Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Купих половин метър горивен, който вътрешно е 9,5мм. Външно обаче, скобата е хлабава. Утре ще го пробвам, и ако стане, ще му прасна свински опашки, а скобите ще си прибера. Не ме притеснява херметизацията, но исках да си запазя оригиналния вид. Като не става, кот-такова. Купих и десетина гресьорки.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От свински опашки категорично смисъла е никакъв. Може и да задържат маркуча съвсем да не изпадне, но да го държат стегнат никак не им се отдава, нито някой ги е мислил за това.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Според зависи,
        Без проблем удържат защитните маншони на рейката,маншони на карета и даже отговорни водни съединения (не ,че са проектирани за тези цели-дори за "белезници стават")-НО си иска подходящите!

    • #18
      Аз в крайна сметка ги смених и притегнах със скобички. Пружинните ще ги пазя, ако потрябват на друго място. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200616_151214.jpg
Прегледи:481
Размер:436.9 КБ
ID:6614699

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200616_151252.jpg
Прегледи:477
Размер:473.8 КБ
ID:6614700

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200616_151440.jpg
Прегледи:478
Размер:404.6 КБ
ID:6614701
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #19
        Днес ми пристигна седемлопатната перка от Териос 1.3. Легна идеално на виското, което купих по грешка (103) Има минимална разликиа в диаметъра, което е малко учудвщо, предвид това, че на Териоса е с два см по-голям. 36, срещу 38см. Освен това, лопатките са една идея по-широки (дълбоки). Въпреки всичко, коетое писано във форума, междуболтовото разстояние на фланеца на водната помпа пасва. Наложих го, още преди да монтирам старото виско.
        Решен съм, да го пробвам. Нямам време през седмицата, но събота или неделя, ще се опитам да стигна и ще споделя. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:107769568_197365795023978_6376974412151336193_n.jpg
Прегледи:635
Размер:40.6 КБ
ID:6621615


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:107789738_978379209260216_8622079158446300480_n.jpg
Прегледи:597
Размер:33.9 КБ
ID:6621616


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:107765033_2628504637249463_172081714720196445_n.jpg
Прегледи:599
Размер:65.3 КБ
ID:6621617
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #20
          Браво Сашо , убеден съм че ще се получи. Чакам да споделиш резултата.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Ами, ще пробвам, пък ако не работи, Томчев ми обеща да ми го поправи без пари. Вижда ми се да върти доста стегнато...
            Старото, бяха му наливали масло, но си сълзеше. Каза, че имало счупен сепаратор на лагерчето, а вероятно и семеринга е заминал.
            Прогресивно си намали действието, а и понеже слагах нов ремък на помпата и генератора, ми се видя сякаш да е поулегнал малко и ще трябва да го постегна и него, като сложа "новото" виско. Ще споделя задължително. Тя и сега не стига средата, но почти. А идат по-големи жеги и не ми се рискува.

          • cnc82
            cnc82 коментира
            Редактиране на коментар
            Върти доста стегнато... кое, старото или "новото", че не те разбрах.?

        • #21
          Новото, в сравнение с това, което в момента е монтирано. То и старото като се върна от Сливен беше позатегнало, но си сълзеше и сега си е почти яваш.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #22
            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Новото, в сравнение с това, което в момента е монтирано. То и старото като се върна от Сливен беше позатегнало, но си сълзеше и сега си е почти яваш.
            Може би така трябва да бъде , да е стегнато като го въртиш на ръка . Днес просто така завъртях на Тераното да го пробвам , стегнато си беше .
            А относно ремонта на старото в Сливен , нещо не са си свършели работата както трябва или.. ?
            Защото и аз бях от хората които ги препоръчаха , поне при мен нямаше проблеми . Според мен освен смяна или допълване на гела , би трябвало и цялостно да го преглеждат ?
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Не, не. Човекът беше коректен. Просто виското е в лошо състояние, и не става всеки лагер от магазин за лагери. Предложи ми, да ми намери ново, но тези които получи, не отговорили на показателите. Затова, ми върна старото, напълнено но течащо и обеща да ми поправи евентуално друго втора ръка, безплатно.
              Според него, оригиналните са по-добре от новите и вероятно е прав, Каза, че за 80 и 250 лв, няма разлика. Все една стока са. Той ги внасял.
              Да, стегнато трябва да се върти на ръка, но и трябва да е стояло изправено. Това, когато е студенио, разбира се. Сега съм оставил "новото" изправено. Като ида, ще видя как се върти на студено. но най-верния тест ще е като го монтирам.

          • #23
            Гледането как се държи на студено или топло, без да е на двигателя, е гледане на едно голямо нищо. Зацепването и отцепването го осигурява двигателя и това че на масата вкъщи се върти стегнато или хлабаво, никак не означава че поставено на мотора ще работи коректно.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Така е, Спарки. Но ако на студено се върти лабаво, смЕтай на топло.

          • #24
            Вече си имам работещо виско със седемплопатна перка от Териос. Най-сетне!
            Днес намерих малко време да направя замяната и да изпробвам, Направих няколко км черен път с две изкачвания до вилата. Стрелката не мърда от вълничките, но и виското си се чува че сработва. Перката на Териоса е с малко по-дълбоки лопатки, но фланецът е малко по-назад спрямо старата и не опира никъде.
            На студено се включи за около 20 секунди.

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:107897731_411632523101591_5669679483600374211_n.jpg Прегледи:0 Размер:87.6 КБ ID:6622843
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • cnc82
              cnc82 коментира
              Редактиране на коментар
              Честито!
              Значи вече всичко е наред 😀.

            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              Остава само да и метна АТ-тата. Тия дни ако стигна, че съм затрупан с работа.

          • #25
            Саше, с тая перка, като зацепи виското да не гаси мотора ))
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #26
              Споко, мотора на Териос-а е от още по-малка кафемелачка.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #27
                Абе, не го гАси. Па и на Аплауза сякаш е 105 магарета. Па и Териоса е 1,3. Той си загасен по дифолт.
                Абе, как си обтягате ремъка на генератора?
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #28
                  Не помня нищо специфично. Мисля че завирах някъде удължение на гедоре и с него напъвах докато стягам. Ама може и да се бъркам от тераното.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #29
                    То и аз така процедирам, но е неудпбно с едната ръка да напъваш, с другата да стягаш. Малко е недомислено. Мислех, дали нещо не липсва по моята, но явно не.
                    С удължението на гедорето ми отплесва, но съм си намерил едно много удобно късо козьо краче...
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #30
                      Имаше едно място, на което не отплесва.

                      Не знам що толкова му се връзваш - работа за 2 минути за сам човек, която се върши на няколко години веднъж. Какво толкова да му мислят?

                      Сега се сетих че на тераното беше с шпилка и гайки - културна работа демек. Но само на единия ремък. Климатичния беше адски гадна работа, доколкото помня.

                      На новото пук трябва трябва да легнеш отдолу, да махнеш щита, да махнеш черупката на дифузьора и да завреш гедоре, с което да напънеш автоматичната пружинно-амортисьорна натегалка, която си има нарочен щестогран за тая работа. Отгоре няма от къде да бръкнеш. Не и със стандартен инструмент.

                      ...та помисли за какво мрънкаш, щото винаги може и по-зле.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X