Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Мисли нещо за тоя кюнец отзад (стърчи ужасТно!), че в някоя дупка ще го омоташ около задния мост като аз на ферозата.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Флекса скоро ще играе много и всичко, което стърчи и ми е несимпатично директно го режа. Ще стане като газелка
      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
      0888/00-55-37

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Добре изглежда,ама тия джанти и гуми му стоят като подарени.Бързо ги сменявай.

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Стига де, хубави са си гумите. Бърз е с тях
          Патролските изглеждат по-малки, но да мечтая си за деня, когато ще ги сменя.

          Благодаря на Жорката (cska), за доставката на тези красоти
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            Дани, виж как се оказах на язовир Калин.

            Бяхме се уговорили с приятел да направим пешеходен туризъм нейде този ден и избрахме да се качим до Алеко с джипа и после пеш до Черни връх. Тръгвайки сутринта, обаче видяхме цяла Витоша потънала в облаци. Зачудихме се какво да правим. Гледахме подробни прогнози в нета. В Стара планина щяла да се развива облачност, Витоша и София трябваше до обед да е ясно, после да се заоблачава. Ясно бе само рано сутринта. В Рило-Родопския масив до следобяд предимно слънчево и след 18 часа щяла да се развива купесто-дъждовна облачност. Решихме да донапълним резервоара и да отидем до Рилския манастир, а там до Кирилова поляна и после пеш до Сухото езеро и ако времето позволява до един връх на над 2000 метра, малко под връх Мальовица. Тръгнахме и минавайки през град Рила, приятелчето ме пита, дали оттук някъде тръгва пътят към Калин. Гледал е снимки от мои качвания , но се оказа, че не се е качвал никога. Така решихме да се качим, така и така минавахме покрай отбивката.
            Въпреки, че на мен това ми бе 5-то качване, пропуснах отбивката и я подминах с цели 10км , докато се усетя. Върнахме се и се качихме, а горе походихме 4 часа пеш по върховете около езерата. Ще пусна фотопис с красотите.
            Времето беше страхотно и колкото по-късно ставаше , толкова по се изичстваше. Към 18 часа беше супер ясно, напук на прогнозите. Иначе 7 градуса и си виждаш дъха.
            И така.....фотото с мен, гранда ни вози, беше ясно, че ще отнесе фотосесия и той. А Патрола беше като за изложение, лъскав, изпънат и много красив в моите очи.

            Гранда си хапна доволно и за 280 км преход (магистрала, първокласен, планински и много стръмен високопланински път) излапка 55 литра газчица. Средно 19 литра на 100км. Бяхме го понатоварили все пак с около 350кг , а и вече мъкне две силови брони, лебедка, инструменти и оборудване.
            Здраве да е, като го донатъкмиш ще отидем Тогава ще хапне повече
            Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
            Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008

            0885372997 - Дани

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Смених мигачите, но честно казано не съм на ясно дали с бели ми харесва. Странно е, но с оранжевите мисля повече ме кефи, защото оранжевите линии се сливат добре и се очертава и фарът.
              Няма знчение де, лесно мога да ги сменя.



              За първи път виждам такава фасонка и крушка на мигач. Крушката е с две жички. Вероятно едната светва с алармата, другата е мигач. Странни работи.
              Оранжевата я имах в резервен комлект и мислех, че просто ще я сложа на мястото на бялата, която е оригиналната с оранжевите мигачи.


              Пръсхах оригиналните крушки с траспарантен спрей за стопове. Хваща добре върху стъкло и пластмаси и според слоевете боя се определя и дълбочината на цвета.



              Понеже белите мигачи са реплика на оригиналните и не са перфектно завършени по ръбовете ми зейна малко по-голяма пролука между фаровете и мигача, която запълних с уплътнение. Стана готино и отсича повече фара от мигача.













              Снимка от високо

              Последно редактирано от verter; 06-07-14, 20:00.
              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
              0888/00-55-37

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Едната дето мислиш, че светва с алармата, не е ли габарита ?
                Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                http://www.facebook.com/JeepBG
                LZ1GGC

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Да, това са 'джиповските' крушки... Май и при мен са такива отзад на стопа и мигача (май бяха 3157)...
                  А за лебедката - няма ли място някъде около двигателя, за да падне тежестта върху/зад предния мост, а отпред да върви само въжето?
                  И освобождаването да става с жило или нещо подобно...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                    За първи път виждам такава фасонка и крушка на мигач. Крушката е с две жички......
                    Да това си е "американски" стандарт няма значение как е поставяш(въртиш), винаги по-слабата ще си свети габарит, по-силната мигач.....
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Не работят така при мен!
                      Габаритите са ми във вертикалните мигачи (бялата секция). Мигачът (хоризонталната секция) работи само като такъв.





                      За лебедката няма място в коша. Не съм и срещал така монтирана при гранд.
                      Ето това е хубав вариант, който ще се опитам да направя и аз, но няма чак толкова да я прибирам, само част от нея ще влезне в решетката.

                      Последно редактирано от verter; 06-07-14, 21:25.
                      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                      0888/00-55-37

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                        Не работят така при мен!
                        Габаритите са ми във вертикалните мигачи (бялата секция). Мигачът (хоризонталната секция) работи само като такъв.
                        За крушките - може просто да не са били правилните и да е нямало нужда да бъдат с две светлини...
                        3157 са с две светлини, а 3156 - с една
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3156.jpg
Прегледи:1
Размер:12.2 КБ
ID:5597329

                        Относно лебедката - да, спретнато изглежда...
                        При мен на WK2 долу пред двигателя (т.е. доста близко до предния мост) има доста място (там са сложили и ел.помпата на хидравликата на волана), та затова предположих, че и при теб може да има останало място въпреки по-големия двигател...
                        Не съм гледал китовете за WK2 дали решението е такова, но при някои решения видимо резултата е много спретнат:
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:fairlead1.jpg
Прегледи:1
Размер:48.8 КБ
ID:5597330
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          ... при някои решения видимо резултата е много спретнат: ...
                          Като оставим настрана въпроса защо и е на тази лъскава лека кола лебедка, резултатът освен спретнат изглежда и като много малко използваем.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Може да се скрие
                            Този монтаж американците наричат Low profile


                            но масово се прави High profile монтаж (като моя), т.е. високо монтирана лебедка. Предполагам, защото целят вдигане на предницата максимално над пътя.
                            Долният монтаж като на горната снимка може и да носи предимства за центъра на тежестта, но ако забодеш някъде предницата и водачът на въжето, не ми се мисли как се работи с лебедката.

                            При мен стана някакъв микс между високо монтирана лебедка, но слизаща нормално надолу броня, което май обезмисля високия монтаж на лебедката.
                            Доколкото съм запознат американците не са задължени да имат преден регистрационен номер, което им предоставя възможност да си проектират предницата свободно.
                            Ние с майстора се чудехме къде да го сложим този номер, така че да стои прилично. На предния капак ми идва неестетично, по булбара също.
                            Неестетично ми идваше и рязане на предната решетка, но сега съм принуден да го сторя....

                            Трябваше да направя нещо подобно, но сега виждам такъв дизайн:


                            Отивам да свалям бронята и да меря, къде и с колко мога да я прибера. Няма да местя лебедката, защото това значи нова броня.
                            Джипът няма да се кара на екстремен офроуд, така че едва ли ми е нужен максимален ъгъл на атака и дизайн изцяло подчинен на офроуд потребностите.
                            Гумите и лифта ще подобрят значително положението и с малко прибиране на бронята мисля ще се получи добре.
                            Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                            0888/00-55-37

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Ето какво е положението:




                              Бронята и лебедката ми лежат върху една платформа захваната за рамата на джипа - грундираният в сиво детайл.





                              При всички положения тази платформа ще се скъси малко откъм предната част.



                              Мисля да преместя отворите, за които се хваща лебедката и бронята в "сандвич" . Това може да стана с около 3-4 см.






                              Мога и да прибера цялата платформа навътре, като преместя захватите й с още няколко см по-дълбоко.



                              За целта трябва да изрежа маската, така че грундираната платформа да потъне навътре към радиаторите. Това е максималното разтояние, което мога да спечеля 5-6см.
                              Това ми се струва трудната част, защото ще изрежа опората на платформата, но ще го измисля с някакви планки с които пак ще се държи за нея, като допълнително подсигуряване.



                              Декоративната предна решетка мога да я режа навътре спокойно до 7см. По назад вече е нейният гръбнак, за който се хваща и който ако изрежа ще мога 10 и повече см да прибера лебедката навътре.





                              Куката за теглене ми ръждяса доста бързо от автомивките и реших да я пръсна, докато умувам къде ще скъсявам бронята.





                              Сега забелязах, че я дават да издържа до 10000lb

                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Успях да прибера бронята с 10см. към купето. Падна доста рязане и преправяне.
                                Това е абсолютния максимум, който можах да постигна. С този дизайн на бронята няма как повече.
                                10см, обаче доста видимо се сви "носорога". Доволен съм.

                                Изрязах предната маска, за да може усилената платформа на бронята да потъне навътре.


                                Зад нея минава сноп с кабели, който внимавах да не засегна. До радиатора на климатика , както бях предварително мерил можех да спечеля 6см. Ето ги.







                                Ето как изглеждат тези 6см на платформата.
                                Преди:


                                Сега:


                                Останалите 4см спечелих от скъсяване на платформата. Предната част опира в бронята, така че по този начин позволявам на бронята да потъне още навътре.



                                Максимално се доближих до радиатора. Както се вижда от снимката, спрях точно до тръбите на климатика.





                                Доста изрезки, но няма да са последните....



                                Следващата задача бе да пробия нови отвори за захвата на платформата. 6см по-дълбоко в интегрираната рама.



                                Това беше доста трудно , защото няма място за бормашината и се работи под странни и неудобни ъгли на пробиване. Разглобих всичко от двете страни на рамата, за да освободя максимално достъпа.
                                От едната страна са клаксоните. а от другата контейнерът за нагари от двигателя. Този контейнер не се даде лесно. Превъртаха му фабрично интегрираните резби. Излъгах го без чупене. Това нещо тежби 2-3 кг и явно е пълно с гадости. Не мисля да го монтирам обратно.



                                Разглобих временно и усилващите рамки, които укрепват предницата.



                                Впоследтвите изработих трудоемки чифтове от шаблони. Доста време се занимавах с тях, мерих, прекроявах, маркирах, режех, наслагвах по няколко пъти...



                                Най-накрая бях готов да маркирам новите отвори с център.
                                Нямаше как просто да преместя с 6см по навътре готовите вече отвори. Захвата бяга в друга посока, колкото по-навътре прибирам платформата.



                                Интегрираната рама, за която се държат. 1.5мм стоманен профил
                                Подсилена в долната си част от 3мм стоманена плоча, хваната на няколко места с болтове. Това е то.
                                Добре, че правя експедиционна машина, а не хард офроудер. Няма как тази рама да издържи на сериозни опъни и сили.

                                Ще внимавам доста как го дърпам този гранд и ще разчитам повече на лопатата и крика, отколкото на лебедката и друг джип за изваждане от дълбока кал или сняг.



                                Няма да оставя захвата на бронята само на тези 4 усилени болтове!
                                Ще хвана платформата надлъжно и за усилената стомана на дъното на интегрираната рама, а също така ще търся и допълнителн захват с планки за другата страна на "рамата"

                                Работя успоредно и по окончателния монтаж на лебедката. Упралението й ще е скрито в бронята на сухо.

                                Започнах и с рязането на основата на предната решетка, в която ще потъне лебедката. Там са едни пластмаси, така че лесно се псравям с тях.
                                Междудругото, докато чаках да ми изтине бормашината хванах пак флекса и си направих вентилационни отвори в бронята. Точно срещу долната част на радиаторите, където и заводската броня на гранда има такива.

                                Гранда започва да злобее. Много му се радвам




                                С какъв кеф ще си го карам след като го направя, не е истина.
                                Най-вече заради неизброимите часове вложен личен труд, пари, умуване и както отиват нещата повече от година планиране и реализация.
                                Последно редактирано от verter; 20-07-14, 20:18.
                                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                                0888/00-55-37

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X