Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

    Сваляи и на ново, след 2-3 опита ще му хванеш цаката. И верно, нищо не пишете у тоя форум или като напишете ви се карат за правопис аи стегнете се малко де
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #47
      От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

      До колкото знам за него е по подразбиране. Адски много комбита, баничарки, и разни товарни (х)автомобили са изобщо без задни джамци, и няма нищо в закона, което да забранява наличието им.
      Няма изрично разрешение, но няма и изрична забрана.
      Щото всеки път като си напълниш багажника до горе, ти рално нямаш видимост директно назад...

      Коментар


      • #48
        От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

        Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
        Сваляи и на ново, след 2-3 опита ще му хванеш цаката. И верно, нищо не пишете у тоя форум или като напишете ви се карат за правопис аи стегнете се малко де
        Брей колега, явно ти чета мислите, тъкмо се връщам от колата. Отстраних гадната лепяща маса от стъклата нацяло, добре че не беше хванала още здраво след една седмица съхнене. Сега ми идва на главата друга идея взаимствана от притежатели на други марки, а именно да сваля стъклата на задните врати, без триъгълниците разбира се и да направя едно профи залепване във водна баня. Обаче не знам какви подводни камъни ще излязат ако тръгна да свалям кори и прочие. Някой правил ли е манипулацията по свалянето? С ел стъкла съм ако има значение.
        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

        Коментар


        • #49
          От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

          Оооо ма ти си се мъчил без да сваляш стъклата, не съм и очаквал да стане добре Аз съм свалял само корите, свалят се много лесно но вече не помня как, само помня че нямат щипки за чупене само видиики. Съмнявам се и стъклата да се свалят трудно, те не са с жила а с механизми и тряя свалиш него после излиза и стъклото. А може да е направено като на италянките само да са закачени за механизма, откачаш една зегерка и джама излиза. Ама то има книга цветна бре разгледаи я там сигур пише как се свалят. И мен ми е мерак да затъмня моите ма не ми се захваща, комшията е затъмнявал много и ги праи перфекни, вика купи си фолио ша ги опраим ама до де се наканя Пък мнооо пече на хлапето да му се не види, ша тряя се заема, а и още един съвет от него, каза да купувам само някво си Дарк Бляк , демек тъмно черно щото другите от времето избелявали и нищо не пазели а тва кат избелее става таман
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #50
            От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

            Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
            ... само помня че нямат щипки за чупене само видиики...
            Имат и щипки, който не се чупят толкова лесно.
            Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
            ... А може да е направено като на италянките само да са закачени за механизма, откачаш една зегерка и джама излиза ...
            Топло, топло!
            Вместо една зегерка има две болтчета. И не помня дали се откачаше само едната, или и двете лайстни, по които стъклото се движи.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #51
              От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

              Аз съм свалял само предните, за да си смажа механизмите за джамците.
              Свали пдф-ът в с ремонтното ръководство, там е описано как се свалят. На предните са няколко винта и няколко щракалки, и отдолу противопрахов найлон който ако внимаваш после залепваш без проблеми на мястото му.
              Ааа, преди да откачиш кората - развинтваш бравата от вътрешната страна и откачаш лостчето + кабелите.

              Коментар


              • #52
                От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                Четох го ръководството, макар и чернобяло малко набързо е писано иначе има 4 винта според това дали е 99г и нагоре колата и дали има поставки за бирени кенчета на вратите/ мойта има/ иняколко щипки за които показват някакъв инструмент подобен на двурога вилица с който се бърка и се откачат да не се счупят.Като се махне кората после два болта отдолу на шината, след това се отвинтват каналите/ релсите и се изтеглят напред тъй че да излезе стъклото през джама. Лошото е че после може да има нужда от некви настройки които отнемали време. А като се махне стъклото излиза и тригълника. Май ще влизам във филма в събота, а иначе за тези на багажника някой свалял ли е корите отвътре и там май щипки има че и там дето се закача амортисьорчето ше е проблем. Ми немога да си обясня как го правя професионално без да свалят тия чудесии. Вкъщи пробвах на прозореца едно парче и пак по периферията остават едни гнусни мини мехурчета, явно прашинки. А фолиото ми беше 5% видимост супер дарк бляк.
                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                Коментар


                • #53
                  От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                  Олееее да знаиш тва дето е залепен наилона под корите за вратите кво е лепкаво, няма такава гняс, много внимавй че омажеш ли се с него няма сваляне после , а и внимаваи да с ене лепне неиде че само с корселин пада маи по спомен, ази моите наилони ги изхвърлих щот и без тва се натрошиха при свалянето и рязах нови от подложка на ламинат щот пък аз си нямах друга работа да се хвана да си правя шумоизолация, та горе долу де що има кора по колата съм свалал, ама пусти акъл не помни много вече а беше едва лани
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #54
                    От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                    А, ей ся ма отказа! Изгледах доста клипове, включително ето и един за най задните стъкла на CRV-1 ей го на http://www.youtube.com/watch?v=IqR31wh8sSA . Ще пробвам пак без сваляне кори и прочие, въпреки че тия пичове работят с качествени фолиа и това подпъхване и огъване дето правят не им се отразява.
                    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                    Коментар


                    • #55
                      От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                      А помниш ли, от къде се сваля руското ръководство за 1-ва генерация, понеже благодарение на теб го имам в компа!?
                      Е сега му хвърлих едно око - даже и за първи път да виждаш врата, няма как да не я разглобиш, ако четеш това ръководство!

                      п.п. Въпросът ми беше към Слави, ама докато се наканя Изследователят ме изпревари.
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                      Коментар


                      • #56
                        От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                        Н езнам Краси, някъде се е затрило и маи не може да се тегли че 2-3 ма колеги ми го искаха на лично щото нещо линка не бачкал.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                        Коментар


                        • #57
                          От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                          Слави, мисля ръководството и за 1-ва и 2-ра, го свалях скоро от синия форум и там си бачкаше. На оня въпрос-да аз съм, ама нещо започвам да се отчайвам от тези ,в червения-абе нещо много облъчени ми се виждат,то, че Чернобил си е казал думата е ясно,ама и Фокушима май има пръст/нали карат радиоактивни коли/,големи професори и искат да имат само поклоници! Ебати сектантите! Краси мерси за инфото за габарита, и между другото моите стъкла /задното и страничните зад шофьора/ са затъмнени фабрично, и така си е регистрирана та не виждам проблем,мисля че изискването по закон беше, да има само две странични огледала за обратно виждане. И накрая до Изследователя,за фолиото става въпрос,винаги когато съм лепил, някакво фолио на стъкло, съм правил /сапунения разтвор/ по концентриран,като пръскам по стъклото мехурчетата да се задържат на стъклото и като слагам фолиото то не залепва веднага а се движи свободно като го буташ,намествам го където трябва и с една гумена/силиконова/ шпакла започвам да му изкарвам въздуха и залепвам от средата към краищата.Първоначално винаги от вътрешната страна, се забелязват тук таме места /все едно не е залепено/ ама като исъхне се опъва и няма разлепване. Успех и пробвай пак-фолиото няма да свърши,е има и други начини ама са по-скъпи.
                          / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                          Коментар


                          • #58
                            От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                            Абе , аз скоро гледах по дискавъри как един лепеше фолиото на задно стъкло(криво, криво) значи първо го оразмери по стъклото, после с пистолет за горещ въздух го разтегли да заеме кривата форма и чак тогава му махна лепенката и го лепна по способа със сапунената вода на emicha1
                            -------Honda CR-V 128к.с.--------
                            "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                            Коментар


                            • #59
                              От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                              Аааа нищо, само така, да видя дали сте здрави!

                              Иначе си смених ангренажния ремък, водната помпа, филтрите и маслото, включително и на автоматика. Не го пиша в "Какво направих ...", щото това всеки го прави. А в "За ремонта ... платих" няма смисъл, щото едва ли някой го интересуват цените на "острова"!
                              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                              Коментар


                              • #60
                                От: Голяма скука в тоя подфорум! (СПАМ)

                                Здрави сме,да чукна на дърво,ама и глобени за неправилно паркиране в калта! Та след малко ще ходя да финансирам общината, с некой идруг лев,че са закъсали горките ,а и Велик ден наближава,та трябва да вземат чиновниците някоя и друга премийка!
                                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X