Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гарнитурата на главата май се сдуха

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гарнитурата на главата май се сдуха

    Колеги ще отварям двигатела(по скоро едно приятелче със собствен сервиз).Днес нещо ми играеха оборотите на газ и отворих капака да ги регулирам и какво да видя...течността в разширителния съд почти я няма и вътре много яко излизат ....мехури.Отворих радиатора и питата се вижда,т.е.течността е малко.Налях антифриз,купих нова капачка и пак тоже.Преди няколко дни забелязах едни големи кълба бял пушек от ауспуха но го отдадох на замръзнал конденз в гърнето,който се размразява. Отварям темата не защото ще допринеса нещо за ремонтното дело ,а ако някой е сменял да сподели какви опасности и особености следва да се имат предвид ,каква гарнитура да сложа,да правя ли шлайф на главата и въобще какво да имам предвид.Благодаря предварително. Post scriptum.Ще гледам да направя някоя снимка.
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

  • #2
    До: Гарнитурата на главата май се сдуха

    Ако лее антифриз в цилиндрите ще се види при сваляне на свещите. Антифризът има наика да ги "мие". Реално повишава температурата на горене и ги чисти. Седят почти бели.

    Ако искаш започни от това преди да обезглавите моторетката.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      До: Гарнитурата на главата май се сдуха

      Даааам..Признаците са на издухана гарнитура. Нямам много опит в тая насока , но някои колеги се оплакваха от некачествени гарнитури. Според мен е хубаво да я шлайфаш главата...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        До: Гарнитурата на главата май се сдуха

        До колкото съм чел винаги при сваляне на глава се шлайфа. Ако не се лъжа за моторите на Фероза препоръчват и смяна на болтовете, които крепят главата към блока.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Гарнитурата на главата май се сдуха

          Признаците са точно за гарнитура , минал съм го два пъти това упражнение.За гарнитурите беше пусната тема кои са добри и кои лоши.Първия път като ми я смениха без шлайф изкара около 5000км.Втория път като я сменяха вече пуснаха и един вятър на главата.Колко километри е минала след това не знам при мен около 4000 защото я продадох ,обаче новия собственик ми се обажда преди нова година да ми каже че след 10месеца е много доволен от Жипката
          Така че мое мнение трябва да и се пусне един вятър на главата
          Късмет
          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E3%EB%E0%E2%E0 мисля ,че това е темата за гарнитурите
          Последно редактирано от FREEFLYER; 18-02-10, 23:01. Причина: добавяне
          RAV 4
          F650GS

          Коментар


          • #6
            До: Гарнитурата на главата май се сдуха

            Щом ще сваляш главата,шлаифа я и си прогони клапаните(шлаиф на леглата и смяна на гумички).
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #7
              До: Гарнитурата на главата май се сдуха

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Ако лее антифриз в цилиндрите ще се види при сваляне на свещите. Антифризът има наика да ги "мие". Реално повишава температурата на горене и ги чисти. Седят почти бели.

              Ако искаш започни от това преди да обезглавите моторетката.
              Ще го имам предвид .
              МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

              Коментар


              • #8
                До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                Щом ще сваляш главата,шлаифа я и си прогони клапаните(шлаиф на леглата и смяна на гумички).
                Имам го предвид това упражнение и ще го изпълня.
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #9
                  До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                  Относно цилиндровата глава / от алуминиева сплав /:
                  1. Демонтаж ;
                  2. Почистване - уплътнителните повърхности с повишено внимание ;
                  3. Носи се в цех , където има фреза ;
                  4. Базира се цилиндровата глава на фрезата и с индикаторен часовник се проверява за деформации / от 0.06 - 0.08 мм. нагоре / ;
                  5. Фрезова се само при наличието на деформации - по принцип до " зачистване " , по възможност колкото може по - малко .
                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили “Титаник”.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                    Благодаря за отговорите и се извинявам за недоглеждането за това ,че има подобна тема.Ще започвам и ще следвам съветите.Малко се поуспокоих,защото на нас като ни се развали колата все едно ние сме болни.На всичкото отгоре ми е провален лова за два дни и с това хубаво време и на децата разходката в близките горички....но ние да сме здрави.
                    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                      Доколкото си спомням смесването на телесни течности , означаваше продухана гарнитура . А эа лова несе кахари ловният сезон приключи .

                      Коментар


                      • #12
                        До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                        Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнение
                        Доколкото си спомням смесването на телесни течности , означаваше продухана гарнитура . А эа лова несе кахари ловният сезон приключи .
                        Да прав си и това е по лошия вариант-маслото да стане на боза и да повлекат лагерите.Тогава ремонта се оскъпява и се пристъпва към варианта ''Фероза на части'',защото то във този джип има само един двигател и той като се скапе ти остава само едно изгнило шаси.Или варианта ''Друг двигател на Фероза'',ама и той е същата бира.Изчетох внимателно постовете и разбрах,че това е слабо на Ферозата така че днес почвам...ще му мислим.По отношение на лова(не знам дали си законен ловец и от кога),но аз имам бележка до края на февруари и днес със сигурност щях да съм на лов.
                        Прикачени файлове
                        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                          Първоначално публикуван от kiricov Преглед на мнение
                          Доколкото си спомням смесването на телесни течности , означаваше продухана гарнитура . А эа лова несе кахари ловният сезон приключи .
                          Впрочем имал съм и трети вариант на избила гарнитура при един опел,когато гарнитурата изби около една маслена магистрала и в резултат целия блок беше олят в масло.Значи да обобщим-масло и вода(боза),вода,респ антифриз в цилиндрите и компресия в охл.система(вероятно моя случай),масло някъде да избие или в цилиндри или навън.Хубавото е че за повечето случаи има индикатори за ранно предупреждение-я температура на вода,я налягане на масло.
                          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                            Почнах....свалих всички аксесоари..и после главата.И кво да видя с динамометричния ключ-два-три болта на 40 N/m, два-три на 50 N/m и другите на 60.После 4-ти цилиндър минал на екологични енергетични источници.Зачистване и обаждане за части.Другото...утре,защото лова пропадна и търся варианти.Между другото намерих гарнитура за 40 лв,гумички за клапаните по 2,50 едната,които не купих,защото ми се видяха Мерцедесови...а пък аз не карам Джи класа.И въобще взех тая Фероза да я понамразвам и скоро ще започвам да я хваля.
                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от mihov_1969; 20-02-10, 22:48.
                            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Гарнитурата на главата май се сдуха

                              Като си я постегнеш , няма да те нерви и ще спреш да я понамразваш.Не и се коси. Ще стане.
                              Поздрави!
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X