Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • На мен не ми се занимаваше със специални куплунги и ползвах клеми vago. Жицата за стоп-мигача я режеш на 10тина см.от самия мигач. Режеш и задния ход. Изхвърляш куплунга на задния ход и на негово място навираш комбинираната крушка, вързана на тия 2 жици. Закачаш доведената от третия стоп жица на отрязаната от мигача за стоп и участваш в надпреварата. Не е космическа технология. Може да се наложи да сложиш по едно съпротивление на мигачите ако колата се разписука за изгоряла крушка.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • Така, ако съм намерил правилната схема, трябва да е това:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:el.scheme.JPG
Прегледи:76
Размер:135.5 КБ
ID:7004218

      Идеята ми е да използвам подобна букса/фасунга като тази от примерната снимка, като се опитам да измеря по-точно размерите на моята и да я напасна на моя стоп:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:фасунга.JPG
Прегледи:79
Размер:35.3 КБ
ID:7004219

      Аз също съм съгласен със Спарки, че прекалената "къстъмизация" няма да доведе до нищо положително. За това ще се опитам да го направя максимално пригодно при евентуално счупване или подмяна на стопа.
      В такъв случай, ако върна сигнала на мигача и опитам да намеря подобна букса по афтърмаркет магазините, която да напасна с 2-светлинната крушка в отсека за задната светлина, би трябвало да стане. По този начин, дори и да счупя стопа, винаги мога да си купя същия американски и да го заменя.

      Коментар


      • mariiin
        mariiin коментира
        Редактиране на коментар
        При теб от това което виждам на първите снимки си със задни светлини само с две крушки. Светлината за стопа ти е мигача. Front control module-а ти подава сигнал какво да свети мигач или стоп. С рязане на мигача ще прекъснеш и стоп сигнала и ще имаш постоянно светещ мигач, при натисната спирачка. Дано съм го обяснил правилно. С jscan някъде имаше конверсия към евро светлини и мисля, че FCM отделя мигача от стопа, но за мигач евентуално сигнал трябва да вземеш от предните мигачи. Назад в темата е писано от Sparky.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Обратното е. Липсва сигнал за стоп, не за мигач. Взима се от 3ти стоп.

    • Съпротивления ще трябват поне за мигачите. За габарити не трябват, за стопове и задни не знам - със стандартните крушки съм си там. Само мигачите ми са диодни и трябваха поне 18 омови съпротивления. Сложил съм 16 ома (2 керамични 10м ватови резистора по 8.2 ома последователно).
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • blackfirefly
        blackfirefly коментира
        Редактиране на коментар
        За стопове и задни също не трябват съпротивления. Няма какво да бъркат ако работят светлините без тях..

    • mariiin, благодаря! Това ми изясни картинката Все пак няма да се отърва от това допълнително пускане на кабела за стоп светлините

      Коментар


      • Схемата на Стефчо нещо не е баш. Ти имаш габарит и мигач-стоп (2 жичлета). Нямаш отделен мигач. С програмиране може да се отдели мигача. Изчезва стопа. него го сваляш от третия стоп. Мигача, най-вероятно се следи и ще трябва съпротивление. Стопа с ЛЕД крушката допълнително няма да се сърди. Задната светлина става ЛЕД и също може да се разписука. Трябва да се провери. Ако се наложи, и там съпротивление.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X