Първоначално публикуван от TigerHunter
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Фероза- ремонти, подобрения и въпроси
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Прегледах няколко от сайтовете за продажба на части в България и според твоето описание би трябвало това да са твойте модели спирачни цилиндри:
 LPR 5122 - задно ляво и LPR 5121 - задно дясно
 отвор [mm]:25,4 мм
 мярка на резбата: 10 X 1
 материал:лято желязо (чугун)
 разстояние между дупките за закрепване:40 мм
 
 Аналог на горните са Brembo A12 376 - задно ляво Brembo A12 375 - задно дясно.Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
 Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
 - 1 like
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Няма тема "Какво направих по Ферко днес" за това ползвам на Тигъра темата. Цилиндрите се оказаха поизносени и ми смениха  буталата ( първи ремонт примерно ) . Сега си имам четири стари "стандартни" бутала със све биелните болтьове, ако на някой му трябват да се обади Цилиндрите се оказаха поизносени и ми смениха  буталата ( първи ремонт примерно ) . Сега си имам четири стари "стандартни" бутала със све биелните болтьове, ако на някой му трябват да се обади ъъъъ ъъъъ ъъъ ъъъ склонен съм да се разделя с тях срещу кутия "пияни вишни" склонен съм да се разделя с тях срещу кутия "пияни вишни" 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка 0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
 - 2 likes
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте,
 И аз ще използвам темата на колегата за да питам някои неща. Понеже моето е бертоне имам някои въпроси за взаимно заменяеми части. Първото е тръбичките които свързват парното и двигателя. Моите са корозирали и изкривени и искам да ги сменя. Не знам обаче дали са творение на бертоне или са стандартно за фероза. Та има ли подобно нещо във ферозата и дали има смисъл да търся въобще втора употреба?
 
 
 Жилото за съединителя същото ли е като на ферозата? Много е дълго а не знам при ферозата от къде минава. Тук са го пуснали пред двигателя и шайбата на коляновият вал е изтъркала кожуха.
 
 
 И въпрос за хидравликата. Секторната кутия беше протекла. Чакам ремонтен комплект, но се сетих че може да има проблем с помпата. Някой знае ли на какво налягане работи ферозавата? Сегашната е от бмв и работи на 90 бара. Ако оригиналната е с по - ниско налягане може и от там да е проблема с течовете.
 
 
 
 
 Коментар- 
	
	
	
 И на Ферозата жилото е дълго и минава пред двигателя. Дали са еднакви нямам идея, но е възможно. Долу има една метална тръба, която идва от термостата и на нея има едно езиче като кука, да го държи далеч от шайбата. Ако не забравя, ще снимам.
 
- 
	
	
	
 Благодаря, но няма нужда от снимки. Щом и при ферозата минава пред двигателя предполагам, че е същото като дължина. Ще намеря къде да го хвана за да не опира никъде. Виж за помпата ако можеш да помогнеш ще е много полезно. Тези тръби явно ще ги правя понеже предполагам, че едва ли ще ги намеря в прилично състояние. Не се сещам обаче как може да направя уширението да не излиза маркуча. Ще са медни така че може да се запоява.
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Понеже не мога да редактирам коментара пиша нов. Само тампоните на купето не успях да намеря. Всички други гумени части съм подменил, но с тампоните ударих на камък. Дали някой може да помогне с идеи от къде могат да се намерят. Мислех да взема размера и така да купувам, но в ръководството прочетох, че всички имат различна различна твърдост. Не знам дали ще намеря аналог и за това търся оригинални, но от къде? Ако някой е използвал алтернатива от друга марка моля да каже.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Все си мисля да имаше някаква уруТка за правене на тия канали, ма не си спомням, Друг е въпросът, доколко би била рентабилна покупката за едно ползване. За помпата не знам, но може да опиташ с ферозова. Нямал съм ядове със секторни кутии и помпи, всичките тия години. Единствено паразитен хебел съм сменял и го има. Тампони оригинални, силно се съмнявам да успееш да намериш. Също така, не бях чувал, да са с различна твърдост, но предполагам да е възможно. Все пак, ферозарта е една подскачаща табуретка. Какво толкова ги мислиш? Сваляй един, взимай размери и по магазините. Все от нещо ще са подобни като размери. В нета, също би могло да се потърси по размери. Успех! Радвам се, че си такъв мераклия. Your conscience is all you can take to your grave. Your conscience is all you can take to your grave.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Има машина.Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеВсе си мисля да имаше някаква уруТка за правене на тия канали, ма не си спомням, :
 
 Иначе се прави ръчен инструмент.
 На клещи се заварява на едната челюст шайба, на другата П профил с изрязана дъга. Стискаш и шййбата натиска в п-то и тръбата се издува.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
 - 2 likes
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.









Коментар