Колеги ще отварям двигатела(по скоро едно приятелче със собствен сервиз).Днес нещо ми играеха оборотите на газ и отворих капака да ги регулирам и какво да видя...течността в разширителния съд почти я няма и вътре много яко излизат ....мехури.Отворих радиатора и питата се вижда,т.е.течността е малко.Налях антифриз,купих нова капачка и пак тоже.Преди няколко дни забелязах едни големи кълба бял пушек от ауспуха но го отдадох на замръзнал конденз в гърнето,който се размразява. Отварям темата не защото ще допринеса нещо за ремонтното дело ,а ако някой е сменял да сподели какви опасности и особености следва да се имат предвид ,каква гарнитура да сложа,да правя ли шлайф на главата и въобще какво да имам предвид.Благодаря предварително. Post scriptum.Ще гледам да направя някоя снимка.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гарнитурата на главата май се сдуха
Свий
X
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Ако лее антифриз в цилиндрите ще се види при сваляне на свещите. Антифризът има наика да ги "мие". Реално повишава температурата на горене и ги чисти. Седят почти бели.
Ако искаш започни от това преди да обезглавите моторетката.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Признаците са точно за гарнитура , минал съм го два пъти това упражнение.За гарнитурите беше пусната тема кои са добри и кои лоши.Първия път като ми я смениха без шлайф изкара около 5000км.Втория път като я сменяха вече пуснаха и един вятър на главата.Колко километри е минала след това не знам при мен около 4000 защото я продадох ,обаче новия собственик ми се обажда преди нова година да ми каже че след 10месеца е много доволен от Жипката
Така че мое мнение трябва да и се пусне един вятър на главата
Късмет
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E3%EB%E0%E2%E0 мисля ,че това е темата за гарнитуритеRAV 4
F650GS
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеАко лее антифриз в цилиндрите ще се види при сваляне на свещите. Антифризът има наика да ги "мие". Реално повишава температурата на горене и ги чисти. Седят почти бели.
Ако искаш започни от това преди да обезглавите моторетката.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеЩом ще сваляш главата,шлаифа я и си прогони клапаните(шлаиф на леглата и смяна на гумички).МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Относно цилиндровата глава / от алуминиева сплав /:
1. Демонтаж ;
2. Почистване - уплътнителните повърхности с повишено внимание ;
3. Носи се в цех , където има фреза ;
4. Базира се цилиндровата глава на фрезата и с индикаторен часовник се проверява за деформации / от 0.06 - 0.08 мм. нагоре / ;
5. Фрезова се само при наличието на деформации - по принцип до " зачистване " , по възможност колкото може по - малко .Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Благодаря за отговорите и се извинявам за недоглеждането за това ,че има подобна тема.Ще започвам и ще следвам съветите.Малко се поуспокоих,защото на нас като ни се развали колата все едно ние сме болни.На всичкото отгоре ми е провален лова за два дни и с това хубаво време и на децата разходката в близките горички....но ние да сме здрави.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнениеДоколкото си спомням смесването на телесни течности , означаваше продухана гарнитура . А эа лова несе кахари ловният сезон приключи .МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнениеДоколкото си спомням смесването на телесни течности , означаваше продухана гарнитура . А эа лова несе кахари ловният сезон приключи .МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
До: Гарнитурата на главата май се сдуха
Почнах....свалих всички аксесоари..и после главата.И кво да видя с динамометричния ключ-два-три болта на 40 N/m, два-три на 50 N/m и другите на 60.После 4-ти цилиндър минал на екологични енергетични источници.Зачистване и обаждане за части.Другото...утре,защото лова пропадна и търся варианти.Между другото намерих гарнитура за 40 лв,гумички за клапаните по 2,50 едната,които не купих,защото ми се видяха Мерцедесови...а пък аз не карам Джи класа.И въобще взех тая Фероза да я понамразвам и скоро ще започвам да я хваля.Последно редактирано от mihov_1969; 20-02-10, 22:48.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар