Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Приятелю, използва се ново виско. Всичко друго е загуба на време.
    С най-голямо удоволствие бих си сложил ново виско, но не намерих от къде да купя. Можеш ли да ми препоръчаш магазин или фирма?

    Отделно ме предупредиха да не взимам виско от къде да е, а от проверен магазин, тъй като било от голямо значение как се съхраняват, трянспортират и т.н.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      ако се оправяш с руския, си прочети ЛС
      ако не, викай за помощ
      колегите са от Беларус
      успех

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
        ако се оправяш с руския, си прочети ЛС
        ако не, викай за помощ
        колегите са от Беларус
        успех
        Благодаря ти много!
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Разрови се из DAIHATSU раздела. Някой беше писал къде продават виско. Ама цената хич няма да ти хареса - над 300лв. беше.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Разглобих виското. С доста зор, но го отоврих.

            Вътре имаше около една лъжица масло, според мен крайно недостатъчно. На гъстота е като гъст течен мед. На цвят също. Леко лепкаво, не се разтваря и отмива с вода. Усилието, което се усеща при въртене е от лагера между корпуса и оста, въртяна от шайбата.

            След разговор с Асен-Децки стигнахме до следният принцип на работа на цялото чудо:
            Билеталната пружина вътри едно капаче, подобно на капачка за соленица. В нормално положение при студена пружина капачето е в отворено положение и течността свободно циркулира, като предаваното движение между оста и корпуса е минимално. При загряване пружината постепенно затваря отворите, извъртайки капачето. При загряла пружина, отворите трябва да са напълно затворени. Зъбното колело работи като помпа. Маслото се дживи по канала в периферията на предната част. Минава през малкият отвор. Ако капачето е отворено се връща обратно през другите два отвора. Ако те са затворени се създава налягане, което започва да "зацепва" корпуса към зъбното колело.

            Сега се чудя с какво да я напълня. Смятам да разкарам пружината и да оставя капачето в максимално затворено положение. Така ще имам около 50% зацепване съгласно документацията. Смятам, че е по-добре от колкото твърдо зацепена на 100% перка.

            Ето и снимки.
            Снимал съм зъбното колело, което се върти от ремъка, предната част с капачето и отворите, тоя жълтия лигоч е остатъците от маслото.

            Сега се търсят 4 ботчета М6х15мм. Старите бяха доволно размазани при опита за отваряне на виското, след което разпробити.
            Прикачени файлове
            Последно редактирано от Иван Горчев; 11-09-08, 23:52.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Имаше тема из руските сайтове за ремонт на виско. Даже имаше и линк във форума. Ама пусто съм забравил.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Някой разполага ли със старо непотребно виско за Фероза? При разглобяването съм прецакал пружината на моето, а и не мога да си спомня как стоеше. Опитвам се да си представя при нагряване в каква посока се движи пружината, заедно с оста и капачето. Май ще се окаже, че за да е максимално зацепено трябва да е отворено, а не затворено. При нагряване прижината се навиваше до колкото си спомням.

                Моля, ако някой може да щракне няколко снимки на виското от към пружината за да се ориентирам как е позиционирана.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Имаше тема из руските сайтове за ремонт на виско. Даже имаше и линк във форума. Ама пусто съм забравил.
                  линк обаче за зацепване на виско на Чероки.



                  Адашче, имам мисля неработещо виско от Гранд Чероки, ако ти върши за нещо работа - твое е!
                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Ето. Извадено е от TecDoc. На страница 2 на всеки документ има снимка.
                    Прикачени файлове
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                      Адашче, имам мисля неработещо виско от Гранд Чероки, ако ти върши за нещо работа - твое е!
                      Една снимка ми трябва само на ферозовия, че забравих да го снимам и сега незнам кое му е нормалното положение - отворен или затворен

                      Този от Гранд-а може да послужи за учебни цели.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ето. Извадено е от TecDoc. На страница 2 на всеки документ има снимка.
                        Като че ли 600 ще да е. Благодаря Sparky!
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                          Някой разполага ли със старо непотребно виско за Фероза? При разглобяването съм прецакал пружината на моето, а и не мога да си спомня как стоеше. Опитвам се да си представя при нагряване в каква посока се движи пружината, заедно с оста и капачето. Май ще се окаже, че за да е максимално зацепено трябва да е отворено, а не затворено. При нагряване прижината се навиваше до колкото си спомням.

                          Моля, ако някой може да щракне няколко снимки на виското от към пружината за да се ориентирам как е позиционирана.
                          Ето снимка на виското при стайна температура. При нагряване, биметалната пластина се навива обратно на часовниковата стрелка (виж резките по корпуса). Моето виско го грях с пистолет за горещ въздух до отместване към 30 градуса.
                          Аз също се каня да ремонтирам моето виско, но по-нататък. Сложих ел. вентилатор и ще дам информация в съответната тема.
                          Иначе виското изглежда съвсем ремонто пригодно и се чудя защо не се продават такива комплекти. Маслото, което се ползва е - Toyota silicone oil, part number 08816. Не знам от къде може да се купи у нас.
                          Този линк има подробна информация: http://members.rennlist.com/blueshark/page11.html
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Довечера ще проверя до какво води това завъртане на пружината - отваряне или затваряне на отворите между двете камери.

                            Delcho блягодаря ти за снимката и коментарите, това ми трябваше

                            Ще пусна отделна тема с подробно описание на виското и системата, която смятам да използвам за рециклация.

                            Смятам да го напълня със силоконова масло за принтери. Характеристиките му са подходящи за целта. Придава се в по-големите магазини за принадлежности за принтери. Цената е около 35 лева за литър. Утре ще се опитам да взема за проба.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                              Смятам да го напълня със силоконова масло за принтери. Характеристиките му са подходящи за целта. Придава се в по-големите магазини за принадлежности за принтери. Цената е около 35 лева за литър. Утре ще се опитам да взема за проба.
                              Както си и мислех, маслото не е силиконово, а силициево. Много обичат всички да казват на силиция силикон и това си е
                              http://en.wikipedia.org/wiki/Silicone_oil
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                                Както си и мислех, маслото не е силиконово, а силициево. Много обичат всички да казват на силиция силикон и това си е
                                http://en.wikipedia.org/wiki/Silicone_oil
                                мама му стара - извинявай, че съм те подвел....

                                ама и аз бях в същото заблуждение
                                въобще не се сетих за Силиконовата Долина....

                                съжалявам

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X