Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Опитаѝ със замразяващ спрей,при мен в определени ситуации е помагал.Пръскаш само щифтовете.

    Коментар


    • #92
      Първоначално публикуван от itana Преглед на мнение
      Опитаѝ със замразяващ спрей,при мен в определени ситуации е помагал.Пръскаш само щифтовете.
      Благодаря за идеята, но дали само в това е разликата? Както споменах ръчните имат и един издаден борд около отвора за главината. Намерих снимка от нета на едни вече продадени оригианлни ръчни хъбове Aisin, където личат следи от интервенция с фреза или струг. Някой по-запонат може ли да се изкаже, за да не се мъча напразно и в крайна сметка да реша дали ще търся някой да ги преработва, или направо да ги продавам?
      Мерси!
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #93
        Аз също сменях капачките с хъбове. Асини втора употреба и нищо не съм правил по тях, не помня да имам щифтове.Мога да погледна утре и да снимам. Само че не знам дали при бертонето няма разлика.

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от danaec Преглед на мнение
          Аз също сменях капачките с хъбове. Асини втора употреба и нищо не съм правил по тях, не помня да имам щифтове.Мога да погледна утре и да снимам. Само че не знам дали при бертонето няма разлика.
          По-скоро питам за някой, който е сменял автоматични с ръчни хъбове, при автомяричните явно ги има тези щифтове, които предполагам ще могат да се извадят или в краен случай отрежат. Но ми се ще да знам първо дали всичко друго пасва преди да ходя при майстор, който да прави тази хамалогия, която в крайна сметка може да се окаже напразна, ако има и други разлики
          Последно редактирано от dnn69; 16-11-21, 09:15.

          Коментар


          • danaec
            danaec коментира
            Редактиране на коментар
            Според мен, вадиш само щифтовете и слагаш ръчните. Аз също имах автоматични, но бяха без пружините и не съм се мъчил да ги слагам.Едва ли японците ще преправят нещо за да може от едни хъбове да минаваш на други. Аз не бих грял главината за да вадя щифтовете. Ако се закучат да не може да се извадят, нежно с флекса. Почти съм сигурен че ръчните и автоматичните нямат разлика в широчината . Толко ли е сложно да свалиш единя и да пробваш, 5 болчета са . Ако това те притеснява я караи на маистор

        • #95
          Аз не се сещам за какви щифтове говорите. Някоя снимка?
          ПП: Моята е с ръчни хъбове.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • danaec
            danaec коментира
            Редактиране на коментар


            На автоматичния има още 2 дупки, явно там на главината има щифтове. Поне така аз го разбрах

        • #96
          Не мога да намеря никаква логика, автоматичните да налагат фиксирано зацепване спрямо главината. Както и да е, аз бих ги отрязал без да се замислям много.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • danaec
            danaec коментира
            Редактиране на коментар
            Абе маи не е точно така, не съм ги карал и това което напиша може и да не е точно така. На витарата, автоматичния хъб, като спускаш все едно ги изключваш. Все едно връщаш на зад да изключат и после пак зацепвали. Ако е така, има едно лашкане и наи вероятно са са това тия щифтове. Не съм карал автоматични и не мога да кажа как се държат при спускане, подаване на газ и връщане на газта.

        • #97
          Те затова им казват инерционни. Заключват и напред и назад. За да ги изключиш, трябва да изключиш двойното. Аз не схващам логиката да имат фиксирано закрепване спрямо главината.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #98
            Точно заради тия щифтове не успях да пробвам ръчните дали пасват точно, но както личи от снимките имат и други разлики с автоматичните, като например вътрешен борд към главината. Нямам условия да ги вадя тия щифтове, с обикновени удари на обратен чук не искат да излязат, а флексът за мен е съвсем крайна мярка. Надявах се някой тук да има опит с това, или поне някакъв сервиз да ми препоръчате в или около София където са наясно, понеже моиите познати майстори не са.

            Коментар


            • #99
              Режи ги. И без тях да монтираш автоматичните, пак ще си работят. Пет болта ги държат. не е като да се крепят на тия два щифта.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • Благодаря на всички отзовали се колеги, днес ръчните хъбове бяха монтирани успешно и вече работят, след като извадихме шифтовете от главините и свалихме подложките за автоматичните. Не се наложи рязане, а извадихме щифтовете, като с телоподаващо наварихме върху всеки от тях по-дълъг елемент, чрез който по-лесно да се избият с чука... естествено тези щифтове вече не стават, но при необходимоост могат да се сложат нови щифтове в дупките. След като свалихме и допълнителната подложка на автоматичния хъб приличаща на телефонна шайба с борд, захвантата с 2 винтчета в главината, тогава вътрешният борд на новият ръчен хъб влезе в отвора на главината лесно като у дома си Други преработки не се налагат, ръчните хъбове сега включват и изключват перфектно.
                Останаха ми излишни 4 бр. оригинални автоматични хъба, като два от тях мисля са със счупени пружини, но вероятно от 4-те могат да се сглобят 2 работещи. Аз нямам уменията да ги направя, така че ако на някой му трябват за сглобяване или за части, нека ми пише ЛС... цената ще е съвсем народна, за всичките 4 бр. по-ниска дори отколкото само за 1 работещ.... може и поотделно за съвсем символични пари, стига да свършат работа на някого.

                Коментар




                • Загледах се в предницата и реших да премеря В и А, Та В е 320, а А е 250, дават разликата да е 41+-10. Явно торсионите са улегнали или някои ги е пипал. Ако ги натегна, трябва ли да ходя на реглаж. Преди месец смених всички накрайници и шарнири що има по предницата, включително и реглаж. Сега ако пак трябва реглаж, съм се прецакал.

                  Коментар


                  • Не се сещам от натягането какво може да мръдне по реглажа, освен евентуално камбера и то минимално, Не се сещам и горните носачи да са на ексцентрици, та не се сещам и от какъв реглаж би имало нужда, Моите са бъзнати преди много години и не се сещам да съм имал проблеми досега. Но препоръчвам нежно да се пипат торсионите, щото предницата се одървя и става скоклива.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • Заиграх се днес и направих разликата между А и В 35-40 мм. Понапърчи се предницата, сега разликата от задния и предния калник е към 1см по висока от зад. Не се сетих да премеря преди интервенцията. Минах през 2-3 дупки докато се прибирах и мисля че по добре се държи. Сeга едни по височки гуми и сигурно ще е още по добре. Сега съм с 205/70, но има още много хляб у тях и ми се не сменят още.

                      Коментар


                      • Здравейте!
                        Някой сменял ли е задни спирачни цилиндри F 300 HD 94 год. ?
                        Има два размера. Кой за кой модел е?
                        Два пъти поръчвам и получавам различни от моите.

                        Коментар


                        • F300 HD - E

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X