Това с двойната крушка е добър вариант, защото след 2008 стоповете се захващат с пластмасови щипки, а не с винтове както преди това. И там ще трябва дооправяне, не че е невъзможно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Американско WK 2009та - конверсия на задни мигачи??
Свий
X
-
Тъй...
1. Има американски стопове с 3 крушки по 120 кинта парчето. Приятното е че си вървят с фасунгите. С оренжева диодна крушка вероятно ще са "Plug-and-play", освен ако червеното стъкло не убива прекалено много оранжевата крущка, защото и захващането им е с щипки, май.
2. Мога да купя два американски с 2 крушки за общо 150 кинта двата, нови, пак на TYC, за евентуално разкостване и преправяне на диодни.
3. Има тунингови, диодни, както и недиодни, но не ми харесват хич, пък и цената е по-висока от вариант 1.
Европейски има само оригинални, и новите са на силно неприятна цена. По морги не съм звънял още.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Ако искаш през червено стъкло светлината да е жълта, според мен крушката трябва да е зелена.
-
Объркал си се нещо. Зелена няма да се вижда.
Светлината от цветни светодиоди е монохроматична и през какъвто и класически филтър и да мине си запазва цвета. Тоест ако сложа зелени диоди светлината ще е зелена, но от нея почти нищо няма да мине през червения филтър, защото зеленото е много по-далече от червеното. Оранжевото от друга страна е почти в спектъра на пропускане и макар и леко затъмнено, минава. Но крушката, дето съм взел, е доста зла, а е и двойна с отделни независими диоди за двете степени, и ще я свържа така че да светят и 4-те диода, което надявам се ще компенсира.Последно редактирано от sparkybg; 18-09-21, 17:50.
-
Не съм се замислял... Може и да си прав. Трябва да го пробвам на практика.
-
-
Ще съм благодарен ако някой ми каже какви са крушките на задните светлини с 3 крушки (отделен габарит/стоп, мигач и ззадна).
Най-вероятно ще отида на вариант 1. Удоволствоето ще ми излезе около 270лв, но трябва да знам какви точно крушки да търся.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Така, поразровичках се - това има 20 разновидности на underbody инсталацията, в зависимост от екстрите.
Тука ме изненадаха.
Остава да се надявам че инсталацията до последния конектор е еднаква, а разликата е в самия стоп/парчето и кабел между него и въпросната букса. Поне в сервизното ръководство за жиците на левия и десния заден стоп няма изключения за "EXPORT" или някаква друга версия.
Ако някой ми даде VIN от някое късно европейско ще мога да съм с една идея по-сигурен.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Споко бре деди - аз си ровичкам за спорта, докато чаках мойте хора да се наконтят да ходим на културно-масово мероптиятие (пица с бира ). Концепцията се изясни - знам на коя букса на кои изводи са задните мигачи. От там назад в най-лошия случай пускам 2 жици по 2 метра и готово. Ако ги няма жиците в буксата ще трябват малко повече еквилибристики, но пак не е чак драма.
Това ако въпросната букса на късните е опроводена като на раннните де. Не мога да намеря сервизно ръководство с измененията за късните.
Впрочем жиците на това возило не са чак великата скожност, като свикнеш с начина на представяне. CAN-шината общо взето е по-скоро за добро, ако не гледаме недостатъка че ако някое закачено устройство се скапе по определен начин все пак е възможно да блокира цялата шина.
-
горкият джийп ако знае какво пълно разглобяване-сглобяване го чака, няма да се качи на кораба.
-
Надявам се да няма нужда, пък и надали ще е скоро.
Ще има лифт и прилежащите 32-ки, евентуално ако има нещо друго механично, ще се обработи отдолу, и толкоз, поне на първо четене. Стандартните течности, евентуално накладки/ремъци/вериги са си ясни.
Малко по кофти време за обработка ще дойде, ама ще видим...
Сега мъдрувам какъв четец да си купя, че всичко е изчерпано. Софтуера е ясен - JScan и DiagFCA - това за да си наглася опциите както ги искам.
Има си и заводска аларма уж, та поне с това няма да се занимавам. Просто докато се дотътри трябва да съм готов с конверсията, че да се приключи максимално бързо с технотестове, КАТ и прочие полюции. Като се знам какъв съм, докато не го подкарам ще ме друса тока.
ПП: По тоя повод, стопове барабар с фасунгите и буксата, както и оранжеви LED крушки, вече са поръчани.
-
-
За четеца аз взех такъв Vgate. Работи добре с JScan, успях още един ключ да обуча за колата. Специално за ключа иска четеца да е bluetooth, че имам и WiFi, но с него не става. Възможно е и за някоя от другите функции да си търси bluetooth.
Коментар
-
А МДС нещо ще го ръчкаш ли? От писаното разбирам, че хич не бил полезен за мотора. От няколко дни гледам клипове как се борят с разни ХЕМИ проблеми(ха, излезе рима)Последно редактирано от Dilyan Zagorchev; 25-09-21, 14:10.
-
За стоповете:
- купени американски стопове с 3 светлини (отделни за мигач+габарит, стоп+габарит и задна) = 200лв.
- купени оранжеви монохроматични (по-долу ще обясня) крушки OSRAM = 40лв. Мигача свети оранжево, нищо че е през червено стъкло.
- връзване успоредно на 2-те и светелини (и двете са оранжеви) и вдигане на мощността двойно = яркостта на мигача е колкото на стопа горе-долу, както е редно
Крайния резултат е най-горна секция за стоп + габарит, средна секция мигач, долна секция задна светлина, както е на европейските.
Обаче, купих последните 2 комплекта монохроматични OSRAM крушки. Монохроматични в случая означава че самия кристал на диода свети оранжево, съответно тая светлина с дължина 620nm, през каквото и да мине, не си мени цвета.
Пиша го, защото по-новите модели на OSRAM вече са с диоди с фосфор - кристала свети в синьо или ултравиолетово, а фосфора го прави на оранжево, в широк спектър. Показаните мазад в темата крушки с двойна светлина са такива. Тия крушки зад червено стъкло светят в червено и не вършат работа в нашия случай. Единственото им приложение е ако се ползват зад бяло стъкло.
Вдигането на мощността двойно е обусловено от факта че крушката работи в горе-долу в половината от времето и няма да прегрее, а на мен ми трябваше яркост (не че и без това нямаше да мине де), защото червеното стъкло все пак малко убива оранжевата светлина. Обаче е пипкава работа, и разглобяването, и сменянето на компонентите вътре (3 резистора, от които единия супер дребен), та не мисля че е по силите на твърде много хора, освен ако не си изкарват хляба с това (например ремонтиране на GSM-и).
Май-май не остана какво да правя, освен да си чакам возилото - в момента си виси на терминала в Хюстън.
Търси се канал за внос на едрогабаритни части от САЩ, защото някои неща в Европа са на хипер нефелни цени. Някой ако знае нещо, да казва. Някога се внасяха по контейнер-два на месец, ама сега не съм в течение.
Например основа за броня в щатите е 60 долара, тук е над 200 евро.Последно редактирано от sparkybg; 25-09-21, 13:53.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
Поръчах и цялата underbody инсталация от 2007-ма, нова от щатите. 58 долара цена, 115 долара транспорт. С 300 зора наперих MOPAR-ски търговец, дето праща извън щатите. Вест ауто нямали достъп до OEM-ски неща.
На вносител/представител не съм звънял, ама предполагам че режат зелки.
За който се интересува, ето ги:
https://www.factorychryslerparts.com/
Друг вариант е някоя от фирмите за пазаруване - едните групират пратка всяка сряда и стига до Румъния за 14 дни след това, уж.
Искрено съм учуден че няма някой като Люцкан за японските, дето да внася американски части за 10-15 дни. Тъпо е някакси.
Вярно че хАмериката е по-далече от Дубай, ама пак нек'си ми е странно.
Да гледаш как оттатък голямата вода има от пиле мляко на смешни цени, а в Европа извън стандартните консумативи и най-често сменяни части намя нищо или е нефелно скъпо, е още по-тъпо.Последно редактирано от sparkybg; 22-10-21, 18:17.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 3 likes
Коментар
-
Ползвал съм ги преди време. Доста се помотаха. Не че бързото пристигане на това ми е екзистенциален въпрос - джипката ще е тук след минимум месец.
Следващия път ще пробвам eshopwedrop. Поне групиртат и пращат всяка седмица. Казват че след 2 седмици било в Румъния, предполагам после е тук или след 1 или след 2 дни. Цената им е точно наполовина на въпросните 100 долара, които платих за тая пратка. И то крайна цена, с мито, ДДС и освобождаване, до офис на Еконт.
За това, американците знаят че е минало летище София, български пощи още не знаят. Преполагам ще се мотат още 2-3 дни.
-
Малко развитие - инсталацията е пусната на 28-и, вчера е минала през Франкфурт, и вчера е излязла от летище София. Сега да видим родната поща колко време ще се мота.
Отдавна не бях изненадван от толкова бързо пристигнала пратка, пусната с нормална поща USPS. Но пък и цената си я биваше де. Все пак има вероятност вътре да влиза а мито и ДДС, но скоро (надявам се) ще се разбере.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Кратка беше, майко, радостта на зайко. Български пощи разбраха на 5-и че имам пратка за освобождаване, пратих им документи веднага, но ми казаха че мотането на митница ще е между 1 и 2 седмици. В цената на шипинга не влизат митнически разходи.
Та, пратка може да дойде до тук за 3 дни от майната си, но за да стигне от летище София до мен ще и трябват още минимум 10 работни дни. Хвала! Добре че поне от Aliexpress крушките с двойна светлина ги пращат през Холандия и идват директно, че току виж ги освободили догодина.
По темата - при американски вариант и габарити+мигачи отпред са в една крушка с двоен реотан. Съответно габаритите са жълти. Оправията - LED крущка с двойна светлина - бяла за габарит и оранжева за мигач. За съжаление такива маркови крушки няма - дано уцеля читави китайски. Поръчал съм 2 модела.
Най-накрая ше взема да си поръчам алуминиеви платки и да си стъкмя едни крушки, баси!Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
За крушките - поръчах си алуминиеви платки и ще мога да правя каквото си искам - с една, с 2 светлини, един или 2 цвята, мигача да спира габарита (важно е за отпред) и т.н.
3157 цокъла е изключително удобен - ще ползвам пластмасовите основи от обикновено крушки, които се махат с поглед, и просто на набутам стек от 2 платки и алуминиев редиатор.
Ако всичко върви нормално, след около 2 седмици ще дойдат и ще мога да налепя първата.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Комплект от 2 такива крушки ще излязат около 80-100лв само като части. Вярно, няма да изгорят никога, ще светят по-добре от всичко на пазара, но повечето хора правят селенията да вземат фарове и мигачи на заем за технотеста и KAT, и после си връщат обратно американските.
С доста оптимизации, 2 пъти по-малко светодиоди и без функция за изключване на габаритите от мигачите, мога да ги докарам на нещо като 40-50лв комплекта като себестойност, което е горе-долу колкото на OSRAM. Е, OSRAM ще светят около 2 пъти по-слабо и няма да са монохроматични (през червено стъкло ще изглеждат червени).
С 2 думи - няма шанс. Конверсията на моето ще отиде на нещо като 800лв. Няма кой да го плати това. Вярно, ще има чудесни дневни и мигачи които ще работят форевър, но финансово го пиша в графата "забавление".
Ако докопам от някъде наистина евтини диоди и чип за управление, и си ги поръчам наситени в Китай, може и да се случат нещата с цената, но пък нямаме такъв пазар, та да поръчам едни 1000 бройки например.
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеМонохроматични в случая означава че самия кристал на диода свети оранжево, съответно тая светлина с дължина 620nm, през каквото и да мине, не си мени цвета.
Сигурен ли си, че не си мени цвета?
Най ме е страх от хора без мечти...
Коментар
-
Първоначално публикуван от onufriz Преглед на мнение
Сигурен ли си, че не си мени цвета?
Ето (макар че и телефона не се справя твърде добре с монохроматична светлина. В действиотелност е доста по-жълто):
Последно редактирано от sparkybg; 08-11-21, 21:11.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 1 like
Коментар
-
Mислил ли си да ползваш услуга, за изработка на самите печатни платки?
Нещо като JLC PCB или подобни?
Преди ми ги продукто-позиционираха във почти всеки клип в Ютюб, сага може дзаради пандемията да е спаднал интереса...
Бях се забързал да пиша, после се сетих, че целим платката да е и радиатор, но явно имат и алуминиеви платки
https://support.jlcpcb.com/article/1...-boards-only-2
Та, ако си наясно със самите чипове, и процеса на изработка на необходимите файлове, може да си пуснеш една тестова серия платки.
Коментар
-
Малко офтопик
Във верига хипермаркети гледат тези крушки.
https://s13emagst.akamaized.net/prod...4beaefaa74.jpg
Направи ми впечатление маркировката че са "само за извън пътя".
Явно Осрамците не щат да си сложат главата в торбата, че изходящата геометрия на разпръскване на светлината ще е като на стандартната крушка.
Предполагам, ще си личи на съвсем кристални фарове, или такива с малък процент "лещи" по повърхността.
За нашите условия, може би няма да е супер критично, но да речем, ако се излиза в "бяла" страна... или ако "продължи промяната"... някой ден
-
На тая фирма единствените street legal са мисля H11 за фарове за мъгла. Всичко останало е "offroad", но поне за разлика от болшинството китайски боклуци са читаво направени.
Друг вариант е 1500 - 2000лв за втора ръка оригинални или нови тунинг фарове и стопове, които са ми ужасно грозни. Без работата, тоест на електричар отделно.
На самите крушки нищо не пише. Тоест не че е невъзможно, ама ми се струва малко вероятно някой в чужбина да се заяде че точно крушките на мигачите ми не са стандартни, при положение че от разстояние не може да се каже. За фарове са по-критични работите, и така е редно, макар че и там има откровено нефелни заводски "произведения".
-
-
Първоначално публикуван от large Преглед на мнениеMислил ли си да ползваш услуга, за изработка на самите печатни платки?
Само насищане не съм поръчвал до сега, но не е сложно. Пускаш им Excell-ски файл с описание на елементите и pick-and-place с координатите им. Каквото имат като елементи - насищат, останалото го оставят празно.
Другите са PCBWay, даже имат повече възмножности, но са и по-скъпи. Преди това съм поръчвал от Seeed и Itead. От български фирми много отдавна не съм, но и тия, от които съм, хлопнаха кепенци - нито на качество/технология, нито на цена бяха в състояние да смогнат.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...Сефте поръчвам алуминиеви, но другите, които съм поръчвал (4 слойни включително) са безупречни по моите стандарти...
А е сигурно, че е издрана при тях, защото надраното е калайдисано. Тоест, няма как да е станало при транспорт или при мен.
Ама както и да е...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар