Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Благодаря.
    Краят още не се вижда, но наближава и е по-близо от началото. Имам още доста работа.

    Трябва да сменя и двата моста, двата кардана, да орежа още купето. Трябва да си купя и монтирам заден блокаж. Задната броня тярбва да се преработи както и да се направи защита на резервоара. Решил съм и салона да сменя, конкретно седалките. Ще сложа спортни тип рекаро от някоя спортна кола или състезателни тип корито като в рали автомобилите. На фаровете също съм хвърлил мерника - ще слагам кръгли с лупи и ксенон или ще вградя лупи в оригиналните. Прагове - рокслайдери също ми трябват и да изработя планки за лед бара на тавана.
    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
    0888/00-55-37

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
      ... Ще сложа спортни тип рекаро от някоя спортна кола или състезателни тип корито като в рали автомобилите. ...
      Второто не ти препоръчвам да го правиш. Коритото е супер за екстремно или състезателно каране (особено в комбина с 4-точков колан), но силно неудобно за цивилна употреба.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Второто не ти препоръчвам да го правиш. Коритото е супер за екстремно или състезателно каране (особено в комбина с 4-точков колан), но силно неудобно за цивилна употреба.
        +1.Току що местих на наследника BMW-то,то е с корито-няма такова неудобно нещо(за евридейка),не си представям всеки ден да слизам и качвам по няколко пъти от него.
        Тип "Рекаро" от някоя спортна кола е много по добро решение.
        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
        0885 660 613

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Подозирам нещо такова и затова мисля да е някоя спортна серийна седалка. Все пак ще седна и ще пробвам, кои ще са ми по-удобни.

          Чавдаре, твоят Патрол с корита ли беше?
          Всъщност днес ме поканиха да се возя в него :-)
          Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
          0888/00-55-37

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
            ... Чавдаре, твоят Патрол с корита ли беше?
            ...
            С такива беше, и то от твърдите. Всеки удар при бързо каране по неравен терен ти отива директно на гръбнака ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Упорит си,пожелавам ти максимално да му се кефиш.
              Сетих се обаче за един разговор,неволен свидетел станах,докато зяпах разни чаркалаци в един 4wheel център във Вегас.Едно чиче пита за гранда си,колко най-евтино ще струва да му го наджипят подобаващо.Консултантът каза :Продаваш тоя "бул шит" купуваш един вранглер и се връщаш да ти сложим по-големи гуми.Това е най-евтино

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                Чавдаре, респект! Страхотен Патрол си имал. Днес цял ден се возих в него. В момента е на 35-ци Silverstone върху джанти ЕТ (-44).
                Това животно няма спирка. На какви места ни качи....
                Много солидно изглежда, въпреки че си личи, че е била бойна машина и се е пораздрънкала с времето.

                За коритата - за офроуд са невероятно удобни и осигуряват страхотно опора. Не изпитах никакъв дискомфорт от пасажерското корито - sparco-то.
                Влизането и излизането са си проблем обаче. Действително за ежедневка не е добро решение, но пък чувството и стабилността ми харесаха много.

                Да, Вранглер е добър избор. Всички Jeep-джии искат такъв. Вранглер имаш ли парите е лесно да си купиш, но да си направиш гранд е трудно, но пък ще си от малкото, които имат такъв :-)
                Последно редактирано от verter; 27-12-14, 23:31.
                Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                0888/00-55-37

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                  ... За коритата - за офроуд са невероятно удобни и осигуряват страхотно опора. Не изпитах никакъв дискомфорт от пасажерското корито - sparco-то. ...
                  Возил си се в навигаторската седалка, която отдолу е с ластици и действително е по-удобна. Преди това и там беше същата като шофьорската - баш корито с метално дъно, тръскането в което с времето ни докара травми на гръбнака.

                  За твоя начин на употреба на колата си мисля, че нещо от този тип ще е по-добър вариант. На ZJ май дори може да се монтира върху щатния механизъм. Само дето цената, която ще се оформи с доставка до тук, не ми харесва.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Дамм и на мен не ми харесва цената. Ще отнеса някой преден "рекаро" чифт от моргата и ще ги претапицирам, ако са захабени, ама това накрая.
                    Ако има край де :-)
                    Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                    0888/00-55-37

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Подобни са на старата Селика ST 162 модела до 89 год. и са си удобни-личен опит.В сайтовете има 4 за части.(на Търновската не звъни-моята е).
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:sam4089o (1).jpg
Прегледи:1
Размер:117.3 КБ
ID:5631991
                      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                      0885 660 613

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Хора, последните дни полудях по тия седалки тип корито.

                        След като се повозих в бившия Патрол на Чавдар с такива корита (без настройки) ,вече трети ден само за тях си мисля + една нощ в която трудно спах. Страшно ми харесаха и се чувствах супер удобно.
                        По принцип съм голям фен на спортните седалки и винаги съм ги ценял и желал, но не бях сядал и се возил цял ден в супер-спортните тип корито.
                        Може трудно да се влиза и излиза, но всичко е въпрос на гъвкавост и оттрениране на движенията.

                        Меките кресла на гранда ми ме изморяват на дълъг път и след офроуд. За градско и често качване и слизане са добре, но какв от това като не са ми удобни, пързалят се и се изморявам малко по малко да се крепя на тях по завои и наклони.
                        За пример в стария си XJ предните седалки бяха по ергономичн и се чувствах по-добре по време и след път.

                        Мисля да си купя две предни, а дори обмислям и задния ред седалки да сменя с корита, но по софт такива, ако ми се наложи по едър човек да кача или възрастните ми родители.

                        Искам и с плат седалка, защото кожата не ми е особено приятна, ако не е алкантара под D-то. На вид изглежда добре, но плата ми е по приятен и при студено и при топло време. Знам, че ще се цапа повече, но след време лесно ще се претапицират.
                        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                        0888/00-55-37

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Плата хубаво, ама при офроуд се пълни с плах и после няма изчистване.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Аз не знам дали е удачно за твоя вид офроудстване да монтираш корита, еле пък и на задните седалки (горките пишман състезатели отзад )

                            Тази, в която ти си се возил имам чувство, че е била нарочно поразпъната с хай-джак, че да се чувства мъничък човек що-годе нормално При повече от половин ден возия в такива седалки - след 5-тата разходка ще чувстваш голям дискомфорт според мен ... Според мен са удачни само за състезания и за хардаджийстване, да не говорим че можеш да си решиш драмата с подмятането в оригиналната седалка и само с чифт спортни колани.

                            Ако твърдо си решил пробвай само с една - шофьорска, защото имам чувство че бързо ще се разочароваш от 'комфорта' им с течение на времето - а да бъдем честни, колко точно пъти мислиш да си с джипа си в позиция 'совалка на предстартово броене'? )))

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Това че са от плат въобще не е проблем. От доста време има такива направени за офроуд и се замърсяват по-малко съхнат бързо и се чистят нормално. Не ти препоръчвам за всеки ден супер спортните корита. За адреналиново возене стават но при всекидневна дълга употреба нанасят травми. Гръбнака се набива. Сега за тези дето ще тръгнат да спорят казвам че това не съм го чел в Гугъл..

                              След като минахме през 2011г. на рали Дакар 13.500км. за 12 дни всяко качване в такава седалка вече се усеща по гръбнака кръста и тн. За по възрастни хора и отзад просто забрави. Тези седалки са проектирани да се ползват с четири точкови колани. Без колан при странични натоварвания на възрастни хора може да нанесат лоша травма.

                              Има по-отворени и меки модели тип Баха те стават за такъв тип заигравки. Държат на наклони и тн. но не бият в ребрата и не натоварват толкова гръбнака. Стават да се возиш в тях със дрехи за всякакви сезони.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0e543627_supert1640x480.jpg
Прегледи:1
Размер:43.9 КБ
ID:5632454

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0e541479_super-seat640x480.jpg
Прегледи:1
Размер:51.4 КБ
ID:5632455
                              Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 30-12-14, 19:05.

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
                                Хора, последните дни полудях по тия седалки тип корито.

                                След като се повозих в бившия Патрол на Чавдар с такива корита (без настройки) ,вече трети ден само за тях си мисля + една нощ в която трудно спах. Страшно ми харесаха и се чувствах супер удобно. ...
                                Баш спортните седалки обикновено НЕ позволяват използване на щатните колани. По личните ми впечатления 4-точковите колани са супер, когато трябва да те държат на място в седалката при каране по рошав терен, обаче са безкрайно досадни и неудобни за ежедневна употреба. Пробвай да се вържеш с тях в коритото (ама плътно, щото иначе са безсмислени) и след това да се огледаш наляво, както би направил при излизане на път с предимство, който ти идва под остър ъгъл. При мен резултатът обикновено беше болки във врата. Или пък да се пресегнеш да пипнеш нещо, което е на повече от една ръка разстояние при изправен седеж ...

                                Както си забелязал, този тип седалки нямат никакви настройки, макар че можеш да ги сложиш на една шейна от друга седалка и да имаш поне елементарно нагласяване напред-назад. Иначе в тях седиш доста изправен. Ако това те устройства - ОК., ама ако имаш навик да пипаш наклона на облегалката, при по-дълги пътувания може да ти е тегаво.

                                Влизането в седалките на Патрула не беше трудно, щото има клетка и степенки и с времето си отработих движенията с използване на горната тръба на клетката вместо дръжка.

                                Първоначално публикуван от basson Преглед на мнение
                                ...

                                Тази, в която ти си се возил имам чувство, че е била нарочно поразпъната с хай-джак, че да се чувства мъничък човек що-годе нормално При повече от половин ден возия в такива седалки - след 5-тата разходка ще чувстваш голям дискомфорт според мен ... Според мен са удачни само за състезания и за хардаджийстване, да не говорим че можеш да си решиш драмата с подмятането в оригиналната седалка и само с чифт спортни колани. ...
                                Тази, в която се е возил, си е малък размер за по-малък човек, но е далеч по-комфортна от шофьорската с твърдото дъно.

                                4-точков колан на седалката на Гранда е умряла работа. Ще бере ядове с правилното му монтиране.
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-12-14, 19:06.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X