсират моторите.

    • Правилно.

      Набързо успяхме да го сътворим. Идеята беше да е нещо временно, но може и да се окаже постоянно. Ще видим, живот и здраве. Също така, ако остане постоянно, вероятно ще претърпи разни подобрения.

      Ето и малко снимки.

      Благодаря!

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:565
Размер:210.1 КБ
ID:6907397

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:566
Размер:390.7 КБ
ID:6907399

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:563
Размер:437.4 КБ
ID:6907401

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:563
Размер:433.1 КБ
ID:6907398

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:567
Размер:416.4 КБ
ID:6907400

      Коментар


      • Тоше, ако искаш, можеш да изкараш всички силови комутаторни връзки през релета скрити където искаш примерно зад таблото/долу в кракатата, под седалките и т.н..

        После с тънки кабелчета да управляваш релетата от табло/панелче с ключета на странничната конзола в ляво на предното стъкло, прибрано, красиво, удобно и го има на пазара за десетки левчета
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • Благодаря, Жоре!

          Ако говориш за тази конзола, вече там са сложени други копчета.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:582
Размер:647.8 КБ
ID:6907408

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Да, за там, има още малко място, Ако не отгоре около сенника и/или в дясно от малката тонколонка.

          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Да, благодаря. И аз си го бях помислил, но много накупчено щеше да стане и се отказах. Иначе съм набелязал още едно-две места, но и там ще трябват разни допълнителни доработки.

        • Някой знае ли, кой в България се занимава с доставки на Rough Country Lift Kit? Благодаря!

          Коментар


          • Имам още един въпрос. Двата кардана имат някакви маншони. Някой знае ли, какво има под тях?

            Коментар


            • Подвижната част на кардана ...там се разтягат и свиват
              На нас клиренс ни трябва , не скорост

              Коментар


              • c0dy^
                c0dy^ коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря! Силно се надявах да получа такъв отговор. Реално, каквото и окачване да се сложи, карданът ще бъде динамичен и ще се намести спрямо новата дължина.

            • Тоше, драсни ми ЛС ще ти споделя няколко ГБ с неща за джийп за четене. Става за секунди, отваряш инструкциите, диаграмата и всичко се вижда в детайли + инструкции за ремонт и т.н.
              Бъдете живи и здрави!

              Коментар


              • c0dy^
                c0dy^ коментира
                Редактиране на коментар
                Добре, Жоре. Благодаря!

            • Една малка част от един бъдещ пост. Предположения за мястото?

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:431
Размер:611.2 КБ
ID:6908127

              Коментар


              • Уж нямаше да подготвям много снимки, но сякаш пак много станаха. Казвайте, ако ви е досадно да гледате снимки, за да ги ограничавам още повече.

                Бях планирал да сложа преден и заден блокаж на ARB, заедно с компресор, който да има опция да помпи и гумите. След няколко проведени разговора със служителите от Гладиатор, записахме час за 16.01.2023.

                Реших да не е само работно, а и да си направя разходка отново до Пампорово.

                Няколко дни по-рано ми хрумна идеята, че трябва да сложа предни подкалници. Исках отново нещо временно. Подадох информацията на майстора, а той за отрицателно време ги изработи. Трябваше само една бърза шкурка и боя да им ударя, защото бяха прозрачни.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1.jpg Прегледи:0 Размер:391.0 КБ ID:6909154

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2.jpg Прегледи:0 Размер:374.2 КБ ID:6909157

                Дойде ред и на тръгването. Пътят отново е същият - Варна - Шипка - Пловдив.

                Като морско чадо, невиждало сняг отдавна, искрено се зарадвах на снега на Шипка.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:3.jpg Прегледи:0 Размер:536.8 КБ ID:6909156

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:4.jpg Прегледи:0 Размер:511.1 КБ ID:6909159

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5.jpg Прегледи:0 Размер:244.8 КБ ID:6909155

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:6.jpg Прегледи:0 Размер:174.5 КБ ID:6909153

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:7.jpg Прегледи:0 Размер:387.1 КБ ID:6909158

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:8.jpg Прегледи:0 Размер:296.8 КБ ID:6909160

                После тръгвам към Пловдив, за да се настаня в апартамента, който бях наел за три нощувки.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:9.jpg Прегледи:0 Размер:299.5 КБ ID:6909168

                След това се бяхме чули с колега от форума да се срещнем, да се запознаем и да си поговорим за Вранглери. Така и направихме.

                После отидох към Гладиатора, за да оставя джипа. Предварително бяха казали на охраната, че ще пристигна вечерта. Паркирах го, хванах такси и се прибрах.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:10.jpg Прегледи:0 Размер:275.0 КБ ID:6909165

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:11.jpg Прегледи:0 Размер:225.4 КБ ID:6909166

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:12.jpg Прегледи:0 Размер:312.9 КБ ID:6909169

                Хареса ми мострата, на която демонстрират устройството и функцията на блокажа.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:13.jpg Прегледи:0 Размер:278.8 КБ ID:6909170

                След което през следващите три работни дни момчетата от сервиза са работили по джипа. Помолих ги да ми пращат по някоя снимка отвреме навреме, а ето и техните снимки.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:14.jpg Прегледи:0 Размер:218.4 КБ ID:6909161

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:15.jpg Прегледи:0 Размер:198.7 КБ ID:6909162

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:16.jpg Прегледи:0 Размер:207.0 КБ ID:6909163

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:17.jpg Прегледи:0 Размер:199.4 КБ ID:6909164

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:18.jpg Прегледи:0 Размер:215.5 КБ ID:6909167

                А ето и няколко снимки от мен, когато освободих апартамента по обяд и отидох в сервиза, за да изчакам да приключат.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:19.jpg Прегледи:0 Размер:440.0 КБ ID:6909176

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20.jpg Прегледи:0 Размер:420.0 КБ ID:6909173

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:21.jpg Прегледи:0 Размер:359.6 КБ ID:6909171

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:22.jpg Прегледи:0 Размер:313.2 КБ ID:6909175

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:23.jpg Прегледи:0 Размер:382.4 КБ ID:6909174

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:24.jpg Прегледи:0 Размер:351.2 КБ ID:6909172

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:25.jpg Прегледи:0 Размер:417.8 КБ ID:6909179

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:26.jpg Прегледи:0 Размер:440.4 КБ ID:6909182

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:27.jpg Прегледи:0 Размер:245.9 КБ ID:6909178

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:28.jpg Прегледи:0 Размер:234.1 КБ ID:6909177

                Имахме малко премеждия с плащането. Исках да платя с карта. Така и направих. ПОС терминалът мисли, мисли, след което каза, че транзакцията не е минала успешно. Влязох в приложението през телефона и видях, че сумата е дръпната. Последваха няколко разговора със служители и на двете банки. Нашата казва, че транзакцията е минала успешно, а тяхната казва, че тразнакцията не е минала успешно. Това става около 17:30 часа. Разбира се, ако не платя, няма как да тръгна. Наложи се да направя още едно плащане, но този път реших директно с банков превод. Всичко беше успешно. Когато тръгвах забелязах, че ръчната изобщо не работи. Добре, че момчетата не бяха тръгнали още. Споделих им, за какво става въпрос. За съжаление нямаше как да дойда на следващия ден, защото същата вечер пътувах към Пампорово. Момчетата веднага вкараха джипа в сервиза след работно време и оправиха ръчната, за което много им благодаря! На следващия ден оставаше да звъня на банката, за да видя, какво се случва със средствата, защото реално аз виждам това, че два пъти съм заплатил за услугата, а търговецът вижда едно плащане. Но това на следващия ден ще го мислим. Бързо зареждане на бензиностанция и потеглям към Пампорово. Тъй като бързо пристигнах, помолих хората от хотела в Пампорово, в който имах резервация, да ми приготвят една порция за вечеря, тъй като щях да изтърва вечерята. Влязоха ми в положение и така и направиха, за което и на тях много благодаря!

                Дали от вълнение или от нещо друго - не знам, но се събудих рано, та реших да закуся набързо и да изляза. Както се вижда на снимките - няма сняг.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:29.jpg Прегледи:0 Размер:310.6 КБ ID:6909181

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:30.jpg Прегледи:0 Размер:299.4 КБ ID:6909180

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:31.jpg Прегледи:0 Размер:326.2 КБ ID:6909183

                Копчетата са с друг модел от тези, които аз си представях, но не е от голямо значение.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:32.jpg Прегледи:0 Размер:413.3 КБ ID:6909184

                Намерих едно местенце, на което успях да тествам блокажите.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:33.jpg Прегледи:0 Размер:708.2 КБ ID:6909185

                Предварително знаех, че един приятел ще бъде в Пампорово, но той не знаеше, че и аз ще бъда там. Та реших да му звънна да го изненадам и се видяхме. Реално изкарахме почти целия ден заедно.Той с приятелката си беше и им споделих, че мисля да се кача до Вълчи Камък и ги поканих, ако искат да дойдат, а те се съгласиха.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:34.jpg Прегледи:0 Размер:911.2 КБ ID:6909187

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:35.jpg Прегледи:0 Размер:845.2 КБ ID:6909188

                Теренът не изглеждаше никак зле. В голямата си част го карах само на задно, но в даден момент трябваше да премина на бавните. Преминахме през 1-2 по-големи локви с коловози, където не беше нужно да включвам блокажи.

                След което изведнъж пред мен се появиха два пътя - единият с голяма локва и коловози, а другият със страничен наклон. Дали от предните локви гумите се бяха напълнили с кал - не знам, но при опит да дам назад, за да се засиля леко, усетих, как джипът започва да се пързаля на една страна. Тъй като не бях сам, а с други хора, реших да не рискувам. Та трябваше да обърна, което също беше приключение. От местните разбрах, че предния ден се бил стопил снегът. Макар и с два включени блокажа, отново си беше трудно да обърна и да излезем, за да се приберем. А също така и започваше да вали дъжд. Не е било писано сега да се качим до Вълчи Камък. Вероятно друг път, живот и здраве.

                А ето и една снимка, след като обърнахме и решихме да си тръгнем. Изглежда като нормален път. Вероятно е така, но с кални гуми, които ще видите на следващите снимки, нещата коренно се промениха.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:36.jpg Прегледи:0 Размер:858.3 КБ ID:6909186

                А ето и я калта. Не разбирам особено много от видове кал и тяхната консистенция, но като гледам гумите и ми приличат на сликови. Без грам грайфер. А калта мазна, мазна. Няма измиване после, но и дотам ще стигнем.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:37.jpg Прегледи:0 Размер:1,013.6 КБ ID:6909190

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:38.jpg Прегледи:0 Размер:1.02 МБ ID:6909191

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:39.jpg Прегледи:0 Размер:611.2 КБ ID:6909189

                След автомивката, отново имаше кал. Дори джантите не можаха хубаво да се измият, а водоструйката беше толкова силна, че на места по броните беше паднала боята. Да, броните са временни, боядисани са през пръсти, но все пак.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:40.jpg Прегледи:0 Размер:649.6 КБ ID:6909192

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:41.jpg Прегледи:0 Размер:469.0 КБ ID:6909193

                След това реших да релаксирам малко в хотела. Пробвах им сауната и парната баня. После вечеря и в леглото пред телевизора.

                На следващия ден ставам, закусвам и виждам, че започва да вали. Помислих си, че няма да натрупа, но не бях прав. Натрупа си, макар и не много.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:42.jpg Прегледи:0 Размер:515.2 КБ ID:6909196

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:43.jpg Прегледи:0 Размер:602.7 КБ ID:6909195

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:44.jpg Прегледи:0 Размер:445.8 КБ ID:6909194

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:45.jpg Прегледи:0 Размер:430.3 КБ ID:6909197

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:46.jpg Прегледи:0 Размер:680.6 КБ ID:6909198

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:47.jpg Прегледи:0 Размер:604.5 КБ ID:6909202

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:48.jpg Прегледи:0 Размер:420.5 КБ ID:6909199

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:49.jpg Прегледи:0 Размер:355.5 КБ ID:6909200

                Целия покрив от вътрешната страна беше в конденз. Предния път не го бях забелязал, но този път ми направи впечатление.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:50.jpg Прегледи:0 Размер:400.2 КБ ID:6909201

                Като цяло почти целия ден обикалях из Пампорово. Разходих се горе до пистите. Порадвах се на снега.

                Няколко снимки от терасата в хотелската стая.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:51.jpg Прегледи:0 Размер:810.8 КБ ID:6909203

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:52.jpg Прегледи:0 Размер:672.2 КБ ID:6909208

                На следващия ден рано сутринта станах, за да си оправя багажа и да тръгна. Видях зор с отключването на колата. Шофьорското стъкло беше все едно в ледени висулки. Дали, защото е бил наклонен на една страна и водата се е стичала и после е замръзнала - не знам, но шофьорската врата не можах нито да я отключа, нито да я отворя. Пасажерската врата много лесно се отключи и отвори. После с доста внимателно бутане успях да отворя и шофьорската врата, та така влязох вътре. След това си натоварих багажа, закусих и потеглих директно към Варна.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:53.jpg Прегледи:0 Размер:567.7 КБ ID:6909206

                После автомивка на естакадата, за да го измият отдолу, после отделно аз го мих още отвън и чак тогава го прибрах.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:54.jpg Прегледи:0 Размер:340.9 КБ ID:6909204

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:55.jpg Прегледи:0 Размер:273.6 КБ ID:6909205

                Оставих го да изсъхне в гаража. На следващия ден взех маркуч и пистолет за почистване.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:56.jpg Прегледи:0 Размер:296.9 КБ ID:6909207

                Закачих ги към компресор за въздух, легнах отдолу и издухах всичката кал, където успях да я видя, а и също така и тази, която не се виждаше. Където можеше да бръкна - бръкнах.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:57.jpg Прегледи:0 Размер:316.9 КБ ID:6909209

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:58.jpg Прегледи:0 Размер:367.4 КБ ID:6909210

                Това е за момента от мен.

                Благодаря!

                Коментар


                • atanas_93
                  atanas_93 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Качествена изолация. Директния допир на външния студен и вътрешния топъл въздух, само през тази преграда, води до това.

                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Няма как реално Wrangler JKU да се термоизолира като едно Гранд Чероки или ТЛК примерно, замисъла на тази кола е като на УАЗа, да се кара без таван и да се мие с водоструйката

                • atanas_93
                  atanas_93 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Има, има как. Правил съм го на Чероки XJ състезателно, на което тавана беше само ламарината. Там, не само имаше конденз, ами ни и течеше във вратовете. Имам и една Витара кабрио с твърд таван. И там преди изолацията си имаше същия конденз, като на снимките на Вранглера. Това по никакъв начин не пречи да ги мия с водоструиката.

              • Понякога става така, че, колкото и каквито планове да се правят, не винаги се реализират. А в други случаи нещата могат да се случат от обяд до вечер.

                Така се случиха този път нещата.

                Миналата седмица в петък предлагам на приятел да си направим уикенд разходка към Габрово, което предложение бе обмислено и прието. Бяхме трима с две коли.

                След кратка подготовка в петък следобед, решихме да потеглим.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:270
Размер:569.6 КБ
ID:6911816

                Кратка среща на входа на магистралата и потегляме.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:275
Размер:510.0 КБ
ID:6911817

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:271
Размер:208.6 КБ
ID:6911815

                Кратка пауза около Велико Търново.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:274
Размер:324.6 КБ
ID:6911814

                Гледката от хотела, след като се настанихме вечерта. В бързината намерих хотел в Трявна, който се оказа доста приятно местенце.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:274
Размер:282.2 КБ
ID:6911818

                Вечерта температурите бяха под -10 градуса, та всичко отдолу беше лед.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:292
Размер:216.6 КБ
ID:6911813

                На другата сутрин беше -13 градуса. И двата джипа запалиха нормално, вратите също не бяха залепнали.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:273
Размер:880.6 КБ
ID:6911819

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:270
Размер:675.2 КБ
ID:6911821

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:275
Размер:682.1 КБ
ID:6911822

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:272
Размер:685.4 КБ
ID:6911824

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:263
Размер:609.8 КБ
ID:6911823

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:268
Размер:281.4 КБ
ID:6911820

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:278
Размер:540.9 КБ
ID:6911826

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:271
Размер:296.6 КБ
ID:6911825

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:279
Размер:604.1 КБ
ID:6911829

                Имахме си и гости.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:262
Размер:549.2 КБ
ID:6911827

                След това решихме да се отправим към Узана. Зададох на GPS-а тази дестинация и потеглихме. След около час бяхме там.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:273
Размер:708.5 КБ
ID:6911830

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:268
Размер:757.4 КБ
ID:6911828

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:282
Размер:774.6 КБ
ID:6911831

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:266
Размер:871.9 КБ
ID:6911832

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:270
Размер:742.4 КБ
ID:6911833

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:273
Размер:473.2 КБ
ID:6911835

                След което се отправихме към пистите.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:269
Размер:639.3 КБ
ID:6911836

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:267
Размер:767.5 КБ
ID:6911838

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:266
Размер:727.5 КБ
ID:6911837

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:265
Размер:488.2 КБ
ID:6911834

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:266
Размер:518.2 КБ
ID:6911839

                След което се отправихме в друга посока, все още неизвестна за нас.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:264
Размер:711.3 КБ
ID:6911840

                Ясен видя една пътечка и без много много да му мисли, реши да я пробва. Имаше някакви шансове да успее, но уви. После по станцията чувам - "Разпъвай лебедката". Така и трябваше да направим. Нямаше голяма опция за дърпане.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:261
Размер:671.7 КБ
ID:6911843

                След което последва втори опит. Повече газ, но малко не му достигна, за да го вземе.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:262
Размер:592.3 КБ
ID:6911841

                После отидох от другата страна. Отново на лебедка. Този път си има и помощник.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:268
Размер:619.9 КБ
ID:6911842

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:262
Размер:598.8 КБ
ID:6911845

                След което реших и аз да пробвам. Пределно наясно бях, че също ще закъсам. Макар и да бях пуснал блокажите, нямаше начин в конкретната ситуация. Единствено би помогнало, ако бях свалил налягането на гумите, но определено не ми се занимаваше.

                Влязох без засилка, знаейки, че ще закъсам, та да не се налага много да излизам назад. След което имаше повторно даване на газ, което окончателно ме закопа в снега. Разбираемо.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:267
Размер:495.2 КБ
ID:6911844

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:273
Размер:568.6 КБ
ID:6911846

                След което го извадихме. В този случай ползвахме задната лебедка. И добре, че беше тя. Не, че беше невъзможно напред с лебедка да се излезе, но определено щеше да отнеме пвоече зор. А назад с дърпане също ми изглеждаше малко вероятно. Та тогава се наложи да ползваме и двете лебедки. Тук има и други снимки, но тъй като те са от друг телефон, конвертирани през Viber и качеството им не е особено голямо, ще ги пусна по-късно.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:267
Размер:662.5 КБ
ID:6911850

                После отидохме на друго място. В случая Ясен слезе надолу с Тераното, обърна и излезе. Каза, че е видял зор, но е успял. А моите думи след това бяха: "Чакай да отида да заседна отново". Така и се случи. Тук снимката е вече, след като го извадихме.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:266
Размер:616.9 КБ
ID:6911847

                После тръгнахме да се прибираме лека полека. Отбихме встрани от пътя, след което продължихме. В него момент задните гуми започнаха да буксуват, ESP-то разбира се се задейства, обаче таблото светна като коледна елха. След няма и 50 метра и всичко изгасна. Предполагам, че е записало някаква грешка. Имам съмнения, че някой датчик на ABS-а не е сработил нещо в даден момент и затова така се е случило. Само предполагам.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:266
Размер:445.9 КБ
ID:6911849

                После отидохме на една приятна гледка.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:258
Размер:618.6 КБ
ID:6911851

                След което си напазарихме и останахме в стаята да вечеряме, да пийнем и да разпуснем.

                На другата сутрин станахме и потеглихме към Варна.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:270
Размер:366.1 КБ
ID:6911848

                След това автомивка отвън и отдолу на естакадата. Тераното на Ясен и то чака да бъде измито.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:266
Размер:524.6 КБ
ID:6911852

                После отново в гаража.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:264
Размер:359.9 КБ
ID:6911853

                А сега идва и ред на другите снимки. Тях реших да ги оставя накрая, защото качеството им не е особено добро в случая, както споменах по-горе.

                Обща снимка на първата гледка.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1a.jpg
Прегледи:276
Размер:222.5 КБ
ID:6911854

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2a.jpg
Прегледи:263
Размер:189.6 КБ
ID:6911855

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3a.jpg
Прегледи:268
Размер:177.2 КБ
ID:6911856

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4a.jpg
Прегледи:265
Размер:296.8 КБ
ID:6911863

                Тук вече разпъваме втората лебедка.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5a.jpg
Прегледи:260
Размер:416.4 КБ
ID:6911860

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6a.jpg
Прегледи:262
Размер:221.7 КБ
ID:6911858

                Тук сме в процес на теглене.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7a.png
Прегледи:254
Размер:520.5 КБ
ID:6911864

                Тук ползваме задната лебедка.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8a.png
Прегледи:269
Размер:594.4 КБ
ID:6911865

                Тук слагам колана около дървото, защото не искахме да рискуваме да сваляме Тераното долу, понеже после може да се вкараме в още по-голям филм.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9a.jpg
Прегледи:258
Размер:311.4 КБ
ID:6911857

                Тук вече ползвам лебедката отново.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10a.png
Прегледи:262
Размер:476.4 КБ
ID:6911861

                А тук вече е изваден.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11a.jpg
Прегледи:262
Размер:406.3 КБ
ID:6911859

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12a.jpg
Прегледи:271
Размер:247.8 КБ
ID:6911862

                Това е от мен за момента.

                Благодаря!

                Коментар


                • c0dy^
                  c0dy^ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря! През Вайбър са пратени, но някои снимки са от клипове, та затова качеството е малко кофти. Взимам си бележка и живот и здраве следващия път по-добре.

                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Браво Тоше, добре сте се забавлявали и джипа сте ползвали по предназначение, евала, супер се получава, само така!

                • c0dy^
                  c0dy^ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря, Жоре! Да, интересно беше да ползваме предната лебедка, а още по-интересно беше да ползваме задната лебедка. Даже на моменти ползвах и управлението от купето, което бяхме направили. Също така ни се случи една интересна ситуация със задната лебедка. Докато я развиваме (реших да я развивам с дистанционното, а не на ръка) в един момент въжето, както се развива, започна да се навива. Помислих си, че нещо бърка сигналите. После с вътрешното управление пробвах - пак същото. Накрая реших да погледна, какво се случва. Ами въжето е било заключено между друга част на въжето и реално, когато го развивам, то не може да се освободи и след това започва да се навива. Та и тук нещо ново научихме. Сега остава след някой друг ден да навия отново въжетата, както трябва.

              • Браво, супер снимки и преживявания ! Вранглера е удоволствие за очите, но пък Тераното е доказателство че може и с далеч по бюджетна джипка да се кефиш и да те води на готини места и преживявания ! Мерси за снимките и поздрави !
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • c0dy^
                  c0dy^ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря!

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X