Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    мама му стара - извинявай, че съм те подвел....
    Няма проблем. То и аз не се бях сетил докато не видях бутилката с огромен надпис Silicone Oil. И се сетих за първата двойка по полупроводници в училище и силиконовите транзистори
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      На английски силикон=силиций.

      ...но е вярно че всеки си пише и чете както му е удобно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        ...но е вярно че всеки си пише и чете както му е удобно.
        Все пак и силикон и силиций се използват в българският и рядко се обръща внимание на правилната употреба.

        Събрах виското в максимално отворено положение. Монтирах я, още малко ще литне. Сега остава да измъдря от някъде здрава биметална пружина за да я оправя напълно.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Преди доста време когато бях войник ,края на 80те,се налагаше да се топи някаква грес-за да се превърне в трансмисионно масло и се слагаше в един трактор влекач.Та нещо такова не може ли да ти свърши работа?
          Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
          ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
            Преди доста време когато бях войник ,края на 80те,се налагаше да се топи някаква грес-за да се превърне в трансмисионно масло и се слагаше в един трактор влекач.Та нещо такова не може ли да ти свърши работа?
            При този тип вискомуфи се търси точно обратното. Греста е гъста докато е студена, после се стапя и става течна. Във виското идеята е да предава минимално усилие към перката при студен двигател и максимално при топъл. По-удачно би било да се използва субстанция, която се сгъстява при нагряване и се втечнява при охлаждане. Използва се силицево масло, защото му дават много широк температурен диапазон, в който запазва вискозитета си. Това е критичният параметър за да работи съединителя.

            В случаят се използва гъсто масло и яко тероия на флуидите. И на мен не ми е съвсем ясно, точно как работи по научно му. Има едно колело, което работи като помпа. Това е задната камера. Бута флуида към предната камера. Между двете има преграда. При перката на Фероата при затворена преграда усилието е минимално. При отворена преграда е максимално. В разделите на други марки във форума открих и информация за съединители с обратна логика така да се каже - при отворена преграда не предава усилие, при затворена предава.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              При този тип вискомуфи се търси точно обратното. Греста е гъста докато е студена, после се стапя и става течна. Във виското идеята е да предава минимално усилие към перката при студен двигател и максимално при топъл. По-удачно би било да се използва субстанция, която се сгъстява при нагряване и се втечнява при охлаждане. Използва се силицево масло, защото му дават много широк температурен диапазон, в който запазва вискозитета си. Това е критичният параметър за да работи съединителя.

              В случаят се използва гъсто масло и яко тероия на флуидите. И на мен не ми е съвсем ясно, точно как работи по научно му. Има едно колело, което работи като помпа. Това е задната камера. Бута флуида към предната камера. Между двете има преграда. При перката на Фероата при затворена преграда усилието е минимално. При отворена преграда е максимално. В разделите на други марки във форума открих и информация за съединители с обратна логика така да се каже - при отворена преграда не предава усилие, при затворена предава.
              Не разчитай на източници из мрежата. Това им е тъмна индия.

              Общо взето има 2 постановки - едната като твойта, а другата е с масло с променлив вискозитет - втвърдява се от температурата - там няма и клапанче даже, ама такова не съм виждал.

              А това дали при отворено, или при заторено зависи от конкретната конструкция. Може клапана да отваря "пряк път" за маслото, и да го отклонява от плочите - тогава ефекта ще е точно тоя - при отворен клапан ще е стегната най-малко.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Може клапана да отваря "пряк път" за маслото, и да го отклонява от плочите - тогава ефекта ще е точно тоя - при отворен клапан ще е стегната най-малко.
                Точно за това беше ми обяснявал Асен-Децки. Първоначално мислехме, че така работи и виското на Ферозата. Но после гледайки снимки и с малко разсъждения се стигна до истината. При моятето виско отворен клапан е максимално зацепване.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                  При моятето виско отворен клапан е максимално зацепване.
                  То това си го пише и в сервизното ръководство.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    То това си го пише и в сервизното ръководство.
                    Е да, но кой да се сети да чете...
                    Сега като го каза, се сетих на кой ред го пише.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Днес тествах модифицираното виско. Красота и изящество. Надявам се, гледки като прикачената да са само спомен
                      Прикачени файлове
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Поздравления, и дано всичко е наред. Вече ще си имаме и собствен опит по въпроса "ремонт на виско".

                        А последно, с какво го напълни, и откъде намери биметална спирала?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Поздравления, и дано всичко е наред. Вече ще си имаме и собствен опит по въпроса "ремонт на виско".

                          А последно, с какво го напълни, и откъде намери биметална спирала?
                          Биметалната спирала я махнах най-безотговорно. В момента клапата е отворена напълно постоянно. Загрява малко по-бавно и е малко по-шумна, но пълно щастие няма. Напълних го с течна силицева смазка за лазерни принтери. Като резултат се получава междинен вариант на напълно зацепена муфа - хем духа много, хем не е твърдо зацепена. Целта ми беше да запазя максилано предимствата на флуидният съединител пред трърдото зацепване.

                          Все пак ремонт е дост силно казано. Поради скапана пружина не успях да възстановя напълно функцийте на виското.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Като гледам добре се справяш явно имаш време и знания да се занимаваш, но аз нямам тази възможност а си я харесвам Ферозата Ф300 1990,
                            знам че сигурно много пъти е обсъждано тук но аз така и не намерих някой да препоръчва читав сервиз в който да познават модела добре.

                            Ако може да препоръчате вие благодаря предварително

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X