Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

    Само маркучите или и бързите връзки? Тях гледаха ли ги и в какво състояние са? Имал съм проблеми с подобни снадки още на едно Renault Megane, което карах преди години. Заради тях смених целия горивен филтър, като от пластмасов корпус със сменяем патрон, отидох на метален такъв от японски автомобил. Но при него гуменият маркуч се надяваше на метална тръбичка и се стягаше с обикновена но сигурна метална скоба. А тези връзки, уж измислени за улеснение и по-бърз монтаж и демонтаж, често са слабо място и източник на проблеми. Става въпрос за ето такава връзка:

    А това беше резултатът от износеното "О" пръстенче и леглото, в което то стоеше - теч на гориво и засмукване на въздух и проблеми с паленето, ако не подкачиш предварително с ръчната подкачваща помпичка /там поне имаше такава/:
    Последно редактирано от Алекс Маринов; 31-01-11, 21:18.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #47
      От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

      Виж - за тази подробност забравих да попитам, но мисля, че и бързите връзки се сменят. Още като свали капака на мотора (останах няколко минути в сервиза, докато ми дойде таксито) Еди ми показа че точно бързата връзка е мокра (т.е. изпускаше от там). Освен това мисля, че най-вероятно тръбичките се сменят заедно с връзките?
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #48
        От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

        Ако в момента нямаш проблеми с паленето след по-дълъг престой и няма течове или въздух в системата, значи всичко е ОК. Вероятно е да са сменили горивопроводите заедно с бързите връзки. Едва ли някой ще си играе да сваля от тях само маркучите. Поздрави!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #49
          От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

          Честно казано мисля, че всичко е ОК. Днес колата седя от 9:00 до към 18:00, температурата беше -5 и запали като чакмак.
          Suzuki GSXR
          VW Touareg
          Mitsubishi Pajero II

          Коментар


          • #50
            От: До: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

            Първоначално публикуван от svetko Преглед на мнение
            И аз имах същия проблем и се оказа от пръстените на входа на подкачващата помпа,дръпва въздух от там и неможе да смукне от резервоара и като свърши горивото в филтъра нема палене.


            Добро утро .. искам да попитам аз вчера сутрин имах сащия проблем пак за тази сутрин сам извикал маистори за да ми ги сменят тие прстени има ли някои мнение това нещо колко трябва да струв при условие че вече сам закупил прстените,,, надявам се проблемното палене да е от там а и има ли някои претстава колко струва цялата система мисля расклонителя с трбите в случай че трябва да ги заменя с нови и има ли смисал това нещо да се трси по автоморгите поздравления и о4аквам вашето мнение ....

            Коментар


            • #51
              От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

              Добро утро , искам да питам в рейона на Несебар от каде да намеря системата с трбите и расклонителя(говорим за проблемно палене) за jeep grand cherokee 2.7 CRD 2003 мерцедесовия двигател,, и дали някои може да ми каже на коя цена мога да го намеря това нещо да си успокоя нервите рано сутринта преди работа . и моля ако имате предложение за някакав сервис

              Коментар


              • #52
                От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                Твърде вероятно в Несебър няма да намериш решение на проблема.Запали колата и в Бургас.Или репатрак и пак в читав сервиз.Има членове на форума от Бургас,нека се включат със съвет за сервиз!
                Grand Cherokee 2.7crd Limited

                Коментар


                • #53
                  От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                  искам да питам,от както почнаха да падат температурите под нулата моя джип гранд чероке 2.7 мерцедесовия двигател от 2004та започна да прави проблеми и не иска да пали при което когато е контакт показва 10 когато завртя пада в червено на 8 и не иска да запали а жарти и до 1 минута , дали е умно да зема нов акумулатор и ако трябва да да взимам предложете нещо качествено обаче не много скъпо... хахах .... сутрин когато го врза за друга кола даже много по малка пали като луд.. обаче искам някои да ми каже по сигурно дали е до акумулатора щото на е малку то е горе долу кам 250 лева 100 със пусков ток 850А

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                    Аз имам джип Гранд Чероке 2,7 мерцедес двигател и сам доволен од краси сервиза които е бил на времето овластен за мерцедес ,, позади лукоил бензиностанцията в Несебър

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                      Най добре ще ти каже човекът от магазина за акумулатори ,като му закачи товарната вилка.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                        При 10В на контакт и 8 на стартер ,както сам казваш влиза в червената зона т.е. ниско напр. и няма да запали .
                        Ак. скъп , скъп но ако искаш да караш юе трябва да прежалиш тез 200 лв.. Аз съм с 80 Ah - това излезе в каталога , когато го купувах - засега е достатъчен капацитета
                        Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                          И пак аз вече с нов акумулатор 95А/h ,830 A пусков ток ,, върти като луд, скоро сменявах едни О на търбите който влизат от пред на мотора,, нещо като расклонител,, сложил сам нафта от ОМВ която е до -30 градуса , слагам различни добавки и вече не зная как да го запаля .. освен с клечка ,, хаха , ако има някои идея да помага да го замаля да стигна по не до някоя автокъща и да го зарежа там !!! вече сам напъно разочарован от тоя уж мерцедесов двигател

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                            Първоначално публикуван от pharm.zoran Преглед на мнение
                            И пак аз вече с нов акумулатор 95А/h ,830 A пусков ток ,, върти като луд, скоро сменявах едни О на търбите който влизат от пред на мотора,, нещо като расклонител,, сложил сам нафта от ОМВ която е до -30 градуса , слагам различни добавки и вече не зная как да го запаля .. освен с клечка ,, хаха , ако има някои идея да помага да го замаля да стигна по не до някоя автокъща и да го зарежа там !!! вече сам напъно разочарован от тоя уж мерцедесов двигател
                            ... Точно по коледа изтървах един ловен излет. Колегите в дружинката казаха, че по коледа ставали чудеса, щото гръмнаха 6 прасета (но без мен). Да не говорим, че цялата сюрия минала през моята пусия...
                            Разказвам това, за да ти стане ясно колко повече от теб съм бил ядосан, че жипката не запали. А температурите не бяха много минусови. Колата беше в Гурково и се оказа, че най-близкия сервиз, който е склонен да ме приеме е на 200 км - в Пловдив. Да не разправям какви планове правих да закарам колата до там и т.н.
                            Вече бях уредил камион от София да идва да товарим жипарата, когато се сетих за един колега, бивш кадър в Балканстар. Обадих му се за съвет. Той врътнал на някви гурута в София и ми се обади след 10 мин.
                            Каза така:
                            Вземи един стартов спрей и пръсни във филтъра. Ако запали - значи си за дюза.
                            Взех стартов спрей. Пръснах и запали.
                            Отидох при Еди в Мерцедес сервиз и той ми смени една дюза.
                            Ся е пушка. Сутринта беше -20 и запали.
                            Ама то тоя двигател почти не го бърка температурата. Бъркат го дюзите и изобщо всичко, свързано с високото налягане. Няма ли налягане няма палене.
                            Вземи спрей и пробвай. Ако запали - значи си за дюза.
                            Ако не ти се дават 10 кинта - обади се - ще ти услужа с моя.
                            Успех!
                            Suzuki GSXR
                            VW Touareg
                            Mitsubishi Pajero II

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                              Здравей,би ли споделил актуална цена на смяната?И какъв по-точно спрей си използвал?Поздрав!
                              Grand Cherokee 2.7crd Limited

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проблемно палене Гранд Чероки 2.7 crd /2002 г/

                                За цената на ремонта ми е малко трудно да ти кажа, защото беше точно по празниците и тогава нещо не си правя много точна сметка... Излезна, обаче изненадващо (поне за мен) малко. Нещо от порядъка на 250-300 лева. Това включва:
                                1. Диагностика, за да се установи коя дюза е педал
                                2. Вадене на запеклата 4-та дюза - това отне малко повече от 1 работен ден на Еди, защото въпреки, че не е 5-тата дюза, която без да се свали двигателя няма как да се извади пак не може да се извади лесно със специализирания инструмент. Иска си полека-лека - разклащане, коресилинче, разклащане, загряване на двигателя, коресилинче и т.н. - цял ден. Накрая дюзата беше тотално прецакана и за това ми сложи
                                3. Рециклирана дюза 2-ра употреба

                                Спрея - във всяка бензиностанция има поне няколко вида такива - викат им "стартов спрей". Аз моя го взех от една селска бензиностанция и там имаха 3 вида. То е някакъв летлив материал на петролна основа. Има си и инструкция как се използва. Ако си го докарал до там, обаче е по-добре да търсиш друго решение. Ето го и спрея:

                                Suzuki GSXR
                                VW Touareg
                                Mitsubishi Pajero II

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X