Първоначално публикуван от TigerHunter
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фероза- ремонти, подобрения и въпроси
Свий
X
-
Прегледах няколко от сайтовете за продажба на части в България и според твоето описание би трябвало това да са твойте модели спирачни цилиндри:
LPR 5122 - задно ляво и LPR 5121 - задно дясно
отвор [mm]:25,4 мм
мярка на резбата: 10 X 1
материал:лято желязо (чугун)
разстояние между дупките за закрепване:40 мм
Аналог на горните са Brembo A12 376 - задно ляво Brembo A12 375 - задно дясно.Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
- 1 like
Коментар
-
Няма тема "Какво направих по Ферко днес" за това ползвам на Тигъра темата. Цилиндрите се оказаха поизносени и ми смениха буталата ( първи ремонт примерно ) . Сега си имам четири стари "стандартни" бутала със све биелните болтьове, ако на някой му трябват да се обади ъъъъ ъъъ склонен съм да се разделя с тях срещу кутия "пияни вишни"0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
- 2 likes
Коментар
-
Здравейте,
И аз ще използвам темата на колегата за да питам някои неща. Понеже моето е бертоне имам някои въпроси за взаимно заменяеми части. Първото е тръбичките които свързват парното и двигателя. Моите са корозирали и изкривени и искам да ги сменя. Не знам обаче дали са творение на бертоне или са стандартно за фероза. Та има ли подобно нещо във ферозата и дали има смисъл да търся въобще втора употреба?
Жилото за съединителя същото ли е като на ферозата? Много е дълго а не знам при ферозата от къде минава. Тук са го пуснали пред двигателя и шайбата на коляновият вал е изтъркала кожуха.
И въпрос за хидравликата. Секторната кутия беше протекла. Чакам ремонтен комплект, но се сетих че може да има проблем с помпата. Някой знае ли на какво налягане работи ферозавата? Сегашната е от бмв и работи на 90 бара. Ако оригиналната е с по - ниско налягане може и от там да е проблема с течовете.
Коментар
-
И на Ферозата жилото е дълго и минава пред двигателя. Дали са еднакви нямам идея, но е възможно. Долу има една метална тръба, която идва от термостата и на нея има едно езиче като кука, да го държи далеч от шайбата. Ако не забравя, ще снимам.
-
Благодаря, но няма нужда от снимки. Щом и при ферозата минава пред двигателя предполагам, че е същото като дължина. Ще намеря къде да го хвана за да не опира никъде. Виж за помпата ако можеш да помогнеш ще е много полезно. Тези тръби явно ще ги правя понеже предполагам, че едва ли ще ги намеря в прилично състояние. Не се сещам обаче как може да направя уширението да не излиза маркуча. Ще са медни така че може да се запоява.
-
-
Понеже не мога да редактирам коментара пиша нов. Само тампоните на купето не успях да намеря. Всички други гумени части съм подменил, но с тампоните ударих на камък. Дали някой може да помогне с идеи от къде могат да се намерят. Мислех да взема размера и така да купувам, но в ръководството прочетох, че всички имат различна различна твърдост. Не знам дали ще намеря аналог и за това търся оригинални, но от къде? Ако някой е използвал алтернатива от друга марка моля да каже.
Коментар
-
Все си мисля да имаше някаква уруТка за правене на тия канали, ма не си спомням, Друг е въпросът, доколко би била рентабилна покупката за едно ползване. За помпата не знам, но може да опиташ с ферозова. Нямал съм ядове със секторни кутии и помпи, всичките тия години. Единствено паразитен хебел съм сменял и го има. Тампони оригинални, силно се съмнявам да успееш да намериш. Също така, не бях чувал, да са с различна твърдост, но предполагам да е възможно. Все пак, ферозарта е една подскачаща табуретка. Какво толкова ги мислиш? Сваляй един, взимай размери и по магазините. Все от нещо ще са подобни като размери. В нета, също би могло да се потърси по размери. Успех! Радвам се, че си такъв мераклия.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеВсе си мисля да имаше някаква уруТка за правене на тия канали, ма не си спомням, :
Иначе се прави ръчен инструмент.
На клещи се заварява на едната челюст шайба, на другата П профил с изрязана дъга. Стискаш и шййбата натиска в п-то и тръбата се издува.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
- 2 likes
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар