Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Днес, докато се взирах под капака чешейки се, ми просветна.
    Тази ролка опъва само ремъка на хидравличната помпа. Другите карантиЙ си ги върти другия ремък отвътре. Изхлузих ролката и ремъка и си се качих на вилата с нея.
    Все пак, сме карали и Жигули едно време. Не е драма.
    Външната черупка я избих от ролката. Както и предполагах, лагера е набит с надписите навътре. Записах си, ма понеже съм леко кьорав, утре ще ида в магазина с двете черупки, да ми намерят същия.
    После ще споделя тук точния размер, за да се знае.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #47
      Както бях обещал. Ето снимки с номера на лагера, ако на някого потрябват размерите. Днес монтирах.

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:169563298_561607158148351_7917995607553998669_n.jpg Прегледи:0 Размер:24.0 КБ ID:6729460

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:169621032_240839054441522_1787967730656537659_n.jpg Прегледи:0 Размер:31.4 КБ ID:6729461

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:169465084_827508641444556_6639538832824010433_n.jpg Прегледи:0 Размер:37.0 КБ ID:6729462

      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:169271770_1148128698952636_965531895362279723_n.jpg Прегледи:0 Размер:32.3 КБ ID:6729463
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • ivelin77
        ivelin77 коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря за инфото и аз май имам същия проблем виене идва от там .Коя година е твоята ?Дали ще има разлика номера?

      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        '93-та. Принципно, не би следвало да има разлика,

      • ivelin77
        ivelin77 коментира
        Редактиране на коментар
        Смених го. Мисля че е същия -96 година.

    • #48
      Тия предните тампони, мисля че буферни ги водят.Дето ограничават горното и долно положение на носачите. Някои сменял ли е и с какво, че гледам от едната страна нито горен, нито долен.

      Коментар


      • #49
        Моите си стоят. Не ми се вярва да се намерят по магазините, освен ако оня пловдивския не се е сетил да ги произвежда и продава на неговите "атрактивни" цени. Но се съмнявам. Много ги подрязват или махат за да печелят ходове, ма после амовете го отнасят. Виж втора ръка. Въпреки че и втора ръка вече за Корозиите частите са скъпи. Питай и Жоро ( iiiopo) .
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • danaec
          danaec коментира
          Редактиране на коментар
          Днес по премерих с един шублер и останових че скъсания тампон от двигателя, ако се по-ореже с флекса и ножа ще стане. За долен тампон, за горния ще го мисля

      • #50


        Мисля че се получи, времето ще покаже. Скъсания двигателен тампон го по орязах със флекса и макетния нож. Пробих му дупки по размера на стария и монтирах за преден ударен от долу.

        Коментар


        • #51



          Темата по замряла, та да провера чепката ли ги още тия ферози
          Няма да казвам как е стигнал до тук. Притеснява ме шлаифа на блока. Ако буталата опират в главата, има ли някъкво решение. Що тома 1,3 е от последния шлаиф, а предишния не се знае колко е.

          Коментар


          • #52
            Е, що да ги чепкаме, като не се трошат. Само гният.
            Нямам идея какви са толерансите, а щом и ти не знаеш колко е отнето преди...
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #53
              Няма ли някъде по дебелите книги дадено колко е оригинално, за да може да се премери?

              Коментар


              • #54
                Като доидат новите лагери, ще го съберем и ще се мери колко излиза буталото над блока. От старите лагери нищо не става, начечкани са със алуминиеви стружки и абразив от камъка. Наи дебелата гарнитура за която знам е 2,2мм. Окаже ли се тънка - лошо.
                Маи няма много възможности, друг блок . Ма ми се върти в главата, 2 гарнитури нормални с една тънка неръждавеика по средата. Въпроса е дали изобщо да се пробва.
                Най - ме е яд, що ферозката е на един приятел и предварително му обясних що трябва да се направи. Обаче явно думата на некои гаражен маистор има повече резон, все пак с това се занимават за разлика от мен.

                Коментар


                • #55
                  Искаш да кажеш че блока е шлайфан с 1.32мм?

                  Ако да, силно съм песимистичен към резултата, или по-точно колко ще изкара. Трудно ми е да си представя какво трябва да е правено с тоя мотор та блока да се изкриви толкова.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • danaec
                    danaec коментира
                    Редактиране на коментар
                    Аз ще ти кажа какво е правено. Един абразивен диск и търкане до не знам си колко. Та това 1,34 е на шлаифа а ръчно колко е свалено се не знае. Картера беше пълен със стружки и абразивна прах.Та да изтънят свалянето на двигателя от скоростите му таковаха маиката. Иначе блока изглеждаше много по добре от моя, нямаше язви, доста чист от към охладителната течност и от към маслото.
                    Та въпроса ми беше, дали някои е експериментирал с 2 гарнитури, буталата може ли да се намалят е такива неща.

                • #56
                  Някой сменял ли е жилата на ръчната? Дава ми ги с два каталожни номера. Дали има ляво и дясно? Дали са с различна дължина?
                  Скъса ми се на дясното колело. Не се сетих да ги сравня.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • danaec
                    danaec коментира
                    Редактиране на коментар
                    Аз също сменях само 1то жило, но не помня какво беше Като гледам цените, би трябвало да има разлика у жилата.

                  • TigerHunter
                    TigerHunter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Оказа се, че има разлика, макар и минимална. Говорих с момчето от магазина. Утре ще ми го доставят. Другото ще го откача откъм ръчката, ще го вдигна и ще му натепам малко масло в бронята.

                • #57
                  Бутала със сигурност не могат да се намаляват. За другото не знам.

                  Изкаш да кажеш че са шлайфали блок без да махат мотор?!?!?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #58
                    Точно, търкат с шмшргелов камък на ръка, както блока си е на ферозата. Днес му сложихме лагерите, вала и буталата. Шублера казва че буталото излиза 1мм над блока. Това го мерих на пръстена които е наи нисък, незнам дали си има име. В смисъл, като погледнеш буталото от горе в края има един по нисък участък като 4мм широк по цялата окръжност.
                    Щом не могат да се пипат буталата, остават 2 варианта. Първия - слага се гарнитура 2,2мм и що стане. Втори- 2 нормални гарнитури и една тънка неръждавеика изрязана със формата на гарнитурата сложена между двете гарнитури и тук що стане. Интересно е как ще изкара по дълго време.

                    Коментар


                    • #59
                      Запалихме го, е първо му раздухме гърнето. Да видим колко ще изкара.

                      Коментар


                      • #60
                        Колкото и да изкарат тия дъргели, все е файда.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • danaec
                          danaec коментира
                          Редактиране на коментар
                          Па да изкара още 30тина години и а го фъргам. Мене си ме кефи и едва ли ще се разделим.

                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          О, и аз съм навит, ама с администрацията и законите, надали сме на едно мнение. С ръждата също.

                        • danaec
                          danaec коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ръждата - ткъркане и кърпене, не ме притеснява толко.По са кофти измислените закони, колкото у по малко село си, толко по бавно идват. Все ще се намери някоя вратичка.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X