Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

    сега... не знам дали това може да се нарече проблем..като за вашите двигатели..но...и аз имах същият проблем. като се започна от клапана за спиране на нафтата (клеясал) и се стигна до чистене на подгревни свещи и дюзи. но по принцип щом подгрява и върти то тогава дюзите правят бели...дали са спекли или мръсни..божа работа..иска си ръка да пипне око да види. а акумулатора какво...то и 12 волта да покаже при стартиране пада на 8 .
    понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
    ********************************
    JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
    Honda Shadow VLX 600 - 1999
    FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


    0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
    Влади

    Коментар


    • #32
      До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

      Първоначално публикуван от lcr Преглед на мнение
      то и 12 волта да покаже при стартиране пада на 8 .
      До колко пада при стартиране силно зависи от състоянието на акумулатора и стартера. Освен и от температурата, кога последно е пален, и т.н. Но най-вече и най-често от състоянието на акумулатора.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #33
        До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        До колко пада при стартиране силно зависи от състоянието на акумулатора и стартера. Освен и от температурата, кога последно е пален, и т.н. Но най-вече и най-често от състоянието на акумулатора.
        да несъмненно.. така е , моя показва 11 волта..но си паля от почти 2 години така.. и без проблем.
        понякога човек има нужда от КАЛАШНИК
        ********************************
        JEEP CHEROKEE LAREDO 2,1 TDI "COMMANDO"
        Honda Shadow VLX 600 - 1999
        FORD CORTINA-TAUNUS WAGONSTATION 2000L V6


        0897795824 ; 0887092009 ; 0893316996
        Влади

        Коментар


        • #34
          До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

          Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
          Здравейте, колеги!

          Реших да съживя тази тема, защото имах до скоро проблем с паленето и той беше решен за 1 час.

          Проблемът се появи преди няколко месеца след като един ден след работа, пред офиса джипът запали, работи 2 сек и после изгасна. След това запали чак след 10-тото завъртане. Обикновено този проблем се появяваше след като джипът е стоял 5-6 часа без да е пален.

          Консултирах се с колеги и пробвах различни добавки за почистване на дюзи, но уви без успех. Последните седмици почти не си спомням да съм палил безпроблемно.

          Реших да отида в сервиз, за да установят проблема като предварително се бях настроил за смяна на дюза/и (надявах се поне да не е 4-та или 5-та). Бях категоричен, че няма да ходя в Балканстар. Препоръчаха ми един сервиз на бул. Вл. Вазов 120 (срещу Техномаркет), където работели основно хора, напуснали Балканстар.

          Тестерът не показа проблем с дюзите и за по-сигурно техникът реши да ги тества и с колбички - колко обратна нафта връщат. Пак нямаше проблем.

          Техникът - Краси Табаков, който е бивш приемчик в сервиза на Jeep (сигурно повечето го познавате), каза че според него е горивният филтър или маркучите, които излизат от него. Те са с пластмасови накрайници и обикновено изгарят, напукват се и пускат въздух.

          Смениха горивния филтър и маркучите и проблемът изглежда изчезна. Вече 5 дни пали безотказно.

          Утре ще снимам и покажа точно какво смениха, ако за някой е полезно.
          и при мен от някъде влиза въздух, при мен си има една ръчна помпичка и един инжектор за обезвъздушаване, сутрин припомпя 2-3 пъти и качва гориво и пали, цял ден няма проблеми до следващата сутрин. В този сервиз имат ли си маркучите или ти трябва да си ги носиш?

          Коментар


          • #35
            До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

            Първоначално публикуван от netsurfer Преглед на мнение
            и при мен от някъде влиза въздух, при мен си има една ръчна помпичка и един инжектор за обезвъздушаване, сутрин припомпя 2-3 пъти и качва гориво и пали, цял ден няма проблеми до следващата сутрин. В този сервиз имат ли си маркучите или ти трябва да си ги носиш?
            Поне за 2,7 CRD имат със сигурност, защото те като цяло са сервиз на Мерцедес.

            0888564617 - това е телефонът на управителя Генади. Обади му се и питай.

            Ти не беше ли с VM?
            www.drivingoffence.co.nz

            Коментар


            • #36
              До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

              Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
              Поне за 2,7 CRD имат със сигурност, защото те като цяло са сервиз на Мерцедес.

              0888564617 - това е телефонът на управителя Генади. Обади му се и питай.

              Ти не беше ли с VM?
              Генади е собственикът - прочут майстор е. Двата мотора нямат нищо общо. ВМ моторът комън рейл ли е. При реилите проблемът идва от там, че пада налягането (преди или след помпата) в системата, а тя работи правилно при много голямо налягане. Може да няма нищо общо проблемът ти с тръбите. На ВМите май "умната дюза" понякога дава подобни проблеми.

              Коментар


              • #37
                До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                Първоначално публикуван от Сашо Пунчев Преглед на мнение
                Генади е собственикът - прочут майстор е. Двата мотора нямат нищо общо. ВМ моторът комън рейл ли е. При реилите проблемът идва от там, че пада налягането (преди или след помпата) в системата, а тя работи правилно при много голямо налягане. Може да няма нищо общо проблемът ти с тръбите. На ВМите май "умната дюза" понякога дава подобни проблеми.
                е аз написах, че и при мен отнякъде влиза въздух, ще е от някоя тръба, няма откъде другаде да е ... не съм казъл, че мотора е същия или е комънрейл ...

                Коментар


                • #38
                  До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                  Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                  В този сервиз май е по-различно от БС. Важното е, че ми решиха проблема.

                  Прилагам и снимка на сменените маркучи за инфо.
                  Колега, колко ти струваше това удоволствие с подмяната на тръбичките?
                  Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                  http://save-gery.org/bg

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                    Първоначално публикуван от dimonrb Преглед на мнение
                    Колега, колко ти струваше това удоволствие с подмяната на тръбичките?
                    Не е пред мен фактурата, за да съм точен, но май смяната на всичките с части и труд беше не повече от 200 лв. Вечерта ще проверя и ще пиша.
                    www.drivingoffence.co.nz

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                      200 и нещо са тръбите. Трудът е малко.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                        Благодаря и на двамата!!!
                        Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
                        http://save-gery.org/bg

                        Коментар


                        • #42
                          От: До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                          Първоначално публикуван от PHOENICIAN Преглед на мнение
                          Здравейте, колеги!

                          Реших да съживя тази тема, защото имах до скоро проблем с паленето и той беше решен за 1 час.

                          Проблемът се появи преди няколко месеца след като един ден след работа, пред офиса джипът запали, работи 2 сек и после изгасна. След това запали чак след 10-тото завъртане. Обикновено този проблем се появяваше след като джипът е стоял 5-6 часа без да е пален.

                          Консултирах се с колеги и пробвах различни добавки за почистване на дюзи, но уви без успех. Последните седмици почти не си спомням да съм палил безпроблемно.

                          Реших да отида в сервиз, за да установят проблема като предварително се бях настроил за смяна на дюза/и (надявах се поне да не е 4-та или 5-та). Бях категоричен, че няма да ходя в Балканстар. Препоръчаха ми един сервиз на бул. Вл. Вазов 120 (срещу Техномаркет), където работели основно хора, напуснали Балканстар.

                          Тестерът не показа проблем с дюзите и за по-сигурно техникът реши да ги тества и с колбички - колко обратна нафта връщат. Пак нямаше проблем.

                          Техникът - Краси Табаков, който е бивш приемчик в сервиза на Jeep (сигурно повечето го познавате), каза че според него е горивният филтър или маркучите, които излизат от него. Те са с пластмасови накрайници и обикновено изгарят, напукват се и пускат въздух.

                          Смениха горивния филтър и маркучите и проблемът изглежда изчезна. Вече 5 дни пали безотказно.

                          Утре ще снимам и покажа точно какво смениха, ако за някой е полезно.
                          Здравейте
                          Да раздвижа и аз вече събудената тема
                          Понеже държа колата в гараж, а и през деня често ми се налага да я паля не бях забелязал, че и аз имам същият проблем, с единствената разлика, че когато спра и мина пред колата усещам лек мирис на нафта. Тази сутрин, след като подгрях колата припали и угасна. След няколко продължителни опита запалих и излезнах да остържа стъклото. Тогава видях, че отпред, под ремъка, на земята имаше "напръскано" от нафта. Отворих и капака и видях по големите тръби за и от радиатора ситни капчици, нещо като конденз - нафта.
                          Няма да обяснявам повече... само дето май наистина проблема май (надявам се) да е като този. За нещо подобно беше писал и hazaev и Калин...
                          Ако някой се сеща за лесен начин да проверя дали наистина е това ще съм благодарен!
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • #43
                            От: До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                            Вчера, като си лягах и си мислих за тази работа... Сетих се, че ходих в сервиз Мерцедес (на Вл. Вазов) да ми сменят термостата и да ми нагласят региона на Канада. Тогава този пич Еди, дето ми прави колата ми каза, че има нагорели тръбички за горивото и някой ден трябвало да се сменят... т.е. доколокото разбирам е възможно да е от това, а?
                            Suzuki GSXR
                            VW Touareg
                            Mitsubishi Pajero II

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                              Май и при тебе е, вече "стандартния" за този модел, проблем с напукани горивопроводи. Сменяй ги и при смяната огледай и всички бързи връзки около филтъра, подкачващата помпа, рейла и т.н. Около тях също често протича, особено на връзките между двигателя, който е подвижен на тампоните си и купето. Разчитат на един гумен "О" пръстен, който като се поизноси и започват проблемите. Успех!
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                                Днес "минах набързо" през Мерцедес сервиз и за 250 кинта ми ги сменига. Едва утре, обаче ще може да видя дали е имало ефект
                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X