От: Загуба на мощност с постиянно зацепено виско или друг проблем ?
Меренесто на компресия не е пунта мара!Това че ти си мерил.с некъв маркуч и некъв манометър ,Епунта мара!Добрия компресомер е или с резбово виксиране към гнездото на свеща ,или с гумен конусен накрайник пасващ плътно в гнездото на смеща.И мерене на студен мотор,10 си е издуханяк ,демек им викаме.компресор , а на дизелите "летен дизел".При ниска компресия и най малкия проблем.по запалителна система или газоразпределителна група става мнооого гоуем,да знайш!
Меренесто на компресия не е пунта мара!Това че ти си мерил.с некъв маркуч и некъв манометър ,Епунта мара!Добрия компресомер е или с резбово виксиране към гнездото на свеща ,или с гумен конусен накрайник пасващ плътно в гнездото на смеща.И мерене на студен мотор,10 си е издуханяк ,демек им викаме.компресор , а на дизелите "летен дизел".При ниска компресия и най малкия проблем.по запалителна система или газоразпределителна група става мнооого гоуем,да знайш!
Измери една компресия с втасал акомулатор и после с един зареден. После мери при различни температури на маслото и обясни що уреда ти дави разлика? Освен болчета и гайки има елементарна физика За хипер точния манометър изобщо не става дума с един и същ мери и търси разликите.Ако искаш сравни и 2 шублера за да ме рабереш по правилно

Коментар