Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Terracan

    Първоначално публикуван от riba Преглед на мнение
    Специфична машина си е и не всеки може да я поправя, но занапред ще я карам при него.
    Като имаш предвид че всичко що е Терано, Паджеро, Трупър и всичките им деривати (какъвто е и Теракана), включително и разни други като Daihatsu Feroza например, се регулира по такъв начин, просто в доволно голяма част от сервизите са си откровено неграмотни относно точно тоя възел и техническото му обслужване.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Terracan

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      ...води до престягане...
      В общия случай води до недостягане - оставят луфт масово.

      Ей я процедурата за терано. Не се стяга с динамометричен (освен когато лагера се сменя или е махан), само се гледа усилието на превъртане:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lageri.jpg
Прегледи:1
Размер:101.2 КБ
ID:5813153

      ...после се мери силата на превъртане след окончателен натяг (150-30 градуса на гайката), и разликата между двете стойности трябва да е между 7 и 20 нютона.
      Последно редактирано от sparkybg; 22-04-19, 15:07.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Terracan

        При мен го дават 20 или 25Nm, което определено си изглежда хлабаво "на ръка".
        Както и да е, да не спамим темата на колегите с други кошници.

        Защо някой който има тераканското ръководство не го качи в темата, та да е ясно как трябва да е, пък после всеки да си прави лагерите както си прецени ?
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • От: Terracan

          Преди много време го бях предложил - да кача сервизното ръководство/на руски е/ , но никой не ми обърна внимание.

          Коментар


          • От: Terracan

            Е сега е момента да го качиш


            HYUNDAI TERRACAN 2.9 CRDI ,05 163hp
            VW PASSAT 1.9 TDI AFN ,98 110hp
            Няма да е все така!
            Нула две осмици 724 пет едно пет 1

            Коментар


            • От: Terracan

              В темата за техническо обслужване и ремонт на теракан съм описал процедурата. Има и схема от ръководството за експлоатация.
              Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
              VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

              Коментар


              • От: Terracan

                Първоначално публикуван от Ивайло Александров Преглед на мнение
                В темата за техническо обслужване и ремонт на теракан съм описал процедурата. Има и схема от ръководството за експлоатация.
                Ако там си го направил, така и така е тръгнала приказка за проблема, размърдай темата като си цитираш поста за който спомена.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • От: Terracan

                  Пиша от телефона и се губи обхват. Ако излезе линка, схемата е на първа страница към края.
                  https://www.offroad-bulgaria.com/sho...d.php?t=229442
                  Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
                  VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

                  Коментар


                  • От: Terracan

                    Ето и тук:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:635.jpg
Прегледи:1
Размер:611.8 КБ
ID:5797068
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • От: Terracan

                      Явно неграмотните са повече отколкото си мисля.

                      Искам ако е удобно да питам в крайна сметка "какво маслото да сипя на Теракана 163коня"??? Ясно е, че на мотор с пръскалки на буталата мога да сипя всякакво и да не го счупя веднага. Ясно ми е според някой си мислещ само за финансовия въпрос на нещата, че най-евтиното е правилното. Ясно ми е за "фенщината" към дадена марка! Пак ще пробвам искам да разбера кое е правилното?
                      -Погледнах в Аутодата те казаха 10-30 CF/B3 няма никъде такова!
                      -Погледнаг в Кастрол онлайн и нищо!
                      -Погледнах Фукс те казват 10-40
                      -Погледнах в Мобилския калог те казаха 0-40 и донякъде ме грабнаха с това, че 8 литра са 120лв. маслото пълна синтетика.
                      -Попитах в Колос те ми казаха какво намеря това да сипя.

                      След като Аутодата казва api/acea CF/B3 10w-30 какво е маслото към днешна дата което е правилно и защо ако мога да сложа Касатрол не ми дават вариант? Пред смяна съм, отделих време, но не видях аргомент който да ме направи щастлив(по-скоро спокоен), че решението ми да се доверя на Мобил с 0-40 е правилното.

                      Само ще кажа, че процента счупени корейски двигатели не е малък! Според мен не е и случайно!

                      Коментар


                      • От: Terracan

                        https://www.ato24.de/de/auto/motoroe...ceanbspb3.html

                        Най-горе има знаменце, може да си обърнеш езика на английски, че не съобразих.

                        ПП: А Кастрол не че нямат, но вероятно не знаят какво иска точно тоя модел.
                        Последно редактирано от cecoa1; 22-04-19, 18:57.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Terracan

                          Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
                          Явно неграмотните са повече отколкото си мисля.

                          Искам ако е удобно да питам в крайна сметка "какво маслото да сипя на Теракана 163коня"??? Ясно е, че на мотор с пръскалки на буталата мога да сипя всякакво и да не го счупя веднага. Ясно ми е според някой си мислещ само за финансовия въпрос на нещата, че най-евтиното е правилното. Ясно ми е за "фенщината" към дадена марка! Пак ще пробвам искам да разбера кое е правилното?
                          -Погледнах в Аутодата те казаха 10-30 CF/B3 няма никъде такова!
                          -Погледнаг в Кастрол онлайн и нищо!
                          -Погледнах Фукс те казват 10-40
                          -Погледнах в Мобилския калог те казаха 0-40 и донякъде ме грабнаха с това, че 8 литра са 120лв. маслото пълна синтетика.
                          -Попитах в Колос те ми казаха какво намеря това да сипя.

                          След като Аутодата казва api/acea CF/B3 10w-30 какво е маслото към днешна дата което е правилно и защо ако мога да сложа Касатрол не ми дават вариант? Пред смяна съм, отделих време, но не видях аргомент който да ме направи щастлив(по-скоро спокоен), че решението ми да се доверя на Мобил с 0-40 е правилното.

                          Само ще кажа, че процента счупени корейски двигатели не е малък! Според мен не е и случайно!
                          Слагай 0W40 и не го мисли, но преди това си промий системата като ползваш добавка по твой избор.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • От: Terracan

                            Това е видео за вашия мотор 2.9 CRDI: https://www.youtube.com/watch?v=JCpCx80ntz4&t=465s на руски е.

                            Тая система делфи ич не ме кефи/помпа и дюзи/ и се чудя кво да правя,а искам да си зема такава евридейка.Окачване и купе са лесни.

                            Коментар


                            • От: Terracan

                              Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                              Това е видео за вашия мотор 2.9 CRDI: https://www.youtube.com/watch?v=JCpCx80ntz4&t=465s на руски е.

                              Тая система делфи ич не ме кефи/помпа и дюзи/ и се чудя кво да правя,а искам да си зема такава евридейка.Окачване и купе са лесни.
                              Всичко що е CRD няма да те изкефи особено като цена на дюзи/помпа. С бошовско, и доколкото ми е известно безпроблемно такова, е само Partol след 2006-та.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Terracan

                                Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
                                Това е видео за вашия мотор 2.9 CRDI: https://www.youtube.com/watch?v=JCpCx80ntz4&t=465s на руски е.

                                Тая система делфи ич не ме кефи/помпа и дюзи/ и се чудя кво да правя,а искам да си зема такава евридейка.Окачване и купе са лесни.
                                Трябва си читава нафта и филтри. И по-добре последния модел със 163 коня. Останалото е късмет, но то при всички от тия години е така.
                                Дюзите се ремонтират все пак, за разлика от някои други. Цените не са толкова страшни, а и джипа държи сравнително изгодни цени на пазара.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X