Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Не се сещам от натягането какво може да мръдне по реглажа, освен евентуално камбера и то минимално, Не се сещам и горните носачи да са на ексцентрици, та не се сещам и от какъв реглаж би имало нужда, Моите са бъзнати преди много години и не се сещам да съм имал проблеми досега. Но препоръчвам нежно да се пипат торсионите, щото предницата се одървя и става скоклива.
    Всичко мърда, Тигре. Но най-вече страничния наклон и сходимостта.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • Здравей колега, миналата година смених задните цилиндърчета защото мазнеха с тези. ..Имай в предвид че са ляв и десен.
      . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220201_125316.jpg
Прегледи:483
Размер:203.9 КБ
ID:6813597Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220201_125316.jpg
Прегледи:476
Размер:203.9 КБ
ID:6813598

      Коментар


      • Точно такова върнах.
        Моето е с 40 мм. разстояние между отворите за монтаж, и е по късо.

        Коментар


        • Прегледах няколко от сайтовете за продажба на части в България и според твоето описание би трябвало това да са твойте модели спирачни цилиндри:
          LPR 5122 - задно ляво и LPR 5121 - задно дясно
          отвор [mm]:25,4 мм
          мярка на резбата: 10 X 1
          материал:лято желязо (чугун)
          разстояние между дупките за закрепване:40 мм

          Аналог на горните са Brembo A12 376 - задно ляво Brembo A12 375 - задно дясно.
          Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
          Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

          Коментар


          • Благодаря, поръчах дано изпратят поръчани те!

            Коментар


            • Няма тема "Какво направих по Ферко днес" за това ползвам на Тигъра темата. Цилиндрите се оказаха поизносени и ми смениха буталата ( първи ремонт примерно ) . Сега си имам четири стари "стандартни" бутала със све биелните болтьове, ако на някой му трябват да се обади ъъъъ ъъъ склонен съм да се разделя с тях срещу кутия "пияни вишни"
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • Здравейте,
                И аз ще използвам темата на колегата за да питам някои неща. Понеже моето е бертоне имам някои въпроси за взаимно заменяеми части. Първото е тръбичките които свързват парното и двигателя. Моите са корозирали и изкривени и искам да ги сменя. Не знам обаче дали са творение на бертоне или са стандартно за фероза. Та има ли подобно нещо във ферозата и дали има смисъл да търся въобще втора употреба?
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220308_190445.jpg
Прегледи:380
Размер:571.4 КБ
ID:6829725 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220308_191330.jpg
Прегледи:380
Размер:504.1 КБ
ID:6829726

                Жилото за съединителя същото ли е като на ферозата? Много е дълго а не знам при ферозата от къде минава. Тук са го пуснали пред двигателя и шайбата на коляновият вал е изтъркала кожуха.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220308_192505.jpg
Прегледи:389
Размер:528.2 КБ
ID:6829724

                И въпрос за хидравликата. Секторната кутия беше протекла. Чакам ремонтен комплект, но се сетих че може да има проблем с помпата. Някой знае ли на какво налягане работи ферозавата? Сегашната е от бмв и работи на 90 бара. Ако оригиналната е с по - ниско налягане може и от там да е проблема с течовете.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220308_200022.jpg
Прегледи:384
Размер:497.4 КБ
ID:6829727


                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  И на Ферозата жилото е дълго и минава пред двигателя. Дали са еднакви нямам идея, но е възможно. Долу има една метална тръба, която идва от термостата и на нея има едно езиче като кука, да го държи далеч от шайбата. Ако не забравя, ще снимам.

                • spirco
                  spirco коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря, но няма нужда от снимки. Щом и при ферозата минава пред двигателя предполагам, че е същото като дължина. Ще намеря къде да го хвана за да не опира никъде. Виж за помпата ако можеш да помогнеш ще е много полезно. Тези тръби явно ще ги правя понеже предполагам, че едва ли ще ги намеря в прилично състояние. Не се сещам обаче как може да направя уширението да не излиза маркуча. Ще са медни така че може да се запоява.

              • Понеже не мога да редактирам коментара пиша нов. Само тампоните на купето не успях да намеря. Всички други гумени части съм подменил, но с тампоните ударих на камък. Дали някой може да помогне с идеи от къде могат да се намерят. Мислех да взема размера и така да купувам, но в ръководството прочетох, че всички имат различна различна твърдост. Не знам дали ще намеря аналог и за това търся оригинални, но от къде? Ако някой е използвал алтернатива от друга марка моля да каже.

                Коментар


                • Все си мисля да имаше някаква уруТка за правене на тия канали, ма не си спомням, Друг е въпросът, доколко би била рентабилна покупката за едно ползване. За помпата не знам, но може да опиташ с ферозова. Нямал съм ядове със секторни кутии и помпи, всичките тия години. Единствено паразитен хебел съм сменял и го има. Тампони оригинални, силно се съмнявам да успееш да намериш. Също така, не бях чувал, да са с различна твърдост, но предполагам да е възможно. Все пак, ферозарта е една подскачаща табуретка. Какво толкова ги мислиш? Сваляй един, взимай размери и по магазините. Все от нещо ще са подобни като размери. В нета, също би могло да се потърси по размери. Успех! Радвам се, че си такъв мераклия.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Все си мисля да имаше някаква уруТка за правене на тия канали, ма не си спомням, :
                    Има машина.

                    Иначе се прави ръчен инструмент.
                    На клещи се заварява на едната челюст шайба, на другата П профил с изрязана дъга. Стискаш и шййбата натиска в п-то и тръбата се издува.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар




                    • Малко я окалях

                      Коментар


                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Абелелебе!!!
                        Малко викаш?

                    • Здравейте!
                      Някои дали е възстановявал скъсана шпилка за заден амортисьор, заварена на планката за U болтовете на ресьорите и от каква стомана е направил нова шпилка?

                      Коментар


                      • Аз съм правил от калиброван кръг 16 мм стомана с 45.

                        Коментар


                        • Благодаря! Имам 3бр. скъсани леви. Предполагам се ракача заварката и се избива лесно старата. Дано материала. който купя да отговаря на ст. 45.

                          Коментар


                          • Здравейте я кажете двигател от каква кола може най безпроблемно да се насади на Фероза

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X