От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/
Да не се лъжем паленето е сериозен проблем ! Майстори почти няма всеки си намира лекарството на различно място,сменен филтер за нафта и нафтопрожодни маркучи с О пръстени сменен акумулатор на 2 седмици сменено масло и всички филтри ,дюзите почти нямат отклонение сменен стртер и още много дребни простотии релета и бушони всичко от балкан стар уж ново и сега ми казват че проблема е в съединителя щото и когато е в N върти и пали също като в P,уж там имало някакав побъркан сензор и не подавал сигнал както трябва , и други майстори казват че е някакав сензор на вала не въртял колкото трябва а трети майстори казват че е проблема в сензора на помпата за високо налягане и пак тая помпа не се прави а направо се сменяла със нова която струвала към 2000 лева ,моля за съвет от форума има ли верен отговор или ниту един майстор не е прав
Да не се лъжем паленето е сериозен проблем ! Майстори почти няма всеки си намира лекарството на различно място,сменен филтер за нафта и нафтопрожодни маркучи с О пръстени сменен акумулатор на 2 седмици сменено масло и всички филтри ,дюзите почти нямат отклонение сменен стртер и още много дребни простотии релета и бушони всичко от балкан стар уж ново и сега ми казват че проблема е в съединителя щото и когато е в N върти и пали също като в P,уж там имало някакав побъркан сензор и не подавал сигнал както трябва , и други майстори казват че е някакав сензор на вала не въртял колкото трябва а трети майстори казват че е проблема в сензора на помпата за високо налягане и пак тая помпа не се прави а направо се сменяла със нова която струвала към 2000 лева ,моля за съвет от форума има ли верен отговор или ниту един майстор не е прав
. Значи имаме гориво. Преди 3 дни сменихме регулатора за налягането в raila. След това искарахме 5-те гумени трбички за обратното гориво от дюзите. От 4-тата дюза докато врти стартера излиза гориво. От сите други почва да излиза след запалването на двигатела. Решихме да я сменим. Когато одврехме дюзата беше малко залепена ама с лекичко чукане лево десно се расклати и поне я измакнахме ама... не става. И сега....Извадихме брисачите, след това пластмасовата кора под них, филтера за купето, целия механизам за вртене на брисачите и......появи се гадната тенекия над дюзите. Какво да се прави. Срежахме тенекията над дюзата в облик на буквата П, свияхме тенекията нагоре и измакнахме гадоста. Само що беше почнала да пропуща и имаше ного малко црна гадна смола околу нея. Исчистихме , заврехме двигатела да искара от вьтре ако има нещо ,сложихме друга дюза що я бехме искарали преди 1 месец от 1-вия цилиндар-бутало(защото на компютера показваше 5 а трябва нали 0 и мислехме от нея не пали) и сега сичко си е на 6. Дано утре сутрин нема проблеми. Вече почнах да не верувам в нищо. Поздрави на всички и ще пишеме утре или след 3 дни какво е станало , защото са трябва да си врнем моя регулатор не тоя "опелски" както бех пишал, па да видим как ще е.
Коментар