Това с двойната крушка е добър вариант, защото след 2008 стоповете се захващат с пластмасови щипки, а не с винтове както преди това. И там ще трябва дооправяне, не че е невъзможно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??
Свий
X
-
Тъй...
1. Има американски стопове с 3 крушки по 120 кинта парчето. Приятното е че си вървят с фасунгите. С оренжева диодна крушка вероятно ще са "Plug-and-play", освен ако червеното стъкло не убива прекалено много оранжевата крущка, защото и захващането им е с щипки, май.
2. Мога да купя два американски с 2 крушки за общо 150 кинта двата, нови, пак на TYC, за евентуално разкостване и преправяне на диодни.
3. Има тунингови, диодни, както и недиодни, но не ми харесват хич, пък и цената е по-висока от вариант 1.
Европейски има само оригинални, и новите са на силно неприятна цена. По морги не съм звънял още.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Ако искаш през червено стъкло светлината да е жълта, според мен крушката трябва да е зелена.
-
Объркал си се нещо. Зелена няма да се вижда.
Светлината от цветни светодиоди е монохроматична и през какъвто и класически филтър и да мине си запазва цвета. Тоест ако сложа зелени диоди светлината ще е зелена, но от нея почти нищо няма да мине през червения филтър, защото зеленото е много по-далече от червеното. Оранжевото от друга страна е почти в спектъра на пропускане и макар и леко затъмнено, минава. Но крушката, дето съм взел, е доста зла, а е и двойна с отделни независими диоди за двете степени, и ще я свържа така че да светят и 4-те диода, което надявам се ще компенсира.Последно редактирано от sparkybg; 18-09-21, 17:50.
-
Не съм се замислял... Може и да си прав. Трябва да го пробвам на практика.
-
-
Ще съм благодарен ако някой ми каже какви са крушките на задните светлини с 3 крушки (отделен габарит/стоп, мигач и ззадна).
Най-вероятно ще отида на вариант 1. Удоволствоето ще ми излезе около 270лв, но трябва да знам какви точно крушки да търся.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Така, поразровичках се - това има 20 разновидности на underbody инсталацията, в зависимост от екстрите.
Тука ме изненадаха.
Остава да се надявам че инсталацията до последния конектор е еднаква, а разликата е в самия стоп/парчето и кабел между него и въпросната букса. Поне в сервизното ръководство за жиците на левия и десния заден стоп няма изключения за "EXPORT" или някаква друга версия.
Ако някой ми даде VIN от някое късно европейско ще мога да съм с една идея по-сигурен.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Споко бре деди - аз си ровичкам за спорта, докато чаках мойте хора да се наконтят да ходим на културно-масово мероптиятие (пица с бира). Концепцията се изясни - знам на коя букса на кои изводи са задните мигачи. От там назад в най-лошия случай пускам 2 жици по 2 метра и готово. Ако ги няма жиците в буксата ще трябват малко повече еквилибристики, но пак не е чак драма.
Това ако въпросната букса на късните е опроводена като на раннните де. Не мога да намеря сервизно ръководство с измененията за късните.
Впрочем жиците на това возило не са чак великата скожност, като свикнеш с начина на представяне. CAN-шината общо взето е по-скоро за добро, ако не гледаме недостатъка че ако някое закачено устройство се скапе по определен начин все пак е възможно да блокира цялата шина.
-
горкият джийп ако знае какво пълно разглобяване-сглобяване го чака, няма да се качи на кораба.
-
Надявам се да няма нужда, пък и надали ще е скоро.
Ще има лифт и прилежащите 32-ки, евентуално ако има нещо друго механично, ще се обработи отдолу, и толкоз, поне на първо четене. Стандартните течности, евентуално накладки/ремъци/вериги са си ясни.
Малко по кофти време за обработка ще дойде, ама ще видим...
Сега мъдрувам какъв четец да си купя, че всичко е изчерпано. Софтуера е ясен - JScan и DiagFCA - това за да си наглася опциите както ги искам.
Има си и заводска аларма уж, та поне с това няма да се занимавам. Просто докато се дотътри трябва да съм готов с конверсията, че да се приключи максимално бързо с технотестове, КАТ и прочие полюции. Като се знам какъв съм, докато не го подкарам ще ме друса тока.
ПП: По тоя повод, стопове барабар с фасунгите и буксата, както и оранжеви LED крушки, вече са поръчани.
-
-
За четеца аз взех такъв Vgate. Работи добре с JScan, успях още един ключ да обуча за колата. Специално за ключа иска четеца да е bluetooth, че имам и WiFi, но с него не става. Възможно е и за някоя от другите функции да си търси bluetooth.
Коментар
-
А МДС нещо ще го ръчкаш ли? От писаното разбирам, че хич не бил полезен за мотора. От няколко дни гледам клипове как се борят с разни ХЕМИ проблеми(ха, излезе рима)Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 25-09-21, 14:10.
-
За стоповете:
- купени американски стопове с 3 светлини (отделни за мигач+габарит, стоп+габарит и задна) = 200лв.
- купени оранжеви монохроматични (по-долу ще обясня) крушки OSRAM = 40лв. Мигача свети оранжево, нищо че е през червено стъкло.
- връзване успоредно на 2-те и светелини (и двете са оранжеви) и вдигане на мощността двойно = яркостта на мигача е колкото на стопа горе-долу, както е редно
Крайния резултат е най-горна секция за стоп + габарит, средна секция мигач, долна секция задна светлина, както е на европейските.
Обаче, купих последните 2 комплекта монохроматични OSRAM крушки. Монохроматични в случая означава че самия кристал на диода свети оранжево, съответно тая светлина с дължина 620nm, през каквото и да мине, не си мени цвета.
Пиша го, защото по-новите модели на OSRAM вече са с диоди с фосфор - кристала свети в синьо или ултравиолетово, а фосфора го прави на оранжево, в широк спектър. Показаните мазад в темата крушки с двойна светлина са такива. Тия крушки зад червено стъкло светят в червено и не вършат работа в нашия случай. Единственото им приложение е ако се ползват зад бяло стъкло.
Вдигането на мощността двойно е обусловено от факта че крушката работи в горе-долу в половината от времето и няма да прегрее, а на мен ми трябваше яркост (не че и без това нямаше да мине де), защото червеното стъкло все пак малко убива оранжевата светлина. Обаче е пипкава работа, и разглобяването, и сменянето на компонентите вътре (3 резистора, от които единия супер дребен), та не мисля че е по силите на твърде много хора, освен ако не си изкарват хляба с това (например ремонтиране на GSM-и).
Май-май не остана какво да правя, освен да си чакам возилото - в момента си виси на терминала в Хюстън.
Търси се канал за внос на едрогабаритни части от САЩ, защото някои неща в Европа са на хипер нефелни цени. Някой ако знае нещо, да казва. Някога се внасяха по контейнер-два на месец, ама сега не съм в течение.
Например основа за броня в щатите е 60 долара, тук е над 200 евро.Последно редактирано от sparkybg; 25-09-21, 13:53.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Поръчах и цялата underbody инсталация от 2007-ма, нова от щатите. 58 долара цена, 115 долара транспорт.С 300 зора наперих MOPAR-ски търговец, дето праща извън щатите. Вест ауто нямали достъп до OEM-ски неща.
На вносител/представител не съм звънял, ама предполагам че режат зелки.
За който се интересува, ето ги:
https://www.factorychryslerparts.com/
Друг вариант е някоя от фирмите за пазаруване - едните групират пратка всяка сряда и стига до Румъния за 14 дни след това, уж.
Искрено съм учуден че няма някой като Люцкан за японските, дето да внася американски части за 10-15 дни. Тъпо е някакси.
Вярно че хАмериката е по-далече от Дубай, ама пак нек'си ми е странно.
Да гледаш как оттатък голямата вода има от пиле мляко на смешни цени, а в Европа извън стандартните консумативи и най-често сменяни части намя нищо или е нефелно скъпо, е още по-тъпо.Последно редактирано от sparkybg; 22-10-21, 18:17.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 3 likes
Коментар
-
Ползвал съм ги преди време. Доста се помотаха. Не че бързото пристигане на това ми е екзистенциален въпрос - джипката ще е тук след минимум месец.
Следващия път ще пробвам eshopwedrop. Поне групиртат и пращат всяка седмица. Казват че след 2 седмици било в Румъния, предполагам после е тук или след 1 или след 2 дни. Цената им е точно наполовина на въпросните 100 долара, които платих за тая пратка. И то крайна цена, с мито, ДДС и освобождаване, до офис на Еконт.
За това, американците знаят че е минало летище София, български пощи още не знаят.Преполагам ще се мотат още 2-3 дни.
-
Малко развитие - инсталацията е пусната на 28-и, вчера е минала през Франкфурт, и вчера е излязла от летище София. Сега да видим родната поща колко време ще се мота.
Отдавна не бях изненадван от толкова бързо пристигнала пратка, пусната с нормална поща USPS. Но пък и цената си я биваше де. Все пак има вероятност вътре да влиза а мито и ДДС, но скоро (надявам се) ще се разбере.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Кратка беше, майко, радостта на зайко.Български пощи разбраха на 5-и че имам пратка за освобождаване, пратих им документи веднага, но ми казаха че мотането на митница ще е между 1 и 2 седмици. В цената на шипинга не влизат митнически разходи.
Та, пратка може да дойде до тук за 3 дни от майната си, но за да стигне от летище София до мен ще и трябват още минимум 10 работни дни. Хвала!Добре че поне от Aliexpress крушките с двойна светлина ги пращат през Холандия и идват директно, че току виж ги освободили догодина.
По темата - при американски вариант и габарити+мигачи отпред са в една крушка с двоен реотан. Съответно габаритите са жълти. Оправията - LED крущка с двойна светлина - бяла за габарит и оранжева за мигач. За съжаление такива маркови крушки няма - дано уцеля читави китайски. Поръчал съм 2 модела.
Най-накрая ше взема да си поръчам алуминиеви платки и да си стъкмя едни крушки, баси!Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
За крушките - поръчах си алуминиеви платки и ще мога да правя каквото си искам - с една, с 2 светлини, един или 2 цвята, мигача да спира габарита (важно е за отпред) и т.н.
3157 цокъла е изключително удобен - ще ползвам пластмасовите основи от обикновено крушки, които се махат с поглед, и просто на набутам стек от 2 платки и алуминиев редиатор.
Ако всичко върви нормално, след около 2 седмици ще дойдат и ще мога да налепя първата.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Комплект от 2 такива крушки ще излязат около 80-100лв само като части. Вярно, няма да изгорят никога, ще светят по-добре от всичко на пазара, но повечето хора правят селенията да вземат фарове и мигачи на заем за технотеста и KAT, и после си връщат обратно американските.
С доста оптимизации, 2 пъти по-малко светодиоди и без функция за изключване на габаритите от мигачите, мога да ги докарам на нещо като 40-50лв комплекта като себестойност, което е горе-долу колкото на OSRAM. Е, OSRAM ще светят около 2 пъти по-слабо и няма да са монохроматични (през червено стъкло ще изглеждат червени).
С 2 думи - няма шанс. Конверсията на моето ще отиде на нещо като 800лв. Няма кой да го плати това. Вярно, ще има чудесни дневни и мигачи които ще работят форевър, но финансово го пиша в графата "забавление".
Ако докопам от някъде наистина евтини диоди и чип за управление, и си ги поръчам наситени в Китай, може и да се случат нещата с цената, но пък нямаме такъв пазар, та да поръчам едни 1000 бройки например.
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМонохроматични в случая означава че самия кристал на диода свети оранжево, съответно тая светлина с дължина 620nm, през каквото и да мине, не си мени цвета.
Сигурен ли си, че не си мени цвета?
Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
Сигурен ли си, че не си мени цвета?
Ето (макар че и телефона не се справя твърде добре с монохроматична светлина. В действиотелност е доста по-жълто):
Последно редактирано от sparkybg; 08-11-21, 21:11.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
-
Mислил ли си да ползваш услуга, за изработка на самите печатни платки?
Нещо като JLC PCB или подобни?
Преди ми ги продукто-позиционираха във почти всеки клип в Ютюб, сага може дзаради пандемията да е спаднал интереса...
Бях се забързал да пиша, после се сетих, че целим платката да е и радиатор, но явно имат и алуминиеви платки
https://support.jlcpcb.com/article/1...-boards-only-2
Та, ако си наясно със самите чипове, и процеса на изработка на необходимите файлове, може да си пуснеш една тестова серия платки.
Коментар
-
Малко офтопик
Във верига хипермаркети гледат тези крушки.
https://s13emagst.akamaized.net/prod...4beaefaa74.jpg
Направи ми впечатление маркировката че са "само за извън пътя".
Явно Осрамците не щат да си сложат главата в торбата, че изходящата геометрия на разпръскване на светлината ще е като на стандартната крушка.
Предполагам, ще си личи на съвсем кристални фарове, или такива с малък процент "лещи" по повърхността.
За нашите условия, може би няма да е супер критично, но да речем, ако се излиза в "бяла" страна... или ако "продължи промяната"... някой ден
-
На тая фирма единствените street legal са мисля H11 за фарове за мъгла. Всичко останало е "offroad", но поне за разлика от болшинството китайски боклуци са читаво направени.
Друг вариант е 1500 - 2000лв за втора ръка оригинални или нови тунинг фарове и стопове, които са ми ужасно грозни. Без работата, тоест на електричар отделно.
На самите крушки нищо не пише. Тоест не че е невъзможно, ама ми се струва малко вероятно някой в чужбина да се заяде че точно крушките на мигачите ми не са стандартни, при положение че от разстояние не може да се каже. За фарове са по-критични работите, и така е редно, макар че и там има откровено нефелни заводски "произведения".
-
-
Първоначално публикуван от large Преглед на мнениеMислил ли си да ползваш услуга, за изработка на самите печатни платки?
Само насищане не съм поръчвал до сега, но не е сложно. Пускаш им Excell-ски файл с описание на елементите и pick-and-place с координатите им. Каквото имат като елементи - насищат, останалото го оставят празно.
Другите са PCBWay, даже имат повече възмножности, но са и по-скъпи. Преди това съм поръчвал от Seeed и Itead. От български фирми много отдавна не съм, но и тия, от които съм, хлопнаха кепенци - нито на качество/технология, нито на цена бяха в състояние да смогнат.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...Сефте поръчвам алуминиеви, но другите, които съм поръчвал (4 слойни включително) са безупречни по моите стандарти...
А е сигурно, че е издрана при тях, защото надраното е калайдисано.Тоест, няма как да е станало при транспорт или при мен.
Ама както и да е...
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар