Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фероза- ремонти, подобрения и въпроси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Да попитам - има ли ферози с трапецовиден ремък на водна помпа и генератор.

    Коментар


    • #62
      Има!

      Коментар


      • #63
        Има. И мойта е така.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #64
          Нещо тая фероза на моя приятел къде я правихме, грее. Неиния термостат го варихме с моя, които е 84 градусов и отваря нормално. Без термостат с един картон от пред и работа на място, стрелката застава някъде по средата и след сваляне на картона отива в краино ляво. Това ме води на мисълта че цялата система работи. Слагаме термостата с оная пишка на горе и почва да грее, стрелката отминава термометъра. Радиатора го носи в Пазарджик и човека му каза че си е добре, то и аз му казвах че е добре. Водната помпа е добре и то друго не остана.
          Радиатора в горния краи е горещ, в долния студен. Все едно не развърта водата а кара на самотек. Иначе парно а те изгори.Капачка на радиатора - нова

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Ами, сложете на 78.

          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            И да е чисто нов.

        • #65
          Проверете има ли добър дебит през радиаторчето за парното. Може да има запушвания по блока и главата. Проверете тънкото маркучле към радиатора дали е проходимо - през него се самообезвъздушава системата, а понякога се запушва.
          Нещо пречи на дебита на водната система - запушване или въздух или проблем с водната помпа. Водната помпа прегледана ли е добре? Понякога леко превърта работното колело. Също така с времето се изяждат лопатките на работното колело. Една промивка на системата с добавка за почистване на котлен камък и ръжда няма да навреди...

          Коментар


          • #66
            Термостата е та 78гр, моя стария беше 84. Като ги варим заедно единя отваря преди другия.
            Двигателя беше разглобен и промит основно.Помпата я напъвах и не подава, лопатките са като нови. Между цилиндрите и външната стена, цялото пространство го прекарахме с телена четка. Това тънкото маркуче беше проръчкано с тел. Не знам да завъртим малко термостата, но дали на ляво или на дясно, като 10 градуса. Като загрее и се пусне парното постоянно си поддържа една температура, не е след време да изстива.Водата си стои до долния краи на капачката и не мърда от там.

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              А какво е разстоянието от лопатките на турбинката до корпуса на помпата ?

              ... особено ако е сменявана, което е почти сигурно.

          • #67
            проверете дали са адекватни показанията на стрелковия уред. Ако са сменяни сегменти и цилиндрите имат елипса е възможно повишено количество картерни газове, и оттам да грее. Докато легнат сегментите. Как са нещата с мазането? Маслото също играе голяма роля в отнемането на температурата...

            Пропуснал си да кажеш как е дебита на охлаждаща течност през парното. Това също влияе...

            Коментар


            • #68
              Виското?
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #69
                На водната помпа пише че е японска, сравнявахме я с моята старата и няма никаква разлика. Виското фучи като змеи, даже ми се струва че все едно е постоянно зацепено,било ново.
                Радиатор в горния краи е горещ и надолу студен, маркуча при термостата също е студен. Има вероятност уреда за температурата да не отчита правилно, но след тия шлаифове на двигателя не смее да кара докато се не изясни ситуацията. Парното си духа нормално, даже сваля малко температурата, от там съдим че работи адекватно.

                Коментар


                • #70
                  Парното трудно ще го познаете през летния сезон. Откачете изходящата тръба и провери как е дебита на охлаждаща течност. Симптомите ти са като на нисък дебит на охлаждаща течност.
                  Има ли газова уредба? Как е свързан изпарителя ако има?

                  Коментар


                  • #71
                    Как се държи температурата при следната ситуация? - При загряла кола на място даваш газ до 3000 оборота и задържаш поне 30 секунди газта. Пада ли температурата?

                    Коментар


                    • #72
                      Вчерашния тест показа че стрелката на уреда стои малко в ляво от термометъра и не мърда от там. Поставихме и външен термометър, сложен е на тръбата на главата. Изолирана от външната температура с вата. Уредчето показва максимум 87 гр и после пада на 83, мисля че не е зле. Ще се търси едно съпротивление 300 омово за продължаване на тестовете.
                      Иначе изпарителя е вързан с 2 троиника успоредно на парното.

                      Коментар


                      • #73
                        Някой дали може да помогне с намирането на тампони за предните носачи? Седмица вече търся в интернет и не мога да намеря даже да ги предлагат някъде.
                        Старите като ги гледам ми се струват здрави, но първо че подменям всичко с ново и не искам да ги оставя и второ колко да е здрава гума на почти 30 години.
                        Ако някой може да ме насочи към магазин или да даде контакти от къде мога да купя ще съм благодаряен. Мислех дори да потърся от Дайхатсу обаче и за представителство не намерих информация.

                        Коментар


                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          У фейсо съм срещал една пловдивска фирма, Не съм търсил в техния продуктов каталог, щото наЙстина не познават парите.

                        • cnc82
                          cnc82 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Доста части на Ферозата , цените са им скандални . За пример радиатор - по спомен под 500-600 лв. няма...

                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Радиатор последно преди около година, намирах за от порядъка на 350-370 лв, но да специално радиаторът е скъп. Има един сайт за намалени авточасти, чиито цени са нормални. Няма всичко, но каквото има, си е на нормални цени за японска кола.

                      • #74
                        На мен ето това не ми се вписва в картинката за "тампон заден ресор", но и не знам как изглеждат точно тампоните на носачите, нито размери.
                        Тампон заден ресор 9004385126 Daihatsu Feroza преден (namaleniavtochasti.com)
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #75


                          Не е точно за фероза, щото не намерих снимка. Нещо подобно е , само че единя пръстен от страни го няма и сигурно е по широк. За втулката вътре назнам, не съм сменял. Аз също съм подготвил всички шарнири на носачите и кормилото , нещо няма време за смяната им. Тампоните мисля да си останат същите, като го почна тогава ще ги мисля.



                          Те ги ,те

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X