Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??
Свий
X
-
Когато имаш възможност да сложиш оригинален цокъл, търси оригинален цокъл. Свален от кола. Не слагай цокъл купен от Алиекспрес, или поне внимавай как е направен.
Тая "гняс", както я нарече човека с Бугати-то, няма контактни пластини. Т.е. проблемите са с един по-малко. Аз не съм такъв всезнайко и толкова богат като него, но мога да ти гарантирам, че подходящо сложена, гумичката държи далеч по-добре дори от оригинален цокъл. При мен крушката за задния ход беше на малък цокъл, който няма версия с 2 светлини. Разпробих дупката с борче на размер, леко в минус. Стана като гумена тапа на шише с лимонада. Няма да го сменя дори да намеря цокъл с 2 светлини.
Като дойде цокъла който си поръчал ще се окаже, че маханичните кодове не са на същите места които ти трябват, перата трябва сам да кербоваш и пр. салати Това хоро го играх с втория Титан.
Мигача по правило е 25W и трябва да свети добре. Не виждам какво не ти харесва на това което се е получило.
Съпротивленията в комплекта са кофти. Първо са с ниско съпротивление (за да стават за всички коли) и са маломощни (за да са евтини). Държат известно време но не е ОК. Моите ги смених. Трябва първо да провериш на твоята кола колко ома е максимума на който компа се лъже, после да си сметнеш каква мощност ти трябва и да сложиш такава Х2. Моята се лъже на 18ома. Сложил съм 15ома. По сметка е 13-15W. аз съм сложил 25W. Там където няма следене за изгоряла крушка не слагай.
И....защо трябва да даваш по 100лв за всяко местене? Транзитните номера са 50-60лв за 1 месец. За следващия, пак 50-60лв.
Ако ти е първа американка, звънни да ти разкажа.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Да 21 е. Грешка. Мисълта ми беше, че не е слаба, като габарита.
-
Мисля, че те разбрах много добре. Да първа американка ми е. Няма да е основен автомобил, а такъв за леки разходки и да не му се вталясвам толкова. Ще видя какво ще направя със спирачките и ще звънкам, ако това ти е номера в подписа ?
-
Е, габарита е 5W, по ТТД. Нормално е да е слаб.
-
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеИцо, всичките светлини на конкретния стоп светат абсолютно с еднакво насочване. Ще кьорави толкова, колкото и заводския мигач на европейските. Пак, ЗА ТОЗИ КОНКРЕТЕН стоп.
Може пред крушката на накоя от светлините да има дифузьор.
Може рефлекторът и да изпълнява тая функция.
Може челното стъкло да е и дифузьор.
Може... още 100 неща...
А това че всички светлини в "стопа" изглеждат прозрачни (примерно) е без значение.
Коментар
-
То пък колко да ги ползвам тия мигачиОсобено на джип за гората
Шегата на страна - дойде ми и другия кит китайска гнусМисля днес да го пробвам и него, че е с малко по-различни съпротивления. Сигурно ще го оставя него, че на първия се пробвах да му поизрежа конуса и го зацапарих и не ми харесва, че не уплътнява добре. Точно елемента с рязането и разпробиването искам да избегна, за да не нарушавам цялостта на стопа. Иначе, да - не се бях замислял, че един не-оригинален цокъл, би ми направил повече проблеми, благодаря!
Коментар
-
Не се вживявай толкова в едно пробиване. Аз бях същия. 5 дена обикалях как да не пробивам !!! Оригинална!!!! Фабрична !!!!
Па и теглИх една дълга и ...стана по-добре от оригинална. Купих си един комплект резервни крушки, че нали са чайници и ... не ги знам къде са. А ония от зад си светят и задната светлина се оказа по-добра от оригиналната.
При това моите мигачи не съществуват в Европа. Няма и на части....все още.
-
Благодаря! Май най-накрая така ще стане Вече наистина ще излезнат като черен хайвер тия стопове. Нямам толкова много време да ги мисля
-
-
Първоначално публикуван от stefcho034 Преглед на мнениеТо пък колко да ги ползвам тия мигачиОсобено на джип за гората
Шегата на страна - дойде ми и другия кит китайска гнусМисля днес да го пробвам и него, че е с малко по-различни съпротивления. Сигурно ще го оставя него, че на първия се пробвах да му поизрежа конуса и го зацапарих и не ми харесва, че не уплътнява добре. Точно елемента с рязането и разпробиването искам да избегна, за да не нарушавам цялостта на стопа. Иначе, да - не се бях замислял, че един не-оригинален цокъл, би ми направил повече проблеми, благодаря!
Вече наистина ще излезнат като черен хайвер тия стопове. Нямам толкова много време да ги мисля
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеПриемам горното твърдение като непроверено и "измерено" "на око".
Може пред крушката на накоя от светлините да има дифузьор.
Може рефлекторът и да изпълнява тая функция.
Може челното стъкло да е и дифузьор.
Може... още 100 неща...
А това че всички светлини в "стопа" изглеждат прозрачни (примерно) е без значение.
Още горе ти казах че силно надценяваш дизайнерите на конкретното изделие, ти някак реши че генерализирам. Това ми е било в ръцете, и в европейски и в американски вариант. И да, мерил съм осветеност, не щото много ми е било любопитно, а за да преценя дали диодните се справят добре спрямо оригиналните.
Даже шарката на стена между мигача и задната е почти еднаква.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Няма да влизам в спор без особена практическа полза. Каквото имаше да се каже по темата вече е казано. Само ще спомена, че "почти еднаква" ми хареса...
Нещо като: Всички пуснали си фиш за тото 6 от 49 почти спечелиха шестица. За някакви 5 - 6 несъвпадащи числа...
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение...Само ще спомена, че "почти еднаква" ми хареса...То и за крушките за фарове важи същото - купуваш 2 различни (даже понякога от уж една марка) и... трябва да си регулираш фаровете за да са еднакви поне на височина.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Момчета ударих на камък със спирачките. В схемата беше посочен wht/tan т.е бяло-бежов кабел. Намерих един единствен такъв в централния сноп под лявата греда отдолу. Срязах го, но стопа по средата продължи да свети. Странното е, че като го отворих, там кабела е бяло-бежов.
Някой има ли идея къде да го търся?
Коментар
-
Не се реже кабел докато не е сигурно, че е този който трябва. Ползвай карфица. По принцип има специални пробници за тая работа.
ПП после се сетих. Вземи някакъв стар строшен мигач от каква да е кола, или обикновено парче пластмаса и направи подходяща по размер дупка. Бутни вътре с малко вазелин гумената крушка. Ще разбереш чак тогава. Нищо, че звучи смешно.
От къде си?
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От София съм, колата и тя е в София
Иначе за мигачите - реших да те послушам и го пилнах малко повече, за да влезе само конуса отпред - стана като фабрично и се учудих, че уплътни много добре. Благодаря!
-
Послушах те и смених резисторите с два пъти по-мощни. Няма грешки, не греят и сякаш светлината стана малко по-мека
-
-
От снимката ми е малко трудно да разбера къде точно си снимал.
1. Снопът върви по задната лява колонка, идва отгоре откъм тавана (разбираемо - третия стоп е там), минава на педя от левия стоп, отвътре на купето, и заминава напред към педала на спирачката. Изцяло вътрешен сноп. При мен там зад кората е и аудио усилвателя. Уцелих кабела от първия път абсолютно безгрижно.
2. Цвета е тоя (бяло с бежова лента). Малко е лесно да сбъркаш - има бяло с кафяво и бяло с оранжево из сноповете. Бяло с оранжево е единия мигач, бяло с кафяво е единия габарит.
3. Моите резистори са 16 ома. И аз установих че границата за мигачите е около 18-20 ома. Ползвам два 10W 8,2 ома, вързани последователно. За предните мигачи ползвам същото. Стопове и габарити нямат нужда от резистори, за светлините за заден ход не знам.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Лявата кора на багажника се сваля. Снопа е зад нея.
Пиша за 3-ти път: Снопа, по който върви жицата за 3-тия стоп, е ВЪТРЕШЕН!!!. Трябва да хванеш жица от вътрешния сноп, да я изкараш през бомбето (основата/ламарината) на левия стоп (има си фабрична дупка там) и после по снопа между двата стопа (вече външен, под бронята/металната и основа, зад резервната гума), да я закараш и до десния стоп.
ПП: Стоп крушките може да са обикновени 25 (толкова мисля бяха американските) ватови. В инсталацията за преди 2007-ма са си вързани заедно с третия стоп директно към ключето на педала, тоест то е предвидено да захранва 2 крушки по 25W + третия стоп (не помня, ама май нещо като 3-5 вата). 15А е бушона за всичките. При мен са си обикновени крушки и си бачкат безгрижно.Последно редактирано от sparkybg; 15-07-25, 21:51.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар