Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитурата на главата май се сдуха

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Гарнитурата на главата май се сдуха

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Там е работата че няма как да знаеш конкретната гарнитура, която слагаш, до колко съответства на оригинална такава. Затова и според мен е добре поне да се провери каква е хавата след едни 1000км. А тия стъпки ако ги разделиш на 2 и ги направиш 6 - още по-добре. Ще осигурят още по-равномерно лягане на главата и натоварване на гарнитурата.

    На други двигатели, например тераното, има стягане до определен момент, и после достягане на 90 градуса. Изобщо варианти много, и специфични за всеки двигател - колкото по-натоварен, толкова по-специфични.
    Е , щом е от реномирана фирма , би следвало горе - долу да се вписва в спецификациите . Иначе за " гаражните направи " си прав - там действително не може да има никаква сигурност за какво става въпрос . Имам лоши навици - влагам по възможност оригинални части или поне квалитетни заместители и се придържам към инструкциите . БЕРТОНЕТО ми например / ДВГ от БМВ 524 тд / е с гарнитура на главата на ЕЛРИНГ , стягане :
    1. 30 nm ;
    2. 60 nm ;
    3. 15 минути почивка ;
    4. 70º ;
    5. 25 минути почивка ;
    6. 90º
    - нищо не съм пипал повече по главата , трета година вече , нема ядове .
    Поздрави !
    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

    Коментар


    • #32
      До: Гарнитурата на главата май се сдуха

      Колеги започнах разглобяването на мойта джипка , утре ще отворя тема по случея . Относно графитната гарнитура и мойта е такава, повече подробности и снимков материал утре .

      Коментар


      • #33
        До: Гарнитурата на главата май се сдуха

        Аз не разбрах,защо им се плашите на тия "графитни" гарнитури???
        Ами повечето гарнитури за глава,са с графитно покритие!А тези които нямат,се мажат с графитна грес.Спарки вече ви го спомена.И не е за лошо,повярвайте!
        088пет722пет99
        http://www.hydropompi.com/

        Коментар


        • #34
          До: Гарнитурата на главата май се сдуха

          Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
          Аз не разбрах,защо им се плашите на тия "графитни" гарнитури???
          Ами повечето гарнитури за глава,са с графитно покритие!А тези които нямат,се мажат с графитна грес.Спарки вече ви го спомена.И не е за лошо,повярвайте!
          Дали повечето гарнитури за цилиндрови глави са с графитно покритие - въпроса е спорен , според мен повечето са със силиконово покритие / мнението ми е въз основа на монтаж на въпросните гарнитури за последните 3 - 4 години / . Ако на такива гарнитури се нанесе при монтажа макар и много тънък слой графитна смазка , при стягането се получават повреди по гарнитурите . Има и други видове гарнитури за цилиндрови глави - например метални със силиконови "о" - пръстени - при тях също е недопустимо нанасянето на смазки - води до откъсване и деформация на "о" - пръстените .
          Като заключение - графитна смазка може да се нанася на гарнитури за цилиндрови глави с графитно покритие , но на такива , които са със силикон под една или друга форма - не .
          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

          Коментар


          • #35
            До: Гарнитурата на главата май се сдуха

            Аз сменях гарнитура преди година. От тогава съм на 6000 км.
            Имах избор от няколко вида гарнитури, но накрая избрах ръчно правена за 90 лв. Поръчах си я на един майстор в Бургас. От долната страна е с меден лист, отгоре с клингирит, направена е професионално. Не смятам да имам повече ядове с нея.

            След шлайфането на главата пасна идеално.
            На 1000 км. просто се достяга до около 70 nm ако има нужда и се проверяват клапаните. Не е кой знае каква философия, а и едва ли може да навреди.

            Проблема ми е с гумичките на клапаните. Смених ги с нови защото бяха много втвърдени и сега ми гълта повече масло отколкото преди това.

            Коментар


            • #36
              До: Гарнитурата на главата май се сдуха

              Първоначално публикуван от Ачо Преглед на мнение
              Проблема ми е с гумичките на клапаните. Смених ги с нови защото бяха много втвърдени и сега ми гълта повече масло отколкото преди това.
              Сригни 10-15000 и тогава мисли. Или си взел менте, или просто трябва да се сработят.

              Колко масло ти харчи?
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                Колеги,никой ли не е пробвал с гарнитура производство на Daihatsu ?Не е ли по-добра?

                Коментар


                • #38
                  До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                  Колеги,днес я притегнах-от 10 болта само един поддаде на 60 N/m до 70.Иначе 'сичко си бе у ред'.Сега ще чакам изненади...освен ако не забравя.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                    Знщо досега никой несподели какво пише на главите на болтовете , а само изказва мнение . На мойте пишеше клас 8,8 което според всички майстори е несериозно класът на якост трябва да е поне 10,9 . Що се отнася до натягане след изминат пробег доколкото мие известно се прави и от производителя след развъртане на мотора на стенд .

                    Коментар


                    • #40
                      До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                      Виктор Рейнца ''брадяса''!!!Колеги,пак издухах гарнитура.Джипката не е прегрявана...просто гарнитурката беше шупната.Този път сложих някаква Накамото,смених и гумичките,шлайфах главата(шлайфиста каза че не е крива-само 0,16) ,антикорозионен антифриз за алуминиеви блокове и глави и пак ще се ослушвам.Това Дайхатсу Гарнитуроза взе сериозно да ме дразни....
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                        Продай го .......
                        Георги Танев (0+)
                        Land Rover Discovery 1 300 TDi
                        Land Rover Club Bulgaria
                        0887 930 238, 0878 797 768

                        Коментар


                        • #42
                          До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                          Като отхлупите главата,що никой непоглежда блока??Ако там има кривина,ще си ги сменявате всеки месец!
                          088пет722пет99
                          http://www.hydropompi.com/

                          Коментар


                          • #43
                            До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                            На моита като и отлупих главата нямаше продухана гарнитура , а разтегнати болтове .Погледнали твоите ,видяли каква якост са .

                            Коментар


                            • #44
                              От: До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                              Колега как е "хака - накамотото" задържа ли. Мойто изкара 800 км.

                              Коментар


                              • #45
                                От: До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                                Мойта е на около 1000 и засега се държи но се ослушвам като пръднал заек в люцерна.Иначе разхода закова на 10,5 газ и има подобрение в работата на "маторя"-явно при мен проблема е персистирал откак съм я купил.
                                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X