Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

    Ако смяташ лебедката да я вързваш с щипки за клемите (аз това разбирам като бърз монтаж) - забрави! Трябват си клеми и то яки клеми! Трябва ти и поне толкова яка маса! Режи решетката, прибери бронята, монтирай си лебедката напълно оперативна, подържай я редовно и си гледай кефа!

    Коментар


    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

      Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
      За лебедката мислех също
      Някъде в нета мернах акумулатори с двойни плюс и минус. Мисля са специално за захват на атрибути като лебедка. Продават ли се и тук?
      Трябва ли ми задължително гелов акумулатор?
      Колко е теглителното усилие на лебедката?
      Виждал съм в Бг-то с двойни полюси, но "Вромоса" предлага разеденители, така че "що'пък двойни"
      Финала на горния ред и отговора за геловия акумулатор ако не си състезател
      Абе ела да обменяме мисли за лебедката.....
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

        Не знам, просто случайно мернах един такъв акумулатор в щатско и ми се стори добра идея. Умирай трудно му бе името :-)
        Иначе лебедката е макс 5,4 тона.
        Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
        0888/00-55-37

        Коментар


        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

          Първоначално публикуван от verter Преглед на мнение
          Иначе лебедката е макс 5,4 тона.
          ....т.е. към 45-50кг. живо тегло ъъъъъъ монтира се само и единствено "твърдо" с "ключ маса" преработен на "ключ +"
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            ....т.е. към 45-50кг. живо тегло ъъъъъъ монтира се само и единствено "твърдо" с "ключ маса" преработен на "ключ +"
            Трябва да се внимава с въпросния ключ щото повечето по нагазините не държат на тока дето тече като се натовари лебеда.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Трябва да се внимава с въпросния ключ щото повечето по нагазините не държат на тока дето тече като се натовари лебеда.
              Камионските държат. Проверено с чешки.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                А акумулатор с два плюса и два минуса има и в БГ. еБанер.

                Коментар


                • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                  Ето как премина моето аматьорско боядисване

                  Едно приятелче ми услужи с бояджийно помещение - стара баня, така че да сме на завет, да е сухо и непретенциозно мястото на действието.
                  Прекарахме калниците и се заех с работа. Доста трудоемко. Отне ми 6 часа без пастирането. Като пари отидоха 80-90лв.
                  2 спрея боя металик, 3 спрея кристален 2K лак, един флакон филер и другите дребни неща.
                  Приятелчето осигури една крушка 220 вата, която освен яка светлина затопли и помещението.

                  За първи път постигам толкова добър резултат само със спрейове от което съм особено доволен и затова детайлно ще споделя процеса.

                  Купих си лепкава прахоулаващя кърпа, която е доста важна, за да няма прашинки по боята или да се минимизира техния брой. Флаконите освен задължителното 2 минутно разклащане, за разбиване на съставките ги киснех в гореща вода по около 5 минути преди употребата им. Това увеличава вътрешното им налягане, което благоприятства нанасянето и разпръскването.

                  Уширителите идват на грунд, който иска малко заглаждане. Минах ги няколко пъти с шкурка 600, след което ги измих с вода и сапун.
                  Подсушаване и така един след друг 6 броя



                  За подложка на балкона използвахме 20" джанти от Nissan GT-R . Това е много важно за добрия резултат. Боядисването пък беше върху комплект джанти от BMW.
                  Всичко това в кръга на шегата, но джантите са уникални и за фон в случая са страхотни.



                  Излизат по-големите дефекти и пъпчици от положения грунд





                  Пръскам 1-2 ръце с филер за запълване на фините неравности



                  Следва водна шкурка 1200 и пак миене със сапун и вода



                  Стават идеално гладки



                  2-3 ръце основна боя - металик
                  Пръскам на "кръст" от 25-30см.



                  Боята отблизо изглежда като обикновенаю черeн мат структурна боя.
                  Засега няма и помен от металика и красивия оригинален цвят Deep Slate.





                  Но дори една капка вода е достатъчна, за да се види красотата.





                  Идва ред на финалния слой - двукомпонентният кристален лак. Изхабих два флакона на вятъра, докато усетя как да ги "налея" за постигането на огледалния ефект. Това определено ми бе най-трудната част. Няколко уширителя ги преправях, защото не бях доволен от резултата, а и регистрирах къде съм сгрешил и имах желание да се поправя.
                  Самият лак го нанасям чрез наслагване без да отпускам спусъка на флакона. Нанасям кръстооборазно докато стане огледално. Най-добрият резултат е някъде преди разливането и стичането на лака.







                  Но след това постигнах това









                  След 24 часа вече можех да ги мина финално с професионална полираща паста.
                  Вманиачих се и го направих, въпреки че като цяло това е труд на вятъра. Гората и клонките ще разсипят всичко това, но исках да видя какво мога да постигна без професионални знания и опит в боядисването, но с много желание.



                  След полирането отраженията в боята бяха още по ясни и отчетливи.






                  Последно редактирано от verter; 17-05-14, 22:24.
                  Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                  0888/00-55-37

                  Коментар


                  • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                    Евала за мерака! Аз не бих имал търпението...
                    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                    Коментар


                    • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                      Аз наскоро си реставрирах едната фурна по подобен начин, не успях да снимам, за да споделя успеха. Но имам чувството че възрастта играе голяма роля.
                      ;-)
                      Grand Cherokee I - 5.2 - супер беше!
                      нула 999 нула 3 нула 9 нула 3

                      Коментар


                      • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                        Огромен респект за невероятният мерак и любов с което правиш всичко! Справил си се по-добре от много професионалисти и то с подръчни материали. Бих ти поверил за боядисване личен автомобил, без грам притеснение! Още веднъж - браво!!!

                        Коментар


                        • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                          Браво Владо! Супер е станало.

                          Тъкмо имам един спойлер в гаража и искам да го монтирам на моята Кия. Оригинален за модела е, но е друг цвят. Трябва да стане черен (обикновено черно без металик).

                          Мисля да действам по твоя начин. Само не знам дали има разлика от това, че твоите уширители са на грунд, а моя спойлер е на боя зелен металик.

                          Би ли споделил каква марка са продуктите които ползваш?
                          Nissan Terrano 2,7 TDI

                          Коментар


                          • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                            Акомулатор Die Hard в който си се огледал е изключително надежден при ниски температури и едно от най-добрите неща които могат да се случат на един боен джип.Ползват се на места където пада до -30 -40 градуса целзий...не знаех че се продават в България.От къде? Поздрави!
                            BMW X6

                            Коментар


                            • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                              Благодаря

                              Мотото на всеки запален Jeep-пър: "It's a Jeep thing...you wouldn't understand"
                              Аз така го разбирам



                              Акумулатор умирай трудно не знам къде и дали има в България. Видях в щатите в някоя от темите подобна на тази.



                              Булит, ще ти пиша на лично марките на продуктите.
                              Трябва ти широко място за боядисването. Някъде, където може да обикаляш около детайла свободно.
                              Всяка част от детайла трябва да можеш да я пръскаш директно със струята от спрея, а не странично или под ъгъл.
                              Между всяка една ръка изчаквам 10-тина минути.
                              Не пръскай близо до стени и подове. Детайла е хубаво да е на нивото на кръста ти и да може да стои както вертилано, така и хоризонтално. Това е за такива детайли, чийто лице не е на една равнина както в случая с тези уширители.
                              Специално за фазата лак: пръснах ги във вертикално положение, веднага след което ги позиционирах хоризонтално. Така не допуснах стичане някъде.

                              Полиращата паста не е задължителна. Ако налееш хубаво с лака, няма нужда от нея!


                              Още някоя друга снимка за вдъхновение. Вече и с уплътненията.







                              Последно редактирано от verter; 18-05-14, 18:43.
                              Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                              0888/00-55-37

                              Коментар


                              • От: Гранд(о)мания - преобразяването на един ZJ

                                Ще стане лудница тоя джип

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X