Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WJ-Клатене, амове....решение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: WJ-Клатене, амове....решение

    Привет,
    аз съм с Bilstein 5100, за 2" лифт. В сайта им излиза точно парт номера.
    За мен, сравнявайки ги със старите са по-твърди. Но старите са неоригинални KYB Exel-G, с незнайни за мен километри,
    т.е. допускам че не познавам "оригиналната мекост" :-)
    Различни са доста, но след няколко месеца с тях, си признавам, че ако ги сваля/ заменя с друго, бих съжалявал.
    С две думи - харесвам ги и съм доволен от избора. Ще видим за в бъдеще, как ще се държат.
    Ако трябва да сменям, пак бих ги избрал.
    Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
    2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

    Коментар


    • От: WJ-Клатене, амове....решение

      Аз си взех KYB. С малко връзки през приятели 4 амортисьора дойдоха на 300лв. На тях пише made in Japan, та вярвам ще са читави. Аз не търся чак толкова стабилност - вече карам почти пенсионерски. Та по-важно ми е да вози меко .

      Коментар


      • От: WJ-Клатене, амове....решение

        Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
        Аз си взех KYB. С малко връзки през приятели 4 амортисьора дойдоха на 300лв. На тях пише made in Japan, та вярвам ще са читави. Аз не търся чак толкова стабилност - вече карам почти пенсионерски. Та по-важно ми е да вози меко .
        E, в този случай не го мисли повече :-) поне известно време. Още повече на тази цена.
        Честито и със здраве да ги "мачкаш" :-)
        Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
        2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

        Коментар


        • От: WJ-Клатене, амове....решение

          Загледах скоро разни каталози на фирмите за авточасти в БГ. Забелязвам една интересна тенденция че за WJ се предлагат два варианта на окачване според вида на мотора. С две думи казано по-високо окачване на дизелите, и по-ниско на бензините. Проверих размери и на пружините и на амортисьорите. Та аз съм с бензинов и скоро ще трябва да играя филма с подновяване на окачването. Според вас какво ще последва ако сложа от дизел? Имам и лични контакти с над 4-5 црд-та който определено возят много по-твърдо от моя, клатят по-малко. Преди го отдавах на 17"-ките, но скоро сложих 16" на едно црд и определено окачването си е друго.

          На мен си ми ми допада возията на 100%, но просто не вярвам че ще вози така след смяната на амове и пружини. За това ако се у**ре возията поне да спечеля някой сантиметър нагоре Всякакви впечатления са ми от полза.

          Коментар


          • От: WJ-Клатене, амове....решение

            Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
            ...За това ако се у**ре возията поне да спечеля някой сантиметър нагоре Всякакви впечатления са ми от полза.
            Имаш го в пост #121 :-) Все още съм на това мнение.
            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
            2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

            Коментар


            • От: WJ-Клатене, амове....решение

              Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
              Загледах скоро разни каталози на фирмите за авточасти в БГ. Забелязвам една интересна тенденция че за WJ се предлагат два варианта на окачване според вида на мотора. С две думи казано по-високо окачване на дизелите, и по-ниско на бензините. Проверих размери и на пружините и на амортисьорите. Та аз съм с бензинов и скоро ще трябва да играя филма с подновяване на окачването. Според вас какво ще последва ако сложа от дизел? Имам и лични контакти с над 4-5 црд-та който определено возят много по-твърдо от моя, клатят по-малко. Преди го отдавах на 17"-ките, но скоро сложих 16" на едно црд и определено окачването си е друго.

              На мен си ми ми допада возията на 100%, но просто не вярвам че ще вози така след смяната на амове и пружини. За това ако се у**ре возията поне да спечеля някой сантиметър нагоре Всякакви впечатления са ми от полза.

              Ако искаш, мога да меря височината на моя, всичко е оригинално отдолу, няма лифт. В Build Sheet-a от Jeep ми изкарва допълнителна екстра "Firm Suspension". Еми подрусва си и не е от 17-ките, имам още двама познати със същите като моя, но на 16ки и те си возят така. На мен лично ми харесва, вози стегнато и не е чак дразнещо твърдо. В завоите стои много приятно и не се накланя. По неравен терен по черно си е ОК. Веднъж съм се качвал на бензинов само и на мен лично не ми хареса как клати. Имаше осезаема разлика спрямо моя, друг обаче е върпоса, че окачването е в неизвестно състояние там, та може и да е клател повече от нормалното.
              Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
              Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

              Коментар


              • От: WJ-Клатене, амове....решение

                Скоро смених пружини и амортисьори.Пружините по каталог имат 2см разлика, в полза за дизеловите, но аз сравнено на око не видях повече от 1см.Дебелината не съм мерил, явно са по дебели щом има ~5см ралика във височината, поставени в колата.При мен с дизелови пружини и нови амове. монро клати малко повече.Като височина отзад 49см(с пълна 85л бутилка на ГИ), 49см отпред с 4.7 ХО .Препоръчвам да слагате за дизел пружини, защото оригиналните за бензин са ниски и ако имате ГИ хич няма да ви хареса.

                Коментар


                • От: WJ-Клатене, амове....решение

                  След 3 години клатене най- на края успях да направя джипката така, че да ми хареса. Вижте на какво съм се спрял тук:

                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...=196330&page=2

                  с 2 думи - амове KYB Gas-a-just и пружини с подложки Moog - Up-country вариант.

                  Коментар


                  • От: WJ-Клатене, амове....решение

                    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                    Загледах скоро разни ....
                    Първоначално публикуван от jamaika Преглед на мнение
                    ... Up-country вариант.
                    Е те тука някъе е истината, поне за мен.
                    Заводски съм със споменатото UpCountry, И пружините и амовете имат разлика. Е, и в цената имат разлика...
                    Впечатления - чувствително по-твърда возия, което за някой може и да е неприятно, на мен ми е ОК. НО. Аз карам предимно по асфалт и устойчивостта на автомобила ми е от значение. Отелно, че прословутото напречно поклащане ме дразни адски много. При ъпкънтри версията, поклащането практически го няма.

                    Още нещо, че да няма недоразумения: на дизелов дори не съм се возил и нямам престава как е и какво е. Просто не съм фен на нафтата Напълно е взможно пружините да са като на Ъпкънтри-то, те и на тях им дават по каталог +1инч, но на практика крайният резултат е около сант и половина.

                    Комплектите на Филчев също са добра опция.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: WJ-Клатене, амове....решение

                      За сега мисля да сложа нови задни пружини за дизел. После евентуално предни

                      Коментар


                      • От: WJ-Клатене, амове....решение

                        После сподели има ли разлика. Амовете на дизелаците и на бензина еднакви ли са?
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: WJ-Клатене, амове....решение

                          За мое голямо учудване да. А в пружините има 20мм разлика.

                          Редно е да спомена че всичко което не е оем е унифицирано. В завода производител може да са различни, но най-общо казано в каталог за тия коли излизат еднакви номера.

                          Коментар


                          • От: WJ-Клатене, амове....решение

                            Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                            За сега мисля да сложа нови задни пружини за дизел. После евентуално предни
                            Аз не да давам акъл, но само да споделя лични впечатления. Предницата на 4.7 осезаемо е наведена, спрямо дизела. С нови задни пружини няма ли да подчертаеш този ефект?
                            Лично не съм много привърженик на този силует. Повече ме радва изправената муцуна, малко по-камьонджииски :-)
                            Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
                            2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

                            Коментар


                            • От: WJ-Клатене, амове....решение

                              Първоначално публикуван от lordoff Преглед на мнение
                              ... Предницата на 4.7 осезаемо е наведена...
                              Да си смениш пружините ли? В нормално състояние машината не е наведена на никъде.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: WJ-Клатене, амове....решение

                                Да не стане като реклама, но ви препоръчвам да си вземето KYB (кайаба), за да не ползвате подложки на новите пружини.Другите по-изгодни марки са хем ниски, че и омекват за месец два

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X