От: Късмет ? Да не подценяваме сервизните бюлетини !
	
		
			
			
				
	
Аз сега се загледах ...
							
						
					
					Първоначално публикуван от kinex
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		


 
							
						




 с "Moog-the-problem-solver". От смяната (първата) на шарнирите има около 24000 км. пробег. Значи, на всеки 20 000 км трябва да се сменят ? Ами ако не ми се случи в града, а някъде в планината / гората ? Егати джипката е това, при такава повреда става абсолютно "нерепатрируема" по друг начин освен с "паяк"
 с "Moog-the-problem-solver". От смяната (първата) на шарнирите има около 24000 км. пробег. Значи, на всеки 20 000 км трябва да се сменят ? Ами ако не ми се случи в града, а някъде в планината / гората ? Егати джипката е това, при такава повреда става абсолютно "нерепатрируема" по друг начин освен с "паяк"  За разлика от обикновена кола, това нещо при изваден шарнир става абсолютна недвижимост - нито можеш да го дръпнеш на платформа, нито да го качиш на колесар дори, защото колелото с изваден шарнир придобива едни такива мощни "ходове" и не ще да "загуби контакт" с терена по никакъв начин, колкото и да вдигаш колата нагоре, "найс, а ?"
 За разлика от обикновена кола, това нещо при изваден шарнир става абсолютна недвижимост - нито можеш да го дръпнеш на платформа, нито да го качиш на колесар дори, защото колелото с изваден шарнир придобива едни такива мощни "ходове" и не ще да "загуби контакт" с терена по никакъв начин, колкото и да вдигаш колата нагоре, "найс, а ?"  
							
						 
							
						
Коментар