От: Какво се развали по Киата днес?
Ми не е нормално.....-за да нямаш проблем с мотора трябва да нагласиш така раб.температура,че да имаш температурен толеранс след гасене.
Какво имам напредвид:след гасене,мотора отдава топлина,няма циркулация на охл. течност и в твоя случай,ако си бил на 99гр.в тия жеги още след 3-4 мин. мотора е на 108-110гр......-на тая глава толкова и трябва!!!
Гледай да нагласиш раб.температура 87-88гр.,следено по живи данни на ОБД 3 диагностиката.
Моята е 2.0-16v бензинова и направих ред подобрения за оптимална раб.температура-звукова сигнализация при рязко изтичане на охл.течност,задейставане на доп.охл.вентилатор,който се управлява от датчика за лампата за включен преден мост.Така още в момента в който вляза на терен и бутна 4х4 допълнителен вентилатор духа през радиатора и отдава към виското много по-рано топлина,което от своя страна зацепва още при 84-85гр.При гасене на мотора вентилатора остава да работи и най-високата температура,която вдига в тия жеги е 92-93гр.,което е допустимо....-все пак мотора отдава,а няма циркулация.
Обмислям вариант и за доп. ел.водна помпа,но това я го направя,я не.Както и да е...
Що се отнася до уреда на таблото....-крайно несериозно е изпълнен,като промяна на съпротивлението,спрямо повишаване на температурата!
Обърни внимание най-вече на радиатора и виското.Ако са читави и не караш по тежки терени,мисля че ще ти стига и щатното охлаждане.
Но с тези 100гр. едва ли са читави-радиаторите са подпушват частично и масово са с понамачкани от миенето и годините ламели....-разбирай влошен топлообмен,виското често е оригиналното и също не работи адекватно!
Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
Ми не е нормално.....-за да нямаш проблем с мотора трябва да нагласиш така раб.температура,че да имаш температурен толеранс след гасене.
Какво имам напредвид:след гасене,мотора отдава топлина,няма циркулация на охл. течност и в твоя случай,ако си бил на 99гр.в тия жеги още след 3-4 мин. мотора е на 108-110гр......-на тая глава толкова и трябва!!!
Гледай да нагласиш раб.температура 87-88гр.,следено по живи данни на ОБД 3 диагностиката.
Моята е 2.0-16v бензинова и направих ред подобрения за оптимална раб.температура-звукова сигнализация при рязко изтичане на охл.течност,задейставане на доп.охл.вентилатор,който се управлява от датчика за лампата за включен преден мост.Така още в момента в който вляза на терен и бутна 4х4 допълнителен вентилатор духа през радиатора и отдава към виското много по-рано топлина,което от своя страна зацепва още при 84-85гр.При гасене на мотора вентилатора остава да работи и най-високата температура,която вдига в тия жеги е 92-93гр.,което е допустимо....-все пак мотора отдава,а няма циркулация.
Обмислям вариант и за доп. ел.водна помпа,но това я го направя,я не.Както и да е...
Що се отнася до уреда на таблото....-крайно несериозно е изпълнен,като промяна на съпротивлението,спрямо повишаване на температурата!
Обърни внимание най-вече на радиатора и виското.Ако са читави и не караш по тежки терени,мисля че ще ти стига и щатното охлаждане.
Но с тези 100гр. едва ли са читави-радиаторите са подпушват частично и масово са с понамачкани от миенето и годините ламели....-разбирай влошен топлообмен,виското често е оригиналното и също не работи адекватно!
Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
Коментар