Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

    Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
    С това U вилка на амортесьора е страшна изчекнотия,на Кияка е същото ,по откачено окачване на амортесьор към носач надали има.
    Какъв е проблема с вилката? Много автомобили са така.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      - 2300 лв. нови части - показвам двете поръчки
      [ATTACH=CONFIG]928827[/ATTACH]
      Съжалявам за инцидентното включване - не е на 100% по темата, но може да бъде полезно за някого.

      От същите тези Autodoc преди време си поръчах два фара за кемпера - немски, оригиналдъ, сертифицирани, бла-бла-бла. Пристигнаха, но време за монтаж не остана - и се повозиха няколко месеца в гардероба на кемпера, както си бяха във фабричната опаковка, непипнати. Като дойде време да ги слагам, се оказа, че и на двата стъклото се е разлепило от рефлектора - преди още да са видели реална употреба. След бърза рекламация веднага ми предложиха да върнат половината пари и да си ги залепя сам. Толкоз по въпроса за качеството от тях...
      Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

      TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

      Коментар


      • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

        Първоначално публикуван от badeff Преглед на мнение
        От същите тези Autodoc преди време...Толкоз по въпроса за качеството от тях...
        Мен ме прецакаха с датчик за налягане на маслото, светна лампата и поради "автохипохондрия" плащах пътна помощ, както и с неставащи гарнитури за капаците на главите (поръчани по VIN). Просто всички немски сайтове за части с българско "меню / интерфейс" са техни, както и два сайта за гуми. Водих телефонни преговори с една тяхна служителка рускиня (тя фирмата е на руснаци) че искам точно SKF главини, а не Blueprint и TRW дискове, а не еди-какво си... На кутиите пише Made in Korea, дано да са читави...
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

          Първоначално публикуван от jja Преглед на мнение
          Най интересно е дали ще излезе реглажа. Браво за упоритостта.
          Не е в мен листът (разпечатката) от реглажа. Ще го сканирам и кача тука. Нищо не разбирам, има нещо зелено, нещо червено, "ама допустимо"...
          Димата облъчил един предничар-тинейджър (на такава възраст изглежда) и онзи го гледа и слуша с възхищение като Бог. Иначе кадърно момче. Едвам пуснахме програма на стенда - предница за КК, ама не съвсем, задница от KJ (още нямаше фланци отзад), разлика в "следата" три инча и стендът пищи за "гоУема грешка"... Е, тамън направихме реглажа, изпадна (е, остана си в ръкава на предния диф.) предна дясна полуоска То това си беше предвидено, понеже дължината на дясната - еднаква с тази от КJ, ама не можеш да ползваш старата, щото главини и шлици различни. Така и не се разбра каква е разликата в предния диференциал между Nitro, KK и КJ, че дясна полуоска при една и съща дължина там си стои, а при KJ изпада... Е, така е, като не бях купил и едно "Нитро", па и едно ново "Либи" за експеримента (само това ми оставаше). Оказа се също, че и предните TRW дискове не стават, а пе'ер@с'ите от autodoc ми искаха VIN (та със зор намерих на КК с двойно предаване) преди да ми ги пратят. Общо взето не е ясно от какво са ми пратили - ще ги гледам някой ден на спокойствие, може да открия нещо по опаковките и да се окаже, че напр. стават за "Хемито" ми (а дано, ама надали).

          Та, станах свидетел и на един похват в "ривърс-инженеринга" (обичайно според Димата) и нечувано от дядо Владо - удължаване на полуоска.
          Първоначално публикуван от Quadra, ама не съм сигурен в описаната технология
          Имам много печен стругар - реже на две половини, отнема от диаметъра на всяка, набива ги във фланец, заварява и шлайфа отгоре, толкова пъти сме го правили!
          В края на краищата вече от три дена бръмча с това "нещо уникално в целия свят" ( © Quadra ) щото никой със сигурност не бил правил подобно упражнение. Завива нормално, връща / изправя си волана като го пуснеш след навиване, включва си и изключва предното "on the fly", стои доста по-стабилно (по-широка следа отпред, с фланци за изравняването ѝ отзад, маааалко по-нископрофилни гуми, писал съм по-горе) и маааалко по-високо заради 18" джанти. Най-важното, надявам се да не треперя повече, че може да ми потрябва хеликоптер или offroad-"паяк", ако се забия някъде в пущинака с него.

          Равносметката: ~ 3000 лв. (изключвам цената на частите за "проба-грешка"), ergo "не правете това вкъщи" щото доближава 50 % от цената на употребяван KJ (то нови няма) у нас.

          В близките дни ще го наснимам така получилия се "уникат" и ще кача и снимки.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            ... реже на две половини, отнема от диаметъра на всяка, набива ги във фланец, заварява и шлайфа отгоре, толкова пъти сме го правили!
            На мен така ми ремонтираха полуос на Савием. Два пъти до тук ама и аз доста зор и дадох докато я спраскам по заварката. Предвид че твоя жип има по-малки търкала и тежи наполовина, най-вероятно ще кара.

            Коментар


            • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              На мен така ми ремонтираха полуос на Савием. Два пъти до тук ама и аз доста зор и дадох докато я спраскам по заварката. Предвид че твоя жип има по-малки търкала и тежи наполовина, най-вероятно ще кара.
              Е, пък и (по мои наблюдения) колелото остава "operational", а не изпада. Даже и предно има - на другото колело. Колата става 4х3
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                Не е точно така - освен ако нямаш преден блокаж. Остава си на задно и на произвола на раздатъчната кутия. Изпадането на счупената полуос отделно.

                Коментар


                • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Не е точно така - освен ако нямаш преден блокаж. Остава си на задно и на произвола на раздатъчната кутия. Изпадането на счупената полуос отделно.
                  За блокажа - да, ама при мен нищо не изпадна?
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                    Ако е счупена или изнизана в края се държи минимум на маншоните и ако не се засилваш много си седи почти на мястото.

                    Ако обаче ще я наставят ще я наставят в средата и тя оттам ще се и счупи.

                    При тебе бяха голи полуоси, не е цял мост, нали?

                    Коментар


                    • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      При тебе бяха голи полуоси, не е цял мост, нали?
                      Да и не знам къде е удължавана.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                        Първи снимки (с автомобилна камерка, която на всичкото отгоре нещо се скапа и засега само толкова):

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Knuckle_left-1.jpg
Прегледи:1
Размер:85.0 КБ
ID:5773070

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Knuckle_left.jpg
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5773071

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Knuckle_right.jpg
Прегледи:1
Размер:81.4 КБ
ID:5773072

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Knuckle_right-1.png
Прегледи:1
Размер:807.9 КБ
ID:5773073
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                          Еее, защо не пусна това преди да продам Либи.
                          Супер работа сте свършили. Дай някоя обща снимка да видим стойката.
                          Jeep Cherokee Liberty 2.8 CRD

                          Коментар


                          • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                            Първоначално публикуван от Todor_Ninov Преглед на мнение
                            Дай някоя обща снимка да видим стойката.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20171124_095704.jpg
Прегледи:1
Размер:138.9 КБ
ID:5773255

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20171124_095715.jpg
Прегледи:1
Размер:162.2 КБ
ID:5773256
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                              И в крайна смета, за да си караш спокойно....на 20 000км. чифт шарнири. Инак е там в гората, въртолет, паяк или да ма ядът мечките. Или както казва Боголюб Гагич, каране само по асфалт....тя тогас за чий.....ми е тая джипка разчекваща. Добре де на дизелите и на тях ли им се разчекват така баджаците? Колеги откъде купувате тия MOPAR-ски шарнири? Или кои са по добри? Тук в милата ни Родина е ясно че всичко е от боклук нагоре. Гледам в щатите са по 75 долара парчето
                              MOPAR-ските. Направо ще ме е страх да ида за риба с тая разчекваща карантия.

                              Коментар


                              • От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !

                                rockauto.com

                                Стигат до тук за около седмица, и имаш разправии с митници около 2-3 часа, освен ако не издадеш пълномощно на DHL те да те представляват пред митница. Внасял съм неща за себе си - нула проблем.

                                Но си струва за стойностти от поне 300лв нагоре, без транспорта.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X