До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Сглобяване,запалване,лека регулировка на карба и екшън.Ако мога да дам съвет на колегите е при малко свободно време да отворите капака над клиапаните и да притегнете главата до 70N/m по схема,тъкмо ще регулирате и клапаните.Иначе има лек положителен ефект-по-равномерна работа на двигатела,въобще не пуши отзад и почна по-малко да грее-стрелката закова в началото на вълничките на индикатора.Отделно задължително антифриз за алуминиеви блокове,антикорозионен.Гарнитурата се стяга на три етапа-на 30,на 50 и на 70.Задължително се бележат всички тръби и вакууми с маркер,щото ще отделите много време за сглопка.А бе въобще добро забавление беше и не съжалявам за лова,щото днес в Раднево пече слънце,валя дъжд,после град и пак дъжд и накрая като пихме вино с майстора изпече пак.....
Сглобяване,запалване,лека регулировка на карба и екшън.Ако мога да дам съвет на колегите е при малко свободно време да отворите капака над клиапаните и да притегнете главата до 70N/m по схема,тъкмо ще регулирате и клапаните.Иначе има лек положителен ефект-по-равномерна работа на двигатела,въобще не пуши отзад и почна по-малко да грее-стрелката закова в началото на вълничките на индикатора.Отделно задължително антифриз за алуминиеви блокове,антикорозионен.Гарнитурата се стяга на три етапа-на 30,на 50 и на 70.Задължително се бележат всички тръби и вакууми с маркер,щото ще отделите много време за сглопка.А бе въобще добро забавление беше и не съжалявам за лова,щото днес в Раднево пече слънце,валя дъжд,после град и пак дъжд и накрая като пихме вино с майстора изпече пак.....
Коментар