Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    "Сулфидка" (така и не разбрах защо така им казваха някога) C10W и W16W:

    - диоди Cree XP-G3, 3000К, CRI 90+
    - 1.3W (233 лумена) и 1.6W (261 лумена). Мощност на диодите МНОГО под номиналната.
    - и двете работят на около +25 до +30 градуса над околната температура.

    При тия режими трябва да карат до пенсия.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:snap_000002.jpg Прегледи:0 Размер:229.7 КБ ID:6801074

    На C10W тепърва ще и слагам чашките в краищата.
    Последно редактирано от sparkybg; 20-12-21, 21:08.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #77
      Пре-ка-ля-ваш!
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #78
        Пълния комплект за интериор, предни габарити+мигачи, предни странични мигачи, осветление на номера. На снимката липсват само крушките за оранжвеите мощни задни мигачи:

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:krushki1.jpg Прегледи:0 Размер:257.0 КБ ID:6810295

        Вътрешните всичките са 3000К CRI90+, външните 4000К CRI 70-80.

        Остава и возилото най-накрая да мине митница и да ми го домъкнат, че да ги наслагам.
        Последно редактирано от sparkybg; 22-01-22, 21:35.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #79
          Тая работа с дебело калайдисаните пинове 'ич не ми харесва. След време контактът се врязва в припоя и го размазва навсякъде.
          Трябваше да запоиш някоя покрита тенекийка, нещо неръждаемо и т.н.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #80
            На предишното возило за 10 години нямаше грижи с това. Но ако проима лесно може да се коригира.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #81
              Спарки, откъде в България може да си купя достатъчно силна интериорна „сулфидна“ SV8.5-8 (и аз не знам защо така се нарича) крушка. Размера и е 30-31 мм, което явно е проблем за добра лед алтернатива. Оригиналната е 10W и по данни на осрам е 120 лумена. Какви ли не алтернативи съм слагал, но не съм доволен. Скъпите маркови (Осрам, Филипс) са 25-30 лумена (много мрачно). Гледам Осрам модел 2021 е само 45 лумена, защо така, нямам идея. Имах някаква китайска (6 светодиода), която светеше прилично, но не по-силно от оригиналната, но някой от елементите и започна да трепти много дразнещо и я изхвърлих. Сега виждам, че омегалайт предлагат някакви Cree 250 лумена, но са от 36 мм нагоре, т.е. пак дръвце. Без реален отзив, не бих поръчал, защото масово се пишат глупости. Пример – отварям базар.бг. Някакъв предлага всички размери, 3 вата, 800 лумена! Или аз съм много изостанал с технологиите, но над 260 лумена на ват ми се струват леко... А аз просто си търся нещо, което да съответства на оригиналната, или малко по-силна.

              Коментар


              • #82
                Спарки,чел съм цялата тема,но съм объркан от опциите за стоповете.Купих едно WK2,HEMI, от Канада и на мен ми предстои конверсия на стоповете,би ли ми казал ккакъв е най-евтиния вариант да светнат жълто мигачите.Гледам,че в Автосклад има на 60-на лева с отстъпката,но май и те са амерриккански стандарт.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • #83
                  Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                  Спарки, откъде в България може да си купя достатъчно силна интериорна „сулфидна“ SV8.5-8 (и аз не знам защо така се нарича) крушка. Размера и е 30-31 мм, което явно е проблем за добра лед алтернатива. Оригиналната е 10W и по данни на осрам е 120 лумена. Какви ли не алтернативи съм слагал, но не съм доволен. Скъпите маркови (Осрам, Филипс) са 25-30 лумена (много мрачно). Гледам Осрам модел 2021 е само 45 лумена, защо така, нямам идея. Имах някаква китайска (6 светодиода), която светеше прилично, но не по-силно от оригиналната, но някой от елементите и започна да трепти много дразнещо и я изхвърлих. Сега виждам, че омегалайт предлагат някакви Cree 250 лумена, но са от 36 мм нагоре, т.е. пак дръвце. Без реален отзив, не бих поръчал, защото масово се пишат глупости. Пример – отварям базар.бг. Някакъв предлага всички размери, 3 вата, 800 лумена! Или аз съм много изостанал с технологиите, но над 260 лумена на ват ми се струват леко... А аз просто си търся нещо, което да съответства на оригиналната, или малко по-силна.
                  31mm е проблем да се намери. Иначе, крушка с такива размери може да поеме до към 1.5-1.7 вата, което с хубав диод ще дойде до към 250 лумена.

                  Защо продаваните са по-малко - много просто. Диодите са насочени и светат на 120-160 градуса и не се самозасенчват. От 120-те лумена на оригиналната между 20 и 50% се губят в самия плафон без изобщо да го напуснат. При LED крушка такова нещо няма. Поради същата причина и насочена LED пура 8-9 вата свети повече от обикновена луминесцентна пура 18 вата (това последното съм го мерил дори).

                  Ако се беше сетил да попиташ ПРЕДИ да поръчвам платките, можеше и да вмъкна една поръчка за 31мм, ама вече е късно. Моите сулфидки са 1.7 вата и над 300 лумена. Ако сега ти поръчам платки, само те ще струват 40-ина лева, от които транспорта е 30 и нагоре. Сметката се връзва ако се поръчват на куп с комбиниран транспорт. Мойте всичките са ми излезли нещо като 70-90лв.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Двигателист
                    Двигателист коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е, здраве да е! Благодаря за инфото!

                • #84
                  Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                  Спарки,чел съм цялата тема,но съм объркан от опциите за стоповете.Купих едно WK2,HEMI, от Канада и на мен ми предстои конверсия на стоповете,би ли ми казал ккакъв е най-евтиния вариант да светнат жълто мигачите.Гледам,че в Автосклад има на 60-на лева с отстъпката,но май и те са амерриккански стандарт.
                  WK2 си е със заводски диодни стопове и доколкото знам се сменят диоди, но не знам подробности. Ако не се лъжа някой назад в темата спомена че струвало около 300 кинта.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #85
                    Спарки, не помня всички дискусии в темата, но да ти потвърдя, че след като ти пристигне джипа, е хубаво да си вземеш ДжейСкан ако го нямаш и после с 3-4 клика си сменяш начина на работата на задните светлини от Америка - Европа, ей сега цъках и видях, че вече е активна тази опция в софтуера.

                    Да е жив и здрав поляка, много благини е отключил в приложението.
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #86
                      Това съм го набавил още около 12-ти септември. И DiagFCA ще набавя. Четеца ми е в жабката и той от 4 месеца.

                      ...но, това е само част от проблема. Няма я жицата за стоповете физически, и ще трябва да я прекарвам, както и да преправям буксите за стопова с 3 крушки. Оригиналнио американските са с 2 крушки.

                      Вече е освободено. Чакам го до 10-ина дена. После ще отворя тема, вероятно. То общо взето светлините и най-належащите чорби ще се сменят преди Технотест и КАТ. После ще мисля останалото (дано да няма нещо повече де, ама ще видим). Вероятно и акумулатор ще трябва, че неговия хич не го виждам да е устискал 4 и кусур месеца.
                      Последно редактирано от sparkybg; 01-02-22, 11:51.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • I.Stoyanov
                        I.Stoyanov коментира
                        Редактиране на коментар
                        Спарки, знаеш ми мнението за американската техника, като бивш ползвател на такава и не съм никак изумен нито от изпълненеито на МПС-то, нито би ме впечатлило с нещо конкретно, НО - мега много се изкефих на последният ти пост. Толкова много чакане е най-големия кеф от цялата работа. Чакаш ден след ден, докато планираш какво ще сториш в бъдеще, обмисляйки в какво състояние ще дойде. Евала, дори и колата да не е баш това което очакваш си струва заради тръпката на очаквания "подарък" и това какво би открил в него.
                        - бъди здрав да му се радваш ти и семейството ти и никак не забравяй да пуснеш нарочна тема с много снимки

                      • sparkybg
                        sparkybg коментира
                        Редактиране на коментар
                        То аз кръгче така и не направих, та ще видим. Но за разлика от други поне интериора и седалките са ми по вкуса, и това е първия американец, който ми е харесал в това отношение. Впрочем, вече набавих сервизни ръководства, свалих всички схеми и каталози за части за всички години (купих си едноседмичен достъп до мопарската база - има ВСИЧКО), поначетох доста и добих представа с какво ще си имам работа, та технически смея да твърдя че няма много с какво да ме изненада. Остава само като общо усещане да ми допадне, но това няма как да го знам преди да съм навъртял поне едно море разстояние.

                        Аз обичам по-традиционен и "обран" дизайн а не модерните изцепки - ХК по скромното ми мнение е точно такова, и отвън и отвътре, а иначе като комплектация като изключим дизайна е буквално 1:1. Но XK не би си купил никога. При друг може да е обратно - вкусове всякави. WK2 също ми харесва, ама вече е много повече кола, отколкото джип, не само като окачване а и като задвижване.

                        Та така. Изчака ми се чакането. При нормални обстоятелства щеше да е дошло за под 2 месеца, ама...

                    • #87
                      Честито и безаварийно и да си жив и здрав да му се радваш.
                      Чакаме темата.
                      Life is too short to drive dull cars!

                      Fight global warming !
                      ... turn on your A/С !

                      Коментар


                      • #88
                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ...Вече е освободено. Чакам го до 10-ина дена. После ще отворя тема, вероятно. То общо взето светлините и най-належащите чорби ще се сменят преди Технотест и КАТ. После ще мисля останалото (дано да няма нещо повече де, ама ще видим). Вероятно и акумулатор ще трябва, че неговия хич не го виждам да е устискал 4 и кусур месеца.
                        Отдавна забравената тръпка в очакване на закупения автомобил. И от това ни бяха лишили рептилите, но справедливостта отново възтържествува.
                        Не чета коментари и не отговарям на такива.

                        И коментаторите...

                        Коментар


                        • #89
                          Този инжектопляктор не е ли точно за твоя проблем с липсата на жица? Поръчал съм го за приятел и сигурно аз ще му го слагам, но изобщо не съм го разглеждал подробно.
                          https://www.aliexpress.com/item/4001...5c234c4dE3jWy9
                          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                          Телефон - в профила!

                          Коментар


                          • #90
                            Няма да ти хареса как работи. Не защото е китайско, а защото просто е невъзможно да се направи да работи както трябва.

                            Имам да пусна 2 метра жица и да препрограмирам модула на мигачите. Цяла нова инсталажия с буксите вече имам налична.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • Иван Жоров
                              Иван Жоров коментира
                              Редактиране на коментар
                              Човека каза поръчай ми това и ще удариш едно рамо с монтажа, не мога да му откажа. Не съм сигурен на пикапа или на мотора ще го слага.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X