От: WJ-Клатене, амове....решение
БАШ! Аз също сменях/подсилвах/експериментирах с втулки на биалетките отзад дето са хванати за стаб. щанга, но в крайна сметка реших, че нещо си въобразявам, защото понякога го има, понякога го няма това хлопкане и ходи го разбери. А може и да има някой миниатюрен луфт в каре/кардан/лагер. Ама сега като се замисля кола над 2 тона, два кардана, цели мостове - силова и ходова част като на камион, АТ гуми по 20 и кусур кг, какво искаме......премиум окачване и шумоизолация като на Бентли?
Първоначално публикуван от kocha
Преглед на мнение
Няма и 1000 км. с новите... Паля се нещо, да поръчам де що има "кокалаци" нови и да сменя всичко отдолу. По мои сметки, ще ми излезе към 500-530 евро без доставката от германския ибей. Това - неоригинални части повечето "Moog", не знам до колко ще са надеждни...
Коментар