Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Благодаря! Аз си мислех да го пресвържа към фабричната крушка, на която отрязах спирачката и да не променям нищо там. Би трябвало да стане.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от stefcho034 Преглед на мнение
      Благодаря! Аз си мислех да го пресвържа към фабричната крушка, на която отрязах спирачката и да не променям нищо там. Би трябвало да стане.
      Какви еквилибристики ще правиш със самите стопове си е твоя работа, но кабел за спирачка до стоповете НЯМАШ!!!. Имаш кабел за мигач, габарит и задни. Трябва ти и такъв за спирачка, тоест трябва да прекараш още един кабел и до двата.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Благодаря на всички, най-вече на drukman и sparkybg. Ако имате някакви сбирки, ще се радвам да почерпя

        Стана точно така, както го е описал sparkybg. Уцелих кабела от първия път в горния-вътрешен сноп. От там отклоних две жици - по една за всеки стоп. На самия стоп я закачих за тази от мигача, която отрязах, за да ползвам 2-рата светлина на дву-светлинната крушка. Стана си като фабрично

        Ето и накратко за конверсията и варианта, който направих да работи за мен, може да е полезно за някой, да не си блъска главата толкова много време

        1. Използвани оригинални стопове, като единствената им модификация е - изпилено легло на буксата за задна светлина и добавен мигач;
        2. Купен китайски кит за конверсия на дневни светлини и мигачи в лед(двойна светлина на крушката;
        3. Отклонен сигнал за спирачки от третия стоп и пресвързан към стоповете.
        4. Препрограмиран FCM с Jscan за разделяне на задните светлини.


        Плюсове:

        Стоповете(американски вариант) могат да се намерят в магазинната мрежа относително лесно (нови и втора употреба), за разлика от европейските такива;
        Нямаше нужда от преправяне на цялата инсталация, а само частично;
        Китайския кит е евтин и се намира лесно, има много вариации;

        Минуси:

        Преправен оригинален стоп;
        "китайски гнус", който според мен свети много добре, но ще видя как е на тъмно;
        евентуален проблем за в бъдеще ако този "китаец" почне да отказва;

        Сумата за цялата конверсия е:

        30 лв. за китайския кит + още 30 лв. за още един кит, които опитах да напасна без пилене на стопа и му прецаках уплътнението на едната крушка(е, ще си имам една резерва).
        ~50 лв. за кабел, гофре, термошлаух и снадки (които не ползвах) и разни други;
        50 лв. за Jscan по VIN номер
        Не броя материалите, които съм поръчал от различни сайтове и още не са дошли - букси, лед крушки, разни "проби"



        Коментар


        • Запой жиците която си срязал и ги изолирай хубаво от влага, за да не преследваш ел. духчета след време...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • Запойл съм ги, сложил съм термошлаух и допълнително на места съм сложил изолационна лента. Допълнително прекараните кабели са изцяло в гофре, даже ще търся азбестова лента за изолация на топлината от ауспуха, че минава на една педя. За сега е добре. Свински опашки има навсякъде в изобилие. Единствено не знам дали не сглупих като залепих резистора на самия стоп, да не виси... Ама времето ще покаже. 🤣😅🤣

            Днес акумулатора умря, явно от всички тестове и както не е каран...Ще му дам шанс, ако не ще търся нов.

            Коментар


            • Има едно такова... "течна гума" му викат. Прозрачно, като изсъхне става гумено... Та, слагсфмнтакова преди термошлауха. Никакъв шднс за влага.

              Има и термошлаух с вградено такова. Ама не съм намерил кой го продава.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • drukman
                drukman коментира
                Редактиране на коментар
                Никой не го продава у нас. Намирал съм случайно само размери над 30мм. Търси от вън.
                Аз не запоявам такива работи. Кербовката по-кефи. Няма флюс, да те ебава.

            • Обикновено на термошлауха отвътре слагат покритие от топло лепило, или както му казват разговорно - топъл силикон.

              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Обикновено на термошлауха отвътре слагат покритие от топло лепило, или както му казват разговорно - топъл силикон.
                Така де. И после доста успешно лепи, освен че се и свива. Фабричните снадки по инсталацията на Гранда са така. На тераното мисля че съм виждал лепило, мязащо на въпросната "течна гума" или лепило за гума.

                Но, не съм намерил кой ги продава. Не че съм се и счупил от търсене де. И затова ползвам лепило. Досадно и мърляво е, обаче работи.

                ПП: А! Имало:
                https://bg.elmarkstore.eu/%D1%82%D0%...B8-category217

                "термошлаух с лепило" в чичо Гугльо и излизат доста резултати.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • drukman
                  drukman коментира
                  Редактиране на коментар
                  'ма и тия са супер. Всичко пише, само диаметъра - не.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Пише и диаметъра. Цъкни върху някой.

                  На компютър се виждат целите заглавия, на телефон, тсъ!

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X