От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !
Явно не съм в час...
Благодаря Алекс.
					Явно не съм в час...
Благодаря Алекс.
 От приложената
  От приложената Късмет, започнах да свиквам да ми се трошат тези
 Късмет, започнах да свиквам да ми се трошат тези 
 За втори път се "разкопча" преден долен шарнир, този път в движение и щетите са много по-големи - извадена полуоска, паднало предно колело, вероятно потрошен диференциал и какво ли не още (аутопсията предстоЙ). Чудя се дали има някаква "конверсия" напр. друг модел от това нещо:
 За втори път се "разкопча" преден долен шарнир, този път в движение и щетите са много по-големи - извадена полуоска, паднало предно колело, вероятно потрошен диференциал и какво ли не още (аутопсията предстоЙ). Чудя се дали има някаква "конверсия" напр. друг модел от това нещо:  Просто концепцията с този шенкел и висящия от него само на шарнира долен носач, поемащ цялата тежест на двигателя, явно е сбъркана. Или да скачам на "конверсия" с цял мост отпред ? Някой знае ли нещо по въпроса за някакви "къстъм", "хеви-дюти" шенкели / steering knuckles при които носачът да лежи върху тях, а не да виси на един болт отдолу ?
 Просто концепцията с този шенкел и висящия от него само на шарнира долен носач, поемащ цялата тежест на двигателя, явно е сбъркана. Или да скачам на "конверсия" с цял мост отпред ? Някой знае ли нещо по въпроса за някакви "къстъм", "хеви-дюти" шенкели / steering knuckles при които носачът да лежи върху тях, а не да виси на един болт отдолу ?
							
						 мислех да ги слагам догодина. Но концепцията на това окачване определено е сбъркана и искам да избягам от нея, а не да сменям шарнири при всяка смяна на масло, щото оттук нататък явно така ще трябва да се прави, ако остане по този начин
 мислех да ги слагам догодина. Но концепцията на това окачване определено е сбъркана и искам да избягам от нея, а не да сменям шарнири при всяка смяна на масло, щото оттук нататък явно така ще трябва да се прави, ако остане по този начин  "Мопарските" шарнири са капсуловани без гресьорка и по щатските форуми яко ги плюят (някои са повтаряли сервизната акция три пъти
 "Мопарските" шарнири са капсуловани без гресьорка и по щатските форуми яко ги плюят (някои са повтаряли сервизната акция три пъти  през 10 хил. мили), една част от публиката хвали "Moog", ама една друга част, включително и по-горе в тази тема, се оплаква и от "Moog", че се късат.
 през 10 хил. мили), една част от публиката хвали "Moog", ама една друга част, включително и по-горе в тази тема, се оплаква и от "Moog", че се късат.
							
						 
							
						 
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар