Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитурата на главата май се сдуха

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Гарнитурата на главата май се сдуха

    Сглобяване,запалване,лека регулировка на карба и екшън.Ако мога да дам съвет на колегите е при малко свободно време да отворите капака над клиапаните и да притегнете главата до 70N/m по схема,тъкмо ще регулирате и клапаните.Иначе има лек положителен ефект-по-равномерна работа на двигатела,въобще не пуши отзад и почна по-малко да грее-стрелката закова в началото на вълничките на индикатора.Отделно задължително антифриз за алуминиеви блокове,антикорозионен.Гарнитурата се стяга на три етапа-на 30,на 50 и на 70.Задължително се бележат всички тръби и вакууми с маркер,щото ще отделите много време за сглопка.А бе въобще добро забавление беше и не съжалявам за лова,щото днес в Раднево пече слънце,валя дъжд,после град и пак дъжд и накрая като пихме вино с майстора изпече пак.....
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #17
      До: Гарнитурата на главата май се сдуха

      Честит ремонт , принас лов на бекаси няма эатова и сезона приключи . Междо другото пушкатами е специално направена эа лов на бекаси .

      Коментар


      • #18
        До: Гарнитурата на главата май се сдуха

        сега може да си сигурен че за дълго време няма да ти създава проблеми гарнитурата на главата.
        и ще можеш дза се отдадеш на мнооооого ловни срещи.

        Коментар


        • #19
          До: Гарнитурата на главата май се сдуха

          преди 10 месеца и аз така си помислих че няма да имам вече проблеми с гарнитурата но неее... сега подготвям смяна на двигателя / от опел вектра 2л / ако стане ще пиша подробно какво съм правил .

          Коментар


          • #20
            До: Гарнитурата на главата май се сдуха

            Колеги имам въпрос-налага ли се притягане на главата след определен пробег и какъв е вашия опит.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #21
              До: Гарнитурата на главата май се сдуха

              Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
              Колеги имам въпрос-налага ли се притягане на главата след определен пробег и какъв е вашия опит.
              Чесно казано има противоречиви мнения .В единият сервиз ми казаха че след като е направено притягане с динамометричен ключ всичко е окей и има резон след завода никой не притяга главата.А в друг обратното. От собствен опит обаче се оказа че ако смениш гарнитура но и болтовете и шлайфаш главата няма нужда от притягане ,обаче ако си със старите болтове е наложително след около 400 км. да притегнеш .Това е защото след известен период на експлотация болтовете леко отвръщат .

              Коментар


              • #22
                До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                Това за притягането го пише всеки производител на опаковката на гарнитурата, някой търпят някой не. На тези които трябва пише кога и с по колко да се достегне. Но според видни майстори и търговци на части това с пристягането е отживелица. Пиши каква марка гарнитура си монтирал и от какъв материал е щото от личен опит както казват старите хора вече съм на трета гарнитурка.

                Коментар


                • #23
                  До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                  На опаковката пише Виктор Рейнц/това не е реклама/,щото само такава имаше на цена 49 лв/но с отстъпката за 40/ и не пише нищо эа притягане.По отношеншие на материала не съм правил химичен анализ ,но ми прилича на някакъв клингирит обилно напоен с графит.Между другото двете гарнитури са еднакви и съм сигурен че в България не е интервениран двигателя,защото колата беше за мен нов внос.Т.е. сменяна е и в Холандия,където е търкаляна 19 години.Един познат сменял гарнитура и сложил някаква японска за 120 лв-метална.По отношение на болтовете ,сложих старите.Интересно че като ги развивах всички се развиха на различна сила от 40 до 60.Така че мисля да ги притегна след 500 км.Благодаря за мненията.
                  МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                    Ей тука е проблема втората ми гарнитура беше точно тази марка. Проблема е в това което е промазано с графит по мое лично мнение си е чисто велпапе. Издържа 800 км. и я извадихме разложена, не прегоряла или нещо друго а подгизнала и се разпада.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                      Покарай 1000 километра и я притегни. Нищо не ти пречи, а и не е трудно.

                      ...има и един друг номер - преди слагане гарнитурата може да се намаже с тънък слой графитна грес. Тя в последствие изгаря, но графита остава, и от точно там, където евентуално е нужен, като след притягане уплътнява още по-добре.

                      Виждал съм отворена след няколко дни глава с така направена гарнитура (в случая превъртя едната свещ, и се наложи повторно махане за правене на втулки - тогава по магазинитя нямаше някои хитринки, дето има сега). Останалия от греста графит се беше разнесъл равномерно и навсякъде, без да запушва нищо - все едно гарнитурата е боядисана с тъмен бронз.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                        Имаше някъде по темите много добри отзиви за гарнитури правени в Горна Оряховица. А и цените бяха около 30-ина лева някъде.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                          Първоначално публикуван от yzynov Преглед на мнение
                          Това за притягането го пише всеки производител на опаковката на гарнитурата, някой търпят някой не. На тези които трябва пише кога и с по колко да се достегне. Но според видни майстори и търговци на части това с пристягането е отживелица. Пиши каква марка гарнитура си монтирал и от какъв материал е щото от личен опит както казват старите хора вече съм на трета гарнитурка.
                          Какво пишат различните производители на гарниитури по опаковките е едно /с търговска цел / , друго са инструкциите за монтаж от страна на фирмата производител на съответния двигател . За да няма проблеми , трябва да се спазват инструкциите на фирмата производител на съответния двигател - в този случай - DAIHATSU FEROZA - окончателен момент на стягане - 66.7 nm , " на две или три стъпки " , за допълнително притягане нищо не е упоменато . Според AUTODATA стягането на цилиндровата глава на този двигател е:
                          1. 19 - 27 nm ;
                          2. 39 - 47 nm ;
                          3. 59 - 67 nm .
                          За притягане също нищо не се споменава .
                          Стягането на цилиндровата глава на :
                          1. 30 nm ;
                          2. 50 nm ;
                          3. 70 nm ;
                          - е извършено с леко завишени стойности , което не би следвало да е предпоставка за бъдещи проблеми , не следва да се притяга . / прави впечатление сравнително малкият окончателен момент на стягане на цилиндровата глава според фирмените каталожни данни , което едва ли е случайно - обикновенно подобни глави не търпят пренатягане / .
                          Колкото до гарнитурата / и аз без да правя реклама / - Виктор Рейнц са " по - добрите батерии " .
                          Пожелавам дълго време безаварийна езда
                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                            Първоначално публикуван от boyan01 Преглед на мнение
                            За притягане също нищо не се споменава .
                            Там е работата че няма как да знаеш конкретната гарнитура, която слагаш, до колко съответства на оригинална такава. Затова и според мен е добре поне да се провери каква е хавата след едни 1000км. А тия стъпки ако ги разделиш на 2 и ги направиш 6 - още по-добре. Ще осигурят още по-равномерно лягане на главата и натоварване на гарнитурата.

                            На други двигатели, например тераното, има стягане до определен момент, и после достягане на 90 градуса. Изобщо варианти много, и специфични за всеки двигател - колкото по-натоварен, толкова по-специфични.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                              Първоначално публикуван от boyan01 Преглед на мнение
                              Какво пишат различните производители на гарниитури по опаковките е едно /с търговска цел / , друго са инструкциите за монтаж от страна на фирмата производител на съответния двигател . За да няма проблеми , трябва да се спазват инструкциите на фирмата производител на съответния двигател - в този случай - DAIHATSU FEROZA - окончателен момент на стягане - 66.7 nm , " на две или три стъпки " , за допълнително притягане нищо не е упоменато . Според AUTODATA стягането на цилиндровата глава на този двигател е:
                              1. 19 - 27 nm ;
                              2. 39 - 47 nm ;
                              3. 59 - 67 nm .
                              За притягане също нищо не се споменава .
                              Стягането на цилиндровата глава на :
                              1. 30 nm ;
                              2. 50 nm ;
                              3. 70 nm ;
                              - е извършено с леко завишени стойности , което не би следвало да е предпоставка за бъдещи проблеми , не следва да се притяга . / прави впечатление сравнително малкият окончателен момент на стягане на цилиндровата глава според фирмените каталожни данни , което едва ли е случайно - обикновенно подобни глави не търпят пренатягане / .
                              Колкото до гарнитурата / и аз без да правя реклама / - Виктор Рейнц са " по - добрите батерии " .
                              Пожелавам дълго време безаварийна езда
                              От твойте уста в божиите уши.Въпреки това ще отворя и ще проверя.
                              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                                Е да по-добрите са от някой по-лоши ама идеята е материала на гарнитурата да е клингирит в оригиналната му форма, а не промазан с нещо си картон. Дано не те сполети моята участ и на колегата писал по горе в темата щото май нашите Ферози заедно ги правеха ама неговата издържа около 6000 км. Бях пуснал тема тук във форума, но никой дотогава не даде мнение защо така се разпадат тия гарнитури. В нашия регион имаме човек който смения 6 гарнитури по тази причина проблема приклиучи с Горнооряховска.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X