И такаа...., мързи не мързи, земах че се захванах. Както всички знаете Хонда не е от наи безшумните коли, японците или им са заглъхнали ушите или са много стиснати но за изолация на купето не са и чували. Голо е като..... аи да не казвам 
След няколко дневно проучване на варианти цени и матеряли стигнах маи до наи правилния, колко е правилен ще си покаже
Матеряла за тая цел е STP но е много много скъм и 500-600 за изолация не ми се дават. Един лист 20-30см е 8 кинта-мерси
Гледах варианти колеги купуват некви ролки на битумна основа от бриколаж по 13 лева ролката 10 метра 7 см, тва също не ми хареса като идея и така стигнах до истината, поне така мисля. Става дума за K-flex изолация за климатични инсталаци, самозалепяща от едната страна и с фолио от другата, а вътре е микропореста гума тип затворена клетка, демек вода не поема. Издържа на 105 градуса температура и залепва наистина много яко. Един квадрат от същата 8мм го взех на цена 10.80 с ДДС. Взех 4 квадрата странспорта до пловдив 58 кинта е бати. Днес опатках предните две врати, фабричния наилон го изхвърлих и на негово място сложих подложка за паркет 3мм, от нея и да няма ефект пак ще е по добре от наилона. Облепянето от вътре на вратите ми отне около 3 часа общо двете и 1.3 квадрата матрял, сега незнам колко е ефекта, дали е една идея по безшумна но звука от предните кулони се промени уникално много, буквално от пред свири в пъти по добре от преди, с плътен бас а не като преди да дрънка на тенеке. Остава тея дни да налепя и задните врати, дъното на багажника, задната врата, долу в краката на пасажера и водача стената към мотора, и ако остане матрял да налепя и предния капак от долу. А за под калниците съм намислил пак такъв тип гумен тампон които да отдели звука от гумите към задната част на калника дет се съединява с вратата. Там като отворите врата и погледнете зад калника се вижда подкалника такава дупка зее, тоя шум от там ще тряя се спре. Това ще е, целия под не ми се занимава да го лепя макар че каззват че имало наи голям ефект, ако ми харесат резултатите от тея 4 квадрата ще си поръчам още и за пода


п.п. еиииии тва бялото гнусното дет е лепен наилона е като тесто с тая разлика че така се лепи кат го пипнеш че после с нищо нема чистене. Ама му фанах цаката и на него
Аааа , забравих да кажа, направих звукови замервания в купето преди изолацията със скорст 100км, ще повторя същите след преключване.

След няколко дневно проучване на варианти цени и матеряли стигнах маи до наи правилния, колко е правилен ще си покаже

Матеряла за тая цел е STP но е много много скъм и 500-600 за изолация не ми се дават. Един лист 20-30см е 8 кинта-мерси

Гледах варианти колеги купуват некви ролки на битумна основа от бриколаж по 13 лева ролката 10 метра 7 см, тва също не ми хареса като идея и така стигнах до истината, поне така мисля. Става дума за K-flex изолация за климатични инсталаци, самозалепяща от едната страна и с фолио от другата, а вътре е микропореста гума тип затворена клетка, демек вода не поема. Издържа на 105 градуса температура и залепва наистина много яко. Един квадрат от същата 8мм го взех на цена 10.80 с ДДС. Взех 4 квадрата странспорта до пловдив 58 кинта е бати. Днес опатках предните две врати, фабричния наилон го изхвърлих и на негово място сложих подложка за паркет 3мм, от нея и да няма ефект пак ще е по добре от наилона. Облепянето от вътре на вратите ми отне около 3 часа общо двете и 1.3 квадрата матрял, сега незнам колко е ефекта, дали е една идея по безшумна но звука от предните кулони се промени уникално много, буквално от пред свири в пъти по добре от преди, с плътен бас а не като преди да дрънка на тенеке. Остава тея дни да налепя и задните врати, дъното на багажника, задната врата, долу в краката на пасажера и водача стената към мотора, и ако остане матрял да налепя и предния капак от долу. А за под калниците съм намислил пак такъв тип гумен тампон които да отдели звука от гумите към задната част на калника дет се съединява с вратата. Там като отворите врата и погледнете зад калника се вижда подкалника такава дупка зее, тоя шум от там ще тряя се спре. Това ще е, целия под не ми се занимава да го лепя макар че каззват че имало наи голям ефект, ако ми харесат резултатите от тея 4 квадрата ще си поръчам още и за пода

п.п. еиииии тва бялото гнусното дет е лепен наилона е като тесто с тая разлика че така се лепи кат го пипнеш че после с нищо нема чистене. Ама му фанах цаката и на него

Аааа , забравих да кажа, направих звукови замервания в купето преди изолацията със скорст 100км, ще повторя същите след преключване.
Коментар