Аз съм с бардолини но без OBD връзка. Разпръсквачите, които слагат не изкарват дълго. Трябват си 2 редуктора. Софта им беше калпав, на WJ разпръсквачите работят с много големи времена и не може да се направи прецизен реглаж на ГИ. Сега този софт не го познавам, може да са го оправили.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Аз само ъпдейтвам, че разхода ми е 26.5 градско със задръстване и 25 нощно каране градско, без нито един проблем свързан с нестабилна работа, детонации, прекъсване и т.н. Мърка, па и върви
ще видим след някой друг километър какво ще се обади, че ме наплашихте
да взема да кажа ли къде я направиха, да не се сметне реклама нещо а-у..
Здравей, колега БАССОН,
Възможно ли е да дадеш координати на сервиза/майстора, който ти е монтирал и НАСТРОИЛ уредбата?
От една седмица чета форуми от цял свят относно ГУ със смесител за карбураторен двигател. Става дума за TLC 80 4.5l. Разира се монтирах уредбата с помощта на прехвален "майстор", който въпреки 15 години опит си е останал на ниво монтажник.
но.. малко фийдбек.. след някой друг хиляден километър какви са впечатленията - заводският 'въздухопровод' не знам как точно се казва, това което излиза от въздушнияя филтър, минава през маркуч и с пластмаса влиза в двигателя - те това последното пластмасово се спука. Два пъти. Детонации не съм имал, и двата пъти при палене (а пали винаги на бензин??). Първият път се пръсна на 3 парчета пластмасата и я залепих с фолио като временно решение. Временно временно - изкара около 1000 километра и пак се пръсна при палене. Сега карам на бензин пак временно., Няма смисъл да взимам ново заводско пластмасово, защото ще се пръсне.. Някой ако има решение да казва. Първо ми предложиха от стъкломат, ама нещо май нямало добър резултат. Сега мислим до колкото разбрах от метал да го направят.
С това изключение, изпарителят не смогва във високите обороти след 3.5К. За сметка на това до тези обороти си има достатъчно мощност и въобще не пречи на градското и извънградско каране, а идеята е точно в икономията в този тип каране. Все пак - ако го ръчкаш на макс градско, няма да забие а просто сменя по-рано на по-висока предавка. За сериозните баири обаче извън пътя препоръчително на бензин сменям, защото понякога смогва, понякога не - и 'забива'. А понякога да ти забие малко преди върха на голям градусов баир си е страшничко.
Иначе други оплаквания нямам. Детонации никога не е имало по време на движение или прехвърляне.
А разхода с 31'те на Goodrich MUD и малкото порастване се движи около 26-33л, в завимост от задръстването. При стандартно софийско задръстване си годни 33л газ. Това при максимално завинтен винтил (което може би не е най-удачното решение).
Бардолинито е много ниско качество, аз бих ти препоръчал Фобос 1, значително по-високо качество, отличен софтуер, доказано работи отлично на гранда 4.7.
TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra
Аз реших да послушам Дедо ви Владо и отидох при препоръчвания от него човек.Монтира ми ловато и до сега нямам оплаквания.То вярно че само 1000 км съм минал,ама колата се държи повече от прилично.До тук разхода ми е 15/25.Има като че ли лека загуба на мощност,но на фона на спестените кинти въобще не и обръщам внимание.Не знам дали ще е коректно (и рекламно),за това се въздържам от обявяване на фирмата и името на човека.Само ще кажа че той притежава два осмака.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Бардолинито е много ниско качество, аз бих ти препоръчал Фобос 1, значително по-високо качество, отличен софтуер, доказано работи отлично на гранда 4.7.
На моя е Бардолини, работи добре, но софт-а няма много възможности. Фобо софта е добре, но дават проблеми с компа и др. електронни елементи.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
На моя е Бардолини, работи добре, но софт-а няма много възможности. Фобо софта е добре, но дават проблеми с компа и др. електронни елементи.
Колега, без да искаш ще провокираш и тук сериозния спор Бардолини (БСМ) срещу Фобос.
Колегата TOYO е много запознат с нещата, ако не се лъжа с това си изкарва хляба.
Лично мое мнение относно системите с алтернативно гориво е кадърния монтаж преди всичко, като не бива да се подценява и производителя на самата система и/или отделните компоненти.
За мен винаги е било важно всички елементи на системата да са от един производител (независимо, че така се оскъпяват нещата), защото практиката доказва, че добрите специалисти, които могат да "напаснат" една система от отделни елементи на различни производители са изключителна рядкост. Не казвам, че не е възможно.
Разбира се понякога неправилно се сравняват и несравними системи.
Имам сравнително богат опит с конвенционални вакум/електр. LPG системи (руски, италиански), както и ГИ (BRC Sequent 56 и Romano OBD)
До колкото съм запознат българските производители не произвеждат редуктори/изпарител, датчици за температура и налягане, разпръсквачи и дори маркучи. Фобос ползват и некадърно наситена китайска платка за управление. Всички "български" ГИ са съберичарк. Това обаче не означава, че не работят. Само не се знае до колко добре и за колко дълго, но нали се надяваме на гаранцията?
Монтажа по правило трябва да е правилен, а в неправилния има широко поле за изява. Не съм специалист, но съм виждал нелогични простотии. Лошото е, че винаги си пати клиента.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Наистина най-важно е да се намери добър майстор, е ако може и да ти монтират качествена система...., всъщност при голямите двигатели решаваща е предимно цената, затова според мен българските системи са най-предпочитани за монтаж. По въпроса за това какво произвеждат нашите производители, най-силни са BSM, те си произвеждат няколко модела изпарители в чудовищно голями количества предимно за износ, произвебдат и собствена рейка с много високо качество, датчиците се сглобяват в БГ с японски сензори, но такава е практиката на всеки производител по света. Фобос прави само електрониката, всичко друго се комплектова с качествени италиански компоненти, в платката няма нищо китайско, напротив, марката се продава в много държави, една от които е тайланд, там се гордеят с качествата на Фобос и пускат клипове в които потапят платката в кофа с вода, като в този момент тя работи и автомобила не си променя работата !!! Фобос закупиха много скъпи машини за платки, всичко се прави тук в БГ, платката е двуслойна и изключително качествена, отгоре има силиконово покритие, а за надежността нямам думи, дефектите са останали в миналото.
TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra
Колеги, един въпрос. Ако се сложи висок клас ГИ (Bardolini MAX-OBD примерно) на Гранд WJ 4.7, катализаторите и/или ламда сондите карат ли check engin-ът да свети постоянно?
Grand Cherokee 4.7 Quadra Drive Limited (WJ) 2002
Audi A6 2.7 TDI (4F) 2008
Здравейте.Имам един такъв въпрос?Когато колата е на газ и си върви нормално добре ли е от време на време да подкарваш малко и на бензин?За да може да се запази бензиновата система в добро състояние.При работа на газ какво се случва с бензинова помпа,инжектори и т.н.Щото от опит знам че нещо кат не работи се .....Та ще има ли смисъл от време на време да се "профилактира"?Ина какви интервали горе долу.
Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Лично аз почти винаги загасям на бензин, да работи около минута поне. Така в инжекторите остава гориво/иначе леко запичат/ и сутрин не прави проблем с работата на бензин. А както знам компа на ГИ изключва както дюзите, така и помпата.
Та профилактиката я има ежедневно.
в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI
Помпата се изключва допълнително,което не е много добре за бензиновите инжектори,остават без охлаждане.
Добре е автомобила да се кара един път в седмицата на бензин(ако се кара всеки ден) за да се запази бензиновата
инсталация.
Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Коментар