От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ
Какво значи парт, но имат и бързи? Върши ли работа като 242 на малкия черок или е различна?
Всъщност тази 242HD за която говорим (gogosi, ти нали имаш такава) от кои модели идва?
Разбирам неудобствата на избраните режими, но съм ги приел като решение. На заснежен дълъг път ще карам на бавни.
Мисля тук трябва да уточня, че оставам на предавателно число 3.73, което е и заводското ми в момента. След слагането на гумите, бавните скорости няма да се чувстват толкова бавни.
Изобщо оттук нататък свалям драстично скоростта на придвижване на всякакви настилки. Така направен джип вече става доста опасен при каквато и да е скорост над 80км/ч. Ще си позволявам 100-110км/ч единствено на суха магистрала, там където мога да карам само на задно.
Мисля си, че няма проблем да карам на бавни на по-дълъг път при тези обстоятелства. Вероятно разходът ще е по-висок, но той така или иначе ще бие рекорди, затова просто не мисля за него.
Какво значи парт, но имат и бързи? Върши ли работа като 242 на малкия черок или е различна?
Всъщност тази 242HD за която говорим (gogosi, ти нали имаш такава) от кои модели идва?
Разбирам неудобствата на избраните режими, но съм ги приел като решение. На заснежен дълъг път ще карам на бавни.
Мисля тук трябва да уточня, че оставам на предавателно число 3.73, което е и заводското ми в момента. След слагането на гумите, бавните скорости няма да се чувстват толкова бавни.
Изобщо оттук нататък свалям драстично скоростта на придвижване на всякакви настилки. Така направен джип вече става доста опасен при каквато и да е скорост над 80км/ч. Ще си позволявам 100-110км/ч единствено на суха магистрала, там където мога да карам само на задно.
Мисля си, че няма проблем да карам на бавни на по-дълъг път при тези обстоятелства. Вероятно разходът ще е по-висок, но той така или иначе ще бие рекорди, затова просто не мисля за него.
Коментар