Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    То принципно Евро категория може да потвърди официален представител, демек производителя. Ама за возило произведено за САЩ, не знам дали ще стане. Имаше там някаква история с европейското типово одобрение, то затова и Технотест(или там DEKRA или каквото). Може би Технотест си комуникира и с производителя.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #47
      Ще наблюдавам цялата операция с интерес. Има интересни коли отвъд океана.

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        То принципно Евро категория може да потвърди официален представител, демек производителя. Ама за возило произведено за САЩ, не знам дали ще стане. Имаше там някаква история с европейското типово одобрение, то затова и Технотест(или там DEKRA или каквото). Може би Технотест си комуникира и с производителя.
        Официалния представител може да дава белЯжки само за произведените в Steir Австрия. То те са същите де, ама това са подробности. За внесените от САЩ - технотест и после в КАТ. Официалния представител ти размахва трипръстие по телефона. Проверено.

        За технотест (и за в КАТ) изискват европейски мигачи (мигащи в жълто) и спирачки (не мигащи при даване на мигач), предни бели габарити (не жълти), скоростомер и одометър в километри, и май толкоз като преработки. Подробности за останалото не знам и вероятно няма да разбера - ще се занимава упълномощено лице най-вероятно. С регистрацията в КАТ също.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Asen Kushlev
          Asen Kushlev коментира
          Редактиране на коментар
          От Швейцария няма технотест, купих си преди 5 месеца внос от там. Плащат се мито и ДДС, които от автокъщата оправят, тоест ти нямаш задължения с това, само ти дават документите.

        • kalin09
          kalin09 коментира
          Редактиране на коментар
          Фарове?

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Че какво им е на швейцарските фарове, че да трябва да минават технотест?

          ПП: Ако питаш за американските, не знам. Помня че преди време четох нещо по въпроса че напоследък била по-различна хавата от едно време, но не помня подробности.
          Последно редактирано от sparkybg; 10-12-21, 11:12.

      • #49
        Малък офтопик - а защо се разсърди на Нисан?
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Малък офтопик - а защо се разсърди на Нисан?
          Не съм се разсърдил.

          1. Трябва ми компактно 4-врато - синковеца станА по-голям от мен, нисан няма такова, дето ме кефи.
          2. Екоталибаните анатемосаха дизелите - нисана ми е еко група 1, нищо че по димност, която мерят, е над 20 пъти под нормата за евро 6.
          3. Преди да ни направят всичките на ватмани, искам да покарам нещо по-истинско откъм мотор.
          4. Конкретния Jeep все още има нещо джиповидно в себе си (цял заден мост, 3 истински блокажа).
          5. Прилично евтин е и части има всякакви. С Нисан не е така.
          6. Не гният твърде, тоест сравнително лесно се намира читаво откъм ръжди, а и все още не са на преклонна възраст.

          Например, читава бензинова Toyota 120-ка отива на към 30 и кусур бона, ако изобщо намериш, и частите са болезнено по-скъпи, ако изобщо намериш. Това ще ми излезе на 1/3 от цената и и части има на корем. Даже чистак нов дунапрен за седалките може да се поръча например. Изобщо не споменавам части по двигател, каквито ще има и за внуците ми сигурно.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            WK е хм... доста далече от понятието компактно четириврато. Верно, че е "mid-size" ама по хамериканските критериЙ.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Баш по американски критерий си е компактно. По нашему - сравнително малка пълноразмерна дълга база. Аз и това гледах като избирах. С 40см е по-дълго от тераното ми, или иначе казано, заема място колкото средностатистическо семейно комби, поне на дължина.

        • #51
          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
          Има доста противоречиви сведения дали Технотест въобще издават документ, достатъчен да се регистрира еврокатегория в КАТ. Ще е страхотно да споделиш впечатления от първа ръка.

          В ценовата им листа - http://technotest.bg/wp-content/uplo...072021.pdf.pdf няма такава услуга или е завоалирана сред другитете позиции.
          Преди 3 месеца внесох два Форестъра от Канада-единия 2015,а другия 2018,и двата си ги закарах на технотест и минаха безпроблемно(мигачите са си жълти) иполучиха съответно е5 и е6 сертификати.На американските и на Канаддските коли има едни лепенки на които има данни за някакъв калифорнийски стандарт за екология и съответно се приравнява къ Европейския.Във КАТ вписват това,което пише от Технотест.
          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
          Враца

          Коментар


          • IvanIvanovi
            IvanIvanovi коментира
            Редактиране на коментар
            Генади, ти ли внасяш колите, че се оглеждам за някое Суби отвъдокеанско

          • genadi.tsvetkov
            genadi.tsvetkov коментира
            Редактиране на коментар
            Аз си ги внесох,един познат с акаунт в Импакт ауто ми ги игра на търга.Нямах за цел търговия,просто след като купих първото излезе по-новото и го купих и него а по-старото (2015) продадох на приятел.Сега цените и там са нагоре.

        • #52
          Bogoljub Gagic коментира
          Днес, 10:29
          WK е хм... доста далече от понятието компактно четириврато.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ot_balkona_09052015.JPG
Прегледи:478
Размер:1.04 МБ
ID:6791531
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • Nachev
            Nachev коментира
            Редактиране на коментар
            Че даже гледам е по-малко от Мерцедес комби

          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Е айде да не е по-малко баш от тоо w202
            Хм, то май имало и 124 лееко вдясно, ма кой да гледа

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            202 e 4252mm, 124 e 4780mm, късо Terrano e 4250mm до бронята (гумата стърчи още), дълго е 4722mm, като последните са по-дълги от това заради предната броня, Октавия е 4689мм, WK е 4740mm,

        • #53
          Здравейте.
          Да ви споделя информация /от преди месец/ относно издаване на документ на вече регистриран американски автомобил /WK 5.7 2007/ за приравняване към европейска еко-норма.
          Първи опит: обадих се в Технотест, но ми отказаха, вече били спрели да издават такива документи.
          Втори опит: телефонен разговор с ТЮФ НОРД.
          От там ми казаха, че имат отделно дружество ТЮФ НОРД МОБИЛИТЕТ, което са занимава с автомобили.
          Свързах се тях.
          Поискаха да им изпратя на имейл големия талон и две снимки на лепенки от колата.
          След това платих 360 лв по банков път.
          Това се случи в понеделник, а вторник получих Протокол за идентификация на ППС с нанесена Екологична категория: ЕВРО 4.
          Последва смяна на голям талон в КАТ.
          В началото на 2022 година ще видя какво ще облечки това при определянето на Местни данъци и дакси.

          Коментар


          • #54
            "Крушка" за конверсия на предни мигачи. Мигача гаси габарита за половин секунда, тоест имаме чеист жълт мигач и чист бял габарит, но не и двете поотделно. Ако успея да го програмирам дневните да са габаритите (може мигачите, не знам за габаритите, ще пробвам като дойде возилото), ще е супер. По-жълтите диоди са топло бяло 3000к, 200 лумена на ват, и не харчат нищо. Перфектни са за дневни. Крушката карчи около 1.5 вата на габарит (около 300 лумена) и 2.5 вата на мигач - докато свети е 5 вата или около 500 "оранжеви" лумена. След 3 часа светене се закротва на нещо като 55 градуса, или с 30 над околната температура. Би трябвало жа живее форевър, поне откъм диоди.

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:snap_000001.jpg Прегледи:0 Размер:234.4 КБ ID:6794222

            Диодите на мигача са фосфорни - около 2 пъти по-ефективни от другите и почти не им пада светенето от загряване, за разлика от другите.

            Набутва се директно във фасунгата, няма отделен цокъл както го мислех в началото. Блага работа.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #55
              Тия модвания преди или след технотест мислиш да ги правиш?

              Коментар


              • #56
                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                Тия модвания преди или след технотест мислиш да ги правиш?
                Преди. Без тях не може да мине технотест.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #57
                  Аз технотест не съм минавал и се чудех дали някой няма да се завре да гледа що свети като европейка и да ти иска документ за това, което си правил.

                  Коментар


                  • #58
                    Ама то има и европейки от същия модел.

                    За другото - ако не мина, взимам фарове и стопове под наем, и пак ще мина. После ще си върна доработките. С удоволствие бих си купил европейски тунинг фарове и стопове, само дето ми мязат на гъз. А оригиналните са на безумни цени.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #59
                      Технотест се минава всякак. В повечето КАТ се гледат светлините. Километражи никой не гледа, а и мисля че няма закон за имперски или метрични системи да използваш.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]

                      Коментар


                      • #60
                        Проблема със светлините е в КАТ. Моя го купих от тук без промени по светлините и беше с минат технотест. Продавача каза, че само КАТ-София и Пловдив правят проблем за светлините. В КАТ преди мен имаше един Charger и изрично му казаха, ако не е с жълти мигачи отзад да не влиза.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X