Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

    Да не се лъжем паленето е сериозен проблем ! Майстори почти няма всеки си намира лекарството на различно място,сменен филтер за нафта и нафтопрожодни маркучи с О пръстени сменен акумулатор на 2 седмици сменено масло и всички филтри ,дюзите почти нямат отклонение сменен стртер и още много дребни простотии релета и бушони всичко от балкан стар уж ново и сега ми казват че проблема е в съединителя щото и когато е в N върти и пали също като в P,уж там имало някакав побъркан сензор и не подавал сигнал както трябва , и други майстори казват че е някакав сензор на вала не въртял колкото трябва а трети майстори казват че е проблема в сензора на помпата за високо налягане и пак тая помпа не се прави а направо се сменяла със нова която струвала към 2000 лева ,моля за съвет от форума има ли верен отговор или ниту един майстор не е прав

    Коментар


    • #77
      От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

      Абе за тези сензори, които са на коляновия вал и на разпределителния... тях ги остави за най-накрая. Те много често дават грешка, ако си въртял повече на стартер. Въпреки, че теоретично е напълно възможно е да не пали точно заради тях. Не е зле да изчистиш грешките от компа. Потърси по форум - описано е как става.
      Последно - нали колата пали, ако пръснеш стартов спрей?
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #78
        От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

        Днес стана палене и това като кибрит както пишат некои колеги след смяната на регулатора на налягането в края на rail трбата. Дано и в понеделник сутрин така стане. За проба сложихме такьв от някакъв опел. Сменихме само буксата и брм.

        Коментар


        • #79
          От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

          Първоначално публикуван от ljupco Преглед на мнение
          Днес стана палене и това като кибрит както пишат некои колеги след смяната на регулатора на налягането в края на rail трбата. Дано и в понеделник сутрин така стане. За проба сложихме такьв от някакъв опел. Сменихме само буксата и брм.
          Е...НЕ СТАНА....говорим за същата джипка от колегата pharm zoran. Сега така, той сменил преди 15 дни првата дюза показжала отклонения 5. След смяната Джипката почнала да пали. Така било 2 дни и след това сьщата работа. Без старт спрей няма палене. След смяната на този регулатор на rail тьрбата , сьщо така пали безпроблемно 2 дни. Тази сутрин пак с старт спрей. отклоненията на дюзите са до 1. От 0,1-0,9. Преди смяаната на този регулатор в raila налягането стигаше до 80 бара, след вртене на стартера 10-15 секунди качва налягането на околу 120 бара и тогава пали. Когато сменихме регулатора палеше като кибрит за секунда,ама....само 2 дни. сега просто не знаем какво да правим. Дали може сензора за високото налягане в raila да дава ниски стойности а да си има високо налягане вьтре, защото когато отвртим трбичката на едната от дюзите има високо налягане. Просто вече не знаем какво да правим. Мерси ВИ на всички.

          Коментар


          • #80
            От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

            "Проблемното палене" на тоя автомобил се дължи на ниско налягане в горивната рейка. За обезпечаване на необходимото нялагане се иска следното:
            Проходими горивопроводи и филтър.
            Херметичност на горивната система.
            Производителност на ГНП - ниско налягане.
            Изправен отсечен клапан ниско налягане.
            Производителност на ГНП - високо налягане.
            Изправен отсечен клапан високо налягане.
            Изправен клапан за регулиране на налягането.
            Изправен датчик за налягането.
            Изправни инжектори.
            Има ли го всичко това - "чък - бръм".
            Мисля че е излишно да казвам, че преди това трябва да имаме механически изправен двигател, с изправни стартираща и подгряваща системи.

            Коментар


            • #81
              От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

              При този модел Jeep няма електрическа подкачваща помпа в резервоара, а механична такава, която е зацепена отпред челно на единия разпределителен вал и следователно оборотите и са сравнително ниски при стартиране на двигателя. Ако в системата има някъде нехерметизиран участък, то е напълно възможно след известен престой помпата да не е в състояние да подкачи и обезвъздуши системата за ниско налягане и да не може да запали двигателя.
              Може да пробваш дали не става въпрос за пропуск в системата за подкачване на горивото от резервоара до помпата и горивния филтър, като преди да запалиш, допълни с гориво горивния филтър за да го обезвъздушиш. Отгоре на филтъра има нещо като пробка, отвий я и със спринцовка напълни догоре целия филтър, завий пробката и може да пробваш след това дали няма да запали без проблеми.Ако така пали и работи добре, то може да става въпрос за често срещания проблем с пропуск в горивопроводите - напукани маркучи, уплътнения на бързите връзки и т.н.
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #82
                От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                Днес се занимавахме малко повече с индиянеца. Извадихме входната тьба за довод на гориво на корпуса на филтера . Смукнахме с електрическа пумпа нема проблеми. след това извадихме трбичката на изход от пумпата за ниско налягане и неможехме с прст да го спреме когато завртехме стартера(това беше теста за налягане на входа в помпата за високо налягане защото немахме бьрзи спойки за в манометара . Значи имаме гориво. Преди 3 дни сменихме регулатора за налягането в raila. След това искарахме 5-те гумени трбички за обратното гориво от дюзите. От 4-тата дюза докато врти стартера излиза гориво. От сите други почва да излиза след запалването на двигатела. Решихме да я сменим. Когато одврехме дюзата беше малко залепена ама с лекичко чукане лево десно се расклати и поне я измакнахме ама... не става. И сега....Извадихме брисачите, след това пластмасовата кора под них, филтера за купето, целия механизам за вртене на брисачите и......появи се гадната тенекия над дюзите. Какво да се прави. Срежахме тенекията над дюзата в облик на буквата П, свияхме тенекията нагоре и измакнахме гадоста. Само що беше почнала да пропуща и имаше ного малко црна гадна смола околу нея. Исчистихме , заврехме двигатела да искара от вьтре ако има нещо ,сложихме друга дюза що я бехме искарали преди 1 месец от 1-вия цилиндар-бутало(защото на компютера показваше 5 а трябва нали 0 и мислехме от нея не пали) и сега сичко си е на 6. Дано утре сутрин нема проблеми. Вече почнах да не верувам в нищо. Поздрави на всички и ще пишеме утре или след 3 дни какво е станало , защото са трябва да си врнем моя регулатор не тоя "опелски" както бех пишал, па да видим как ще е.
                П.С. Сажалявам за дезинформациятя. НЕ Е ОПЕЛСКИ АМИ ОТ НЯКАКЬВ модел на БУС FIAT IVECO Daili. Мерси ВИ колеги и поздрави на вьсички jeep-aджии. Колегата Андро преди 2 поста е ного хубаво написал как оди процедурата за този проблем.
                Последно редактирано от ljupco; 06-12-12, 01:39.

                Коментар


                • #83
                  От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                  Вече 15 дни на минус 15 градуса-кибрит.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                    Здравейте! И аз съм новак с джипката и днеска ми се случи и на мен подобна случка. досега джипката не е имала проблем с паленето. Днеска сменях термостата и след малко побутване и придърпване на тръбичките около него успях да го сменя. Сглобих си всичко по старо му и влезнах да запаля, но уви. врътнах пропука и угасна. след това имаше няколко опита по няколко секунди за запалване и накрая запали. при стартер двигателя върти доста пъргаво. след като "едвам запали" го огасих и пробвах пак. запалване без проблем. работи безупречно. оставих го за около 30-40мин след това действията се повториха.
                    пропука и угасна. следваше едноминутно въртене и запали.
                    Въпроса ми е какво може да съм направил при смяна на термостата та изникна тоя проблем. Дали е възможно да съм измъкнал или счупил някоя тръбичка около термостата.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                      Първоначално публикуван от husni Преглед на мнение
                      ... Дали е възможно да съм измъкнал или счупил някоя тръбичка около термостата.
                      Чак да си "измъкнал, или счупил" не, по скоро си ги разбутал и нарушил херметизацията, и смуче въздух.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                        Някакви оплътнения ли имат за смяня или трябва да се наместят по някъв начин. Извинявам се за глупавите въпроси, но не съм много на ти с тоя. Двигател

                        Коментар


                        • #87
                          От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                          Първоначално публикуван от husni Преглед на мнение
                          Здравейте!...
                          Абсолютно аналогичен случай и у наше село! Не наше де, а у съседното. Един колега с MB Е270(същия двигател като на Гранд-а) след смяна на горивен филтър и като оставеше колата за 1-2 часа паленеш трудно с много въртене - напукан/сцепен маркуч. И явно със смяната на филтъра са го доразбутали окончателно...
                          WG 2.7 CRD

                          Коментар


                          • #88
                            От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                            Първоначално публикуван от husni Преглед на мнение
                            Някакви оплътнения ли имат за смяня или трябва да се наместят по някъв начин ...
                            Там са "бързи връзки" и пластмасови горивопроводи и по прицип се сменя комплект. Ама разгледай ... и може и да се намери алтернативен вариант, щото иначе е цифра.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                              Нямат вариант за ремонт така ли?

                              Коментар


                              • #90
                                От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                                А как се казва комплекта от тръбички, евентуално ако трябва да търся нови?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X