То принципно Евро категория може да потвърди официален представител, демек производителя. Ама за возило произведено за САЩ, не знам дали ще стане. Имаше там някаква история с европейското типово одобрение, то затова и Технотест(или там DEKRA или каквото). Може би Технотест си комуникира и с производителя.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??
Свий
X
-
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеТо принципно Евро категория може да потвърди официален представител, демек производителя. Ама за возило произведено за САЩ, не знам дали ще стане. Имаше там някаква история с европейското типово одобрение, то затова и Технотест(или там DEKRA или каквото). Може би Технотест си комуникира и с производителя.
За технотест (и за в КАТ) изискват европейски мигачи (мигащи в жълто) и спирачки (не мигащи при даване на мигач), предни бели габарити (не жълти), скоростомер и одометър в километри, и май толкоз като преработки. Подробности за останалото не знам и вероятно няма да разбера - ще се занимава упълномощено лице най-вероятно. С регистрацията в КАТ също.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От Швейцария няма технотест, купих си преди 5 месеца внос от там. Плащат се мито и ДДС, които от автокъщата оправят, тоест ти нямаш задължения с това, само ти дават документите.
-
Че какво им е на швейцарските фарове, че да трябва да минават технотест?
ПП: Ако питаш за американските, не знам. Помня че преди време четох нещо по въпроса че напоследък била по-различна хавата от едно време, но не помня подробности.Последно редактирано от sparkybg; 10-12-21, 11:12.
-
-
Малък офтопик - а защо се разсърди на Нисан?
Коментар
-
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеМалък офтопик - а защо се разсърди на Нисан?
1. Трябва ми компактно 4-врато - синковеца станА по-голям от мен, нисан няма такова, дето ме кефи.
2. Екоталибаните анатемосаха дизелите - нисана ми е еко група 1, нищо че по димност, която мерят, е над 20 пъти под нормата за евро 6.
3. Преди да ни направят всичките на ватмани, искам да покарам нещо по-истинско откъм мотор.
4. Конкретния Jeep все още има нещо джиповидно в себе си (цял заден мост, 3 истински блокажа).
5. Прилично евтин е и части има всякакви. С Нисан не е така.
6. Не гният твърде, тоест сравнително лесно се намира читаво откъм ръжди, а и все още не са на преклонна възраст.
Например, читава бензинова Toyota 120-ка отива на към 30 и кусур бона, ако изобщо намериш, и частите са болезнено по-скъпи, ако изобщо намериш. Това ще ми излезе на 1/3 от цената и и части има на корем. Даже чистак нов дунапрен за седалките може да се поръча например. Изобщо не споменавам части по двигател, каквито ще има и за внуците ми сигурно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
WK е хм... доста далече от понятието компактно четириврато. Верно, че е "mid-size" ама по хамериканските критериЙ.
-
Баш по американски критерий си е компактно. По нашему - сравнително малка пълноразмерна дълга база. Аз и това гледах като избирах. С 40см е по-дълго от тераното ми, или иначе казано, заема място колкото средностатистическо семейно комби, поне на дължина.
-
-
Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнениеИма доста противоречиви сведения дали Технотест въобще издават документ, достатъчен да се регистрира еврокатегория в КАТ. Ще е страхотно да споделиш впечатления от първа ръка.
В ценовата им листа - http://technotest.bg/wp-content/uplo...072021.pdf.pdf няма такава услуга или е завоалирана сред другитете позиции.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
Здравейте.
Да ви споделя информация /от преди месец/ относно издаване на документ на вече регистриран американски автомобил /WK 5.7 2007/ за приравняване към европейска еко-норма.
Първи опит: обадих се в Технотест, но ми отказаха, вече били спрели да издават такива документи.
Втори опит: телефонен разговор с ТЮФ НОРД.
От там ми казаха, че имат отделно дружество ТЮФ НОРД МОБИЛИТЕТ, което са занимава с автомобили.
Свързах се тях.
Поискаха да им изпратя на имейл големия талон и две снимки на лепенки от колата.
След това платих 360 лв по банков път.
Това се случи в понеделник, а вторник получих Протокол за идентификация на ППС с нанесена Екологична категория: ЕВРО 4.
Последва смяна на голям талон в КАТ.
В началото на 2022 година ще видя какво ще облечки това при определянето на Местни данъци и дакси.
- 4 likes
Коментар
-
"Крушка" за конверсия на предни мигачи. Мигача гаси габарита за половин секунда, тоест имаме чеист жълт мигач и чист бял габарит, но не и двете поотделно. Ако успея да го програмирам дневните да са габаритите (може мигачите, не знам за габаритите, ще пробвам като дойде возилото), ще е супер. По-жълтите диоди са топло бяло 3000к, 200 лумена на ват, и не харчат нищо. Перфектни са за дневни. Крушката карчи около 1.5 вата на габарит (около 300 лумена) и 2.5 вата на мигач - докато свети е 5 вата или около 500 "оранжеви" лумена. След 3 часа светене се закротва на нещо като 55 градуса, или с 30 над околната температура. Би трябвало жа живее форевър, поне откъм диоди.
Диодите на мигача са фосфорни - около 2 пъти по-ефективни от другите и почти не им пада светенето от загряване, за разлика от другите.
Набутва се директно във фасунгата, няма отделен цокъл както го мислех в началото. Блага работа.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнениеТия модвания преди или след технотест мислиш да ги правиш?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Ама то има и европейки от същия модел.
За другото - ако не мина, взимам фарове и стопове под наем, и пак ще мина. После ще си върна доработките. С удоволствие бих си купил европейски тунинг фарове и стопове, само дето ми мязат на гъз. А оригиналните са на безумни цени.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Проблема със светлините е в КАТ. Моя го купих от тук без промени по светлините и беше с минат технотест. Продавача каза, че само КАТ-София и Пловдив правят проблем за светлините. В КАТ преди мен имаше един Charger и изрично му казаха, ако не е с жълти мигачи отзад да не влиза.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар