Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Здравейте, колеги!

    Отдавна не съм писал, но сега реших, че е време малко да актуализирам темата.

    Вероятно нещата, които ще напиша, ще бъдат в няколко поста, но се надявам да няма голям времеви интервал между тях.

    Ще започна с една снимка, където паркирах. За съжаление не успях да го побера в границите на очертанието, но не е от толкова голямо значение.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:967
Размер:621.0 КБ
ID:6886618

    От известно време си мисля за задна лебедка. Чудя се, дали да слагам или не. Но, въпреки чуденето ми, реших, че трябва да преместя гърнето.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:957
Размер:512.1 КБ
ID:6886620

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:956
Размер:458.2 КБ
ID:6886621

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:963
Размер:452.2 КБ
ID:6886617

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:960
Размер:479.9 КБ
ID:6886622

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:942
Размер:387.3 КБ
ID:6886619

    Също така реших да накупя малко брави за вратите, стопве за мъгла, както и теглич. Тегличът е чисто нов и е с нужните му документи и сертификати. Реших да го боядисам в черно, но за момента нямам снимка, след като е боядисан и да е монтиран.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:959
Размер:497.7 КБ
ID:6886627

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:953
Размер:433.1 КБ
ID:6886623

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:953
Размер:445.2 КБ
ID:6886626

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:949
Размер:400.6 КБ
ID:6886628

    Горе-долу така ще изглежда предния подкалник.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:952
Размер:494.1 КБ
ID:6886629

    Някой го е мързало да сменя маркучета, когато го е повдигал преди мен. И това ще се оправи, но няма да е на този етап.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:944
Размер:277.6 КБ
ID:6886624

    Снимка на лебедката, която избрах.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:936
Размер:212.0 КБ
ID:6886630

    На една от разходките ми срещнах приятели, като детенцето много се зарадва и искаше да го снимаме. Ето го и резултатът.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:952
Размер:179.2 КБ
ID:6886625

    Така ще изглежда и задният подкалник.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:949
Размер:483.5 КБ
ID:6886631

    Първоначалната концепция за задната лебедка беше такава, но след това се промени.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:949
Размер:398.2 КБ
ID:6886634

    След няколко огледа и измервания разбрах, че ще трябва да се реже.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:942
Размер:368.3 КБ
ID:6886632

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:943
Размер:447.1 КБ
ID:6886633

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:951
Размер:454.6 КБ
ID:6886635

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:949
Размер:588.9 КБ
ID:6886636

    Това е концепцията за новата пложа за задната лебедка. Крайният резултат претърпя леки промени.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:951
Размер:348.4 КБ
ID:6886638

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:942
Размер:304.4 КБ
ID:6886639

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:940
Размер:327.1 КБ
ID:6886640

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:953
Размер:386.4 КБ
ID:6886637

    А това е концепцията и за вратите, но да видим, кога ще стигнем до тях.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:959
Размер:871.2 КБ
ID:6886641

    Следва продължение...
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #92
      Една юлска вечер ме озари идеята, че искам да сваля покрива и вратите на джипа.

      Така и направих.

      Предварително ях дал на шивач да ми изработи чанти за двата предни панела.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:946
Размер:127.6 КБ
ID:6886651

      Махнах двата панела, както и вратите. Чаках само приятел да дойде, за да махнем и тавана, защото сам е доста трудно.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:953
Размер:215.8 КБ
ID:6886683

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:948
Размер:222.8 КБ
ID:6886653

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:948
Размер:226.1 КБ
ID:6886654

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:956
Размер:191.4 КБ
ID:6886652

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:950
Размер:190.6 КБ
ID:6886655

      Също така предварително бях поръчал да се изработят 8 бр. подложки от ПДЧ, които също така кантирах. Идеята ми беше самия таван да не стои на земята, а на тях.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:947
Размер:228.8 КБ
ID:6886656

      Приятелят дойде, свалили сме тавана и излизаме малко на нощна разходка.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:944
Размер:326.9 КБ
ID:6886657

      Разходихме се из града. За съжаление в него момент нямах странични огледала, но на следващия ден трябваше да отида при майстора и да ги монтираме.

      Наблюденията и впечатленията ми от карането в града без покрив и врати са положителни. Open-air experience-а беше задоволителен. Не искам да прехвалвам изживяванията, но просто трябва да се изпитат. Разбира се, такова нещо не би доставило удоволствие на всеки. А също така понякога вечерта става студено. Другото кофти нещо е, когато завали дъжд. Самия дъжд не е чак такъв проблем, колкото, когато земята стане мокра и гумите започнат да хвърлят мръсотията нагоре. Тогава всичко става в пръски. Към края ще видите, за какво говоря.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:956
Размер:289.1 КБ
ID:6886660

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:945
Размер:227.0 КБ
ID:6886659

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:943
Размер:286.7 КБ
ID:6886661

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:945
Размер:282.4 КБ
ID:6886658

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:941
Размер:267.7 КБ
ID:6886662

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:943
Размер:281.4 КБ
ID:6886663

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:943
Размер:243.5 КБ
ID:6886664

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:937
Размер:259.6 КБ
ID:6886666

      Време е вече да се прибираме. Тук дъжд не ни валя.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:936
Размер:284.3 КБ
ID:6886667

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:928
Размер:269.9 КБ
ID:6886665

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:947
Размер:308.7 КБ
ID:6886668

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:934
Размер:219.3 КБ
ID:6886671

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:943
Размер:206.0 КБ
ID:6886669

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:938
Размер:310.2 КБ
ID:6886670

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:940
Размер:311.5 КБ
ID:6886672

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:939
Размер:245.1 КБ
ID:6886673

      През следващите дни реших още малко да се поразходя както сам, така и с приятели.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:945
Размер:465.0 КБ
ID:6886674

      Тук вече са монтирани огледалата. Дори не са боядисани самите планки, просто ги сложих така, а друг път ще ги боядисвам.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:941
Размер:492.1 КБ
ID:6886675

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:942
Размер:356.5 КБ
ID:6886676

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:928
Размер:320.8 КБ
ID:6886677

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:936
Размер:517.2 КБ
ID:6886679

      Единият ден решихме да се разходим до Албена. Реално погледнато, дори и с по-висока скорост не е чак толкова неприятно. Даже бих казал, че е приятно. А може би просто съм свикнал. Зависи от гледната точка.

      В него ден ни хвана дъжда. Самото усещане да те вали дъжд е приятно. Неприятно става, когато трябва да се движиш по мокър асфалт. А ето го и резълтатът.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:934
Размер:601.2 КБ
ID:6886678

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:937
Размер:495.6 КБ
ID:6886681

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:930
Размер:307.0 КБ
ID:6886680

      Временно почистих всичко с препарат и микрофибърна кърпа. На по-късен етап съм предвидил цялостно пране на седалките.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:931
Размер:307.1 КБ
ID:6886682

      Следва продължение...
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #93
        Както споменах по-рано, ще трябва да се реже...

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:944
Размер:597.9 КБ
ID:6886688

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:939
Размер:576.9 КБ
ID:6886689

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:942
Размер:449.8 КБ
ID:6886690

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:954
Размер:311.4 КБ
ID:6886686

        Малко заварки да се направят за капака на лебедката. Без покрив по-добре се работи, щом става дума за рязане, заварки и боядисване на части от купето, особено от вътрешната страна.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:944
Размер:744.3 КБ
ID:6886687

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:943
Размер:764.2 КБ
ID:6886691

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:939
Размер:326.3 КБ
ID:6886692

        Време за грунд и боя.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:933
Размер:564.8 КБ
ID:6886694

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:937
Размер:730.2 КБ
ID:6886695

        Тук изрязахме ъгълчетата, защото се предвиждат по-големи гуми, а има голяма вероятност да опрат.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:936
Размер:356.4 КБ
ID:6886693

        Реших, че броните няма да ги боядисвам с обикновена боя или прахово, затова се насочих към Раптор боята. Човекът, който ми предлага боята, се оказа и наш съфорумник, който вече рядко влиза тук. Направих няколко снимки на колата му, за да придобия по-добра представа за боята. След няколко дни закупих и нужното количество боя, както и регулируем пистолет. Ако не стигне грунда или боята, има за момента още наличности.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:932
Размер:583.9 КБ
ID:6886696

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:927
Размер:532.5 КБ
ID:6886698

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:931
Размер:481.9 КБ
ID:6886699

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:934
Размер:367.6 КБ
ID:6886697

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:936
Размер:458.6 КБ
ID:6886700

        Време е да поставим плочата за задната лебедка.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:928
Размер:660.6 КБ
ID:6886702

        Но преди това да заварим страниците.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:933
Размер:262.1 КБ
ID:6886703

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:937
Размер:281.7 КБ
ID:6886704

        Поставяне, наместване и заварки.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:949
Размер:880.2 КБ
ID:6886706

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:931
Размер:647.2 КБ
ID:6886705

        Реших в гаража пробно да минтирам лебедката. Смятам, че са се получили нещата за момента.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:927
Размер:341.9 КБ
ID:6886708

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:938
Размер:356.1 КБ
ID:6886707

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:933
Размер:490.5 КБ
ID:6886710

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:925
Размер:502.2 КБ
ID:6886711

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:918
Размер:222.3 КБ
ID:6886709

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:929
Размер:490.3 КБ
ID:6886713

        На следващия ден е време за грунд и боя.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:932
Размер:365.0 КБ
ID:6886714

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:920
Размер:316.4 КБ
ID:6886712

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:928
Размер:350.8 КБ
ID:6886715

        Реших да взема и втората лебедка. Под колелото се вижда и боядисания теглич. Върху лявата лебедна стои планката, която ще е над задната лебедка, а върху дясната лебедка стои планката, която ще държи рефлектора за гърнето.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:929
Размер:234.2 КБ
ID:6886716

        А ето го и самия капак на задната лебедка. Не бяхме предвидили такъв надпис, но после го сложихме.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:929
Размер:460.8 КБ
ID:6886717

        И една снимка от разходката, преди да върна покрива и вратите.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:938
Размер:371.6 КБ
ID:6886718

        Това е за момента от мен.

        Благодаря!
        Прикачени файлове

        Коментар


        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря!

        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Преди няколко дена видях една зелена Сахара с регистрационен номер Варна, пътуваше покрай Квн в посока Шабла явно и викам, сигурно е Тошо ама сега видях цвета... онзи беше зелен като моя и без резервна гума отзад, може и да се знаете поздрави от Албена

        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Едното от пътуванията ми без врати и покрив беше до Албена, за да го пробвам на "дълъг път", но то беше в началото на този месец. Иначе знам един зелен, но е Спорт, отново без резервна гума. Благодаря! Ще ти пиша във Вайбър, ако може да се уговорим да се видим някой път за малко.

      • #94
        Здравейте, колеги!

        Както знаете, не ми остава много време, в което да работя по джипа, но, когато можем - работим.

        Ще гледам да не влизам много в обяснителен режим. Ако има въпроси - питайте.

        Пред последните няколко седмици работихме по задната броня, държача за гумата, стойката за номера и слайдерите.

        Нека да започнем с една снимка от задната част на джипа.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:808
Размер:320.0 КБ
ID:6896248

        Дълго време се чудих, как и къде да сложа номера. Също така се и чудих, как и къде да сложа стоповете за мъгла. Никъде по бронята не ми харесваше, затова решихме да ги изнесем на гумата. Предвижда се бърза връзка за кабелите. Самата стойка все още не е изработена, че последните няколко дни ни беше лудница.

        Решихме да изработим бронята от мукава.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:796
Размер:650.7 КБ
ID:6896253

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:797
Размер:647.9 КБ
ID:6896252

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:791
Размер:657.5 КБ
ID:6896251

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:782
Размер:628.5 КБ
ID:6896249

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:790
Размер:594.1 КБ
ID:6896250

        И изведнъж заваля дъжд.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:794
Размер:647.4 КБ
ID:6896254

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:788
Размер:487.3 КБ
ID:6896256

        Малко корекции на бронята и мисля, че сме готови.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:791
Размер:479.6 КБ
ID:6896255

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:779
Размер:501.6 КБ
ID:6896257

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:801
Размер:515.3 КБ
ID:6896258

        Реших да сложа теглича, за да тествам отново, дали всичко е наред, след като сложихме плочата за лебедката. За момента всичко изглежда наред.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:774
Размер:334.3 КБ
ID:6896259

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:790
Размер:444.3 КБ
ID:6896260

        Време е да започнем сглобяването на бронята.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:805
Размер:696.6 КБ
ID:6896261

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:771
Размер:685.6 КБ
ID:6896262

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:796
Размер:709.8 КБ
ID:6896264

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:791
Размер:766.9 КБ
ID:6896266

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:784
Размер:622.6 КБ
ID:6896265

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:783
Размер:707.8 КБ
ID:6896263

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:783
Размер:897.7 КБ
ID:6896271

        Подготовка за слайдерите.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:783
Размер:714.0 КБ
ID:6896269

        Понеже имаше някакво листо, което явно се беше спряло преди да навлезе в отсега на парното, а нямаше как да стигна и да го извадя, тъй като нищо не се виждаше, реших, че трябва да импровизирам. Една прахосмукачка, сложих маркуч в единия накрайник и я натиках вътре. В момента не се чува никакво тракане на листо. Надявам се да съм го отстранил.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:770
Размер:274.8 КБ
ID:6896267

        Тук вече сме изработили държача за гумата и остава само да го сглобим към джипа.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:783
Размер:664.1 КБ
ID:6896270

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:782
Размер:560.9 КБ
ID:6896272

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:787
Размер:702.3 КБ
ID:6896268

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:780
Размер:635.6 КБ
ID:6896273

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:784
Размер:389.1 КБ
ID:6896274

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:793
Размер:631.4 КБ
ID:6896275

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:790
Размер:688.9 КБ
ID:6896279

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:773
Размер:513.0 КБ
ID:6896277

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:790
Размер:520.1 КБ
ID:6896276

        Добре, че не съм продал тези стойки, че много добра работа свършиха.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:780
Размер:466.6 КБ
ID:6896278

        Тук няколко снимки след монтажи и корекции.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:773
Размер:789.0 КБ
ID:6896281

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:787
Размер:569.3 КБ
ID:6896280

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:779
Размер:418.3 КБ
ID:6896283

        Понеже тези куки, които излизат от бронята, на които американците им викат "Recovery Points" наистина искам да бъдат такива, а не просто за украса, трябваше да се направят разни доработки, като една от тях беше да заварим фиксиращи планки към рамата, за да може да не се размества позицията на бронята спрямо рамата след дърпане.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:789
Размер:365.2 КБ
ID:6896282

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:779
Размер:628.0 КБ
ID:6896285

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:778
Размер:360.1 КБ
ID:6896284

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:789
Размер:643.0 КБ
ID:6896286

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:780
Размер:568.6 КБ
ID:6896297

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:793
Размер:558.5 КБ
ID:6896287

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:42.jpg
Прегледи:772
Размер:517.1 КБ
ID:6896290

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:43.jpg
Прегледи:785
Размер:419.1 КБ
ID:6896288

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:44.jpg
Прегледи:785
Размер:569.2 КБ
ID:6896289

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:45.jpg
Прегледи:771
Размер:585.1 КБ
ID:6896291

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:46.jpg
Прегледи:789
Размер:597.9 КБ
ID:6896292

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47.jpg
Прегледи:786
Размер:578.9 КБ
ID:6896293

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:48.jpg
Прегледи:771
Размер:554.5 КБ
ID:6896294

        Няколко снимки за проверка на разстоянията при влизане в платформата. В момента влизам по старата си белязка, затова държачът на гумата е толкова близо. Когато се сложи друга резервна гума, тогава ще се спира по-напред.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:49.jpg
Прегледи:778
Размер:497.7 КБ
ID:6896296

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50.jpg
Прегледи:781
Размер:241.8 КБ
ID:6896299

        Няколко снимки от гаража, след като монтирах гумата и лед фаровете.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51.jpg
Прегледи:784
Размер:252.7 КБ
ID:6896295

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52.jpg
Прегледи:775
Размер:295.0 КБ
ID:6896298

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:53.jpg
Прегледи:763
Размер:264.8 КБ
ID:6896300

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:54.jpg
Прегледи:769
Размер:288.7 КБ
ID:6896301

        Една бърза снимка, докато чакам в магазина за крепежи.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:55.jpg
Прегледи:776
Размер:368.6 КБ
ID:6896302

        Дойде ред и да слагаме слайдерите.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:56.jpg
Прегледи:782
Размер:730.0 КБ
ID:6896305

        След това решихме да монтираме и водача за задната лебедка.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57.jpg
Прегледи:785
Размер:689.3 КБ
ID:6896303

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:58.jpg
Прегледи:788
Размер:580.1 КБ
ID:6896304

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:59.jpg
Прегледи:784
Размер:588.2 КБ
ID:6896307

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:60.jpg
Прегледи:782
Размер:306.4 КБ
ID:6896306

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61.jpg
Прегледи:788
Размер:582.3 КБ
ID:6896308

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:62.jpg
Прегледи:787
Размер:505.9 КБ
ID:6896309

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:63.jpg
Прегледи:777
Размер:539.0 КБ
ID:6896310

        Време е за грунд и боя.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:64.jpg
Прегледи:778
Размер:596.2 КБ
ID:6896312

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:65.jpg
Прегледи:790
Размер:621.6 КБ
ID:6896311

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:66.jpg
Прегледи:783
Размер:648.4 КБ
ID:6896313

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:67.jpg
Прегледи:787
Размер:438.2 КБ
ID:6896314

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:68.jpg
Прегледи:780
Размер:295.4 КБ
ID:6896316

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:69.jpg
Прегледи:784
Размер:364.5 КБ
ID:6896318

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:70.jpg
Прегледи:781
Размер:207.6 КБ
ID:6896315

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:71.jpg
Прегледи:765
Размер:184.3 КБ
ID:6896317

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:72.jpg
Прегледи:771
Размер:284.8 КБ
ID:6896319

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:73.jpg
Прегледи:773
Размер:666.3 КБ
ID:6896321

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:74.jpg
Прегледи:793
Размер:689.3 КБ
ID:6896328

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:75.jpg
Прегледи:784
Размер:300.5 КБ
ID:6896320

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:76.jpg
Прегледи:786
Размер:393.9 КБ
ID:6896322

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:77.jpg
Прегледи:784
Размер:644.4 КБ
ID:6896324

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:78.jpg
Прегледи:781
Размер:713.6 КБ
ID:6896325

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:79.jpg
Прегледи:778
Размер:595.5 КБ
ID:6896323

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:80.jpg
Прегледи:762
Размер:595.5 КБ
ID:6896326

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:81.jpg
Прегледи:789
Размер:700.5 КБ
ID:6896327

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:82.jpg
Прегледи:775
Размер:622.3 КБ
ID:6896330

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:83.jpg
Прегледи:788
Размер:850.4 КБ
ID:6896332

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:84.jpg
Прегледи:767
Размер:697.1 КБ
ID:6896333

        Бърза автомивка.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:85.jpg
Прегледи:779
Размер:577.5 КБ
ID:6896329

        Прибираме се в гаража.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:86.jpg
Прегледи:776
Размер:241.0 КБ
ID:6896331

        Това е за момента от мен.

        Благодаря!

        Коментар


        • #95
          Браво Тоше, супер работа сте свършили, евала!
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря!

        • #96
          И от мен поздравления за добрата изработка !
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Благодаря!

        • #97
          Тази седмица реших да се хвана и да боядисам рамата и купето отдолу.

          Преди време исках да бъде направено, както трябва, но на този етап реших, че искам само да го освежа.

          За целта използвах грунд, черен гланц, както и парафин на спрей.

          Преди самото нанасяне измих джипа на естакадата отдолу. Където беше нужно шкурих и грундирах, а след това и самата боя.

          След боята реших да напръскам и с парафин вътрешността на рамата, както и праговете на купето. След пълното изсъхване изчистих ненужния парафин, след което отново боядисах.

          Не е перфектно направено, но за момента съм доволен.

          Ето и малко снимки.

          Благодаря!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:674
Размер:307.3 КБ
ID:6900475

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:675
Размер:327.1 КБ
ID:6900478

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:679
Размер:405.0 КБ
ID:6900479

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:670
Размер:286.9 КБ
ID:6900477

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:678
Размер:327.9 КБ
ID:6900474

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:677
Размер:284.4 КБ
ID:6900476

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:673
Размер:314.0 КБ
ID:6900480

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:689
Размер:308.9 КБ
ID:6900482

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:671
Размер:296.1 КБ
ID:6900481

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:669
Размер:310.8 КБ
ID:6900483

          Коментар


          • #98
            Тоше, като за "временно" закърпване на положението е Топ ! ​​​​​​
            Надали при някой псевдо майстор щеше да бъде с това качество.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря! Не ми се занимаваше да го давам на случайни майстори, затова реших само да го освежа.

          • #99
            И аз бих искал да направя тази процедура , защото нямам нервите и търпението на Спарки. Можеш ли да кажеш какви и колко материали ти бяха необходими(като марка)
            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
            Ford Fiesta 1.4 Tdci

            Коментар


            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Аз също мислих да направя така, както и Спарки, но реших да го направя по другия начин. Отидох в по-голям магазин и там ми предложиха боя и парафин на марката BOLL. Боята беше осем флакона, а парафина пет флакона. Разбира се, можеше и по-малко да отиде, но реших малко повече да използвам.

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              боята да не е 3 в 1 като протектата?

            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              От информацията в интернет не виждам да пише да е 3в1, затова не би трябвало.

          • Ровя се из интернет и ми хрумват разни идеи.

            Ще обясня, какво знам до момента и каква информация имам. Ако някъде греша, моля да ме поправите.

            Наскоро свалихме капака на предния диференциал и видяхме, че е с предавателно число 4.10:1.

            По номера на рамата скоростната кутия я дават тази - NSG370. От този сайт виждам предавателното число на всички скорости, като в случая ме интересува 6-та скорост.

            Като въведа всички налични данни в този сайт и ми показва като резултат, че двигателят е на 2385 оборота.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:539
Размер:173.2 КБ
ID:6902716

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.PNG
Прегледи:549
Размер:6.1 КБ
ID:6902715

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.PNG
Прегледи:535
Размер:26.5 КБ
ID:6902717

            Видно от снимката, оборотите на двигателя са над 2500, а по калкулатор ги дава под 2500. Да речем, че разликата е около 300 оборота, като все пак от снимката не мога да кажа с точност.

            Какво ми се иска да направя?

            Тъй като планирам да слагам гуми с размер 37х12.5R17, това означава, че е силно препоръчително да сменя пиньон и корона от предавателно число 4.10:1 към 4.88:1.

            Видно от снимката, оборотите се качват с около 150.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.PNG
Прегледи:543
Размер:26.4 КБ
ID:6902718

            Какво искам да постигна?

            Целта на занятието е да запазя мощност и въртящ момент след монтиране на новия размер гуми, както и допълнителните брони, лебедки и всякакви други килограми.

            Тук идва и един друг въпрос - възможно ли е да променя предавателното число на скоростната кутия само на 6-та скорост?

            Това, което в случая бих искал да постигна, е да понижа оборотите на 6-та скорост.

            Все още не съм се ровил из интернет, за да проуча, как стоят нещата, тъй като тази идея преди малко ми хрумна и реших първо тук да пиша.

            Ако някой има опит или знания, нека сподели.

            Благодаря!

            Коментар


            • Dilyan Zagorchev
              Dilyan Zagorchev коментира
              Редактиране на коментар
              А колко е главното предавателно число, защото си писал 4.10:1 е предния диф...може от там да идва разликата в калкулатора и снимката.

            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Ако под "главно предавателно число" визираш предавателното число на предния диференциал, то то е 4.10:1.

          • Предната събота, 17.12.2022 г., се оказа доста топъл ден. Около 19 градуса беше. Беше дошъл моментът за боядисването. Боядисахме почти всички неща, които бяхме изработили, след което ги прибрахме в гаража да съхнат, понеже температурите падат, а трябват поне 15+ градуса за оптимално изсъхване на боята.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:495
Размер:321.5 КБ
ID:6903802

            Коментар


            • За оборотите и скоростта горе, това, което отчита скоростомера и километража, зависи от 2 неща:
              1. Предавателно число на дифове
              2. Брой зъби на ринговете на ABS-а.

              И двете се настройват по компютрите.

              Колко е близо до реалността (скоростта и пробега), зависи от размера гуми - това също се настройва по компютрите.

              Купи си един четец (VGate iCar Pro например), плати си един JScan, и си човъркай и трите параметъра както намериш за добре.

              Предавателното число на скоростите не можеш да смениш. Трябва да си с 545RFE или производно (65RFE). Може би има различен Torque Converter за бензин и дизел, но самата кутия е механично еднаква (и като предавки), на всички Chrysler возила с кутии 45RFE, 545RFE, 65RFE. Само на 68RFE предавките са леко различни, но точно в 5-та скорост са незначително различни (0,67 срещу 0,62). Има и такова нещо като 66RFE, което е 45/545/65RFE като корпус, с вътрешности от 68RFE, и нещата биха били много благи, защото карантиите са усилени, но трябва и кардинално прерпограмиране на управляващия модул, иначе ще писне с грешки.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Силно си скептичен за какво по-точно? Да, скоростта се мери през ABS-а. И?

              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                При мен се мери през автоматичната СК, а Тошо е с ръчка.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                545RFE кутия, с която доколкото помня си, има 3 датчика - налягане, входящи и изходящи обороти. И трите са строго за управление на кутията, а не за мерене на скорост. По тия 2 датчика ти вдига грешки като започне да буксува когато не трябва например, както и следи кога и как да превключва.

                Че Тошо е с ръчка, съм го пропуснал някъде. Тогава твърденията ми за скоростите не важат. Но и при него съм сигурен че скорост се мери или на изхида на раздатката или през ABS-а. При положение че има раздатка с бавни след скоростите, мерене на скорост от кутията е нонсенс.

            • Привет !
              Адмирации големи , покрай твоята тема се замислям дали да не взема и аз един Wrangler до Grand-a /WK/-то .
              Не бях чел темата до момента , като гледам дата която си я създал ако и времевата линия , мисля че си ни изпреварил за 1 ден .
              С братовчед ми ходихме да я гледаме , съответно когато се решихме да идем да я вземем , човека каза че е продадена предния ден : )
              На косъм сме били .. дано те слуша много за напред , пък ние ще и се радваме тука : ) !
              Поздрави от Благоевград и Весели празници !
              Димитров!

              Коментар


              • c0dy^
                c0dy^ коментира
                Редактиране на коментар
                Здравей!

                Благодаря! Според мен, щом се замисляш, значи е добра идея да вземеш един Wrangler.

                И аз се надявам да ме слуша, отново благодаря!

                Иначе не го мисли, вероятно така е трябвало да стане. : )

                Ако трябва да върна лентата назад - на 11.11.2021 пътувах от Варна за Дупница. На 12.11.2021 около 10:00 часа бях при продавача и я гледах и си говорихме около 1 час. После си стиснахме ръцете и задействахме документите. После имаше три дни пътуване, за да прибера двата автомобила. На 15.11.2021 го регистрирах във Варна.

                Ако с нещо мога да ти съдействам с огледи около Варна - звънкай.

                Отново благодаря!

                Поздрави от Варна и Весели Празници!

            • Да върна лентата няколко седмици назад.

              Преди време търсих Андроид навигация, която да замести оригиналното радио. Бях се насочил към 7" с изцяло Touch Screen Display. Даже чаках близо месец, за да дойде въпросната навигация с най-високи характеристики. Уви, обаче, като дойде, когато ми пратиха реални снимки, нещо не ме грабна. Някакси ми липсваха самите копчета, които можеш да усетиш. Та накратко - поръчах навигацията, към която първоначално е бях загледал - 6.2", с бутони, с най-високите характеристики, които са: Android 11, 8-ядрен CPU, 8 GB RAM, 64 GB ROM, RDS, DSP, CARPLAY, Слот за СИМ карта.

              Така и така поръчвам въпросната навигация, реших да поръчам още неща, които са:
              - микрофон;
              - OBD модул;
              - видеорегистратор;
              - две камери - предна и задна;
              - TPMS датчици.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:347
Размер:236.8 КБ
ID:6904429

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:348
Размер:272.0 КБ
ID:6904430

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:349
Размер:254.9 КБ
ID:6904432

              След това започна разглобяването. Не е нещо сложно, просто трябват щипки. Конзолата се държи на четири болта, а самото радио се държи на още четири болта.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:359
Размер:382.1 КБ
ID:6904431

              Махнах старото радио, сложих новото радио и го включих, за да го тествам.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:354
Размер:354.9 КБ
ID:6904428

              Може би пропуснах да споделя, че самата навигация има опция за DVD дискове. Нещо, което за момента не мисля да използвам, но такава е конфигурацията.

              След това тествах връзката с интернет и правих разни настройки.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:381
Размер:109.9 КБ
ID:6904427

              След което върнах всичко в изходно положение.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:346
Размер:395.3 КБ
ID:6904435

              Гледах разни клипчета, инсталирах разни приложения.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:338
Размер:193.8 КБ
ID:6904433

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:351
Размер:378.0 КБ
ID:6904434

              След това реших малко да заредя един акумулатор. За съжаление явно беше изтощен до дупка, защото зарядното не го отчиташе да има някакъв заряд вътре.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:353
Размер:445.6 КБ
ID:6904437

              Понеже нали е умно зарядно, когато го включих да го зареждам, го автоматично го възприема като 6V батерия и го брои за заредено. В него момент нямах друга опция, освен да сваля акумулатора на Пежото, да го оставя малко да се зареди, за да му вдигна напрежението, след което да го оставя само на зарядно. Така и успях да излъжна умното зарядно. Ако някой има друго предложение, нека да сподели. Ще се радвам да чуя нещо различно, за което не съм се сетил.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:349
Размер:354.9 КБ
ID:6904436

              После махнах акумулатора на Пежото, върнах го и оставих зарядното само да зарежда другия акумулатор.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:346
Размер:270.4 КБ
ID:6904438

              След това дойде ред на инсталирането на следните неща:
              - микрофон;
              - 4G;
              - GPS;
              - модул за СИМ карта, заедно със СИМ карта в него.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:355
Размер:208.2 КБ
ID:6904439

              За по-удобна работа реших да махна вратата. След което махнах прилежащите пластмаси, конзолата с копчетата, както и махнах плата.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:349
Размер:325.9 КБ
ID:6904440

              Така изглежда и конзолата с оригиналните бутони. Реших да ги махна и да сложа други.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:353
Размер:212.9 КБ
ID:6904441

              Дойде ред и на монтажа на останалите неща. Всичко, което се старае да взима сигнал, съм гледал да го монтирам възможно най-горе, като също така да е максимално скрито. Така и се получи.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:341
Размер:256.6 КБ
ID:6904443

              Нямам точен спомен, кое какво беше, но май вдясно беше GPS-a, а вляво беше 4G.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:342
Размер:187.3 КБ
ID:6904442

              Ето ги и новите бутони. Вероятно и те ще претърпят смяна, но на по-късен етап.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:343
Размер:409.4 КБ
ID:6904444

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:355
Размер:647.7 КБ
ID:6904445

              Това е за момента.

              Благодаря и Весели Празници!

              Коментар


              • Тези дни намерихме време с майстора да изработим плочата за предната лебедка.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:282
Размер:661.0 КБ
ID:6905437

                След което в гаража направих тестово поставяне.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:276
Размер:462.9 КБ
ID:6905436

                Изработихме също така и едни Recovery Point-ове.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:278
Размер:1,004.7 КБ
ID:6905440

                Грунд.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:306
Размер:761.0 КБ
ID:6905434

                Боя.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:290
Размер:851.3 КБ
ID:6905438

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:282
Размер:237.4 КБ
ID:6905435

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:291
Размер:253.3 КБ
ID:6905439

                Благодаря и весело посрещане на новата година!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X