Ще си отворя нарочна тема, за да не разхвърлям инфото навсякъде.
Като първи въпрос:
Защо не мога да намаля оборотите на празен ход по-малко от 950, въпреки че съм завил до края винта? С центровката от делкото не става, защото започва да глъхне и къса. Нея си я оставих, както си беше преди да сменям пръстена.
За първи път ми вдигна оборотите, непосредствено след една смяна на маслото. Тогава и за винта не знаех и сложих рестриктор на маркучето, което води от капака на клапаните, до дросела. Само от там можех да ги намаля. Сега смених цялото маркуче и е същата история, но поне ги намалих до към 950-1000 като навих винта докрай. Тогава с рестриктора ги свалих до към 1000-1100.
Като първи въпрос:
Защо не мога да намаля оборотите на празен ход по-малко от 950, въпреки че съм завил до края винта? С центровката от делкото не става, защото започва да глъхне и къса. Нея си я оставих, както си беше преди да сменям пръстена.
За първи път ми вдигна оборотите, непосредствено след една смяна на маслото. Тогава и за винта не знаех и сложих рестриктор на маркучето, което води от капака на клапаните, до дросела. Само от там можех да ги намаля. Сега смених цялото маркуче и е същата история, но поне ги намалих до към 950-1000 като навих винта докрай. Тогава с рестриктора ги свалих до към 1000-1100.
Коментар