Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Гадничко е станало, ама "к'вот' тако'а"...
    Да му мислят тия които ще се движат зад теб. Ясно е, че на тебе ти дреме на пуловера дали ще им вадиш очите...
    Ицо, всичките светлини на конкретния стоп светат абсолютно с еднакво насочване. Ще кьорави толкова, колкото и заводския мигач на европейските. Пак, ЗА ТОЗИ КОНКРЕТЕН стоп.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Когато имаш възможност да сложиш оригинален цокъл, търси оригинален цокъл. Свален от кола. Не слагай цокъл купен от Алиекспрес, или поне внимавай как е направен.
      Тая "гняс", както я нарече човека с Бугати-то, няма контактни пластини. Т.е. проблемите са с един по-малко. Аз не съм такъв всезнайко и толкова богат като него, но мога да ти гарантирам, че подходящо сложена, гумичката държи далеч по-добре дори от оригинален цокъл. При мен крушката за задния ход беше на малък цокъл, който няма версия с 2 светлини. Разпробих дупката с борче на размер, леко в минус. Стана като гумена тапа на шише с лимонада. Няма да го сменя дори да намеря цокъл с 2 светлини.
      Като дойде цокъла който си поръчал ще се окаже, че маханичните кодове не са на същите места които ти трябват, перата трябва сам да кербоваш и пр. салати Това хоро го играх с втория Титан.

      Мигача по правило е 25W и трябва да свети добре. Не виждам какво не ти харесва на това което се е получило.

      Съпротивленията в комплекта са кофти. Първо са с ниско съпротивление (за да стават за всички коли) и са маломощни (за да са евтини). Държат известно време но не е ОК. Моите ги смених. Трябва първо да провериш на твоята кола колко ома е максимума на който компа се лъже, после да си сметнеш каква мощност ти трябва и да сложиш такава Х2. Моята се лъже на 18ома. Сложил съм 15ома. По сметка е 13-15W. аз съм сложил 25W. Там където няма следене за изгоряла крушка не слагай.

      И....защо трябва да даваш по 100лв за всяко местене? Транзитните номера са 50-60лв за 1 месец. За следващия, пак 50-60лв.
      Ако ти е първа американка, звънни да ти разкажа.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • drukman
        drukman коментира
        Редактиране на коментар
        Да 21 е. Грешка. Мисълта ми беше, че не е слаба, като габарита.

      • stefcho034
        stefcho034 коментира
        Редактиране на коментар
        Мисля, че те разбрах много добре. Да първа американка ми е. Няма да е основен автомобил, а такъв за леки разходки и да не му се вталясвам толкова. Ще видя какво ще направя със спирачките и ще звънкам, ако това ти е номера в подписа ?

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Е, габарита е 5W, по ТТД. Нормално е да е слаб.

    • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Ицо, всичките светлини на конкретния стоп светат абсолютно с еднакво насочване. Ще кьорави толкова, колкото и заводския мигач на европейските. Пак, ЗА ТОЗИ КОНКРЕТЕН стоп.
      Приемам горното твърдение като непроверено и "измерено" "на око".
      Може пред крушката на накоя от светлините да има дифузьор.
      Може рефлекторът и да изпълнява тая функция.
      Може челното стъкло да е и дифузьор.
      Може... още 100 неща...
      А това че всички светлини в "стопа" изглеждат прозрачни (примерно) е без значение.





      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • То пък колко да ги ползвам тия мигачи Особено на джип за гората

        Шегата на страна - дойде ми и другия кит китайска гнус Мисля днес да го пробвам и него, че е с малко по-различни съпротивления. Сигурно ще го оставя него, че на първия се пробвах да му поизрежа конуса и го зацапарих и не ми харесва, че не уплътнява добре. Точно елемента с рязането и разпробиването искам да избегна, за да не нарушавам цялостта на стопа. Иначе, да - не се бях замислял, че един не-оригинален цокъл, би ми направил повече проблеми, благодаря!

        Коментар


        • drukman
          drukman коментира
          Редактиране на коментар
          Не се вживявай толкова в едно пробиване. Аз бях същия. 5 дена обикалях как да не пробивам !!! Оригинална!!!! Фабрична !!!!
          Па и теглИх една дълга и ...стана по-добре от оригинална. Купих си един комплект резервни крушки, че нали са чайници и ... не ги знам къде са. А ония от зад си светят и задната светлина се оказа по-добра от оригиналната.
          При това моите мигачи не съществуват в Европа. Няма и на части....все още.

        • stefcho034
          stefcho034 коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря! Май най-накрая така ще стане Вече наистина ще излезнат като черен хайвер тия стопове. Нямам толкова много време да ги мисля

      • Първоначално публикуван от stefcho034 Преглед на мнение
        То пък колко да ги ползвам тия мигачи Особено на джип за гората

        Шегата на страна - дойде ми и другия кит китайска гнус Мисля днес да го пробвам и него, че е с малко по-различни съпротивления. Сигурно ще го оставя него, че на първия се пробвах да му поизрежа конуса и го зацапарих и не ми харесва, че не уплътнява добре. Точно елемента с рязането и разпробиването искам да избегна, за да не нарушавам цялостта на стопа. Иначе, да - не се бях замислял, че един не-оригинален цокъл, би ми направил повече проблеми, благодаря!
        Благодаря! Май най-накрая така ще стане Вече наистина ще излезнат като черен хайвер тия стопове. Нямам толкова много време да ги мисля

        Коментар


        • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Приемам горното твърдение като непроверено и "измерено" "на око".
          Може пред крушката на накоя от светлините да има дифузьор.
          Може рефлекторът и да изпълнява тая функция.
          Може челното стъкло да е и дифузьор.
          Може... още 100 неща...
          А това че всички светлини в "стопа" изглеждат прозрачни (примерно) е без значение.
          Нищо от това не може. Очеизвадно. Стъклото е гладко, рефлекторите са буквално еднакви. Като сложиш 3 еднакви крушки светят еднакво ярко в еднаква посока.

          Още горе ти казах че силно надценяваш дизайнерите на конкретното изделие, ти някак реши че генерализирам. Това ми е било в ръцете, и в европейски и в американски вариант. И да, мерил съм осветеност, не щото много ми е било любопитно, а за да преценя дали диодните се справят добре спрямо оригиналните.

          Даже шарката на стена между мигача и задната е почти еднаква.

          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Няма да влизам в спор без особена практическа полза. Каквото имаше да се каже по темата вече е казано. Само ще спомена, че "почти еднаква" ми хареса...
            Нещо като: Всички пуснали си фиш за тото 6 от 49 почти спечелиха шестица. За някакви 5 - 6 несъвпадащи числа...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              ...Само ще спомена, че "почти еднаква" ми хареса...
              Предвид че няма 2 съвсем еднаки крушки с нажежаема жичка - по-еднаква е от крупшките. То и за крушките за фарове важи същото - купуваш 2 различни (даже понякога от уж една марка) и... трябва да си регулираш фаровете за да са еднакви поне на височина.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Момчета ударих на камък със спирачките. В схемата беше посочен wht/tan т.е бяло-бежов кабел. Намерих един единствен такъв в централния сноп под лявата греда отдолу. Срязах го, но стопа по средата продължи да свети. Странното е, че като го отворих, там кабела е бяло-бежов.


                Някой има ли идея къде да го търся?

                Коментар


                • Е това е снопа със срязаната жица...

                  Коментар


                  • Не се реже кабел докато не е сигурно, че е този който трябва. Ползвай карфица. По принцип има специални пробници за тая работа.

                    ПП после се сетих. Вземи някакъв стар строшен мигач от каква да е кола, или обикновено парче пластмаса и направи подходяща по размер дупка. Бутни вътре с малко вазелин гумената крушка. Ще разбереш чак тогава. Нищо, че звучи смешно.

                    От къде си?

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:photo_2025-07-15_20-54-07.jpg Прегледи:0 Размер:279.1 КБ ID:7005627
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • stefcho034
                      stefcho034 коментира
                      Редактиране на коментар
                      От София съм, колата и тя е в София

                      Иначе за мигачите - реших да те послушам и го пилнах малко повече, за да влезе само конуса отпред - стана като фабрично и се учудих, че уплътни много добре. Благодаря!

                    • stefcho034
                      stefcho034 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Послушах те и смених резисторите с два пъти по-мощни. Няма грешки, не греят и сякаш светлината стана малко по-мека

                    • drukman
                      drukman коментира
                      Редактиране на коментар
                      Конуса си има канал в който трябва да влезе със зор и вазелин. Тогава става истинско. Ползвай борче за дупката, но внимавай до къде, че няма връщане назад. Най добре пробвай първо на нещо друго и сложи лепенка на борчето.

                  • От снимката ми е малко трудно да разбера къде точно си снимал.

                    1. Снопът върви по задната лява колонка, идва отгоре откъм тавана (разбираемо - третия стоп е там), минава на педя от левия стоп, отвътре на купето, и заминава напред към педала на спирачката. Изцяло вътрешен сноп. При мен там зад кората е и аудио усилвателя. Уцелих кабела от първия път абсолютно безгрижно.
                    2. Цвета е тоя (бяло с бежова лента). Малко е лесно да сбъркаш - има бяло с кафяво и бяло с оранжево из сноповете. Бяло с оранжево е единия мигач, бяло с кафяво е единия габарит.
                    3. Моите резистори са 16 ома. И аз установих че границата за мигачите е около 18-20 ома. Ползвам два 10W 8,2 ома, вързани последователно. За предните мигачи ползвам същото. Стопове и габарити нямат нужда от резистори, за светлините за заден ход не знам.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • А през багажника ли стигна до него? И някакви кори ли си свалял?

                      Коментар


                      • Иначе снимах под колата и явно съм объркал снопа с кабели.

                        Коментар


                        • Лявата кора на багажника се сваля. Снопа е зад нея.

                          Пиша за 3-ти път: Снопа, по който върви жицата за 3-тия стоп, е ВЪТРЕШЕН!!!. Трябва да хванеш жица от вътрешния сноп, да я изкараш през бомбето (основата/ламарината) на левия стоп (има си фабрична дупка там) и после по снопа между двата стопа (вече външен, под бронята/металната и основа, зад резервната гума), да я закараш и до десния стоп.

                          ПП: Стоп крушките може да са обикновени 25 (толкова мисля бяха американските) ватови. В инсталацията за преди 2007-ма са си вързани заедно с третия стоп директно към ключето на педала, тоест то е предвидено да захранва 2 крушки по 25W + третия стоп (не помня, ама май нещо като 3-5 вата). 15А е бушона за всичките. При мен са си обикновени крушки и си бачкат безгрижно.
                          Последно редактирано от sparkybg; 15-07-25, 21:51.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X