Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

    Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
    Затова остави фронтерата на мира . Ако не влиза в червеното, всичко е ОК.
    Ти ги остави тези митове и легенди.... като не влиза в червеното си е ок нищо че това са 110 градуса и главата прилича на спагети болонезе.
    no signature no problems

    Коментар


    • #62
      До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

      Само се опитах да успокоя човека, че е добре стрелката да му мърда вместо да се гаври с него

      Иначе си прав... Коригирам се. Ако доближава 100-те градуса не е на добре.

      Коментар


      • #63
        До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

        Първоначално публикуван от geko Преглед на мнение
        Само се опитах да успокоя човека, че е добре стрелката да му мърда вместо да се гаври с него

        Иначе си прав... Коригирам се. Ако доближава 100-те градуса не е на добре.
        Да за това си прав.! иначе 100 градуса е нормалната работна температура на Фронтерата ( 2.0 бензин ) но пък е много близка до не нормалната иначе стрелката е доста "бърза" показва в кратък диапазон точната температура.
        no signature no problems

        Коментар


        • #64
          До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

          Добре де а може ли наличната електрическа перка да се управлява ръчно с прекъсвач отделно от датчика или ще се прецака нещо?

          Коментар


          • #65
            До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

            Ако така продължавате ще изтрия целия топик
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #66
              До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

              Що бе? обсъждаме движението на стрелката на температурата? нали за температури си говорим кво като не е за Jeep
              no signature no problems

              Коментар


              • #67
                До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                Бе много фронтересто говорите...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #68
                  До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Бе много фронтересто говорите...
                  ОК! Ш'те говорим само ДЖИПАРЕСТО...
                  Та за джипа може перката да се вкл. с ключе и на почти всички коли и на джипките също... Трябва да се направи следното: извеждат се с допълнителни кабелчета изводите на датчика, който включва ел. перката и се връзват към ключе. Полезно е това да се включва особено преди да се влезе в дълбок сняг, тъй като при липса на добро обдухване снега прави ледена кора, която спира притока на въздух и затруднява охлаждането, а също и преди големи натоварвания. В много случаи тези датчици не включват навреме или изобщо някои път забравят да включат поради окисление или нагар на контактите. В диагностиката на някои сервизи е включена и проверка на колко градуса вкл. ел. перка.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #69
                    До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                    Вече го почнах джипа, за да видя защо загрява.
                    1 Виско муфата била сменяна точно преди да го купя, но проверката е висша форма на доверие... Някой руснак май го беше казал пръв.
                    При студен двг., когато завъртя перката с ръка има малка инерция -прави 2-3 оборота. Хванах перката с ръка и запалих двг. след около 10-15 мин. темп. бе 210 градуса фар. и продължи да се повишава. Първоначално вискомуфата намали своето съпротивление и даже при работещ двг. завъртах перката в обратна посока на въртене на двг.
                    Когато стигна първата по-дебела бяла черта на уреда за темп. след 210, виското започна да стяга, но не много. Пуснах го перката създаде голям вятър и характерен шум.
                    Изгасих двг. перката спря почти веднага да се върти. Но пак се въртеше лесно обаче вече нямаше инерция. Запалих пак двг. и темп беше стигнала до следващата тънка бяла чертичка преди черв. сектор на уреда. Перката работеше, но може би нейните обороти закъсняваха малко в сравнение с двг. когато го форсирам. Двгигателя започна бавно да охлажда. Мерих температурата с външен контактен термометър бях го топнал в болчето на изходящия /горния/ маркуч показа 92 гр. целзиеви, но като капна вода или антифриз там кипиши здраво.
                    ?Работи ли добре виско-муфата???
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #70
                      До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                      На мойто 4.7 виското е твърдо дори сутрин като паля когато колата е студена. Перката се върти с усилие. Като я врътна няма грам инерция и спира веднага.
                      Не съм я пробвал като загрее.
                      Знам ли.
                      Може мойта да е развалена на обратно.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Вече го почнах джипа, за да видя защо загрява.
                        1 Виско муфата била сменяна точно преди да го купя, но проверката е висша форма на доверие... Някой руснак май го беше казал пръв.
                        При студен двг., когато завъртя перката с ръка има малка инерция -прави 2-3 оборота. Хванах перката с ръка и запалих двг. след около 10-15 мин. темп. бе 210 градуса фар. и продължи да се повишава. Първоначално вискомуфата намали своето съпротивление и даже при работещ двг. завъртах перката в обратна посока на въртене на двг.
                        Когато стигна първата по-дебела бяла черта на уреда за темп. след 210, виското започна да стяга, но не много. Пуснах го перката създаде голям вятър и характерен шум.
                        Изгасих двг. перката спря почти веднага да се върти. Но пак се въртеше лесно обаче вече нямаше инерция. Запалих пак двг. и темп беше стигнала до следващата тънка бяла чертичка преди черв. сектор на уреда. Перката работеше, но може би нейните обороти закъсняваха малко в сравнение с двг. когато го форсирам. Двгигателя започна бавно да охлажда. Мерих температурата с външен контактен термометър бях го топнал в болчето на изходящия /горния/ маркуч показа 92 гр. целзиеви, но като капна вода или антифриз там кипиши здраво.
                        ?Работи ли добре виско-муфата???
                        Сега се сетих.
                        Миналата година, по това време, след Банско.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...1%EA%EE&page=5

                        свалих перката за да разбера от нея ли трака.
                        От нея тракаше обаче карах една седмица без перка и не загряваше повече от средата. Карах както градско така и извънградско.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                          Значи като и без перка не загрява да търся нещо друго?!?
                          погледнах линка .... завиждам искренно...
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • #73
                            До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                            Що не я свалиш за проба.
                            Внимавай повече с темпа и гледай дали електрическата се включва.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                              При пробата на място темп. стигна до малката бяла чертичка непосредствено преди червения сектор и ел. вентилатора не включи но някой се изказа, че работи само на клима. Нормално ли е?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #75
                                До: Я да видя защо ми загрява колата!!!!????

                                Не знам кога работи ел. вен. но не е нормално.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X