Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Wrangler JK 2.8 CRD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Както се казва - щом така е станало, значи така е трябвало да стане.

    През декември 2022-ра година исках да поръчам окачване 6 инча за джипа. Разтърсих се и разбрах, че в България няма налични, затова ще трябва да се поръчва.

    Търсих в Гладиатора, но OME предлагат само до 4 инча. Това щеше да ми бъде като алтернативен вариант.

    После се обадих на Офроуд Тунинг-а. Там разбрах, че в Европа има 4 инча на Rough Country, но аз исках 6. Казаха ми, че в края на декември би трябвало да пристигне. (Тук бих искал да отворя едни скоби - момчетата от българската фирма нямат абсолютно никаква вина за станалото.) Та да продължим. Чаках до декември, после казаха януари. Януари казаха февруари. Февруари казаха март. Март казаха април. Питам - сигурно ли е, че ще дойде 6 инча окачване. Получавам отговор - да, сигурно е. Става април месец преди няколко дни - ами не е дошло 6 инчовото окачване... (Имах някакво предчувствие, че ще се случи нещо такова, но както и да е, няма проблеми.) Казаха ми, че могат да предложат алтернативен вариант - на базата на 4 инчовото окачване да заменим пружини, амортисьори, биалетки и да добавим разни други детайли, за да се получи 6 инча. Реално погледнато това ме устройваше, защото другите компоненти уж са от фирми, чиито продукти са по-висок клас. Основната марка е Rough Country, на базата на която надграждаме с пружини от Teraflex и биалетки от Clayton.

    Момчетата поръчаха всичко, като вчера пристигна в Стара Загора. Оттам на палет и по Еконт днес пристигна във Варна.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:517
Размер:695.3 КБ
ID:6921664

    След което бързо разопаковане, преглед и ги поставям в багажника, за да отиват на монтаж.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:521
Размер:340.1 КБ
ID:6921660

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:547
Размер:328.3 КБ
ID:6921659

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:497
Размер:191.8 КБ
ID:6921662

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:509
Размер:312.2 КБ
ID:6921663

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:512
Размер:232.3 КБ
ID:6921661

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:509
Размер:237.1 КБ
ID:6921665

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:515
Размер:241.5 КБ
ID:6921667

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:501
Размер:207.8 КБ
ID:6921666

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:499
Размер:174.1 КБ
ID:6921668

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:505
Размер:240.4 КБ
ID:6921670

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:513
Размер:321.9 КБ
ID:6921669

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:505
Размер:258.5 КБ
ID:6921671

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:521
Размер:436.0 КБ
ID:6921674

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:508
Размер:204.1 КБ
ID:6921673

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:506
Размер:239.7 КБ
ID:6921672

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:510
Размер:212.2 КБ
ID:6921675

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:509
Размер:215.4 КБ
ID:6921676

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:513
Размер:496.6 КБ
ID:6921677

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:519
Размер:402.2 КБ
ID:6921678

    Някои от вас може да се питат - защо съм се насочил към 6 инча лифт, а не към 4 инча?

    Ако трябва кратко да отговоря, то е, защото така усещам, че искам да го направя.

    Ако трябва малко по-дълъг отговор да дам, то би било следното:

    Тъй като на джипа се предвиждат допълнителни килограми откъм плочи, лебедки, слайдъри, брони и всякакви други неща, то това всичкото тежи. В момента джипът е с един лифт кит от 2 инча, който е с подложки на пружините, както и планки за амортисьорите. Преди двете лебдки, както и плочите за тях, беше около 188 см. В момента е около 186 см. Фабрично джипът излиза 183 см от завода. Поне такава информация видях в интернет. Може и пружините да са доста износени, нямам представа. Та реших да е 6 инча.

    Другото нещо, което ме притеснява, е, че максималната височина на секционната врата е 212 см. Ако махнем 2 см буфер, то ни остават 210 см. Чисто хипотетично, ако джипът е със стандартно окачване, то неговата височина ще е 183 см. Ако добавим 6 инча окачване, то става 183 + 15 = 198 см. Не съм ровил в интернет, но да речем, че излиза с 31-ци гуми. Аз мисля да му сложа 37-ци гуми. Това прави разлика от 6 инча в диаметър, което е 3 инча повдигане. Т.е. към 198 см ще прибавим ориентировъчно 7 см и се получава 205 см. Това е, ако сметките ми са точни. Към тези сметки, ако прибавим брони, плочи, лебедки, слайдъри и всякакви други аксесоари, които ще натежат, то би трябвало максималната височина на автомобила да стане около 203 см. Понеже сега ми стана доста интересно, дали тези сметки ще излязат верни, живот и здраве, сложи ли се окачването, ще го измеря и ще сравня.

    Сега идват и някои мои размисли.

    Понеже към комплекта има и удължени спирачни маркучета, но ще трябва да има заигравка и с кабелите на ABS-а. Майстора казва, че най-добре би било да се преместят кабелите, за да не се удължават. Вероятно е прав. Моят въпрос е, има ли възможност нещо да се прецака, ако реша да клъцна кабелите, да ги удължа, да ги "завържа" за спирачните маркучета и така да се кара? Нещо като това на снимката по-долу.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.PNG
Прегледи:520
Размер:1.02 МБ
ID:6921679

    Вероятно ще последват и други въпроси, но тях по-нататък.

    Благодаря!

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      ABS кабелите са дълги и стигат ако се преместят, ако не си ги сменял скоро и са стари, аз бих ги сменил, тук бяха по 40-50 лева на хъб в едно със сензора, така и така сега ги правиш тия неща, тъкмо ще видиш как си с греста в хъба/лагера.

      Ако се наложи или искаш да ги режеш, не виждам никакъв проблем ако го направиш добре, хубава спойка/връзка и после добре да се изолира щото има яко клатене, влага и физически "дразнения" от кал, клони, трева.

      Купи си хубава високотемпературна медна грес + сух графит, смеси 50/50 и всички болтове им слагай по-малко, след години ще си много благодарен на себе си, че си го направил Особено ще си доволен ако слагаш на типичните места където после иска биене с чука или греене, връзката между хъб и мост, всички конусни съединения (шарнири) и т.н.
      Последно редактирано от BatGeorgeone; 30-04-23, 10:39.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря, Жоре. Ще предам информацията на майстора. Иначе и аз си мисля, че не би трябвало да има проблем да се срежат кабелите, но все пак да попитам. Първо ще пробваме с преместване. Ако не стане - ще се реже.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      За болтовете и най-тривиално лепило за резби с ниска якост елиминира ръждата, като бонус и предпазва от саморазвиване, за разлика от греста, която след години изобщо не е сигурно дали и колко ще ти помогне, особено по окачване, често къпано с водица и солчица. Имах ма по-старото ми терано едни амортисьори, третирани с медна грес, дето нямаха махане освен с флекса.

  • За това ли снощи така резко зави към Дидо? А аз се чудя защо е зает и не може да обърне внимание на малката барака.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Да, оставил съм му го да го прави. Казва, че за три дни ще е готов, но бая работа ми се вижда.

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Ако всичко е наред с частите ще се оправи. Значи ми забави смяната на маслото с 3 дни...

  • Днес след работа реших да отскоча до майстора, за да видя, как вървят нещата.

    Като цяло всичко вървеше нормално. Беше започнал окачването в задната част и му оставаше още малко, за да го довърши. Беше ми интересно да видя, с каква височина ще се получи. Първоначално бях доста шокиран от височината. Представях си го по-ниско да стане, но явно съм се подвел по старите пружини.

    Тогава височината беше около 187 см., а в момента е около 203 см., като се има предвид, че в предната част не е повдигнат. Реално погледнато, когато се повдигне и предницата, задната част би трябвало съвсем леко да слезе надолу, може би 1 см.

    Ето малко снимки.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:429
Размер:450.3 КБ
ID:6922131

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:430
Размер:385.9 КБ
ID:6922134

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:422
Размер:433.2 КБ
ID:6922133

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:422
Размер:339.5 КБ
ID:6922129

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:435
Размер:342.1 КБ
ID:6922128

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:427
Размер:383.2 КБ
ID:6922130

    След като го пуснахме на колела и еуфорията отмина, дойде ред да се дозатегнат разни болтове. Докато това се случваше, се установи, че биалетките са буквално на 2 мм от гумите.

    Имаше възможност да преместим биалетките в горната част. Другата опция беше да се огледам за други гуми. А третата опция най-много ми хареса - фланци. В момента имам фланци, които са 35 мм. В интернет намерих фланци, които са 50 мм. Реално би трябвало да свършат работа. Поръчал съм ги, та би трябвало в четвъртък да са тук.

    Ето и снимка на биалетката.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:420
Размер:283.7 КБ
ID:6922132

    Иначе с кабелите за ABS-а нямаше драма. Утре ще се разтърсим за маншони за амортисьорите, както и за други бъмп стопове.

    След като измерих вратите преди малко, установих, че най-ниската е 215 см., което би трябвало да свърши работа, но само реалните тестове биха доказали това.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:424
Размер:383.6 КБ
ID:6922135

    Утре монтажът продължава с предната част. Да видим, как ще се получат там нещата.

    Коментар


    • Ако Кинекса четеше тези редове щеше да каже - не виждам ограничители на ходовете надолу (колани)? И аз бих те посъветвал да сложиш такива защото инак моста спира на спирачни маркучи, АБС кабели и амове.

      Аз моите нови бъмпстопове ги удължавах с шайби за хокей на лед

      Браво, само така, супер готино се получава!
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря!

        Коланите съм ги предвидил. Отстрани изглежда, че се спира в спирачните маркучета, но реално не е така.

        То ще има още доста донастройване на окачването. В момента целта ни е да го инсталираме това окачване, да направим тестовете и да видим, какво още ще има да правим.

    • Като цяло днес нещата са минали нормално. Само хебелът не е искал да се свали, та се е наложило да се среже. Останалите неща се виждат на снимките, които са ми предоставени от майстора.

      Утре се очаква да дойдат маншоните, както и другите фланци.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:407
Размер:193.4 КБ
ID:6922250

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:396
Размер:181.6 КБ
ID:6922252

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:391
Размер:192.2 КБ
ID:6922253

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:396
Размер:180.8 КБ
ID:6922256

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:395
Размер:194.5 КБ
ID:6922261

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:399
Размер:243.9 КБ
ID:6922251

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:403
Размер:218.6 КБ
ID:6922255

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:396
Размер:190.6 КБ
ID:6922254

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:399
Размер:217.7 КБ
ID:6922257

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:397
Размер:229.6 КБ
ID:6922258

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:395
Размер:233.6 КБ
ID:6922262

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:401
Размер:179.3 КБ
ID:6922259

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:398
Размер:219.0 КБ
ID:6922260

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:387
Размер:239.7 КБ
ID:6922263

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:392
Размер:227.9 КБ
ID:6922265

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:392
Размер:207.6 КБ
ID:6922264

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:400
Размер:242.4 КБ
ID:6922267

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:394
Размер:246.5 КБ
ID:6922266

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:384
Размер:193.8 КБ
ID:6922268

      Коментар


      • Днес майсторът довърши и останалите неща. Бърз тест на окачването. После автомивка и в гаража.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:387
Размер:184.8 КБ
ID:6922445

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:369
Размер:197.4 КБ
ID:6922448

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:374
Размер:224.5 КБ
ID:6922453

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:372
Размер:224.0 КБ
ID:6922446

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:378
Размер:216.7 КБ
ID:6922447

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:368
Размер:182.5 КБ
ID:6922451

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:373
Размер:181.2 КБ
ID:6922449

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:372
Размер:186.4 КБ
ID:6922450

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:374
Размер:257.5 КБ
ID:6922452

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:367
Размер:254.8 КБ
ID:6922454

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:372
Размер:383.7 КБ
ID:6922455

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:375
Размер:658.0 КБ
ID:6922460

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:363
Размер:396.1 КБ
ID:6922457

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:366
Размер:457.1 КБ
ID:6922459

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:372
Размер:464.9 КБ
ID:6922456

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:368
Размер:474.0 КБ
ID:6922458

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:367
Размер:518.7 КБ
ID:6922463

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:373
Размер:457.7 КБ
ID:6922462

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:367
Размер:275.1 КБ
ID:6922461

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:364
Размер:297.0 КБ
ID:6922465

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:365
Размер:343.9 КБ
ID:6922466

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:367
Размер:325.9 КБ
ID:6922464

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:364
Размер:387.0 КБ
ID:6922472

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:373
Размер:528.8 КБ
ID:6922467

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:366
Размер:442.9 КБ
ID:6922470

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:369
Размер:622.8 КБ
ID:6922471

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:366
Размер:325.0 КБ
ID:6922469

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:363
Размер:328.6 КБ
ID:6922468

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:368
Размер:253.2 КБ
ID:6922473

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Супер ходове, сериозни подобрения си направил, не жалиш средства да влагаш наистина качествени части и компоненти, добре че си намерил и свестни майстори да ти пипат по джипката, евала, благодаря за споделенето, сподели като направиш първите тестове на ходовете в гората и снимки ако може да го видим в действие

          п.с. Ще ти трябва по-голям гараж, няма да можеш и вратата да отваряш без да правиш йога
          Последно редактирано от Еделвайс; 05-05-23, 06:59.

        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря!

          Като изляза в гората и направя тестове, ще снимам и ще споделя мнение.

          Майтапа настрана, но още, когато купувах джипа, ми се наложи да правя странни изпълнения, за да вляза в джипа, хаха. Иначе сега става още по-терсене работата. Снощи трябваше да прибера джипа доста плътно до едната страна, за да мога да влизам и излизам. Но сигурно и с това ще свикна.

      • E тва са ходове!По принцип при такива ходове блокажите не трябват.Гуменцата рязко омаляха.Интересно ми е твоето честно мнение- колко се е влошило асвалтовото поведение?
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • Еделвайс
          Еделвайс коментира
          Редактиране на коментар
          Ако сложи още по-големи гуми, няма да може да влезе в гаража му, определено вече има нужда от по-широк гараж

        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря!

          Да, гумите вече доста малки му изглеждат, а са 33-ки. Но за целта съм предвидил 37-ци, които още ще го повдигнат.

          Иначе, честно казано, нямам голямо наблюдение за поведението на пътя, защото вчера нямах много време да го карам, но ще споделя някои неща, които ми направиха впечатление.

          Първото е, че с този двоен демпфер, въртенето на волана стана малко по-трудно. Не е изцяло, но на моменти става по-трудно. Но и с това се свиква, ако човек има желание.

          След това е центърът на тежестта. Реално е по-нависоко. Вчера минах покрай кръговото на Почивка от Дружба в посока Варна в лява лента с малко по-висока скорост и се усети накланяне.

          После идва "успокояването на пружините". Да, амортисьорите може да са добре предвидени за целта, но се усеща, как прави 1-2 залюлявания повече, преди да успокоят джипа в пълен покой. Но е нормално, имайки предвид големината на пружините, както и изместения център на тежестта.

          Сигурно има и още неща, които са се променили, но за малкото каране снощи, това успях да установя.

          Да се върна и на гумите. В момента е с 33-ки. 37-ците, които предвиждам, реално ще го повдигнах с още 5-6 см. ЕТ-то на тези джанти е +44. Фланците са 50 мм. Което става ЕТ-6. Джантите, които предвиждам, са или ЕТ-0, или ЕТ-20. Което, реално погледнато, няма да има голяма разлика спрямо сегашната ситуация. Та ситуацията в момента е спрямо плана и няма големи отклонения.

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Ще има ли сила да върти 37-ци или ще ремапваш? С едни 35-ци няма ли да ти е оптимално - асфалт и офф.

      • Е как изглеждат 37 гуми . За сравнение на Тойотата са 31. И с тези гуми Патрола с трилитров дизел бмв повече от 80 не може . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20230505_093107_Gallery.jpg
Прегледи:368
Размер:197.4 КБ
ID:6922511
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • С тези 37-ци за да има и сила според мен един Ремап само няма да стане, вече с нови дюзи, хибридни турбини, интеркулери и още неща ще стане, само че тогава ще му трябва и още един резервоар щото ще почне да гори на час... Страхотно е станал, поздравления за ентусиазма и все пак това е HobbyCar и важното е да си правиш кефа с него, там не се смята колко струва а крайния резултат - Удоволствието.
          Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
          Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

          Коментар


          • Иначе зад океана са го измислили Jeep Wrangler Rubicon 392 - 6.4L HEMI® V8, той излиза заводски със 35ци и може още, като ускорението до 100 е 4.5с.
            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • Благодаря!

              Разбирам напълно всички. Реално погледнато е много относително, кой какво разбира под "ще върти ли 37-ци". За някого ще му трябват 300+ коня, за да ги върти, за други и 150 коня са достатъчни. За моите цели, за които го предвиждам, мисля, че ще ги върти. Но това може да се види само след полеви тестове. Иначе с един ремап ще стане около 200 коня, но това евентуално по-нататък.

              Коментар


              • Вчера вечерта реших да направя леко освежаване. Понеже преди не съм успял да достигна до някои места, снощи реших да ги понапръскам.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:322
Размер:330.8 КБ
ID:6922760

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:319
Размер:268.1 КБ
ID:6922759

                След което реших да махна номера и на негово място да сложа планката.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:318
Размер:262.1 КБ
ID:6922762

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:314
Размер:276.9 КБ
ID:6922763

                Днес по обяд започнахме да монтираме. Задната броня, заедно с държача за гумата, сравнително лесно ги сложихме и наместихме. Обаче слайдърите малко ни поразказаха играта, но и тях успяхме да ги сложим и напаснем.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:323
Размер:278.8 КБ
ID:6922761

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:317
Размер:270.7 КБ
ID:6922764

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:321
Размер:351.6 КБ
ID:6922767

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:324
Размер:254.6 КБ
ID:6922765

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:319
Размер:230.6 КБ
ID:6922766

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:316
Размер:260.2 КБ
ID:6922768

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:310
Размер:244.0 КБ
ID:6922769

                После реших набързо да сложа и гумата.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:311
Размер:286.9 КБ
ID:6922770

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:312
Размер:284.9 КБ
ID:6922771

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:308
Размер:317.0 КБ
ID:6922773

                Имахме планове за този механизъм да предпазим боята, но така си и остана. Така или иначе не можем всичко да направим перфектно.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:309
Размер:250.2 КБ
ID:6922772

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:318
Размер:288.8 КБ
ID:6922775

                Още малко снимки от различни ъгли.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:309
Размер:292.3 КБ
ID:6922774

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:309
Размер:300.6 КБ
ID:6922777

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:310
Размер:298.5 КБ
ID:6922776

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:315
Размер:287.6 КБ
ID:6922778

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:322
Размер:311.2 КБ
ID:6922779

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:317
Размер:324.0 КБ
ID:6922781

                След което реших да измеря височините. Не знам, защо в задния край така съм измерил две различни стойности, но не е от голямо значение. И в двата случая за момента не виждам драма с влизането в платформата.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:306
Размер:172.5 КБ
ID:6922780

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:314
Размер:153.2 КБ
ID:6922782

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:314
Размер:248.2 КБ
ID:6922783

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:309
Размер:327.9 КБ
ID:6922784

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:316
Размер:276.3 КБ
ID:6922785

                Като цяло задната броня, държача, джантата с гумата, както и двата слайдъра са свалили височината от 200 см. на 197 см. Имайки предвид информацията от интернет, която намирам, че джипът в стоков вариант е 183 см., в момента е 197 см., което реално погледнато си прави 6 инча без малко, заради допълнителното тегло. Така или иначе има още разни дребни детайли да се слагат, които вероятно също ще се отразят на височината, но предполагам, че ще е в рамките на около 1 см.

                Това е за момента.

                Благодаря!

                Коментар


                • Дойде времето да се монтират калници и подкалници, както и стойката за номера. Единствено предните подкалниците няма да се монтират за момента, защото, поради изнасянето на предните амортисьори, най-вероятно ще се наложи преправяне на предните подкалници.

                  Ето как изглеждат останалите неща монтирани.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:264
Размер:295.9 КБ
ID:6923159

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:271
Размер:216.3 КБ
ID:6923154

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:264
Размер:222.3 КБ
ID:6923158

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:258
Размер:265.7 КБ
ID:6923155

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:257
Размер:264.3 КБ
ID:6923157

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:265
Размер:227.0 КБ
ID:6923156

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:264
Размер:232.1 КБ
ID:6923164

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:259
Размер:300.0 КБ
ID:6923160

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:267
Размер:261.8 КБ
ID:6923163

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:266
Размер:274.9 КБ
ID:6923162

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:263
Размер:200.9 КБ
ID:6923165

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:250
Размер:223.4 КБ
ID:6923166

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:263
Размер:256.8 КБ
ID:6923167

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:260
Размер:273.8 КБ
ID:6923161

                  След което бързо разчистване и подреждане на гаража.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:259
Размер:210.1 КБ
ID:6923168

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:258
Размер:276.5 КБ
ID:6923170

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:268
Размер:275.6 КБ
ID:6923169

                  Със стойката за номера имаше малко дертове. Преди боята си влизаше нормално, но след нея малко зор. Разбираемо. Та се наложи малко мерки да се вземат. Има още да се донапасва.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:255
Размер:278.4 КБ
ID:6923171

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:266
Размер:359.1 КБ
ID:6923172

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:260
Размер:365.5 КБ
ID:6923174

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:266
Размер:305.1 КБ
ID:6923173

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:266
Размер:239.2 КБ
ID:6923176

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:257
Размер:255.6 КБ
ID:6923175

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:266
Размер:280.4 КБ
ID:6923179

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:259
Размер:346.8 КБ
ID:6923177

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:256
Размер:341.2 КБ
ID:6923180

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:256
Размер:279.0 КБ
ID:6923178

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:266
Размер:228.0 КБ
ID:6923181

                  Благодаря!

                  Коментар


                  • Наскоро ми хрумна една идея - да се направи рампа.

                    Цел на рампата - абитуриентски балове. Да бъде нещо по-различно, което да радва хората.

                    После реших, че трябва да са две рампи, които са проектирани, след което изработени от алуминий.

                    Тъй като не искам да претупвам нещата, реших, че ще се прави прототип. Материал - винкел с размер 30х30х3.

                    Вчера стоварих материала при майстора, който днес е успял да го сглоби. Ако има нужда, ще доставям още.

                    Вероятно в скоро време ще тествам, как се случват нещата.

                    Нека се има предвид, че това не е готовият продукт. Има допълнителни "подпирачки", които да предотвратят евентуално накланяне на рампата.

                    Размери - 100/60/30 см. (д/в/ш).

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:227
Размер:210.8 КБ
ID:6923358

                    Благодаря!

                    Коментар


                    • Не е ли добре,този ъгъл да е остър,а не прав?
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230512_192228.jpg
Прегледи:224
Размер:187.4 КБ
ID:6923376
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • c0dy^
                        c0dy^ коментира
                        Редактиране на коментар
                        Да, по-добре е, но в случая гледам да има нормална височина, а също така да може да се събере и в багажника, за да мога да го пренасям. В него край се предвиждат други детайли, които да играят функцията на острия ъгъл.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X