Днес реших малко да се поразходя, като също така и да посвърша малко работа.
Тъй като досега не бях излизал от платформата, откакто бях монтирал повечето неща, днес трябваше да видя, как ще се случат нещата.
Реших да си направя белязка, за да ми е по-лесно паркирането в платформата. Камера за предно и задно виждане също се предвижда, но друго си е да има белязка.
Все пак наблюдавах отпред и отзад, докато се движи джипа на платформата.
В горната част също направих белязка.
Бързи снимки пред платформата и тръгвам.
Преди време, докато съм пътувал към село, бях забелязал, че пред Исторически Парк в Неофит Рилски има паркирани Вранглери. Беше ми интересно да разбера, защо са паркирани там. Реших да отскоча и да разбера, а също така и да направя няколко снимки.
Оказа се, че Вранглерите се отдават под наем. Наемат се за около 4 часа, като разходките са няколко вида и са все приятни. Не съм ги пробвал, но може с приятели да се организираме и да ги пробваме. Тъкмо да видя, как се справя стоков Рубикон.
На прибиране към Варна реших да мина по магистралата и да тествам с по-висока скорост. Очаквах, че доста ще клати и ще е нестабилен, а то се оказа точно обратното. Реално с по-ниска скорост, може би между 60 и 90, тогава се усеща клатенето.
После реших да отида към майстора и да видим, кое накъде е.
Рампата беше отчасти готова. Беше ми ясно, че, ако я пробвам, ще я изкривя, но все пак исках да я пробвам.
Трябваше да направим и разни корекции на предните подкалници, защото предните амортисьори са изнесени навън с планки, което от своя страна налага други промени.
После регулирахме стойката на номера.
Дойде ред и да тествам рампата. Да, знаех, че ще се изкриви и така и стана, но е съвсем леко. Следващия път ще донеса още материал, ще я подсилим, ще сложим допълнителните неща, които съм предвидил.
А тук можете да видите едно кратко клипче, на което реално се вижда самото качване на рампата. Първоначално исках да пробвам само на задно, за да видя, дали ще успее. След това включих и предния мост и се качи нормално.
После забелязах, че километража показва 188888, та реших да го снимам и него.
После зареждане.
След което автомивка.
После отново в гаража.
Хареса ми, как стоят капките вода по боята, та реших да направя няколко снимки отблизо.
Благодаря!
Тъй като досега не бях излизал от платформата, откакто бях монтирал повечето неща, днес трябваше да видя, как ще се случат нещата.
Реших да си направя белязка, за да ми е по-лесно паркирането в платформата. Камера за предно и задно виждане също се предвижда, но друго си е да има белязка.
Все пак наблюдавах отпред и отзад, докато се движи джипа на платформата.
В горната част също направих белязка.
Бързи снимки пред платформата и тръгвам.
Преди време, докато съм пътувал към село, бях забелязал, че пред Исторически Парк в Неофит Рилски има паркирани Вранглери. Беше ми интересно да разбера, защо са паркирани там. Реших да отскоча и да разбера, а също така и да направя няколко снимки.
Оказа се, че Вранглерите се отдават под наем. Наемат се за около 4 часа, като разходките са няколко вида и са все приятни. Не съм ги пробвал, но може с приятели да се организираме и да ги пробваме. Тъкмо да видя, как се справя стоков Рубикон.
На прибиране към Варна реших да мина по магистралата и да тествам с по-висока скорост. Очаквах, че доста ще клати и ще е нестабилен, а то се оказа точно обратното. Реално с по-ниска скорост, може би между 60 и 90, тогава се усеща клатенето.
После реших да отида към майстора и да видим, кое накъде е.
Рампата беше отчасти готова. Беше ми ясно, че, ако я пробвам, ще я изкривя, но все пак исках да я пробвам.
Трябваше да направим и разни корекции на предните подкалници, защото предните амортисьори са изнесени навън с планки, което от своя страна налага други промени.
После регулирахме стойката на номера.
Дойде ред и да тествам рампата. Да, знаех, че ще се изкриви и така и стана, но е съвсем леко. Следващия път ще донеса още материал, ще я подсилим, ще сложим допълнителните неща, които съм предвидил.
А тук можете да видите едно кратко клипче, на което реално се вижда самото качване на рампата. Първоначално исках да пробвам само на задно, за да видя, дали ще успее. След това включих и предния мост и се качи нормално.
После забелязах, че километража показва 188888, та реших да го снимам и него.
После зареждане.
След което автомивка.
После отново в гаража.
Хареса ми, как стоят капките вода по боята, та реших да направя няколко снимки отблизо.
Благодаря!
Коментар